Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Det som er rart å tenke på er jo at babyen på en måte er en baby. Hvis den blir født nå, så vil det se ut som en miniatyrbaby, og ikke noe annet ekkelt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tok magebilde i dag. Magen har visst flyttet seg litt nedover på en måte. Er ikke så lett å få tatt bilde fra akkurat samme vinkel hver gang, gitt.

post-11761-1197145430_thumb.jpg

Merker at jeg har lagt på meg en del ellers også. Ene mammabuksen har ikke vært brukt på en stund, og da jeg skulle ta de på meg var den plutselig mye trangere i lårene. Og støvelettene var plutselig blitt mye mer tettsittende på leggene. De har vært ørlitegranne for store, nå er de nesten litt trange. Mannen mener også at jeg har blitt litt rundere i ansiktet. Får håpe jeg ikke blir for feit nå da :fnise:

Ser at jeg glemte å skrive på hvilket som var nyest av bildene. Dere får gjette. Det er sikkert ikke så lett å se hva som er hva ;) Det ene er fra 22 + 3 og det andre er fra 25 + 5 (i dag).

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kost oss litt også :) Vant faktisk 900kr på en sånn enarmet banditt :ler:

Så bra. Moro når det går sånn.

Jeg tror også det svart hvit bildet er nyest.

Kan nok tenke meg du merker det over hele kroppen. Men det går sikkert fort bort igjen. Er nok en del vann også. Dessuten må du ha litt å tære på til amming ;)

Ha en fortsatt fin lørdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det til venstre nå??? :klø: akkurat som om den var litt mer nedover enn det bildet til høyre :)

Kos deg med surfing :)

Det stemmer :)

Så bra. Moro når det går sånn.

Jeg tror også det svart hvit bildet er nyest.

Kan nok tenke meg du merker det over hele kroppen. Men det går sikkert fort bort igjen. Er nok en del vann også. Dessuten må du ha litt å tære på til amming ;)

Ha en fortsatt fin lørdag :klemmer:

Er det mulig å se forskjell på vann og fett? Tror det er fett, jeg :ler: Men jeg håper at det forsvinner under ammingen, ja. Hehe. Hvis ikke så må jeg nok se og få strammet litt opp med trening. Det er ikke dumt at jeg legger på meg, men greit å beholde litt faste former og ikke bare disse-diss-former.

Jeg tror det er den til venstre, eller høyre.. :fnise:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. jeg tipper i motsetning til de andre at det er det høyre..men hahr egentlig ikke peiling, det var litt vanskelig å se forskjell pga forskjellig vinkel og avstand.

Fiiiin mage er det hvertall :jepp:

Digg å vinne litt enkstra penger da. Tror aldri jeg har vunnet 900 kr i noe som helst.. meste er 200 i LOTTO.

Stor lørdagsklem Bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Du tok nok feil, Bare Bea.

Ja, det skader jo ikke med 900kr ekstra i lommeboken. Det fløy en del ut da vi var i taxfreen. Ble bare godteri på oss selv da. Vi kjøpte røyk for svigers og cognac og akevitt til jul (foreldrene mine kommer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er det mulig å se forskjell på vann og fett? Tror det er fett, jeg :ler: Men jeg håper at det forsvinner under ammingen, ja. Hehe. Hvis ikke så må jeg nok se og få strammet litt opp med trening. Det er ikke dumt at jeg legger på meg, men greit å beholde litt faste former og ikke bare disse-diss-former.

Tror ikke det er så lett å se forskjell på nei... I hvert fall ikke før det blir mye vann.

Svigerinna mi gikk opp 29 kg, hun så du var hoven. Så der var det nok en del vann.

Det ordner seg helt sikkert. De fleste jeg kjenner som var tynne før graviditeten har ikke hatt noen problemer med å gå ned igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Du tok nok feil, Bare Bea.

Ja, der kan du se hvorfor jeg aldri vinner noe som helst :fnise:

*hvorfor tror jeg alltid at jeg har rett og alle andre feil :klaske: *

Endret av Bare Bea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerinnen min måtte faktisk gå på sånn proteinshake-kur for å legge på seg litt en stund etter at hun fødte første barn. Hun var ganske rund og god under svangerskapet, og så gikk hun visst ned MYE i vekt en stund etter fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der kan du se hvorfor jeg aldri vinner noe som helst :fnise:

*hvorfor tror jeg alltid at jeg har rett og alle andre feil :klaske: *

:ler: Kanskje du tror du skal vinne mer når oddsene er såpass "gode"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...