Kykkelikokos Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #721 Del Skrevet 26. oktober 2007 God helg, og lykke til med lappen! Selv tok jeg lappen som 18-åring, men fikk ikke glede av den særlig lenge... Får ikke kjøre bil pga sykdommen min, i alle fall ikke ennå. Så all den tid og penger jeg brukte på det føles rimelig bortkasta nå ja... Snart halveis du. Tida går! Hei! Har ikke følt behov for lappen før etter jeg flyttet til Hønefoss. Da jeg bodde i Bergen så tok jeg buss rundt og bodde rett ovenfor jobben, så da ble det liksom aldri til at jeg begynte. Synd at du ikke får kjørt noe selv da.. Er det noe som kan komme til å gå i orden etter hvert? Jepp, halveis på tirsdag som kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. oktober 2007 #722 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hei! Har ikke følt behov for lappen før etter jeg flyttet til Hønefoss. Da jeg bodde i Bergen så tok jeg buss rundt og bodde rett ovenfor jobben, så da ble det liksom aldri til at jeg begynte. Synd at du ikke får kjørt noe selv da.. Er det noe som kan komme til å gå i orden etter hvert? Jepp, halveis på tirsdag som kommer! Ja, men må være anfallfri et år først (epilepsi).. Og to ganger har jeg vært like ved å få den tilbake, men da har det selvfølgelig kommet et anfall bare et par uker før jeg kunne fått tilbake.. Det skjedde nå og... Les dagboka min hvis du er interessert står mer der. Ikke lenge igjen nå, nei. Når man kommer over 20 uker etterhvert så føles nok fødselen og alt mye nærmere. Foreløpig føler jeg bare at det er kjempelenge til, og helt surrealistisk liksom, at jeg skal føde et barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #723 Del Skrevet 26. oktober 2007 Leste dagboken din nå nettopp. Huff, det høres ut som en guffen opplevelse. Får håpe at er i orden med den lille mageboeren din! Godt at legen din tok deg seriøst og at du fikk sykemelding så du får samle litt krefter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. oktober 2007 #724 Del Skrevet 26. oktober 2007 Du får begynne å øvelseskjøre så snart det blir vår igjen da! Man må bare komme i gang og bli ferdig med det. Det går trått i starten, men etter hvert så kommer man inn i det. Det trafikale grunnkurset derimot.. det var noe av det mest bortkastede jeg har vært med på. Jeg må nok begynne snart ja, det er vel best å bare hoppe i det. Men det spørs vel hvor god tid jeg får til våren. Trafikalt grunnkurs var det mest bortkastede jeg også har vært på. I tillegg følte jeg meg veldig gammel blant alle 16-åringene.. Heldigvis hadde jeg med meg en venninne som er på min alder. Det hjalp å være to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. oktober 2007 #725 Del Skrevet 26. oktober 2007 Leste dagboken din nå nettopp. Huff, det høres ut som en guffen opplevelse. Får håpe at er i orden med den lille mageboeren din! Godt at legen din tok deg seriøst og at du fikk sykemelding så du får samle litt krefter. Ja, det var ikke hyggelig. Men de sa jo at sjangsen for skade på baby var minimal så jeg får bare stole på det så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #726 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg må nok begynne snart ja, det er vel best å bare hoppe i det. Men det spørs vel hvor god tid jeg får til våren. Trafikalt grunnkurs var det mest bortkastede jeg også har vært på. I tillegg følte jeg meg veldig gammel blant alle 16-åringene.. Heldigvis hadde jeg med meg en venninne som er på min alder. Det hjalp å være to. Hehe, jeg var alene blant alle 15-16åringene. Det var kjekt det Det spørs vel om du får så god tid, ja Det er derfor jeg prøver å bli ferdig nå, sånn at jeg har lappen til det lille nurket kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 28. oktober 2007 #727 Del Skrevet 28. oktober 2007 Kykkelikokos Skjønner godt at du følte mer behov for lappen når du flyttet til Hønefoss. Selv er jeg oppvokst på landet, så der var vi rimelig desperate etter lappen når 18 årsdagen nærmet seg. Jeg måtte vente en måned etter 18 årsdagen min før jeg fikk tatt lappen. Syntes det var kjempelenge å vente husker jeg Håper du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #728 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hehe, ja det høres lenge ut Her er det laaange køer for å få kjørt opp nå. Skikkelig irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. oktober 2007 #729 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du kommer i alle fall til å trenge lappen på Pepperstad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #730 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du kommer i alle fall til å trenge lappen på Pepperstad Hehe, ja. Det har jeg vel egentlig skjønt ut i fra det store butikkutvalget i Vestby sentrum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 28. oktober 2007 #731 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hehe, ja det høres lenge ut Her er det laaange køer for å få kjørt opp nå. Skikkelig irriterende. Ikke sant... Husker jeg var så irritert fordi teori prøven måtte utsettes fordi jeg skulle ta langkjøring eller noe sånt den dagen... Men det var godt den dagen lappen var i boks, og en plutselig kunne kjøre til venninner istedet for å sykle Får håpe du rekker å få lappen før dere flytter da. Litt enklere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #732 Del Skrevet 28. oktober 2007 Kjørelæreren snakket om at det kanskje var mulig at jeg kunne få en tidligere oppkjøring. Det var en elev av henne som hadde meldt seg opp til prøve selv, altfor tidlig, så han strøk. Hun hadde ordnet med ny oppkjøring for han i november, men hadde ikke hørt noe fra han. Så hvis hun ikke hørte noe fra han så kunne kanskje jeg overta hans oppkjøring. Det hadde vært helt supert, for hvis ikke må jeg komme tilbake til Hønefoss og kanskje overnatte på hotell eller noe for å få kjørt opp i desember.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 28. oktober 2007 #733 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det hadde jo vært topp. Deilig å bli ferdig med sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #734 Del Skrevet 28. oktober 2007 Nå har jeg nettopp ligget og kjent både utepå og innvendig liv, samt sett at magen beveget seg. Lille mageboeren var svært så aktiv en liten stund her. Kunne nesten virke som om hun ville ut Ang. det med å komme ut, så leste jeg at det var først rundt uke 24 at de prøvde å redde babyer hvis de var for tidlig født.. Det er litt ekkelt å tenke på at det ikke er til å redde hvis mageboeren vår finner ut at hun skal komme ut nå. Det er så rart at hun kan ligge inni der og gjøre så tydelige og kraftige bevegelser, og så er hun ikke levedyktig utenfor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 28. oktober 2007 #735 Del Skrevet 28. oktober 2007 Skjønner godt hva du mener... Men samtidig hvis du tenker hvor små enkelte unger de klarer å redde er, så er det ganske utrolig hva de får til... Hun holder seg sikkert inne en stund til Så morsomt å kjenne liv. Gleder meg til det er min tur *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #736 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det er nok ganske så usannsynlig at det skulle starte noe fødsel nå, så det er ikke noe jeg går rundt og tenker mye på altså. Men jeg synes det er så virkelighetsfjernt å tenke på at dette lille knøttet inni magen min, som spreller og er på alle måter levende, ikke kunne klart seg utenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 28. oktober 2007 #737 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det kan jeg skjønne... Rart å tenke på i det hele tatt synes jeg... At fra to små celler kan man få et barn :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #738 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ja, det er veldig rart.. Særlig når man får se knøttet på UL og ser at det ser ut som en liten baby med hode, armer, ben, +++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 28. oktober 2007 #739 Del Skrevet 28. oktober 2007 Mmmm, kan jeg tenke meg. Gleder med til UL selv. Skal bli godt å få vite at det er liv der nede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #740 Del Skrevet 28. oktober 2007 I morgen skal forresten kidsa og meg på langkjøringsteori. Det kan bli spennende Og så skal jeg til den nye fastlegen min for første gang. Det kan også bli spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå