jente 79 Skrevet 27. februar 2008 #1561 Del Skrevet 27. februar 2008 Male er ikke det morsomste nei... Er mannen som gjør mesteparten av det hos oss nå. Vi har ikke fått skaffet oss noen maske til meg enda... Kos deg på scrappekveld. Kan sikkert bli ålreit likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #1562 Del Skrevet 27. februar 2008 Åå så kjekt med sånn kveld, alder er jo ingen hindring Jeg vil også lære mer om scrapping, har jo ett lager med bryllupsbilder som må inn i album. Har du forresten noen fine nettsider med scrapping? Neida, de virker kjempehyggelige alle sammen, så alder spiller ingen rolle! http://scrapping.no/forum og www.articscrapbooking.no/forum er jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #1563 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Male er ikke det morsomste nei... Er mannen som gjør mesteparten av det hos oss nå. Vi har ikke fått skaffet oss noen maske til meg enda... Kos deg på scrappekveld. Kan sikkert bli ålreit likevel Har ikke brukt sånn maske, jeg Har bare luftet godt. Endret 27. februar 2008 av Kykkelikokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 27. februar 2008 #1564 Del Skrevet 27. februar 2008 Mamma sin mage var hele mamma følte jeg. hele ho var en stor rundt ball. (egentlig ei lita tynn dame på 165cm) *grøsse* sånn var mamma også! Er sikker på at hadde vi sette henne ovenfra så hadde hun vært firkanta rundt! Hun hadde bitteliten mage, men likevel så la hun på seg 30 kg! (og hun var 45-50 før hun ble gravid!) Heldigvis var hun ikke slik med meg - da fikk hun fiiin gravidmage! (men altså, spiser man snop for 50 kr. hver dag i ni mnd. så skulle det vel bare mangle at man legger på seg! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #1565 Del Skrevet 27. februar 2008 Hva?! Legger man på seg av godteri? Det har ikke jeg fått med meg.. Kanskje derfor jeg har lagt på meg da? I dag har jeg sist 3 kokosboller.. *kremt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 27. februar 2008 #1566 Del Skrevet 27. februar 2008 Har ikke brukt sånn maske, jeg Har bare luftet godt. Skal vel mye til for at det skjer noe også... Er noe med det at jeg er best på maling. Det andre fikser gjerne mannën... Tror også vannbasert maling til veggene er greiere enn oljebasert... Hva?! Legger man på seg av godteri? Det har ikke jeg fått med meg.. Kanskje derfor jeg har lagt på meg da? I dag har jeg sist 3 kokosboller.. *kremt* Var så flink en stund, nå derimot... Er tilbake til gamle synder.. Er jo så godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #1567 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg er egentlig ikke noe særlig til sjokolademennske til vanlig, men etter at jeg ble gravid så har jeg spist MYE sjokolade. Får håpe det går over når babyen kommer ut Har brukt vannbasert maling på garderobeskapene. Skal bruke det på veggene her i stuen også når faren min skal male for oss. Nå har jeg kommet hjem fra en hyggelig hobbykveld på fotosenteret. Godt å få vært litt sosial. Veldig koselige damer også, som såklart var veldig opptatt av magen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 27. februar 2008 #1568 Del Skrevet 27. februar 2008 Kokosboller er det "sunneste" snopet vi har! :-D ...fikk du mailen jeg sendte i går...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 28. februar 2008 #1569 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg har en stor svakhet for sjokolade... Alltid hatt det, og har det fortsatt. Prøvde å skylde å lillegutt i går, men det øret ville ikke mannen høre på gitt Koselig at det ble en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. februar 2008 #1570 Del Skrevet 28. februar 2008 Vannbasert maling er ikke farlig, for de inneholder ikke noen løsemidler lenger. Jeg har snakka med ulike faghandler bare for noen dager siden og de sa at vannbasert er helt trygt, men oljemaling bør man holde seg unna. Så det er nok ikke noen skade skjedd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 28. februar 2008 #1571 Del Skrevet 28. februar 2008 Kokosboller er det "sunneste" snopet vi har! :-D ...fikk du mailen jeg sendte i går...? Er det? Jeg eeeelsker kokos-boller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. februar 2008 #1572 Del Skrevet 28. februar 2008 Kokosboller inneholder visst veldig lite kalorier! Typisk at jeg synes melkesjokolade er hundre ganger bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 28. februar 2008 #1573 Del Skrevet 28. februar 2008 Vannbasert maling er ikke farlig, for de inneholder ikke noen løsemidler lenger. Jeg har snakka med ulike faghandler bare for noen dager siden og de sa at vannbasert er helt trygt, men oljemaling bør man holde seg unna. så bra. Da kan jeg melde meg til maling av barnerom i påsken Veldig greit, så kan heller mannen ta de andre tingene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #1574 Del Skrevet 28. februar 2008 Kokosboller er det "sunneste" snopet vi har! :-D ...fikk du mailen jeg sendte i går...? Er det?! :D Da kan jeg kjøpe flere med god samvittighet da Mail? Hm. Nei, har ikke fått mail. Jeg har en stor svakhet for sjokolade... Alltid hatt det, og har det fortsatt. Prøvde å skylde å lillegutt i går, men det øret ville ikke mannen høre på gitt Koselig at det ble en fin kveld. Hihi. Sånn er det med en mann som kjenner deg godt Vannbasert maling er ikke farlig, for de inneholder ikke noen løsemidler lenger. Jeg har snakka med ulike faghandler bare for noen dager siden og de sa at vannbasert er helt trygt, men oljemaling bør man holde seg unna. Så det er nok ikke noen skade skjedd Nei, det var det jeg hadde hørt noe om. Så jeg antok at det skulle gå greit. Har hørt at de maskene ikke skal brukes over lengre tid heller, fordi det er pga lavere oksygenopptak til kroppen man helst ikke skal male. Det blir jo ikke så mye luft gjennom en slik maske som hvis man puster "vanlig". Er det? Jeg eeeelsker kokos-boller.. Hihi. Vi kan ha kokosbollefest da! Kokosboller inneholder visst veldig lite kalorier! Typisk at jeg synes melkesjokolade er hundre ganger bedre... Jeg liker "heldigvis" mørk sjokolade best. Hurra, endelig noe litt sunnere som jeg liker. Hehe. så bra. Da kan jeg melde meg til maling av barnerom i påsken Veldig greit, så kan heller mannen ta de andre tingene... Ja, kjekt å kunne få gjort litt selv også, så man ikke føler at man bare står og ser på at alle andre jobber! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 29. februar 2008 #1575 Del Skrevet 29. februar 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 29. februar 2008 #1576 Del Skrevet 29. februar 2008 Kokosboller er det "sunneste" snopet vi har! :-D Hurra! Det tror jeg er den beste nyheten jeg har hørt på lenge! Gjett hva jeg skal kjøpe neste gang jeg er på butikken, og hva jeg skal spise med goood samvittighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #1577 Del Skrevet 29. februar 2008 God helg God helg til deg også Hurra! Det tror jeg er den beste nyheten jeg har hørt på lenge! Gjett hva jeg skal kjøpe neste gang jeg er på butikken, og hva jeg skal spise med goood samvittighet? Tror jeg må kjøpe meg noen flere jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 1. mars 2008 #1578 Del Skrevet 1. mars 2008 God helg Kykkelikokos!! Blir det fødsel i dag da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 1. mars 2008 #1579 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg krysser fingre for fødsel som bestilt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1580 Del Skrevet 1. mars 2008 Tja.. Har mine tvil. Trodde det kanskje var rier på gang i natt i femtiden, men det gikk over. Har bare hatt murringer etter det. Så jeg tipper det drøyer et par uker til fødsel enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå