Eeyore Skrevet 8. november 2007 #841 Del Skrevet 8. november 2007 Fine magen! Omtrent samme størrelse som min Vet du hvordan det gikk på visningen til naboleiligheten da? Spennende å se om den blir solgt noe fortere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. november 2007 #842 Del Skrevet 8. november 2007 Bare vent, snart begynner din mage å vokse i en vill fart også Ha en fin dag du også Ja, er nok struttemage før jeg vet ordet av det... Men har litt ekstra på magen fra før, så tror kanskje det går litt lenger tid da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. november 2007 Forfatter #843 Del Skrevet 8. november 2007 Fine magen! Omtrent samme størrelse som min Vet du hvordan det gikk på visningen til naboleiligheten da? Spennende å se om den blir solgt noe fortere. Visningen skal være på tirsdag i neste uke, så de har ikke hatt visning enda. Jeg prøver å få til at vi kan ha visning samtidig Vår leilighet ligger nærmest veien, så de må liksom gå forbi vår dør uansett. Kanskje de går feil og alle kommer til oss? Det hadde jo vært litt kjekt for oss da Det er akkurat samme pris de har lagt den ut for også. Naboen er sikkert hyggelig nok de da, men megleren deres (som jobber i samme meglerselskap som vi bruker) har stjelt vår annonsetekst. Klipp og lim på 98% av teksten. Kun et par kommentarer som er forandret ang. badet og kjøkkenet deres. Ellers er alt likt. Det irriterer meg litt fordi megleren vår opprinnelig hadde lagt ut en annen annonsetekst som jeg ikke var helt fornøyd med, så jeg satte meg ned og skrev om alle tingene punkt for punkt. Det er med andre ord jeg som har skrevet 90% av annonsen, og nå har megleren til naboen kopiert hele dritten.. Vi tok det opp med dem, men da ble bare megleren deres ufin på telefonen med mannen min. Og det provoserer meg. Vi er trossalt kunder som betaler i dyre dommer for at de stort sett ikke gjør en dritt. Menmen, jeg har nå egentlig kommet over det hele. Personlig mener jeg at dette bare er negativ for naboen, og ikke oss (sett bort i fra at de har tatt "mitt" arbeid). Med såpass lik annonsetekst så er det ikke sikkert at alle ser forskjell på leilighetene og tror at det er samme leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. november 2007 Forfatter #844 Del Skrevet 8. november 2007 Ja, er nok struttemage før jeg vet ordet av det... Men har litt ekstra på magen fra før, så tror kanskje det går litt lenger tid da... Gleder meg til å se struttemagebilder av deg Nå er det ikke lenge til du er over den magiske grensen på 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. november 2007 #845 Del Skrevet 8. november 2007 Blir mer og mer satt ut av hvordan enkelte meglere kan oppføre seg Spesielt når de kjefter på mannen din, når han tar det opp... Får håpe det kommer noen innom dere også når de først er der... Må jo være greit for eventuelle kjøpere også, få to visninger samme sted... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. november 2007 #846 Del Skrevet 8. november 2007 Gleder meg til å se struttemagebilder av deg Nå er det ikke lenge til du er over den magiske grensen på 12 uker! Det skal bli moro. Nei, men er så usikker på når grensen egentlig er. Siden jeg aldri rakk mensen så kan jeg ligge en hel uke bak det som står i tickeren min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. november 2007 Forfatter #847 Del Skrevet 8. november 2007 Blir mer og mer satt ut av hvordan enkelte meglere kan oppføre seg Spesielt når de kjefter på mannen din, når han tar det opp... Får håpe det kommer noen innom dere også når de først er der... Må jo være greit for eventuelle kjøpere også, få to visninger samme sted... Ja, det var det jeg skrev til megleren vår. Sendte en ganske så nøytral mail hvor jeg foreslo å ha visning samtidig som naboen. Det vil jo kunne trekke flere folk når de får to visninger samtidig Må jo innrømme det at vi ikke har så lyst til å la naboen ha visning uten at vi har visning også. Vi var trossalt først i køen.. det ville vært ganske så surt om de fikk solgt før oss. Vi kan liksom ikke sitte på en grein og vente og se hva som skjer, føler jeg. Vi skal jo flytte 2. og 3. desember, og da forsvinner alle møblene ut herfra.. Det er dumt å måtte ha visning uten møbler tilstede.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. november 2007 Forfatter #848 Del Skrevet 8. november 2007 Det skal bli moro. Nei, men er så usikker på når grensen egentlig er. Siden jeg aldri rakk mensen så kan jeg ligge en hel uke bak det som står i tickeren min... Mmhm.. Men du skal jo til legen om bare noen få dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. november 2007 #849 Del Skrevet 8. november 2007 Ja, det var det jeg skrev til megleren vår. Sendte en ganske så nøytral mail hvor jeg foreslo å ha visning samtidig som naboen. Det vil jo kunne trekke flere folk når de får to visninger samtidig Må jo innrømme det at vi ikke har så lyst til å la naboen ha visning uten at vi har visning også. Vi var trossalt først i køen.. det ville vært ganske så surt om de fikk solgt før oss. Vi kan liksom ikke sitte på en grein og vente og se hva som skjer, føler jeg. Vi skal jo flytte 2. og 3. desember, og da forsvinner alle møblene ut herfra.. Det er dumt å måtte ha visning uten møbler tilstede.. Det kan jeg skjønne kan være irriterende om det skjer... Men rart om det skal være lett for dem, når dere allerede har hatt deres ute en stund... Mmhm.. Men du skal jo til legen om bare noen få dager! Ja, håper han kan svare meg om jeg er trygg da. Veldig klar til å passere 12 uker nå... Er så utrolig mye som skjer i helgene framover også, så vet det vil bli en del spekulasjoner rundt det at jeg ikke drikker. Det hadde vært litt mer ålreit om jeg var på den sikre siden da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. november 2007 Forfatter #850 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg tror timingen har mye å si. Det gikk nemlig to leiligheter i blokken vår ganske så fort. Og det sure er at den ene damen som kjøpte i 3. etasje egentlig ville kjøpe en på bakkeplan (som vi har). Hadde vi vært bare noen uker tidligere ute, så hadde hun kjøpt vår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. november 2007 #851 Del Skrevet 8. november 2007 Det gjelder å treffe rette kjøper, og aldri godt å vite når de er i nærheten... Veldig synd når dere sliter med å selge nå, og hun antagelig hadde kjøpt noen uker før. Men er jo sånn det er da... Får håpe dere får solgt før dere flytter. Litt greiere når det er møbler, og kjekt å ha et tidsperspektiv på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. november 2007 Forfatter #852 Del Skrevet 8. november 2007 Ja, det hadde vært veldig greit å få solgt før vi flytter, men jeg begynner å miste håpet i grunn. Jaja. Det ordner seg vel til slutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. november 2007 #853 Del Skrevet 8. november 2007 Ja, det kan jeg jo skjønne. Kanskje greit å være litt negativt innstilt. Er så kjedelig når en stadig blir skuffa... Men klart det ordner seg, får bare håpe det ikke varer altfor lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. november 2007 Forfatter #854 Del Skrevet 8. november 2007 Nå har jeg montert barnevogn her. Visste ikke at barnevogner var så avanserte Det er knapper og dippedutter over alt.. Bra vi skal begynne med hardbagen, så får vi heller se om vi forstår oss på sportsdelen om noen måneder. Legger ved et par bilder av den ferdig monterte vognen. I går var vi på besøk hos svigers. Da fikk vi enda flere ting til Lille Spire. Etterpå så var vi innom en tur hos søsteren din mannen. Hun hadde en ammepute jeg har fått arve + at de hadde vært og kjøpt noe til Lille Spire de også. Bilder under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 8. november 2007 #855 Del Skrevet 8. november 2007 Hva er det på det nederste bildet? Er det det som er ammeputen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. november 2007 Forfatter #856 Del Skrevet 8. november 2007 Flott mage du har fått Ja, desse nymotens barnevognene trur eg er eit kapittel for seg sjølv sette sammen Såg bra ut den vogna iaf! Takk Ja, nå har vi akkurat skjønt hvordan vi slår sammen og åpner vognen. Hehe. Neste prosjekt blir å skjønne hvordan man setter på bagen.. Men det får vi ta når vi har kjøpt bagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. november 2007 Forfatter #857 Del Skrevet 8. november 2007 Hva er det på det nederste bildet? Er det det som er ammeputen? Det er ammeputen, ja Man skal visstnok ha den rundt livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 8. november 2007 #858 Del Skrevet 8. november 2007 Det er ammeputen, ja Man skal visstnok ha den rundt livet. Ah.. Jeg synes den bare så så liten ut.. Tenkte at det var noe man skulle ha rundt hodet. Jeg har to ammeputer faktisk, fra Ellos. Jeg synes de er så digg å ha i sofaen, eller som nå, å ha datamaskinen på fanget mens jeg støtter albuene på puten også. Har gitt mamma og venninner samme puter i gave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. november 2007 #859 Del Skrevet 8. november 2007 Ble 3 hjuling på dere likevel Så bra ut den vogna, men kan tenke meg det var en utfordring... så moro med masse gaver. Må være gøy når dere begynner å få klær og ting :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 9. november 2007 #860 Del Skrevet 9. november 2007 Bare innom for å si god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå