jente 79 Skrevet 12. februar 2008 #1481 Del Skrevet 12. februar 2008 Nei, skjønner godt at de andre ikke tenkte over det... Er du i form selv er det lett å glemme at andre kanskje ikke er det... Men rart at ikke jordmor tok litt hensyn... De burde jo være vant til gravide i all slags form... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #1482 Del Skrevet 13. februar 2008 Jordmor sa "Jeg skal i hvert fall gå. Jeg er så ung og sprek" før hun la på en liten teit latter. Haha. Hun så ikke særlig sprek ut den dama Huff, nå var jeg ufin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 13. februar 2008 #1483 Del Skrevet 13. februar 2008 Hihi.. jeg lurer på hvordan jeg blir... Jeg tar ikke trappa fra 7. etasje til 1. etasje nå engang.. og jeg er ikke gravid.. hmm.. kanskje derfor jeg nå må ha dette slankeprosjektet mitt.. Men synes hvertfall ikke at du klager.. dessuten er det jo derfor vi har KG. Å lufte de frustrasjonene vi ikke får ut i hverdagen blant folk. Jeg kjenner jeg gleder meg sånn på dne vegne.. Er jo ikke lenge igjen nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #1484 Del Skrevet 13. februar 2008 Er vel begrenset hvor mye trim det er å gå nedover trapper egentlig, så jeg har ikke så dårlig samvittighet for å ha tatt heisen Søte Bea Det er forhåpentligvis ca 2-3 uker igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 13. februar 2008 #1485 Del Skrevet 13. februar 2008 Nei, ikke den store trimmen. Så hva er vitsen med å irritere bekkenet da... Teit jordmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 16. februar 2008 #1486 Del Skrevet 16. februar 2008 Ha en fin lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #1487 Del Skrevet 16. februar 2008 I dag har vi kost oss i Oslo, men guuud så sliten jeg er. Beina og bekkenet er helt ødelagt. Og så har jeg endelig fått sydd opp panelgardinene i stuen som har hengt og subbet nedi gulvet altfor lenge. Gjett hva jeg fikk i posten i dag da? Nyyydelige små babysokker :D Tusen takk, Ballerina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 16. februar 2008 #1488 Del Skrevet 16. februar 2008 Søte ballerrina som lager sokker til deg. Ikke rart du blir sliten, du har jo et helt menneske inni deg. *sukk, et mirakel* God lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. februar 2008 #1489 Del Skrevet 17. februar 2008 Hvilken uke er du i nå? 36? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #1490 Del Skrevet 17. februar 2008 Søte ballerrina som lager sokker til deg. Ikke rart du blir sliten, du har jo et helt menneske inni deg. *sukk, et mirakel* God lørdagskveld Ja, tenk en sprellende liten krabat inni magen min! Sånn sammenlagt har jeg hele 15kg ekstra å bære på i forhold til startvekten. Tenk å gå rundt å bære på 15 melposer! Hvilken uke er du i nå? 36? 35 tror jeg. 36 på tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 17. februar 2008 #1491 Del Skrevet 17. februar 2008 Gjett hva jeg fikk i posten i dag da? Nyyydelige små babysokker :D Tusen takk, Ballerina! Bare hyggelig Kjekt å få lage skikkelig jentesokker :-D Håper du føler deg bedre i dag! Ser bare fr meg hvordan det er å gå lenge i Oslo uten ekstra kilo så kan jeg tenke meg det er gruusomt med 15 kg. ekstra........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 17. februar 2008 #1492 Del Skrevet 17. februar 2008 Søte ballerrina som lager sokker til deg. Bare til å sette i gang Bea så kan du også få et par Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #1493 Del Skrevet 17. februar 2008 Ja, her er det bare å sette i gang med å produsere baby, Bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #1494 Del Skrevet 17. februar 2008 Bare hyggelig Kjekt å få lage skikkelig jentesokker :-D Håper du føler deg bedre i dag! Ser bare fr meg hvordan det er å gå lenge i Oslo uten ekstra kilo så kan jeg tenke meg det er gruusomt med 15 kg. ekstra........ Det verste var egentlig at det var så innmari kaldt. Holdt på å fryse ihjel, jo! Måtte sette meg ned og hvile meg i nerdebutikkene mannen skulle inn i da. Hehe. Holdt på å sovne inne på Outland da han var og så på bøker der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 17. februar 2008 #1495 Del Skrevet 17. februar 2008 Innom med en Koselig med baabysokker da :-D Det har vi dårlig med... De svigerinna hadde var det gjerne bare en av Men blir vel en ordnings på det tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #1496 Del Skrevet 17. februar 2008 Ser for meg en baby med en rosa og en blå sokk. Hehe. Sokker er vel ikke det viktigste i starten. Man bruker vel gjerne sparkebukser og slikt uansett? Men det er liksom litt stas å kunne pynte litt med hjemmestrikkede plagg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #1497 Del Skrevet 17. februar 2008 Hehe. Blomstrer er vel å ta litt hardt i Det vokser og gror i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 17. februar 2008 #1498 Del Skrevet 17. februar 2008 Ser for meg en baby med en rosa og en blå sokk. Hehe. Sokker er vel ikke det viktigste i starten. Man bruker vel gjerne sparkebukser og slikt uansett? Men det er liksom litt stas å kunne pynte litt med hjemmestrikkede plagg da Ikke sant... Regner ikke med det er det største problemet at en ikke har så mye sokker nei... spesielt ikke i juni... Tror alle som føder på sykehuset her får et par hjemmestrikkede sokker da :-D Får også se hva disse bestemødrene finner på tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. februar 2008 #1499 Del Skrevet 19. februar 2008 Skal du lage tippeliste snart? Jeg vil gjerne stjele til meg 24.mars! Det er nemlig en ypperlig dag å ha bursdag på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #1500 Del Skrevet 19. februar 2008 Hehe. Er bare å tippe i vei, så skal jeg sette opp liste. Men jeg foretrekker at dere tipper før 21. mars, altså (Bare spøker) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå