Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fin mage. Synes det er helt utrolig å tenke på at magen skal bli så stor...

Må nok være forberedt på å gå over ja... Greit å være forberedt og heller bli positivt overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke sant...

Ser nesten rart ut at magen henger på på enkelte på slutten...

Håper virkelig ikke magen min blir så stor. Men i følge min venninne syntes hun jeg så mer "riktig" ut nå enn i juletider. Så håper det ikke blir så galt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er umulig å se så tidlig om du får stor mage eller liten mage. De vokser jo i rykk og napp disse små :) Er noen som får kjempedigre mager som ser sprekkferdige ut på slutten. Min føles litt sprekkferdig ut, men jeg får stadig kommentarer på at min er liten og søt ;) Men så er jeg jo ganske så liten og søt selv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Så fin mage du har! :rødme: Den er nok stor i forhold til din egen størrelse...? Siden vi ikke er så høye så kan man jo ikke ha en GEDIGEN mage heller, kan man? Huff, det håper jeg virkelig ikke :ler: Men man kan lett se at magen din vokser iallfall!! Skikkelig skikkelig babymage!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke sånn veldig stor nei. Helt normal tenker jeg :babysmokk:

Men det er ofte sånn at små damer blir større enn høye, fordi ungene er det ikke store forskjellen på. Men høye damer har mer å fordele magen på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage du har! :rødme: Den er nok stor i forhold til din egen størrelse...? Siden vi ikke er så høye så kan man jo ikke ha en GEDIGEN mage heller, kan man? Huff, det håper jeg virkelig ikke :ler: Men man kan lett se at magen din vokser iallfall!! Skikkelig skikkelig babymage!! :klemmer:

Tusen takk, søte Ballerina :) Den er nok mer enn stor nok. Symfysemålene er i hvertfall fine :)

Du er ikke sånn veldig stor nei. Helt normal tenker jeg :babysmokk:

Men det er ofte sånn at små damer blir større enn høye, fordi ungene er det ikke store forskjellen på. Men høye damer har mer å fordele magen på ;)

Tror det kan ha mye å si om man har lang rygg/mage også. Men det viktigste er jo uansett at babyen vokser som den skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiine magebilder :klem:

Jeg kjenner forresten jeg begynner å bli litt utålmodig jeg og, kom nettop på at du har termin mens jeg er i Egypt, så jeg får kanskje ikke fulgt med.. Så enten må du føde innen 11 dager eller så må du knipe igjen et par dager etter termin.. hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: nydelig mage. Du har sån en rundt fin en. Alltid sakt jeg vil ha slik en :fnise: sett gravid bilder av mamma og hun hadde ikke slik en mage som du har kan man si, så jeg håper ikke på arv av det :Hehe:

24 dager igjen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er umulig å se så tidlig om du får stor mage eller liten mage. De vokser jo i rykk og napp disse små :) Er noen som får kjempedigre mager som ser sprekkferdige ut på slutten. Min føles litt sprekkferdig ut, men jeg får stadig kommentarer på at min er liten og søt ;) Men så er jeg jo ganske så liten og søt selv :ler:

Mamma var visst sprekkeferdig etter 4 måneder, så veldig glad jeg ikke ligner helt på henne der... :sjenert:

Magen din ser sikkert ikke så stor ut siden du er liten. Men syntes da det så stor nok ut på magebildet... :sjenert: Blir større kontrast når du er så liten ellers...

Tror de fleste føler at magen er sprekkeferdig på slutten ;)

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott mage Kykkelikokos :klem:

3 veker før termin er kanskje ien anelse optimistisk, men me får håpe du slepp å gå over i alle fall :jepp:

Hyggelig at du synes det! :klem:

Det viktigste er at hun blir der til hun er klar til å komme ut. Så får vi se om det er før eller etter termin.

Nydelig mage :hjerter:

Og min første kom 3 uker før termin (eller 19 dager om man skal flisespikke da :ler: ) så det er jo lov å håpe ;)

:klemmer:

Takk søte monja-snuppa :klem:

Ja, her ruges og håpes det om hverandre. Hehe.

Fiine magebilder :klem:

Jeg kjenner forresten jeg begynner å bli litt utålmodig jeg og, kom nettop på at du har termin mens jeg er i Egypt, så jeg får kanskje ikke fulgt med.. Så enten må du føde innen 11 dager eller så må du knipe igjen et par dager etter termin.. hihi...

Takk, snuppa :)

Hihi. Det er jo ikke bra om du er i Egypt og ikke får fulgt med! Du får sende meg mobilnummeret ditt på PM hvis det ikke har skjedd noe innen 10 dager :ler: Så kan du få mms hvis det skulle skje noe ;)

:rødme: nydelig mage. Du har sån en rundt fin en. Alltid sakt jeg vil ha slik en :fnise: sett gravid bilder av mamma og hun hadde ikke slik en mage som du har kan man si, så jeg håper ikke på arv av det :Hehe:

24 dager igjen :hoppe:

:fnis: Hvordan så moren din sin ut da? Trodde alle hadde ganske runde mager på slutten, jeg. Har ikke tenkt så mye over det, i grunn. Men det er hyggelig at dere synes magen er fin da. Jeg har ikke fått så mange kommentarer på den til vanlig. Føler meg ikke så superlekker for tiden heller. Begynner å glede meg til å kunne ta på meg vanlige klær igjen og fiffe meg litt opp.

Mamma var visst sprekkeferdig etter 4 måneder, så veldig glad jeg ikke ligner helt på henne der... :sjenert:

Magen din ser sikkert ikke så stor ut siden du er liten. Men syntes da det så stor nok ut på magebildet... :sjenert: Blir større kontrast når du er så liten ellers...

Tror de fleste føler at magen er sprekkeferdig på slutten ;)

Ha en fin dag :klemmer:

Oj, kun etter 4 mnd. Hva med de 5 siste mnd før du kom ut da? Hihi.

Ha en fin dag du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Oj, kun etter 4 mnd. Hva med de 5 siste mnd før du kom ut da? Hihi.

Nei, det kan du lure på...

hun var visst diger. Gikk opp ca 30 kg...

Veldig glad jeg ikke ser ut til å ha arvet det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er livet spennende som vanlig. Har spist to rundstykker med hvitost og paprika, to glass melk og kokosbolle til dessert :ler:

Har malt siste strøket på garderobeskapet på kontoret, så nå får det være bra nok. Det andre skapet på gjesterommet får vente til en annen gang. Jeg gikk visst litt fortere lei enn jeg hadde trodd.

I kveld skal jeg på scrappekveld på fotosenteret her hvor jeg bor. Blir kjekt å komme seg litt ut og være sosial, selv om jeg ikke kjenner noen av dem. De er nok gamle nok til å kunne være moren min alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld skal jeg på scrappekveld på fotosenteret her hvor jeg bor. Blir kjekt å komme seg litt ut og være sosial, selv om jeg ikke kjenner noen av dem. De er nok gamle nok til å kunne være moren min alle sammen ;)

Åå så kjekt med sånn kveld, alder er jo ingen hindring :ler:

Jeg vil også lære mer om scrapping, har jo ett lager med bryllupsbilder som må inn i album. Har du forresten noen fine nettsider med scrapping?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...