Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Bilde av invitasjon

Første utkast til dåpsinvitasjoner. Er et par småting som skal endres, blant annet skal splittbindersene være rosa, og den kremfargede bakgrunnen skal være litt tykkere for å gi mer luft bak teksten. Så skal invitasjonsteksten printes ut på vellumpapiret, og bildet bak skal byttes ut med et bilde av snuppa når hun kommer :)

Endret av jolie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Er fremdeles inne i min 38'ende uke.

Leter febrilsk etter tegn på forestående fødsel, men kroppen min er så rar, og jeg er så førstegagns at jeg ikke skjønner noen ting :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å nærme seg!! Tenker meg at du gleder deg til å få tilbake kroppen din. Jeg gleder meg til det allerede... :sjenert:

Var hos jordmor i dag, og hun virket veldig hyggelig. Er det samme damen du har? En litt svensk/norsk dame med lyst hår og briller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg, du kommer til å få et langt svangerskap hvis du gleder deg til å få kroppen tilbake allerede nå. :fnise: Men etter hvert vil du kanskje synes det er mer stas når babymagen kommer skikkelig tilsyne, da glemmer du delvis det å få kroppen tilbake.

Det er samme jordmor som jeg går til ja. Og så går jeg til fastlege der ved apoteket annen hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skal bli et langt svangerskap ja! Målte SF målet i dag også, og jeg ligger allerede over de som har en i 12 uke, og jeg er bare i uke 11 nå... Spent på hvor mye jeg sprenger grensa!

Fastlegen min er der jeg egentlig er ifra, så jeg har ikke fastlege der. Aner ikke hvordan jeg skal fordele kontrollene mine heller. Kommer an på hva Riksen sier. Antar at jeg skal på UL igjen i uke 18 og så på kontroll på sykehuset hver 4 uke men at jeg har en kontroll hos jordmor 2 uker etter UL på riksen. Dvs kontroll hver 2 uke. Det er det jeg er forespeilet i hvert fall!

Og så kommer jeg til å bli sykemeldt i løpet av slutten av april/begynnelsen av Mai, og da kan vi jo møtes og trille tur! Kanskje ta en tur på storsenteret og shoppe litt! Håper å få gjort unna det meste av shoppingen før jeg runder 30 uker. Tror det er lurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trilletur høres kjempekjekt ut. Er jo ikke lenge til april/mai! :) Gleder meg allerede.

Hvis du følges opp av riksen i tillegg til jordmor, så trenger du vel sikkert ikke gå til fastlege i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok ikke at du skal gå til fastlegen i tillegg ;) Her er det i allefall slik at sykehuset tar over ansvaret for den tvillinggravide, så er det i begynnelsen sjekk på sykehuset hver 4 uke med ultralyd og hver 4 uke kontroll hos jordmor, dvs. kontroller hver annen uke. Etter hvert i løpet av svangerskapet blir det hyppigere undersøkelser på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 8 dager igjen :hoppe:

Har funnet en reserve sladris hvis du skulle finne på å føde mens jeg er på ferie :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet meg frem til at det kan være 18 dager igjen hvis jeg er uheldig :P (Igangsetting planlegges 9 dager over termin, såvidt jeg forstod på jordmor).

Hvem stiller som reservesladris da? :) Greit å ha to, egentlig. Tenkte på det tidligere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippeliste:

Jente 79: 18. mars

Bare Bea: 19. mars

imli: 20. mars

monja: 20. mars

Caro: 21. mars

Susiepia: 22. mars

Glow: 22. mars

Ballerina: 23. mars

~Mocca~: 23. mars

Bippe: 24. mars

Kykkelikokos: 1. april (hadde vært typisk med aprilspøk-barn ;))

Tar denne frem igjen, for å se om neon av dere får rett ;) Svigerinnen min tippet 10. mars, så hun tok i hvert fall feil. Hehe.

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet meg frem til at det kan være 18 dager igjen hvis jeg er uheldig :P (Igangsetting planlegges 9 dager over termin, såvidt jeg forstod på jordmor).

Bare ni dager? Det var tidlig!

Her settes det i gang først 14 dager over termin. Skulle gjerne hatt ni jeg også.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er visst heldig sånn sett. Men jeg håper nå uansett at ingen av oss trenger å i gangsettes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem stiller som reservesladris da? :) Greit å ha to, egentlig. Tenkte på det tidligere i dag.

Glow meldte seg frivillig.

Hun skal være min sladris, og hadde nett tilgang i påsken. Så da ordnet det seg greit :-D

Så jeg tippet 18. mars. Hadde vært fint om det var rett. Da er det under en uke igjen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...