jente 79 Skrevet 6. november 2007 #801 Del Skrevet 6. november 2007 Ja, tror jeg har sett bilde en gang før. Begynner virkelig å synes på deg Litt morsomt å se utviklingen da. Hvordan er formen ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 6. november 2007 Forfatter #802 Del Skrevet 6. november 2007 Synes du det synes på det bildet? Da skulle du sett meg nå Formen er mye bedre enn tidligere, men sliter med rygg og bekken + at jeg blir fort sliten, svimmel og andre standard graviditetsting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. november 2007 #803 Del Skrevet 6. november 2007 Man ser jo en tydelig forskjell i hvert fall Sist min svigerinne var gravid syntes det også utrolig fort husker jeg... Hun er undervektig vanligvis og la på seg 27 kg De første 10 var egentlig bare kledelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 6. november 2007 Forfatter #804 Del Skrevet 6. november 2007 Oj, 27kg er en del. Jeg hadde gått opp 5,5kg forrige kontroll tror jeg. Får se når jeg skal på kontroll igjen 14. november om jeg har gått opp enda mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. november 2007 #805 Del Skrevet 6. november 2007 Ja, det var voldsomt. Men det skal vel litt til for at du blir like ille, så mye dårlig som du har vært. Hun spiser utrolig mye når hun blir gravid. Det er egentlig sånn hun har skjønt det... Men man trenger vel også litt ekstra når man er så tynn i utgangspunktet. Enkelte ander (som meg ) har jo litt å tære på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 6. november 2007 Forfatter #806 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har i hvert fall kun lagt på meg på magen såvidt jeg kan se, men jeg har faktisk spist en del til tider selv om jeg var dårlig. For å unngå å bli dårlig så har jeg spist ofte.. og sulten har faktisk vært der til tross for kvalmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. november 2007 #807 Del Skrevet 6. november 2007 Ja, men 5,5 kg er jo ikke så ille. Kan være fornøyd da Min svigerinne er bortimot sykelig tynn, så som sagt var minst 10 av de kiloene høyst tiltrengt. Men de rant av så snart hun hadde fått barnet da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 6. november 2007 Forfatter #808 Del Skrevet 6. november 2007 Er ikke bekymret for vekten i heletatt egentlig. Jeg har alltid vært ganske tynn, så jeg synes det nesten er litt morsomt å se hvor mye jeg legger på meg i kilo nå. Rart å se pilen gå over 50kg. Men jeg skal vel være forsiktig med å si dette for tidlig, plutselig sitter jeg igjen med 10kg for mye etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 6. november 2007 #809 Del Skrevet 6. november 2007 Huff, kjedelig å ikke få solg t da.. det blir jo å kaste penger ut av vinduet som du sier.. Hva er husleia på hos dere? Vi vurderer å selge til sommeren, og ikke kjøpe nytt med en gang.. Er litt lite her hvis vi vil bli flere (40 m2) , og med så lav prisstigning og høy rente er det ikke så lønnsomt lenger.. Må selge i god tid før husleia stiger enda mer.. (betaler ikke avdrag på fellegjeld nå..) Men det er ikke før om 7 år da... men greit å ha litt å gå på.. men tror vi kan leie større og betale mindre enn vi gjør i renter og husleie nå.. hvertfall hvis renta går mer opp også.. så får vi prøve å spare like mye som vi betaler i avdrag i tillegg. Moro med mage. Jeg vil og ha beibis i magen.. Nå er det bare 6 mnd til jeg slutter på pillen.. Jippi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 6. november 2007 Forfatter #810 Del Skrevet 6. november 2007 Husleien er på 6800kr nå etter siste rentestigning. for kun 6mnd igjen til pilleslutt. Det blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. november 2007 #811 Del Skrevet 6. november 2007 Ja, får håpe dere får solgt snart! Kjedelig å sitte med det så lenge... Sånn ift vekt har jeg hørt at så lenge man spiser normalt og sunt, går man opp det man trenger å gå opp. Hvilken uke er du i nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 6. november 2007 Forfatter #812 Del Skrevet 6. november 2007 Uke 21 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. november 2007 #813 Del Skrevet 6. november 2007 Det med vekta er ikke noe moro, selv om man vet at det må til. Jeg har en halv kg igjen til 60 og der har jeg aldri vært før... Har bestemt meg for at over 70 skal jeg IKKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. november 2007 #814 Del Skrevet 7. november 2007 Er ikke bekymret for vekten i heletatt egentlig. Jeg har alltid vært ganske tynn, så jeg synes det nesten er litt morsomt å se hvor mye jeg legger på meg i kilo nå. Rart å se pilen gå over 50kg. Men jeg skal vel være forsiktig med å si dette for tidlig, plutselig sitter jeg igjen med 10kg for mye etterpå Du har nok ikke så mye å bekymre deg om da. Har flere tynne venninner hvor kiloene har rent av etterpå. Jeg har aldri vært veldig tynn, så bør prøve å være litt forsiktig... Husleien er på 6800kr nå etter siste rentestigning. Det gjør nok ikke saken noe bedre nei... Men det var mulighet for å betale inn mer og få lavere fellesgjeld, var det ikke? Håper det ordner seg snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 7. november 2007 Forfatter #815 Del Skrevet 7. november 2007 Det med vekta er ikke noe moro, selv om man vet at det må til. Jeg har en halv kg igjen til 60 og der har jeg aldri vært før... Har bestemt meg for at over 70 skal jeg IKKE Hvor mye har du gått opp hittil da? Du klarer helt sikkert å holde deg under 70kg hvis du har gått noen kilo allerede. Er det ikke rundt 15kg som er gjennomsnittlig "normal" vektstigning? Du har nok ikke så mye å bekymre deg om da. Har flere tynne venninner hvor kiloene har rent av etterpå. Jeg har aldri vært veldig tynn, så bør prøve å være litt forsiktig... Det gjør nok ikke saken noe bedre nei... Men det var mulighet for å betale inn mer og få lavere fellesgjeld, var det ikke? Håper det ordner seg snart Jepp. Man kan betale ned hele fellesgjelden om man ønsker det. Da er det bare 600kr i husleie i mnd, som dekker strøm til fellesarealer, utvendig forsikring, snømåking, gressklipping, renovasjon ++ Må vere ein ganskse ok å først sjå pila bikke 50kg etter at ein har blitt gravid 50 hadde nok vore for lite på meg, men eg kunne gått ned nokre kg uten at det hadde skada! Kom nokre kg etter nyttår som eg ikkje har lyst på! Har ikkje lyst å bli enorm om eg blir gravid heller, det har eg ikkje ork til Må sei eg trivs litt godt med å bu på landet og sleppe dei hus/leilighetsprisane som de er borti *grøss* Men blir det kortare veg til jobben dykkar no som de flyttar foressten? Lever stort sett som før jeg ble gravid, så får bare kiloene komme. Jeg har ikke krefter til å drive å trene, så jeg er kjemepemisunnelig/imponert på jente_79 som er så flink til å gå på spinnin. Jepp, det blir ca 1 time mindre reisevei hver vei til jobb. Det skal bli godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. november 2007 #816 Del Skrevet 7. november 2007 Jepp. Man kan betale ned hele fellesgjelden om man ønsker det. Da er det bare 600kr i husleie i mnd, som dekker strøm til fellesarealer, utvendig forsikring, snømåking, gressklipping, renovasjon ++ Det er jo noe helt annet ja... Får håpe det ordner seg... Dumme damen som ikke skjønte at hun måtte legge inn bud... Lever stort sett som før jeg ble gravid, så får bare kiloene komme. Jeg har ikke krefter til å drive å trene, så jeg er kjemepemisunnelig/imponert på jente_79 som er så flink til å gå på spinnin. Man må bare gjøre det man orker. Du har jo hatt mye mer plager enn meg, og da orker en jo ikke like mye... Jeg regner ikke med at jeg orker hele sesongen jeg heller. Men holder på så lenge jeg føler for det. Kan jo styre mye selv, så får jeg heller ta det litt med ro hvis det blir slitsomt utover vinteren og våren... Jepp, det blir ca 1 time mindre reisevei hver vei til jobb. Det skal bli godt! Å, det hjelper jo masse Så deilig. Var det i begynnelsen av desember dere skulle flytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 7. november 2007 Forfatter #817 Del Skrevet 7. november 2007 Vi flytter 2. og 3. desember. Gleder meg! Mistenker forresten at det ikke er dumme damen, men dumme banken som har frarådet henne å kjøpe her. Dumme dumme bank! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. november 2007 #818 Del Skrevet 7. november 2007 Dumme dumme dumme bank :sur: Nærmer seg med stormskritt da, bare 3 uker til helga Har dere begynt å pakke enda? Det blir vel litt lettere for deg å dra på jobb også da, når det blir mye nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 7. november 2007 Forfatter #819 Del Skrevet 7. november 2007 Ingen pakking enda. Har ikke vært og fått tak i esker engang pga visninger. På tirsdag skal naboen ha visning, da får vi ha det ryddig her også tilfelle folk vil se på vår leilighet samtidig. Hvilken av disse to kjøkkene og badene synes dere er finest? Kjøkken 1: http://cache.finn.no/mmo/realestate/em1hon...429_1073915.jpg Kjøkken 2: http://cache.finn.no/mmo/realestate/em1hon...556_1073552.jpg Bad 1: http://cache.finn.no/mmo/realestate/em1hon...56_10735510.jpg Bad 2: http://cache.finn.no/mmo/realestate/em1hon...429_1073918.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. november 2007 #820 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Deres leilighet sammenlignet med naboens? Jeg likte deres kjøkken best uten tvil. Liker takhøye skap, fliser over benken, at det er integrert komfyr . Likte også håndtakene deres best. På det andre kjøkkenet så syntes jeg den lipton saken ødla mye av bildet. Stjal oppmerksomheten... Synes også benklyset ble stygt når det skinte sånn mot veggen... Men likte badet deres best også. Men synes ikke det er den forskjellen her. Likte flisene der bedre. Greit å se at det er plass til vaskemaskin. Liker egentlig også at det er mer fast dusjhjørne der, siden jeg da innbiller meg at det blir mindre vannsøl... Kjedelig at naboen skal selge samtidig da, men får håpe det hjelper til å vise hvor bra deres er Endret: Litt merkelig formulering Endret 7. november 2007 av jente 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå