Gjest Ballerina Skrevet 7. februar 2008 #1461 Del Skrevet 7. februar 2008 Ja, men du skal jo gifte deg og alt i mellomtiden Jeg mente jo to år da... Men mye som skjer, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. februar 2008 #1462 Del Skrevet 8. februar 2008 Ha en fin fredag og god helg, snuppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 8. februar 2008 #1463 Del Skrevet 8. februar 2008 God helg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #1464 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg mente jo to år da... Men mye som skjer, ja! Snart er du gift og sitter med fire skrikerunger som vil ha leverpostei med majones og nugatti og brunost på matpakken! Ha en fin fredag og god helg, snuppa. Takk, det samme God helg til deg God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. februar 2008 #1465 Del Skrevet 9. februar 2008 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #1466 Del Skrevet 9. februar 2008 God helg! God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #1467 Del Skrevet 9. februar 2008 Tilbake fra fødselsforberedende kurs på SØF (Fredrikstad sykehus). Gjett om det var kjedelig.. Svigers har vært så hyggelig at de har kjøpt lekegrind til oss i Sverige i dag :D Snille svigers. Og enda mer babyklær. Svigermor er shoppegal. Hun hadde kjøpt kurv og leke til pusen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 10. februar 2008 #1468 Del Skrevet 10. februar 2008 Var det kjedelig? Hva gikk dere i gjennom? Trodde sånt ble litt spennende jeg da... Morsomt med handlegal svigermor da Kommer godt med når det er mye en trenger :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #1469 Del Skrevet 11. februar 2008 Startet med omvisning på de forskjellige fødestuene. Det var greit å ha vært med på den biten. Etterpå var det info om diverse fra fødselsstart til barsel og amming. Men jeg følte på en måte at jeg visste alt fra før, og det var en laaaaaaaang dag. Kurset varte egentlig fra kl 10 til kl 15:30 (sluttet kanskje rundt kl 15?). En av grunnene til at jeg ikke synes det var noe særlig var kanskje fordi jeg ikke likte hun ene jordmoren som hadde kurset. Menmen, jeg satser på å ikke få henne som jordmor under min fødsel, for hun hørte til spesialenheten, og dit har ikke jeg planer om å komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 11. februar 2008 #1470 Del Skrevet 11. februar 2008 Såpass lange ja... Kan tenke meg det ble litt i lengste laget... Personkjemi har mye å si. Får virkelig håpe du får en jordmor du liker når du skal føde... Litt greiere da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #1471 Del Skrevet 11. februar 2008 Mannen likte henne heller ikke, så det var ikke bare meg. Hun greide å få ting vinklet ganske negativt, synes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. februar 2008 #1472 Del Skrevet 11. februar 2008 Dumt at svangerskapskurset var kjedelig da. Vi går på sånn over fem kvelder, greit å dele det opp litt, blir kanskje litt mye på en dag... Var mye jeg kunne fra før også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 12. februar 2008 #1473 Del Skrevet 12. februar 2008 Mannen likte henne heller ikke, så det var ikke bare meg. Hun greide å få ting vinklet ganske negativt, synes jeg.. Ja, er jo mange av enhver type der også... Men greit at dere sannsynligvis slipper unna da :-D Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. februar 2008 #1474 Del Skrevet 12. februar 2008 Kjemi med jordmor er alfa omega. Det er et par stykker på føden her og jeg kan styre meg for, men jeg skal ikke være sen om å kreve noen andre (iallefall prøve ) om det skjærer seg helt. Det hørtes litt langdrygt ut det kurset deres. Vi hadde det oppdelt over tre kvelder, hvorav en var omvisning på fødeavdelinga (vi var den eneste som møtte opp på den med babyen på utsiden da ). Vi lærte ikke mye nytt men traff andre koselige par iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 12. februar 2008 #1475 Del Skrevet 12. februar 2008 Det er så store forskjeller på sånne kurs! Vi har et totimers et her, på helsestasjonen. Og så har vi innskriving på sykehuset med omvisning et par dager senere, det skal ta omtrent en time. Det hørtes litt langdrygt ut det opplegget deres... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #1476 Del Skrevet 12. februar 2008 Det verste var at alle de andre gravide var så provoserende friske og raske. Bekkenløsning? Nei, det har man visst ikke hørt om. Da vi skulle gå fra føden og over på St. Croix-huset for å være der resten av dagen, så travet de avgårde som noen oppgira travhester. Haha, jeg hadde store problemer med å holde følge. Om kvelden så fikk jeg skikkelig pailabber av noen føtter, og jeg har aldri hatt noe særlig problemer med ødemer før den dagen. For ikke å snakke om da så og si ingen skulle ta heis ned fra 7. etasje til 1.etasje. Jeg kaller nå en spade for en spade. Jeg er ikke superfrisk og rask, jeg har 15kg ekstra å bære på, og jeg veier vanligvis 50kg. Føles jo ut som jeg har doblet kroppsvekten min. Knærne mine er i hvert fall lite happy. Men for all del. Fint at andre føler seg friske og raske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 12. februar 2008 #1477 Del Skrevet 12. februar 2008 Greit at alle er i forskjellig form, men kan jo være greit å tilpasse tempoet til de som ikke er helt på topp... 15 kg ekstra på en kropp som i utgangspunktet veide 50 er mye... Da må en jo kunne ta hensyn til det... Greit graviditet ikke er en sykdom, men mange som strekker det vel langt andre veien synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #1478 Del Skrevet 12. februar 2008 Hehe. Det var ikke ment som klaging altså, jeg ble bare litt satt ut.. Lurer på hvor mange det var som fikk seg en smell om kvelden eller dagen etter Jeg kan bare ikke fatte at ALLE som var der faktisk var i superform. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. februar 2008 #1479 Del Skrevet 12. februar 2008 Måtte le litt av beskrivelsene dine. Ser for meg den hesteflokken Folk er jo i forskjellig form. Kanskje de andre ikke hadde fått det så ille ift bekkenløsning o.l? Hvem vet... De lå nok langflate neste dag, tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #1480 Del Skrevet 12. februar 2008 Ja, får satse på det Neida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå