jente 79 Skrevet 29. oktober 2007 #761 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hmm, tydelig at ting har skjedd ja... Jeg slapp unna med en dag med langkjøring... Jammen glad jeg tok lappen ung... Slett ikke sikker på om jeg hadde klart den i dag... I hvert fall ikke teorien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. oktober 2007 #762 Del Skrevet 30. oktober 2007 Oi, er du 20 uker i dag? Halvveis! Nesten skummelt så fort tida går... Jeg tar innpå deg da - nå er jeg under to uker bak deg etter å ha blitt satt fram etter UL i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 30. oktober 2007 #763 Del Skrevet 30. oktober 2007 :juhu: HALVVEIS :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #764 Del Skrevet 30. oktober 2007 Oi, er du 20 uker i dag? Halvveis! Nesten skummelt så fort tida går... Jeg tar innpå deg da - nå er jeg under to uker bak deg etter å ha blitt satt fram etter UL i dag Jasså, du jukser! Gratulerer med vel overstått UL og fremskyvning av termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 1. november 2007 Forfatter #765 Del Skrevet 1. november 2007 Halloisen! korleis står det til?? Mye tull på jobben for tiden, så jeg er litt sånn i dårlig humør. Og leiligheten virker umulig å få solgt.. Bare klaging på meg med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 1. november 2007 #766 Del Skrevet 1. november 2007 Uff da, fortsatt ingen bud... Skjønner godt at det er frustrerende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 1. november 2007 Forfatter #767 Del Skrevet 1. november 2007 Skal ha visning på lørdag og søndag. Mannens foreldre kjente noen som kanskje var interessert da.. men det blir nok helt sikkert ikke noe av. Det er sikkert for dyrt for dem. Er ikke særlig optimistisk i forhold til at de skal kjøpe akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 1. november 2007 Forfatter #768 Del Skrevet 1. november 2007 Nei, det vet vel i grunn du alt om (tull på jobben, altså). Ellers så står det vel egentlig bra til. Mannen og jeg har det helt supert sammen Rart å tenke på at vi er gift.. Veldig godt egentlig. Han er verdens beste! Og babyen virker som å ha det bra i magen. Skal til jordmor 14. november. Blir siste gang i Hønefoss før vi flytter. På lørdag og søndag er det visning, og på mandag er det kaffebesøk hos svigers. Svigermor har bursdag, og mannen hadde glemt det.. så nå må vi se og få kjøpt en bursdagsgave mens vi fremdeles har tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 1. november 2007 #769 Del Skrevet 1. november 2007 Får håpe det kommer noen på visning i helga da. Kan jo være positivt at de ikke økte renten i går, og at de signaliserte at det antagelig ikke kom til å øke så mye som tidligere forutsagt... Får håpe det i hvert fall Ikke sant det er deilig å være gift :rødme: Koser meg også med det, selv om det er litt rart å tenke på noen ganger... Godt alt er bra med mann og baby. Det er jo det viktigste, så får vi håpe det andre ordner seg snart også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 1. november 2007 Forfatter #770 Del Skrevet 1. november 2007 Vi flytter for godt 3. desember. Blir spennende og rart å flytte til et helt ukjent sted for oss begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 1. november 2007 Forfatter #771 Del Skrevet 1. november 2007 Får håpe det kommer noen på visning i helga da. Kan jo være positivt at de ikke økte renten i går, og at de signaliserte at det antagelig ikke kom til å øke så mye som tidligere forutsagt... Får håpe det i hvert fall Ikke sant det er deilig å være gift :rødme: Koser meg også med det, selv om det er litt rart å tenke på noen ganger... Godt alt er bra med mann og baby. Det er jo det viktigste, så får vi håpe det andre ordner seg snart også. Åh, det høres ut som gode nyheter! Håper det stemmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 1. november 2007 #772 Del Skrevet 1. november 2007 Åh, det høres ut som gode nyheter! Håper det stemmer.. Var i hvertfall det de sa på TV2 nyhetene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 1. november 2007 #773 Del Skrevet 1. november 2007 Æsj, kjedelig når leiligheten ikke blir solgt altså... Hva gjør dere om om den ikke blir solgt innen dere flytter? Dette som skulle være en gledens tid med baby og flytting Jeg skal bake kake til deg når dere kommer hit jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 1. november 2007 Forfatter #774 Del Skrevet 1. november 2007 Jippi, kake Jeg vet ikke hva vi gjør.. Mulig vi må prøve å leie den ut..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 2. november 2007 #775 Del Skrevet 2. november 2007 Får håpe dere slipper det. God helg og lykke til med visninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. november 2007 #776 Del Skrevet 3. november 2007 Håper det gikk bedre på visning idag, og imorgen. Fikk du forresten endret termin på UL? Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 3. november 2007 Forfatter #777 Del Skrevet 3. november 2007 Kom ingen på visning i dag Blir bare verre og verre dette. Håper det kommer noen i morgen.. Termindato ble ikke endret Dvs, det er 21. mars som de har sagt hele tiden. Jeg trodde det var 20. mars fordi babyverden.no påstår det, men uketall og slik er i hvert fall det samme (skifter på samme dag som jeg trodde). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. november 2007 #778 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg stusset også over det uketallet som stod på sjemaet, men så så jeg at det står fullgåtte uker. Det betyr at idag er jeg er 19+0 fullgåtte uker, men er på dag 19+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 4. november 2007 Forfatter #779 Del Skrevet 4. november 2007 Har hatt en helt OK helg ellers, selv om det selvfølgelig la en demper på humøret at ingen kom på visningen. Nå er mannen og jobber overtid inne i Oslo, så i dag skal jeg ha visning alene. Har ikke fått kommet meg opp av sengen enda.. Ligger med laptopen i fanget og lurer på hva jeg skal lage meg til frokost/lunsj.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 4. november 2007 Forfatter #780 Del Skrevet 4. november 2007 Hehe. Jeg lager meg gjerne middag til frokost, jeg også Jeg er veldig glad i salt mat. Har vurdert å lage tomatsuppe med makaroni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå