Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er nok like greit. Har ikke særlig tro på sånne kjerringråd for å sette i gang fødselen... Ungen kommer nok når den er klar for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, tenker det samme selv. Eneste jeg har vurdert å ta er BBB-kapsler, for det skal være bra etter fødselen også for å hjelpe livmoren å trekke seg sammen. Men jeg har ikke giddet å kjøpe noe, så da blir det vel ikke noe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper visst også å ligge på magen. DET gleder jeg meg til det. Men ender vel opp meg så digre pupper at jeg ikke kan ligge på magen etter fødsel heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svigermor hadde visst spist reker kvelden før hun fikk mannen. Hun hadde våknet og trodd hun var matforgiftet eller no, før det plutselig gikk opp et lyd.

Vet ikke om det var rekenes skyld da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh. Reker er godt da ;) MEn mannen liker ikke skalldyr/fisk så da blir det lite av det her i gården.

Nå har vi nettopp "planlagt" dåp til snuppa. Vi får selvfølgelig planlegge nærmere senere, men vi har snakket litt om gjester, mat og faddere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å begynne å tenke i sånne baner. Tenk dere er snart foreldre :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligge på magen var det første jeg gjorde etter fødselen, men den første natta var det en smule ubehagelig, for magen var jo ikke akkurat liten selv om smurfen var ute :fnise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, regner ikke med at magen blir mirakuløst flat over natten. Selv om det hadde vært deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, dere er snille :) Akkurat nå har føttene mine est ut til to små svamper da. Deilig :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ballerina
Takk, dere er snille :) Akkurat nå har føttene mine est ut til to små svamper da. Deilig :eeeh:

Men nå er det ikke lenge igjen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så fin mage :)

Tusen takk :klem:

Så flott du er :jepp:

Takk for det. Jeg føler meg ikke alltid så flott om dagen :ler:

Men nå er det ikke lenge igjen :-D

Nei, får ikke håpe det i hvert fall. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...