Kykkelikokos Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #681 Del Skrevet 19. oktober 2007 Innom for å ønske deg god helg. Takk, det samme til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #682 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har vært og kjøpt vogn og bilsete i dag. Sparte til sammen 2000kr Endte opp med en TFK Joggster Twist i marineblå farge (ikke kjøpt bag enda) og et maxi cosi cabriofix m/isofixbase (kan brukes med belte også) i rødt og sort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 20. oktober 2007 #683 Del Skrevet 20. oktober 2007 Så bra dere klarte spare penger, var mye også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #684 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jepp, bare så synd at vi egentlig hadde tenkt å vente litt. De pengene vi brukte burde vi kanskje ikke ha brukt helt enda (har masse andre utgifter som kommer i forbindelse med flyttingen..). Men! Moren min har sagt hun skal bidra med 5000kr til vogn, og svigers ville plutselig spandere bilsete.. Så da er det plutselig ikke så ille likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. oktober 2007 #685 Del Skrevet 21. oktober 2007 Og vips så hadde dere vogn Jeg er fortsatt veldig i tvil om 3 hjul vs. 4... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #686 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hehe. Jepp. Trodde dere hadde bestemt dere for Emmaljunga City Cross, jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. oktober 2007 #687 Del Skrevet 21. oktober 2007 Nja... Noen dager har jeg det og andre dager vet jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 21. oktober 2007 #688 Del Skrevet 21. oktober 2007 Så deilig å få så mye hjelp til de dyre tingene. Kan tenke meg deres egne penger flyr fort for tida. Noe nytt om salg av leiligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #689 Del Skrevet 21. oktober 2007 Vi hadde visning i går og i dag. I går kom det en eldre dame sammen med datteren sin. De steamet bare gjennom leiligheten og ville ikke skrive seg opp på interesse-listen. I dag var det et voksent par som var her som skrev seg opp. Så vi håper.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #690 Del Skrevet 21. oktober 2007 Nja... Noen dager har jeg det og andre dager vet jeg ikke... Hehe. Kjenner til den der, men nå har vi jo kjøpt vogn, så da er det ingen vei tilbake! Mannen fikk bestemme at vi skulle ha 3hjuling, jeg merket at han ville ha 3 hjul, men ikke ville overstyre meg. Så jeg "bestemte" at han skulle få bestemme. Dårlig forklart. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 21. oktober 2007 #691 Del Skrevet 21. oktober 2007 Vi hadde visning i går og i dag. I går kom det en eldre dame sammen med datteren sin. De steamet bare gjennom leiligheten og ville ikke skrive seg opp på interesse-listen. I dag var det et voksent par som var her som skrev seg opp. Så vi håper.. Får håpe det skjer noe snart da... Da har dere vel i hvert fall et par navn på lista. En trenger jo ikke mer, bare det kommer et bud eller flere snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #692 Del Skrevet 22. oktober 2007 Førstemann på listen er ikke interessert, så det kommer nok ingen bud derfra. Vi håper at de som var her i går vil legge inn bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 22. oktober 2007 #693 Del Skrevet 22. oktober 2007 Innom og hilser på, håper alt står bra til med deg og dine. Ha en finfin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #694 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hei på deg Skya Ha en flott mandag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. oktober 2007 #695 Del Skrevet 22. oktober 2007 Førstemann på listen er ikke interessert, så det kommer nok ingen bud derfra. Vi håper at de som var her i går vil legge inn bud.. Skal krysse fingrene for deg. Rart at det snur så fort... For et halvt år siden var folk helt gærne... Folk må jo fortsatt ha et sted å bo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #696 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ja, men alle vil vente med å kjøpe... så det legges utrolig mye ut for salg, men kjøpes lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. oktober 2007 #697 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ja, jeg har lagt merke til det... Er sånn her også................. Men synes likevel det er litt rart at det plutselig snur sånn... Men er vel også litt påvirket av media. Får håpe det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #698 Del Skrevet 22. oktober 2007 Tror media har alt og si. Folk må slutte å bli så forbasket påvirket.. det er så ødeleggende for mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. oktober 2007 #699 Del Skrevet 22. oktober 2007 Skjønner det på en måte. Ikke så fristende å kjøpe noe før du har solgt det gamle når det står med de krigstypene at det er vanskelig å selge. Men da blir det en ond sirkel. Får håpe den ikke er langvarig. Virker jo som det meste annet går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #700 Del Skrevet 22. oktober 2007 Dette er jo tredje visning vi har, og det har kommet til sammen 3 interessenter.. hvis ikke det kommer noe bud nå, så blir jeg deprimert.. Men, ting pleier stort sett å ordne seg. Håper det gjelder denne gangen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå