~Mocca~ Skrevet 28. januar 2008 #1421 Del Skrevet 28. januar 2008 Så flott med det flotte bildet av magens utvikling nå når jeg var innom for å oppdatere meg litt.. Ser jo ut som om alt står bra til her, litt mye nytt i dagboken din siden sist så jeg har ikke sjanse til å få lest alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #1422 Del Skrevet 29. januar 2008 Takk for hyggelige meldinger, jenter Vi har bestemt oss for navn, ja Hun skal hete Live. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 29. januar 2008 #1423 Del Skrevet 29. januar 2008 Live er kjempefint navn Kunne godt tenkt meg det selv...men nå har jentene vår fått bestemme jentenavn, og jeg guttenavn... :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 29. januar 2008 #1424 Del Skrevet 29. januar 2008 åhh.. Live er et nydelig navn. Har bare møtt ei som heter det, og det var ei kjempesøt jente. Rart hvordan mennesker man kjenner påvirker hva man føler for spesielle navn. For meg er Therese et forferdelig navn, pga noen jeg kjenner som jeg ikke kan fordra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #1425 Del Skrevet 29. januar 2008 Takk Vi prøvde å finne et navn vi begge likte, som samtidig ikke var så mange som heter. Personlig liker jeg veldig godt Thea f.eks, men det er så ekstremt mange babyer med det navnet for tiden. Hvis det hadde blitt gutt, så hadde det blitt Ask eller Theodor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #1426 Del Skrevet 29. januar 2008 åhh.. Live er et nydelig navn. Har bare møtt ei som heter det, og det var ei kjempesøt jente. Rart hvordan mennesker man kjenner påvirker hva man føler for spesielle navn. For meg er Therese et forferdelig navn, pga noen jeg kjenner som jeg ikke kan fordra.. Ja, det er helt sant. Man forbinder som oftest navnene med en eller annen person, enten det er på godt eller vondt. Vi har prøvd å finne navn som passer til både barn og voksen også. Det er ikke så lett å bestemme seg i denne navnejungelen, men nå har vi egentlig bestemt oss for lenge siden vi da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 29. januar 2008 #1427 Del Skrevet 29. januar 2008 Kjempefint navn :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 29. januar 2008 #1428 Del Skrevet 29. januar 2008 Live er et nydelig navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #1429 Del Skrevet 29. januar 2008 Hyggelig at dere synes det Her er de to LO'ene (layouts/albumsider) som jeg lagde på hobbykvelden på fotosenteret i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 29. januar 2008 #1430 Del Skrevet 29. januar 2008 Virkelig blitt dreven du. Ålreit å ha noe å ta seg til på dagtid :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #1431 Del Skrevet 29. januar 2008 Blitt litt bitt av basillen, ja Må nok lage noen flere. Har jo en drøss med bryllupsbilder jeg aldri har fått gjort noe med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #1432 Del Skrevet 29. januar 2008 Dagens to LO'er: (Det er litt vanskelig å ta bra bilder for slike amatører som meg.. ene blir ødelagt av den hersens blitsen også. Tror det er noe innstillinger på kamera som gjør at jeg ikke får tatt uten blits uten at det blir så uklart.. Grr.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 30. januar 2008 #1433 Del Skrevet 30. januar 2008 Ofte vanskelig å ta bilder av sånt ja... Men tror jeg skal lure til meg noen tips her. Har jo enda ikke gjort noe med bryllupsbildene jeg heller Så smarte dere var som tok bilde av bryllups suiten. Det falt ikke oss inn en gang. Ganske dumt egentlig, det var jo så fint der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 31. januar 2008 #1434 Del Skrevet 31. januar 2008 Live er kjempefint ja, har ei venninne som heter det, så positive assosiasjoner der Du er skikkelig kreativ du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #1435 Del Skrevet 31. januar 2008 Ofte vanskelig å ta bilder av sånt ja... Men tror jeg skal lure til meg noen tips her. Har jo enda ikke gjort noe med bryllupsbildene jeg heller Så smarte dere var som tok bilde av bryllups suiten. Det falt ikke oss inn en gang. Ganske dumt egentlig, det var jo så fint der... Ja, det er bare å sette i gang Det er lett for å bare la bildene ligge og samle støv i en krok. Det var mannen som foreslo at vi skulle ta bilder av bryllupssuiten. Godt å ha bilder, når man bare stupte til køys og sovnet på bryllupsnatten Live er kjempefint ja, har ei venninne som heter det, så positive assosiasjoner der Du er skikkelig kreativ du Tja, kreativ og kreativ. Lite å gjøre på om dagene vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 1. februar 2008 #1436 Del Skrevet 1. februar 2008 Ja, mine har ikke en gang kommet i en krok... De er fortsatt på CD'er... Men hadde vært innmari moro å prøve seg. Men lurer på om jeg kanskje burde meldt meg på et kurs. Har vært på et kort kurs en gang, men lenge siden. Så hadde kanskje vært en idè å lære litt mer om scrapping... Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #1437 Del Skrevet 1. februar 2008 Det er veldig greit å komme sammen med noen og få inspirasjon i hvertfall. Jeg gikk på en sånn hobbykveld her, og hadde egentlig ikke så høye forventninger til dette med albumscrapping. Jeg hadde liksom "låst" meg til kortlagingen. Men når jeg først kom i gang med albumscrappingen så var det kjempemoro, så nå lager jeg nesten bare albumsider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 1. februar 2008 #1438 Del Skrevet 1. februar 2008 Ikke sant :-D Har ikke prøvd det enda. Men når en har noe å lage, så blir det jo noe helt annet. Bryllupsbilder og barnebilder burde jo være motivasjon nok i seg selv :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #1439 Del Skrevet 1. februar 2008 Ja, jeg gleder meg til å få babybilder å lage med. Har kjøpt eget album som jeg skal fylle med det. Har bare en side foreløpig og det er jo den UL-siden jeg har laget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 1. februar 2008 #1440 Del Skrevet 1. februar 2008 Ja, blir liksom ikke så mange bildene før fødselen... Måtte evt blitt magebilder også da... Blir sikkert masse masse bilder utover våren :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå