Eeyore Skrevet 26. november 2007 #1001 Del Skrevet 26. november 2007 Ja det er en Montér butikk rett ved stasjonen, men de er ganske dyre tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. november 2007 #1002 Del Skrevet 26. november 2007 Det er ikke lett å vite hva man egentlig trenger, nei. Jeg tenkte jeg skulle se om jeg fikk litt mer oversikt over ting etter at vi har flyttet. Gleder meg kjempemasse til å få opp kommoden på barnerommet. Lurer på hvilke gardiner vi skal ha der.. Nei, mye rart. Så heldigvis noen lister i noen av bladene jeg har fått med meg... Trenger nok litt erfaring på det området Jeg så noen nydelige liftgardiner på Kid. Tenkte kanskje å kjøpe de, må bare få målt om de passer først. Noe jeg egentlig tviler på at de gjør siden vi ikke akkurat har standard vinduer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. november 2007 Forfatter #1003 Del Skrevet 26. november 2007 Hvordan så de liftgardinene ut? Jeg har lyst til å kjøpe røde liftgardiner til kjøkkenvinduet til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. november 2007 Forfatter #1004 Del Skrevet 26. november 2007 Ja det er en Montér butikk rett ved stasjonen, men de er ganske dyre tror jeg... Ja, det er sant.. Pleier å være dyrt på slike butikker. Vi får sjekke litt etter at vi har flyttet. Vi skal utrolig nok tilbake på Ikea på mandag igjen, vi da. Skulle tro at mannen hadde fått nok etter turen på lørdag (han er ikke så glad i å gå på slike steder). Vi skal kjøpe oss ny seng i hvert fall. Kanskje jeg flesker til med et garderobeskap til soverommet vårt også. Det er laget klart til et stoort garderobeskap på ene soverommet, men det mangler skyvedører, og det har vi ikke råd til for øyeblikket. Det som er litt dumt er at dette er på det rommet vi skal bruke til gjesterom. Det er det største soverommet, så jeg kunne tenkt meg å hatt det selv, men pga nedtrekk-sengen så er det der gjestene må ligge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. november 2007 #1005 Del Skrevet 26. november 2007 Hvordan så de liftgardinene ut? Jeg har lyst til å kjøpe røde liftgardiner til kjøkkenvinduet til jul De jeg så på var veldig typisk barneroms gardiner da Kjempe søte. Men kikket litt på katalogen på Kids nettsider. Ser du på nest siste sida har de to typer liftgardiner... Hadde kanskje vært noe å vurdere selv, vi har enda ikke fått opp noen kjøkkengardiner og har bodd der i halvannet år snart Mangler gardinstang, og har ikke kikket så nøye etter det enda... Til tross for at det er det eneste rommet med innsyn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. november 2007 #1006 Del Skrevet 26. november 2007 Men får dere plass til dobbeltseng og skap på noen av de andre da? Vi sover på det som er på den andre siden av badet nå, og da går senga nesten fra vegg til vegg... Kan dere ikke flytte den nedtrekksengen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. november 2007 Forfatter #1007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvordan henger man egentlig opp slike liftgardiner? Trenger man noe gardinstang da, eller skrur man bare sånne skruer opp i karmen? De røde liftgardine på kid der så greie ut. Veldig OK pris også. Kanskje jeg skal kjøpe en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. november 2007 #1008 Del Skrevet 26. november 2007 Vet ikke. Har aldri hatt det selv. Men så jo ikke ut som man trang gardinstenger på bildet av dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. november 2007 Forfatter #1009 Del Skrevet 26. november 2007 Men får dere plass til dobbeltseng og skap på noen av de andre da? Vi sover på det som er på den andre siden av badet nå, og da går senga nesten fra vegg til vegg... Kan dere ikke flytte den nedtrekksengen da? Den nedtrekksengen tar en hel vegg på en måte. Det er skap rundt den. Så jeg tror ikke det er plass til den på noen av de andre rommene. Det er plass til dobbeltseng og et smalt garderobeskap på det som tidligere eieren hadde som soverom. Han hadde 180seng sånn som vi har. Men det er bare plass til et nattbord, og det er litt irriterende egentlig. Burde nesten kunne flyttet veggen et hakk bort sånn at det store gjesterommet ble litt mindre, og hovedsoverommet litt større.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 26. november 2007 #1010 Del Skrevet 26. november 2007 Får dere plass til baneseng og sånn på soverommet deres da? Og nedtrekkseng, hva i alle dager er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. november 2007 Forfatter #1011 Del Skrevet 26. november 2007 Hm. Det har jeg faktisk ikke tenkt på, men jeg tror vi får plass ved fotenden til vuggen. Hvis ikke må vi løse det på en annen måte. Nedtrekk-seng er sånn man stort sett bare har sett på film Sånn som er "inn" i veggen på en måte, og så kan man dra den ned til en seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 26. november 2007 #1012 Del Skrevet 26. november 2007 HAHA! Sånn! Konge, jeg kommer på ovarnatting jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. november 2007 Forfatter #1013 Del Skrevet 26. november 2007 Hehe. Er bare til å komme vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 26. november 2007 #1014 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg kommer ved neste EL.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. november 2007 #1015 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg kommer ved neste EL.. Du skal ikke kimse av det altså... Vår mageboer ble unnfanget på gjesterommet til min venninnes foreldre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. november 2007 Forfatter #1016 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg kommer ved neste EL.. Må jo få testet sengen skikkelig ut. Du skal ikke kimse av det altså... Vår mageboer ble unnfanget på gjesterommet til min venninnes foreldre Regner med at vår mageboer ble unnfanget hjemme i sengen. Så kjedelig er vi. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 27. november 2007 #1017 Del Skrevet 27. november 2007 Du skal ikke kimse av det altså... Vår mageboer ble unnfanget på gjesterommet til min venninnes foreldre Hva i alle dager gjorde du der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. november 2007 Forfatter #1018 Del Skrevet 28. november 2007 Titt titt Ville berre innom og helse på! "Nedtrekks-seng" hørtes artig ut, men eg har berre sett det på film Hallo! Hadde aldri sett det i virkeligheten før jeg heller. Tror ikke det er den mest vanlige tingen. Men innbiller meg at den er kjøpt på IKEA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. november 2007 #1019 Del Skrevet 28. november 2007 Hva i alle dager gjorde du der? Hun er opprinnelig fra nord, så vi var med henne hjem på ferie/besøk noen dager. Og så var det tilfeldigvis EL akkurat da, og må man så må man... Hopper ikke over en EL når man har PCO Hallo! Hadde aldri sett det i virkeligheten før jeg heller. Tror ikke det er den mest vanlige tingen. Men innbiller meg at den er kjøpt på IKEA. Jeg tenkte faktisk på å ha en sånn seng på kontoret etter hvert, for det må jo bli et kontor/gjesterom når vi fårhåpentlig får et søsken en gang, men etter å ha sett på priser på nettet fant jeg ut at det er billigere og enklere å bare kjøpe noen klappsenger som jeg kan sette inni et vanlig skap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 28. november 2007 #1020 Del Skrevet 28. november 2007 Har nok bare sett ned trekks seng på TV jeg også. Sikkert kjekt når det allerede er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå