Kykkelikokos Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #1081 Del Skrevet 5. desember 2007 Det som er rart å tenke på er jo at babyen på en måte er en baby. Hvis den blir født nå, så vil det se ut som en miniatyrbaby, og ikke noe annet ekkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 5. desember 2007 #1082 Del Skrevet 5. desember 2007 Ikke sant... Rart å tenke på det der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. desember 2007 #1083 Del Skrevet 5. desember 2007 Hvor lang tid fikk dere? Og var det video på skjermen, eller bare bilder? Fikk dere da med dere video/bilder digitalt med hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #1084 Del Skrevet 5. desember 2007 Vi var der vel ca 30 min og så video på skjermen. Fikk med oss masse bilder og to videoer på en CD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. desember 2007 #1085 Del Skrevet 7. desember 2007 Innom for å ønske deg god helg. Kose deg i ditt nye hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. desember 2007 #1086 Del Skrevet 7. desember 2007 Og du maser på meg om å få meg nett, men er jo aldri her selv heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #1087 Del Skrevet 8. desember 2007 Hehe. Jeg har vært på juleseminar med jobben på Color Magic Kom tilbake i dag! Og nå skal det surfes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. desember 2007 #1088 Del Skrevet 8. desember 2007 Å hørtes deilig ut :rødme: Fikk dere nytt båten litt eller var det mest seminar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #1089 Del Skrevet 8. desember 2007 Fikk kost oss litt også Vant faktisk 900kr på en sånn enarmet banditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #1090 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Tok magebilde i dag. Magen har visst flyttet seg litt nedover på en måte. Er ikke så lett å få tatt bilde fra akkurat samme vinkel hver gang, gitt. Merker at jeg har lagt på meg en del ellers også. Ene mammabuksen har ikke vært brukt på en stund, og da jeg skulle ta de på meg var den plutselig mye trangere i lårene. Og støvelettene var plutselig blitt mye mer tettsittende på leggene. De har vært ørlitegranne for store, nå er de nesten litt trange. Mannen mener også at jeg har blitt litt rundere i ansiktet. Får håpe jeg ikke blir for feit nå da Ser at jeg glemte å skrive på hvilket som var nyest av bildene. Dere får gjette. Det er sikkert ikke så lett å se hva som er hva Det ene er fra 22 + 3 og det andre er fra 25 + 5 (i dag). Endret 8. desember 2007 av Kykkelikokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 8. desember 2007 #1091 Del Skrevet 8. desember 2007 Er det til venstre nå??? :klø: akkurat som om den var litt mer nedover enn det bildet til høyre Kos deg med surfing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. desember 2007 #1092 Del Skrevet 8. desember 2007 Fikk kost oss litt også Vant faktisk 900kr på en sånn enarmet banditt Så bra. Moro når det går sånn. Jeg tror også det svart hvit bildet er nyest. Kan nok tenke meg du merker det over hele kroppen. Men det går sikkert fort bort igjen. Er nok en del vann også. Dessuten må du ha litt å tære på til amming Ha en fortsatt fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 8. desember 2007 #1093 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg tror det er den til venstre, eller høyre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #1094 Del Skrevet 8. desember 2007 Er det til venstre nå??? :klø: akkurat som om den var litt mer nedover enn det bildet til høyre Kos deg med surfing Det stemmer Så bra. Moro når det går sånn. Jeg tror også det svart hvit bildet er nyest. Kan nok tenke meg du merker det over hele kroppen. Men det går sikkert fort bort igjen. Er nok en del vann også. Dessuten må du ha litt å tære på til amming Ha en fortsatt fin lørdag Er det mulig å se forskjell på vann og fett? Tror det er fett, jeg Men jeg håper at det forsvinner under ammingen, ja. Hehe. Hvis ikke så må jeg nok se og få strammet litt opp med trening. Det er ikke dumt at jeg legger på meg, men greit å beholde litt faste former og ikke bare disse-diss-former. Jeg tror det er den til venstre, eller høyre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 8. desember 2007 #1095 Del Skrevet 8. desember 2007 hmmm.. jeg tipper i motsetning til de andre at det er det høyre..men hahr egentlig ikke peiling, det var litt vanskelig å se forskjell pga forskjellig vinkel og avstand. Fiiiin mage er det hvertall Digg å vinne litt enkstra penger da. Tror aldri jeg har vunnet 900 kr i noe som helst.. meste er 200 i LOTTO. Stor lørdagsklem Bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #1096 Del Skrevet 8. desember 2007 Hihi. Du tok nok feil, Bare Bea. Ja, det skader jo ikke med 900kr ekstra i lommeboken. Det fløy en del ut da vi var i taxfreen. Ble bare godteri på oss selv da. Vi kjøpte røyk for svigers og cognac og akevitt til jul (foreldrene mine kommer). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. desember 2007 #1097 Del Skrevet 8. desember 2007 Er det mulig å se forskjell på vann og fett? Tror det er fett, jeg Men jeg håper at det forsvinner under ammingen, ja. Hehe. Hvis ikke så må jeg nok se og få strammet litt opp med trening. Det er ikke dumt at jeg legger på meg, men greit å beholde litt faste former og ikke bare disse-diss-former. Tror ikke det er så lett å se forskjell på nei... I hvert fall ikke før det blir mye vann. Svigerinna mi gikk opp 29 kg, hun så du var hoven. Så der var det nok en del vann. Det ordner seg helt sikkert. De fleste jeg kjenner som var tynne før graviditeten har ikke hatt noen problemer med å gå ned igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 8. desember 2007 #1098 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Hihi. Du tok nok feil, Bare Bea. Ja, der kan du se hvorfor jeg aldri vinner noe som helst *hvorfor tror jeg alltid at jeg har rett og alle andre feil * Endret 8. desember 2007 av Bare Bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #1099 Del Skrevet 8. desember 2007 Svigerinnen min måtte faktisk gå på sånn proteinshake-kur for å legge på seg litt en stund etter at hun fødte første barn. Hun var ganske rund og god under svangerskapet, og så gikk hun visst ned MYE i vekt en stund etter fødselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #1100 Del Skrevet 8. desember 2007 Ja, der kan du se hvorfor jeg aldri vinner noe som helst *hvorfor tror jeg alltid at jeg har rett og alle andre feil * Kanskje du tror du skal vinne mer når oddsene er såpass "gode"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå