Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Jeg synes at naboens bad ser fint ut på bildet. Men jeg lurer på hvor toalettet deres er ;) De har puttet vaskemaskinen på boden. Det er jo greit nok, det kan gjøres hos oss også hvis kjøper ønsker det :)

Dusjhjørnet vårt er helt klart mye dyrere, men naboens bad ser jo mye større ut slik de har gjort det. Og jeg likte møblene. Vi får noelunde samme farge på møblene i nye rekkehuset :)

Når det gjelder kjøkkenet så skjønner jeg ikke hvorfor de ikke har tatt bort den lipton-saken.. Den ødelegger som du sier veldig mye av inntrykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også stusset på hvor i all verden de hadde toalettet... Ja, greit å ha mulighet til å ha vaskemaskin på boden. Ulempen er jo hvis det skjer noe med vaskemaskinen. En nabo der jeg bodde før hadde det sånn, fikk vann over hele leiligheten siden boden ikke hadde sluk.

Men det er jo noe nye eiere må velge.

Ja, det så litt større ut. Men syntes ikke det var så stor forskjell. Enig i at det var pene møbler. :)

Som sagt, synes ikke det var så stor forskjell på badene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sluk på vaskerommene :)

Jeg tror de har toalett på badet, men bildet ikke viser det. Er ikke sikker. Kan ikke skjønne hvor ellers det skulle være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er det jo like greit.

Ville tro toalettet bare var gjemt.

Jeg ville nok i hvert fall ha kjøpt deres leilighet hvis det ikke var stor prisforskjell :) Hovedsaklig på grunn av kjøkkenet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de har sånn flyttbar bio-toalett gjemt i et skap? ;)

Jeg ville også kjøpt vår ;) Men det er jo en ren smak-sak. Vi liker selvfølgelig vår best fordi vi har valgt det sånn selv. Sett bort i fra det så er vår leilighet mer påkostet, det er det ikke noe tvil om. Men det er ikke så mye om å gjøre, og folk velger jo etter det de selv liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det :fnise:

Nei, umulig å si hva folk ville velge... Husker jeg var på visning før jeg kjøpte min første leilighet.

Sto så flott i prospektet at det var ny oppusset på kjøkken, gang og bad. Det er de STYGGESTE fargene jeg har sett!!!!!!!!!!!!

Skjærende grønt, blått og orange. Pluss at hun tydeligvis hadde gått tom for maling, så ble litt tynnere strøk på slutten... :sjenert: De rommene jeg likte best var de hun ikke hadde rørt. De var slitte og gamle, men skar i hvert fall ikke i øya... :sjenert:

Den leiligheten gikk faktisk over takst :fnise: (Det var ikke min skyld... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Høres ut som en nydelig leilighet. Noen folk eier ikke smak (i mine øyne). Mange boliger kunne sett så mye bedre ut hvis man bare fjernet alt det forferdelige nips-greiene fra vegger og andre steder. Og forferdelige gardiner og tepper.. *Grøss*.

Godt vi har god smak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Jeg likte best kjøkken nr. 2 (er det deres?), og bad nr. 2 - mest pga. møblene. Men lurer også på hvor de har gjort av doen sin, og selv om det så åpent ut der så vil jeg jo tenke at det kanskje er mindre plass der siden de ikke har vaskemaskin der... :sjenert:

Men hadde jeg vært kjøper ville jeg heller ha kjøpt deres enn naboens! (iallfall med tanke på kjøkkenet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte best kjøkken to og bad to.. Enig om at den istegreiene ødelegger mye. Kan ikke skjønne at noen vil ha den på ett slikt bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hehe. Høres ut som en nydelig leilighet. Noen folk eier ikke smak (i mine øyne). Mange boliger kunne sett så mye bedre ut hvis man bare fjernet alt det forferdelige nips-greiene fra vegger og andre steder. Og forferdelige gardiner og tepper.. *Grøss*.

Godt vi har god smak ;)

Ja, det er mye rart rundt omkring... :fnise:

Magebilde tatt nå nettopp: 21 + 1

Jøss, så fin mage du har fått. Ingen tvil om at du er gravid :rødme:

Ha en fin dag, Kykkelikokos :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage :)

Ser skikkelig gravid ut du nå.

:jepp: Litt greit at andre kan se det også, selv om man ikke ser det så godt når jeg har masse klær/ytterklær på meg.

så gøy å se magen din, virkelig baby mage!

Jaa :hoppe: (Selv om jeg prøver å ikke hoppe så mye i virkeligheten ;)) I går prøvde jeg forresten å bruke rocke-ringen til niesen min. Haha. Det gikk ikke så bra. Fikk aldri fart på den. Så sikkert kjempesmart ut.

Jeg likte best kjøkken to og bad to.. Enig om at den istegreiene ødelegger mye. Kan ikke skjønne at noen vil ha den på ett slikt bilde.

Tror det er en ungkarsleilighet, men er ikke sikker (jeg kjenner ikke naboene etter å ha bodd her i halvannet år snart.. :fnise:)

Å, så fin mage du har fått! :rødme:

Synes du det? Tusen takk!

Å, for en fiiin mage!! :rødme: Du ser jo skikkelig gravid ut jo :-D

Takk :klemmer:

:sukk: Jeg glemte jo å kommentere magen din.. :fnise: Synes du har fått en kjempeflott og søt babymange! :)

Hihi. Vet ikke om den er så søt da.

Ja, det er mye rart rundt omkring... :fnise:

Jøss, så fin mage du har fått. Ingen tvil om at du er gravid :rødme:

Ha en fin dag, Kykkelikokos :klemmer:

Bare vent, snart begynner din mage å vokse i en vill fart også ;)

Ha en fin dag du også :klem:

Fiiiine magen sin, det. :gravid:

:klem:

Hehe. ja, den lever sitt eget liv, i grunn.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...