Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Ikke noe mer spying heldigvis. Jeg kan nesten ikke få sagt hvor mye jeg hater å spy. Eneste grunnen til at jeg ikke har spydd tidligere i svangerskapet. Jeg har vært SÅ nære på mange ganger.

Vi har eikebenkeplate faktisk. Vi skal bytte deler av platen og sette inn innebyggingsskap slik at vi kan ta med oss innebyggings-ovnen vår :) Har allerede vært og kjøpt ny til å sette inn her i leiligheten, sånn at vi får vår med oss (den var svindyr..).

Ang. trøtthet: JA, jeg er fremdeles mye mer trøtt. Jeg må gå og legge meg i løpet av dagen så og si hver dag. I dag har jeg sovet bort store deler av dagen.. Er spent på hvordan det blir i morgen. Da skal jeg nemlig på jobb for første gang på evigheter :hår:. Vi skal ta toget til Ås for å reise på kontraktsmøte rett etter jobb. Og så skal vi ta toget tilbake til Oslo, for å overnatte på hotell der. Skal bli deilig med litt luksus. Så da skal jeg nok på jobb på fredag også, men reiser tidlig hjem for å møte megleren som kommer med skilt og prospekter til visningene vi skal ha på lørdag og søndag.

Har bestilt legetime 29. november hos nye fastlegen. Så da får vi avklart hva som skal skje når sykemeldingen min går ut. Greit at jeg får prøvd meg på jobb i to dager først nå, så får vi se.

31. november skal jeg ha glattkjøring. Skal ha siste vanlige kjøretimen min på tirsdag, så glattkjøring, så en veiledningstime og så langkjøring. 11. desember skal jeg ha oppkjøring.. så jeg må nok reise tilbake til hønefoss og overnatte der (oppkjøringen er tidlig om morgenen).

Talte over hvor mange julegaver vi har fått kjøpt, og kom til hele 7stk. Må si meg fornøyd med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du virkelig kjøpt 7 julegaver allerede? :jepp: Jeg prøver å bli ferdig før 1.12, så kan jeg være hjemme å kose meg i julen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig kommet meg på jobb, etter en nesten spy-ulykke på broen over fra buss-stasjonen til Oslo City. :spy:

Jævlig busstur, er forferdelig å sitte så lenge på bussen og være så kvalm at man tror man skal spy.

Hurra for IKEA, ja. Jeg gleder meg til vi skal og shoppe! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Uff, er du enda kvalm. Du har virkelig fått det tøft.

Blir spennende med oppkjøring og ny fastlege. Får håpe det blir bra.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det går bedre med meg enn deg så langt i hvert fall. Husker ikke helt når du begynte å bli kvalm men...

Jeg er litt kvalm i perioder, men går stort sett over når jeg får i meg noe mat. Ikke ekstremt kvalm heller. Bare litt ubehagelig også mister jeg matlysta, så må tvinge meg til å spise... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynte rundt uke 5 for meg. Da var jeg så kvalm at jeg ikke orket å gå i butikken engang. Men det har gått litt over, for så å komme tilbake nå. Utrolig irriterende egentlig.

Godt å høre at det hjelper å spise for deg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg nok sluppet billigere unna enn deg. Heldigvis for meg. Men får håpe det gir seg snart nå da, dette var jo voldsomt.

Blir liksom ikke den kosen å være gravid når man bare er dårlig...

Har du følt noe mer bevegelse da?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kjente det senest i dag morges :) Er litt rart å sitte på jobb og kjenne sprell i magen. Blir litt surrealistisk på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :rødme:

I følge babyverden kan jeg begynne å merke noe på julaften. Det hadde vært morsomt det :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært drømmejulegaven. Men litt usikker da, siden jeg sannsynligvis ligger litt etter den terminen der... Det vet jeg vel ikke endelig før etter UL.

Får skryte litt av hvor flink du er til å kjøpe julegaver her også. Siden det ser ut som jeg glemte det sist jeg skrev. :pls::pls::pls::pls::pls::pls::pls::pls: Bøye meg i støvet over hvor flink du er :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihihi! NÅ kan jeg endelig si meg fornøyd, nå synes jeg at jeg har fått nok skryt for i dag :ler:

Nå er det kun 3 uker og 4 dager igjen til du er 12 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Godt du er fornøyd :fnise:

Ja, tenk det. Er vel første gangen jeg gleder meg til november... :sjenert: Pleier å hate den måneden.

Men skal bli kjempegodt å få den legetimen 12. novmeber :hoppe: Håper virkelig at han får sjekket nok til å vite alt er i orden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp:

Og det er dagen jeg kanskje er 12 uker på vei... Er jo ikke helt sikker da, siden jeg ikke rakk en normal syklus etter SA. Men da er jeg i hvert fall ikke langt unna 12 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...