jente 79 Skrevet 12. november 2007 #881 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg har også hatt en henvendelse på kjolen og en på sløret. Ikke hørt noe mer etter jeg har svart... Så får se... Skjønner at det er litt lite respons da... Utrolig mange annonser der inne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. november 2007 Forfatter #882 Del Skrevet 12. november 2007 Ja, det er jo massevis å velge mellom. Jeg trodde i grunn aldri at jeg skulle få noen respons i heletatt engang, jeg. Men hun som var her likte kjolen veldig veldig godt da, så hun hadde faktisk funnet en helt lik en i Oslo som hun kanskje skulle å prøve. Jaja. Har tenkt litt på at det er jo mulig å få sydd bort slepet og farget kjolen i en annen farge da. Så er den mulig å bruke i andre bryllyp eller lignende tilstelninger. Men jeg tviler på at jeg noen gang kommer til å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 12. november 2007 #883 Del Skrevet 12. november 2007 Har tenkt tanken jeg også. Flere som har foreslått det siden de synes passformen var så fin til meg... Men litt usikker på hvor bra det blir da... Må i hvert fall være ei som vet hva hun driver med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. november 2007 Forfatter #884 Del Skrevet 12. november 2007 Ja, måtte i såfall gått til en skikkelig skredder. Det kan jo fort koste en tusenlapp det da. Nei, vi får vel vente litt og se (ikke gidde å gjøre noe med andre ord ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 12. november 2007 #885 Del Skrevet 12. november 2007 Blir nok det samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. november 2007 #886 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg har også en brudekjole hengende i skapet hos mor og far. Eneste forskjellen er at jeg ikke har brukt min enda da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. november 2007 #887 Del Skrevet 13. november 2007 Hehe, tenk om du skal gifte deg flere ganger da? Alltid kjekt med en brudekjole på lur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 13. november 2007 Forfatter #888 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg har også en brudekjole hengende i skapet hos mor og far. Eneste forskjellen er at jeg ikke har brukt min enda da... Jaså, nå ble jeg nysgjerrig. Når har du planer om å pynte deg for Heffalompen da? :rødme: Hehe, tenk om du skal gifte deg flere ganger da? Alltid kjekt med en brudekjole på lur! Hehe. Ja, tenk om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 13. november 2007 Forfatter #889 Del Skrevet 13. november 2007 I dag har jeg vært på langkjøring fra Hønefoss til Charlottenberg. Vi var to biler som kjørte samtidig, og jeg var alene i vår bil, så jeg har kjørt begge veier! Nå er jeg passe sliten. Har fått kommet meg hjem og spist middag, og ryddet før ny visning. Megleren til naboen er tydeligvis sur som en potte, for megleren vår ringte i sted og sa at han skulle komme innom med skilt til oss. Hvorfor kunne ikke naboens megler tatt med skilt samtidig som han satte opp for naboen..? Ja, forresten; Nå gjenstår det kun sikkerhetskontroll av bil, og at kjørelæreren skal se hvordan ryggingen og parkeringen min er før oppkjøring Dobbel forresten; Jeg måtte selvfølgelig inn og snike litt babyting i Charlottenberg i pausen, og kjøpte en sparkebukse, 2pk med body og 3pk med sokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. november 2007 #890 Del Skrevet 13. november 2007 Jaså, nå ble jeg nysgjerrig. Når har du planer om å pynte deg for Heffalompen da? :rødme: Hehe. Ja, tenk om Jeg og sambo har ingen umiddelbare planer, men jeg har vært forlovet tidligere og man selger jo ikke drømmekjolen igjen Håper bare jeg får plass i den etter fødsel... Hvordan gikk visningen idag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. november 2007 Forfatter #891 Del Skrevet 14. november 2007 Visningen gikk som forventet: Ikke en sjel å se. Det kom ingen til naboen heller. Vi var borte og pratet med naboen etter på (som forøvrig virker mindre hyggelig) for å høre hva megleren deres hadde sagt om ting og tang, men han var svært unnvikende og latet som om han ikke visste noen ting. Synes det blir for dumt. Vi har aldri prøvd å gjøre oss til uvenns med naboen. Før vi ringte på døren deres i går kveld så hilste han ikke på oss (etter dette styret med salget startet) lenger.. Vi vurderer å skifte til Notar. Det vil koste oss 27 000kr å si opp avtalen med Eiendomsmegler1. Skifter vi til Notar så har vi selvfølgelig ingen garanti om å få solgt noe mer leilighet, men hvis vi ikke får solgt så må vi jo heller ikke betale. Over til noe helt annet: Har vært hos jordmor i dag. Alt så bra ut. Symfysemålene så veldig fine ut (veksten). Jeg hadde gått opp 3,1 kg siden sist, altså fra uke 18 til uke 22. Startvekten min i uke 9 var 51kg. Har demed gått opp 6,6kg foreløpig. Urinprøven var fin, og blodtrykket det samme som sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. november 2007 Forfatter #892 Del Skrevet 14. november 2007 Hm... http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=53258...y=� Det snakkes visst om å legge ned fødeavdelingen i Fredrikstad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. november 2007 #893 Del Skrevet 14. november 2007 Synd det ikke kom noen på visninga da... Idiotisk av naboen å oppføre seg sånn. Det er jo opp til hver enkelt som kommer hvilken leilighet de vil ha, og deres har jo vært lengst til salgs... Hørtes ut som en fin langkjøring. Fikk i hvert fall god trening, og så kjekt å få kjøpt noen babyklær samtidig. Skulle du kjøre opp i desember? Godt alt så bra ut hos jordmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. november 2007 Forfatter #894 Del Skrevet 14. november 2007 Mhm. Oppkjøring 11. desember. Er det ikke Fredrikstad som er nærmeste fødeplass for deg også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. november 2007 #895 Del Skrevet 14. november 2007 Ikke lenge til, men går sikkert bra Er nok ikke Fredrikstad for meg nei... Bor på andre siden av fjorden. (Ca en drøy time fra der du bor ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. november 2007 Forfatter #896 Del Skrevet 14. november 2007 Åja, jeg som roter da Nei, ikke så veldig lenge til oppkjøringen, men samtidig ganske lenge. Jeg skal kun ha en time med sikkerhetskontroll av bil og sjekk av ryggeferdighetene mine, så jeg skal ikke ha noen andre vanlige timer i mellomtiden. Får prøve å kjøre mye privat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. november 2007 #897 Del Skrevet 14. november 2007 Fort gjort, er jo mange her Skjønner at du begynner å bli utålmodig. Men det ordner seg sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. november 2007 Forfatter #898 Del Skrevet 14. november 2007 Får i det minste kost meg på hotell en natt da Må nok overnatte på hotell natten før oppkjøringen, for da er vi jo egentlig flyttet fra Hønefoss. Håper mannen har lyst til å bli med, så kan vi kose oss :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. november 2007 #899 Del Skrevet 14. november 2007 Så utrolig vanskelig det skulle være å få solgt den leiligheten da... Og hva er det for slags avtale, som koster dere penger selv om dere ikke får solgt? Trodde alle meglerselskap gjorde som Notar jeg... Kjedelig at dere ikke valgte de fra begynnelsen av da Jeg var veldig fornøyd med Notar da jeg solgte leiligheten min i sommer, men så kjente jeg megleren og fikk en god pris også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. november 2007 Forfatter #900 Del Skrevet 14. november 2007 Nei, desverre så er det bare Notar som ikke koster noe hvis ma ikke får solgt. Angrer som en hund på at vi ikke valgte dem med en gang.. Vi valgte egentlig Eiendomsmegler1 fordi mannen kjenner megleren litt.. men ikke fikk vi noe bedre pris, og ikke fikk vi solgt.. Har sendt mail til Notar i dag, får se hva de svarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå