Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mmm. Lapskaus!

Jeg er et matvrak.. :sjenert: Verste er at jeg kan ikke skylde på graviditeten heller, for jeg ELSKER mat :D

Åh, jeg gleder meg sånn til jul og pinnekjøtt :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Synd du ikke er interessert i å kjøpe da :ler:

Håper virkelig det kommer noen i dag. Er på en måte ekstra spent siden jeg er alene.. Men det kommer vel sikkert ingen i dag heller..

Tror nesten vi bør legge det hele på is til over nyttår i såfall. Innbiller meg at det er feil tidspunkt å selge på nå, rett før jul. Får høre med megleren hva han sier. Jeg spurte mannen i går hva han mente, men han ville ikke tenke på det rett før vi skulle sove, så da får vi snakke om det når han kommer hjem i dag i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: høres ut som mannen din er helt motsatt av min. Han skal gjerne snakke om alt mulig før han sovner... Og inatt når han kom hjem fra jobb, så våknet jeg og måtte tisse. Da trodde han at jeg var helt bevisst og satte igang å snakke :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja. Jeg er gjerne den som snakker mannen i søvn. Er ganske ofte jeg snakker uten å få noe svar. Da har han sovnet :ler:

Det med å ikke snakke om boligssalg var mer det at han ikke vil tenke på negative ting, for da får han ikke sove. Skjønner han jo godt, men jeg tenker på de negative tingene uansett om jeg snakker om de eller ikke :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kom en eldre dame, så jeg håper hun legger inn bud i morgen. Hun snakket om å betale ned fellesgjeld pga formueskatt, så hun har nok en del penger. Håper bare at banken gir henne gode råd, i stedet for å fraråde henne å kjøpe her..

Sitter og venter på at mannen skal komme hjem fra overtidsarbeid i Oslo. Har bakt skillingsboller og vasket klær (ene ullgenseren til mannen for hånd til og med!!), dusjet og spist kvelds, så nå er jeg klar for å få kos ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg gleder meg sånn til jul og pinnekjøtt :sikle:

Jeg har spist pinnekjøtt i helga :sikle: Kjempegodt :sikle:

Det kom en eldre dame, så jeg håper hun legger inn bud i morgen. Hun snakket om å betale ned fellesgjeld pga formueskatt, så hun har nok en del penger. Håper bare at banken gir henne gode råd, i stedet for å fraråde henne å kjøpe her..

Så spennende. Har dere fått noe bud enda?

Krysser fingrene for dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hørt noe foreløpig, men jeg håper fremdeles :sjenert: Hun kom jo inn døren her 15min før visningen var slutt, så kanskje hun legge inn bud helt på slutten av dagen? *Håpe og drømme*

Heldiggris som har spist pinnekjøtt! Kanskje jeg skal lage det til helgen..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det. Kan jo hende hun har fått time sent hos rådgiveren også... Kjedelig med sånne trege mennesker... :sjenert: Man er jo så utålmodig selv... :sjenert:

God idè :tommelopp: Smakte veldig her. Tror pinnekjøtt er det eneste mannen forspiser seg på. Så for en gangs skyld var det han som stønna og sukka over å være så mett, mens jeg "bare" var mett :ler: (Jeg er også veldig glad i mat... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vel på et vis.. Blir masse ekstra penger ut vinduet, så vi må ta av sparepenger og feriepenger og alt som er. Men det er nok mest frykten for å "aldri" få solgt som sitter i oss nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solgt vil dere jo få. Men det var når da... :tristbla:

Kjedelig å bruke penger på sånt også. Håper det ordner seg :klemmer:

Enig i at pinnekjøtt kan spises MYE. Dessuten er det jo enkelt å lage da, bare man har god tid :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig leit at dere sliter med å få solgt da, det vil ikke hjelpe å gå ned i pris?

Hvordan er det med formen om dagene, på tide med ett magebilde snart? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er nok ikke prisen vi krever som skremmer folk. Det er nok "husleien" (fellesgjelden), og den kan vi ikke endre på.

Hehe. Magebilde, ja. Jeg tok et her om dagen men kom aldri så langt at jeg overførte det. Skal se hva jeg får sullet meg til å gjøre etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig det der med mye fellesgjeld ja... :sjenert::tristbla:

Spent på magebilde jeg også.

Når begynte du å ta bilder? Kanskje vi skulle tatt et også... Tror nok det tar litt lenger tid før jeg får sikkelig mage da... Har litt ekstra der fra før... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok et bilde i uke 11 tror jeg. Men jeg har vært så sløv at jeg ikke har tatt så mange. Jeg lurer på om jeg har lagt ut noen tidligere. Jeg kan legge ut de gamle i mellomtiden til jeg får lagt ut de nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...