kamela Skrevet 24. juli 2007 #41 Skrevet 24. juli 2007 Jeg synes ts har gitt et godt tilbud til barna jeg. De store opplevelsesferiene kan sikkert vente til de er 11-12 år gamle. Poden min på 12 år har ikke de store ønskene om å reise og oppleve ting, men det kommer sikkert! I 2 uker nå har vi barn på 11 og 12 år hjemme alene mens vi jobber, og det tror jeg er sunt for ungene. (Tar da forbehold om at kanskje den ene gir uttrykk for å kjede seg og blir sendt til bestemor igjen, da slipper hun å finne på noe alene ). Ikke noe særlig med kompiser hjemme, men de har hverandre hvis de har lyst, ellers kan de i ro og mak sitte foran tv og pc og holde på med sitt. Viktig å lære seg til å trives i eget selskap, og når de har kjedet seg lenge nok finner de sikkert på noe å gjøre!
Gjest xio Skrevet 24. juli 2007 #42 Skrevet 24. juli 2007 Herlg den med Svinesund kontra Disney World Vår femåring har vært på noen turer: to sydenferier, en englandstur, frankrikereise pluss flere sverige- og danmarkturer. Men mest av alt har vi reist mye i norge. Tror nok det hun husker best ikke nødvendigvis er dyrest nei. For vår del handler det om å prøve å gi henne så mye fri fra bhg som mulig, både i løpet av en vanlig uke og i feriene og å gjøre noe hyggelig da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå