Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Hmm, tydelig at ting har skjedd ja... Jeg slapp unna med en dag med langkjøring... :sjenert:

Jammen glad jeg tok lappen ung... :jepp: Slett ikke sikker på om jeg hadde klart den i dag... :sjenert: I hvert fall ikke teorien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, er du 20 uker i dag? Halvveis!

Nesten skummelt så fort tida går... Jeg tar innpå deg da - nå er jeg under to uker bak deg etter å ha blitt satt fram etter UL i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, er du 20 uker i dag? Halvveis!

Nesten skummelt så fort tida går... Jeg tar innpå deg da - nå er jeg under to uker bak deg etter å ha blitt satt fram etter UL i dag :ler:

Jasså, du jukser! ;)

Gratulerer med vel overstått UL og fremskyvning av termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloisen!

korleis står det til??

Mye tull på jobben for tiden, så jeg er litt sånn i dårlig humør. Og leiligheten virker umulig å få solgt..

Bare klaging på meg med andre ord :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ha visning på lørdag og søndag. Mannens foreldre kjente noen som kanskje var interessert da.. men det blir nok helt sikkert ikke noe av. Det er sikkert for dyrt for dem. Er ikke særlig optimistisk i forhold til at de skal kjøpe akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det vet vel i grunn du alt om (tull på jobben, altså).

Ellers så står det vel egentlig bra til. Mannen og jeg har det helt supert sammen :) Rart å tenke på at vi er gift.. Veldig godt egentlig. Han er verdens beste!

Og babyen virker som å ha det bra i magen. Skal til jordmor 14. november. Blir siste gang i Hønefoss før vi flytter.

På lørdag og søndag er det visning, og på mandag er det kaffebesøk hos svigers. Svigermor har bursdag, og mannen hadde glemt det.. så nå må vi se og få kjøpt en bursdagsgave mens vi fremdeles har tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det kommer noen på visning i helga da. Kan jo være positivt at de ikke økte renten i går, og at de signaliserte at det antagelig ikke kom til å øke så mye som tidligere forutsagt...

Får håpe det i hvert fall :)

Ikke sant det er deilig å være gift :rødme: Koser meg også med det, selv om det er litt rart å tenke på noen ganger... :sjenert: Godt alt er bra med mann og baby. Det er jo det viktigste, så får vi håpe det andre ordner seg snart også.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det kommer noen på visning i helga da. Kan jo være positivt at de ikke økte renten i går, og at de signaliserte at det antagelig ikke kom til å øke så mye som tidligere forutsagt...

Får håpe det i hvert fall :)

Ikke sant det er deilig å være gift :rødme: Koser meg også med det, selv om det er litt rart å tenke på noen ganger... :sjenert: Godt alt er bra med mann og baby. Det er jo det viktigste, så får vi håpe det andre ordner seg snart også.

:klemmer:

Åh, det høres ut som gode nyheter! Håper det stemmer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, kjedelig når leiligheten ikke blir solgt altså... Hva gjør dere om om den ikke blir solgt innen dere flytter?

Dette som skulle være en gledens tid med baby og flytting :( Jeg skal bake kake til deg når dere kommer hit jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Kom ingen på visning i dag :( Blir bare verre og verre dette. Håper det kommer noen i morgen..

Termindato ble ikke endret :) Dvs, det er 21. mars som de har sagt hele tiden. Jeg trodde det var 20. mars fordi babyverden.no påstår det, men uketall og slik er i hvert fall det samme (skifter på samme dag som jeg trodde).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusset også over det uketallet som stod på sjemaet, men så så jeg at det står fullgåtte uker. Det betyr at idag er jeg er 19+0 fullgåtte uker, men er på dag 19+1 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en helt OK helg ellers, selv om det selvfølgelig la en demper på humøret at ingen kom på visningen. Nå er mannen og jobber overtid inne i Oslo, så i dag skal jeg ha visning alene. Har ikke fått kommet meg opp av sengen enda.. Ligger med laptopen i fanget og lurer på hva jeg skal lage meg til frokost/lunsj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg lager meg gjerne middag til frokost, jeg også :ler: Jeg er veldig glad i salt mat. Har vurdert å lage tomatsuppe med makaroni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...