jente 79 Skrevet 11. april 2008 #1841 Del Skrevet 11. april 2008 Håper det er greit jeg spammer dagboken din, Kykkelikokos. Snart ferdig nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 11. april 2008 #1842 Del Skrevet 11. april 2008 100 SIDER!!! :banantroll: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 11. april 2008 #1843 Del Skrevet 11. april 2008 Uuuu, fredagsfest!Og 100 sider!! :juhu: :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. april 2008 #1844 Del Skrevet 11. april 2008 Fester selv om Kykkelikokos ikke er hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. april 2008 Forfatter #1845 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Full fest i dagboken, gitt. Jeg kan vel unne meg et glass jeg også, siden snuppa faktisk ligger og sover nå! Juhu! jente_79: Jeg får desverre så lite melk ut ved pumping at det ikke nytter. I hvert fall har det vært slik hittil. Men i ettermiddag kommer ammehjelpen med en dobbel brystpumpe som jeg skal leie, så da blir det kanskje fart i sakene. Men jeg tro nok at snuppa er litt for glad i puppen. Er vel ikke bare for matens skyld hun vil ligge der. Skal bruke helgen på å prøve å få opp melkeproduksjonen. Så får vi se hvordan det går. Endret 11. april 2008 av Kykkelikokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 11. april 2008 #1846 Del Skrevet 11. april 2008 Innom for å for 100 sider og for ømme og syke pupper. Blir imponert over stå-på-viljen for å amme! Men du må ikke slite deg helt ut med pumping og pupping heller da.... det høres jo heldigvis ut som om du har en kjempeflink mann da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. april 2008 Forfatter #1847 Del Skrevet 12. april 2008 Hei på deg Marsy I går ettermiddag/kveld var helt forferdelig. Snuppa bare skrek og skrek. Vi begynte å mistenke kolikk.. Frem til nå har det hjulpet med pupp, så hun har ligget på puppen konstant i flere dager. Men i går kveld begynte hun å skrike selv om hun lå på puppen også.. Til slutt var vi helt utslitte både mannen, jeg og snuppa. Prøvde å få ut luft, siden det virket som hun hadde luft i magen. Men ingenting hjalp. Prøvde med sukkervann, men det hadde ingen virkning. Til slutt laget jeg 100ml MME. Da sovnet hun til slutt. Tydeligvis så var puppen helt tom.. Huff, stakkars lille babyen min. Det var tydeligvis det som var galt. Så nå har vi kommet frem til at vi skal gi henne MME som siste måltid på kvelden fra nå av. Jeg var så besatt av å bare gi pupp at jeg ikke så at hun faktisk trengte MME i tillegg. Ville liksom få til fullamming. Men så lenge det er kun et måltid om kvelden, så trenger vi jo ikke styre med MME ellers på dagen. Det er jo ikke noe nederlag. Det viktigste er at hun får nok mat og har det bra. Har forresten fått pumpen nå, og den er veldig effektiv på det brystet som "fungerer". Har fått ut nesten 50ml to ganger i dag. Og det gikk fort også. Etter at jeg pumpet meg i sted, så våknet snuppa. Hun fikk melk fra flasken men var ikke fornøyd. Så da la jeg henne til på puppen, og det virket som hun fikk ut mer heldigvis. Hun roet seg i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 12. april 2008 #1848 Del Skrevet 12. april 2008 Uff, for en kveld. Godt dere fant ut av det!!! Vil tro det kan ta litt tid å få nok melk, og kanskje du ikke får det. Da er det greit å kunne bruke MME i tillegg. Godt pumpen er effektiv. Får satse på at det setter sving i sakene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. april 2008 Forfatter #1849 Del Skrevet 12. april 2008 Hun er 1mnd i dag, forresten Håper på å få opp melkeproduksjonen, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 12. april 2008 #1850 Del Skrevet 12. april 2008 1 måned allerede Tida flyr. :blåse: for snuppa :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 12. april 2008 #1851 Del Skrevet 12. april 2008 Det er en elektrisk pumpe eller? Jeg synes de på sykehuset var tusen ganger bedre enn håndpumpe. Det tar jo både lang tid og er kjedelig. Fint at dere fant ut av skrikingen. Man blir ganske rådvill mens det står på. Har tenkt flere ganger at "hun kan da ikke være sulten nå", men etter 4 runder med puppen har hun sovnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. april 2008 Forfatter #1852 Del Skrevet 12. april 2008 *Kremt* Ammetåke.. Hun er 4 uker i dag, ikke 1mnd. Bare for å ha rettet opp i det. Hehe. Marsy: Ja, elektrisk dobbel pumpe. Kan styre både hastighet og vakuum. På min elektriske mini electric Medela så er det bare vakuumet som kan stilles på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. april 2008 Forfatter #1853 Del Skrevet 12. april 2008 Det er nok desverre kroppen som bestemmer, ja. Vi har i hvert fall innsett at vi må gi mme om kvelden. Så får vi se hva som skjer. Men det virker ikke som om produksjonen på høyre side tar seg opp Men nå sitter jeg i hvert fall her og gjesper. For jeg skal pumpe igjen kl 01. Snuppa ligger oppe og sover. Mannen skal vel snart tusle til seng også. Jeg vil så gjerne få opp produksjonen, men det virker ikke akkurat som om dette har noe effekt i heletatt. Har hørt om de som har klart å få i gang melkeproduksjonen 6mnd etter ammeslutt.. Hvorfor virker det da ikke på meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 12. april 2008 #1854 Del Skrevet 12. april 2008 Hm... jeg kan ikke så mye om melkeproduksjon og sånn jeg... Men jeg kommer mer enn gjerne innom med en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. april 2008 Forfatter #1855 Del Skrevet 12. april 2008 Søte ballerinasnuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 13. april 2008 #1856 Del Skrevet 13. april 2008 Kan nok bare bidra med en jeg også... Men vet om flere som har hatt veldig lyst til å amme, men ikke har fått det til. Til tross for iherdige bestrebelser... Godt du ikke vil gi deg med en gang, men husk at får du det ikke til så finnes det heldigvis alternativer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 13. april 2008 #1857 Del Skrevet 13. april 2008 Kan ikke så mye om melkeproduksjon jeg heller, så jeg henger meg på Ballerina med en god Ellers håper jeg du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 13. april 2008 Forfatter #1858 Del Skrevet 13. april 2008 Vil bare si at dette ikke kun handler om å føle nederlag. Det handler om at jeg vil ha det enklest mulig.. Men i dag måtte vi gi mme før siste måltid også. Så det ser ikke ut til å gå så bra dette. Og det virker ikke som om melkeproduksjonen øker på den teite puppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 13. april 2008 #1859 Del Skrevet 13. april 2008 bortsett fra pumping og hypping amming har ikke jeg noen forslag heller. Du får stå på, og satse på at løsner snart. Hvis ikke har du ihverfall prøvd, og ammet så mye du kan. Men skjønner godt at du vil slippe unna flaskestyr, det er jo absolutt det enkleste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. april 2008 #1860 Del Skrevet 13. april 2008 Det er noe dritt når man ikke har nok melk. Jeg har jo det, men sliter med ammingen så jeg pumper og gir flaske. Skal pumpe meg en gang før jeg legger meg jeg og, for neste måltid får lillemann med flaske. Så skal jeg opp i natt og pumpe Men om snuppa di er fornøyd med et måltid MME før natten så er jo det det beste. Ikke noe nederlag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå