Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Hun er opprinnelig fra nord, så vi var med henne hjem på ferie/besøk noen dager. Og så var det tilfeldigvis EL akkurat da, og må man så må man... Hopper ikke over en EL når man har PCO :sjenert:

Jeg tenkte faktisk på å ha en sånn seng på kontoret etter hvert, for det må jo bli et kontor/gjesterom når vi fårhåpentlig får et søsken en gang, men etter å ha sett på priser på nettet fant jeg ut at det er billigere og enklere å bare kjøpe noen klappsenger som jeg kan sette inni et vanlig skap :fnise:

Kanskje du kan kjøpe vår? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh... takk, men nei takk. Hadde liksom tenkt å få plass til den inne på et av soverommene med "skaphull" da... Så det blir nok til at jeg putter inn noen klappsenger i det skapet som allerede står der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi sånn nedtrekksseng hørtes stilig ut. Har aldri sett det jeg. Men hadde absolutt vært noe for oss som har så liten plass...

`Har dere flytta inn ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... takk, men nei takk. Hadde liksom tenkt å få plass til den inne på et av soverommene med "skaphull" da... Så det blir nok til at jeg putter inn noen klappsenger i det skapet som allerede står der ;)

Søren, også :ler:

Nå som jeg trodde jeg skulle bli kvitt helvete. Hehe. Neida.. Det er sikkert kjekt.. men jeg lurer på hvordan det egentlig ser ut bak der.. Njaa. skeptisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi sånn nedtrekksseng hørtes stilig ut. Har aldri sett det jeg. Men hadde absolutt vært noe for oss som har så liten plass...

`Har dere flytta inn ennå?

Nei, vi flytter på søndag :) Begynner å kjøre første lass på lørdagen, og forhåpentligvis siste rest på søndagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hvordan går det med denne gravide damen??

Ikke vært her på ei ukes tid så nå var det på tiden å stikke hodet innom igjen :)

Det har gått veldig fort, så du var over 5 mnd og 2 uker på vei nå, føler just jeg så bryllupsbildene dine :)

Håper formen blir bedre snart :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge igjen før dere kommer flyttende :hoppe:

Hvordan ligger du an i pakkingen?

Nei, nå begynner det å nærme seg faretruende. Jeg har litt igjen på kjøkkenet å pakke, og småting her og der. Tenkte jeg skulle sørge for at det meste var pakket ned i løpet av morgendagen.

Hei hvordan går det med denne gravide damen??

Ikke vært her på ei ukes tid så nå var det på tiden å stikke hodet innom igjen :)

Det har gått veldig fort, så du var over 5 mnd og 2 uker på vei nå, føler just jeg så bryllupsbildene dine :)

Håper formen blir bedre snart :klem:

Heihei!

Her står alt bra til :) Tiden flyr, ja. På sett og vis så føles det lenge siden vi giftet oss, men samtidig så er det jo faktisk ikke det!

Formen er stigende, så jeg krysser fingrene for en flott jul med kose-ruging :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg begynner å bli temmelig lei av flytting jeg også. På ca 2 år så har jeg først fltytet fra Bergen til rett utenfor Hønefoss (midlertidig en mnd), så til Hønefoss i leid leilighet. Så fra leid leilighet til eid leilighet, og nå skal vi jaggu flytte igjen. Men nå får det være nok flytting for mange år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe dere blir boende lenger nå da...

Slitsomt med så mye flytting, men blir sånn av og til. Det viktigste er jo å bli fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, vet alt om å flytte mye. Har flyttet totalt 8 ganger i løpet av livet, mesteparten i oppveksten. Hvis jeg regner med flytte i ny bolig men i samme geografiske området blir det vel enda mer.. 12 totalt faktisk.. Ikke verst for en 25 åring.. Synes selv det er for mye.. Ønsker ikke flytte så mye med egne barn.

Ikke rart jeg lengter etter å få egen familie å slå rot et sted.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før eg begynte å studere hadde eg tenkt å flytte så lite som overhodet muleg, men dengang ei... Det har blitt 9 ganger allerede :dåne: Blir nok ei stund til neste gong antar eg.

9 ganger? :dåne: Og jeg som synes jeg hadde flyttet for mye i det siste..

Får håpe dere blir boende lenger nå da...

Slitsomt med så mye flytting, men blir sånn av og til. Det viktigste er jo å bli fornøyd :)

Ja, nå satser vi på å bli boende her i mange år. Og hvis det skal flyttes så blir det mest sannsynlig bare innad i samme skolekrets. Men akkurat nå kan jeg ikke se noe god grunn til å flytte på seg i heletatt. Det måtte i såfall være om vi arvet hus i Hønefoss, og samtidig fikk jobb der begge to. Men det er ikke akkurat så veldig sannsynlig ;)

Kommer du fra Bergen? :hoppe:

Jepp! Det stemmer :) Er du fra Bergen også, kanskje?

huff, vet alt om å flytte mye. Har flyttet totalt 8 ganger i løpet av livet, mesteparten i oppveksten. Hvis jeg regner med flytte i ny bolig men i samme geografiske området blir det vel enda mer.. 12 totalt faktisk.. Ikke verst for en 25 åring.. Synes selv det er for mye.. Ønsker ikke flytte så mye med egne barn.

Ikke rart jeg lengter etter å få egen familie å slå rot et sted.. :)

Nei, jeg synes ikke noe om å flytte mange ganger når man har barn. Man kan ende opp som rotløs. Det synes jeg at man skal prøve å unngå så godt man klarer.

Hvor har dere tenkt til å slå dere ned når dere skal slå dere ned? I Trondheim eller Bærum?

God helg, snuppa :klemmer:

Lykke til med flytting. Blir spennende å følge dere på nytt sted :klemmer:

God helg til deg også :klem:

Takk, jeg har planer om å lene meg tilbake og se på alle som bærer flyttelass :ler: Mannen sier jeg ikke får bære noe, og jeg synes jeg fortjener å slappe av siden jeg har pakket alt sammen alene. Så nå får mannen slite litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som en god plan :)

Må passe på deg selv. Mannen er også livredd for at jeg bærer for tungt noen ganger, men jeg prøvde å si at det blir nok ikke noe stort problem før magen er i veien for å bære tungt.

Er jo litt forskjell på å bære inn ved en gang i blant og flyttelass også da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Du må være forsiktig du også. Vet ikke hvorfor det er farlig å bære for tungt, men du bør unngå det hvis du kan :)

Jada, men må jo kunne bære litt da...

Jeg gjør jo ikke noe så lenge jeg ikke føler at jeg overanstrenger meg. Bare mannen som er litt engstelig...

Svigermor var til og med redd når jeg skulle hjelpe opp voffs forrige helg... Enda han stort sett klarte det selv, måtte bare ha et lite push bak. Sa ikke at jeg hadde bært han opp og ned trappa hjemme tidligere på dagen jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse:

Har fått time for 3D-UL på majorstuaklinikken på tirsdag til uken igjen. Gleder meg!

Å så moro :rødme:

Jeg vil ha fullt referat. Lurer litt på å gjøre det samme selv :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, men må jo kunne bære litt da...

Jeg gjør jo ikke noe så lenge jeg ikke føler at jeg overanstrenger meg. Bare mannen som er litt engstelig...

Svigermor var til og med redd når jeg skulle hjelpe opp voffs forrige helg... Enda han stort sett klarte det selv, måtte bare ha et lite push bak. Sa ikke at jeg hadde bært han opp og ned trappa hjemme tidligere på dagen jeg... :sjenert:

Hehe. Jeg tror man stort sett kjenner selv når man anstrenger seg for mye. Hvis man får vondt noen steder bør man lytte til kroppens signaler. Ellers så skal man kunne fortsette som før. Det er helst anstrengelser man ikke er vant til man skal unngå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...