Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #161 Skrevet 19. juli 2007 Kanskje en hendelse i barndommen får deg til å ubevisst hate deg selv, noe som gir seg utslag i irrasjonell og selvødeleggende oppførsel som å velge damer med stor byste på tross av ditt hengepupp-problem? Inntil du får mer erfaring bør du kanskje kjøre litt safe med damer som du ser ikke har bh men som ser helt ok ut, og damer med litt mer beskjeden cup. Den korrekte måten å vri seg unna seksuell oppmerksomhet som plutselig blir uønsket er ganske enkelt å bli akutt dårlig fordi man har "drukket for mye". Hun/han er neppe så tent etter at man har "spydd" høylytt på toalettet. Å sette seg ned og snakke om ting man ikke tenner på hos den andre over en kaffekopp er ikke min greie iallefall. Det er jo totalt meningsløst hvis det er en ons.
Gjest =tentacle= Skrevet 19. juli 2007 #162 Skrevet 19. juli 2007 Du vil bli overrasket over hvor mange jenter som da ville sett dette som en inspirasjon til å vise fram sine pupper til fyren, for godkjenning. Og å baktale sin venninnes pupper hemningsløst, selvfølgelig. Jeg leser kg, jeg vet Men du ville informert en kar med sykelig ekstrem fotlukt om skavanken og kastet ham på dør, mens det er ondskapsfullt for en mann å informere ei jente med hengepupper om den skavanken og kaste henne på dør? Personlig har jeg intet i mot hengepupper, det er denne dobbeltmoralen som er turnoff. Hvis han stinket, ville jeg trolig sagt fra, jeg hadde i hvertfall ikke hatt sex hvis kvalmen stod i halsen på meg. Men jeg hadde aldri gitt meg ut på å kritisere kroppen hans hvis magen var slappere enn jeg hadde fått inntrykk av når han hadde klær på seg.
Ek_Erilar Skrevet 19. juli 2007 #163 Skrevet 19. juli 2007 Jeg har tilgode å høre en historie om en jente som har takket nei og gått fordi junior er for liten... Jeg kunne introdusert deg for et par jenter som har gjort nettopp det, om jeg hadde villet.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #164 Skrevet 19. juli 2007 Jeg kunne introdusert deg for et par jenter som har gjort nettopp det, om jeg hadde villet. Bare å sjekke div innlegg på VGs sexforum, det.
munken Skrevet 31. desember 2007 #165 Skrevet 31. desember 2007 At tyngdekraften tar litt tak her og der er da ikke så farlig, det kan da skje med oss menn også. Trøsten får være at det tross alt er hjernen som er vår største erogene sone... -Nyttårsaften, en dag for ettertanke-
Gjest Gjest_jørgen_* Skrevet 1. januar 2008 #166 Skrevet 1. januar 2008 Min erfaring er at dette er en person hvis alder tilsier at problemet med hengepupper blir en tiltakende problematikk fremover. Hengis er vanlig, på samme måte som ølmage, fedme eller ereksjonsproblemer hos menn. Kvinner kan synes dette er elendige greier selv, men den feminine kvinneligheten og seksualiteten er ikke forankret i brystenes fasthet synes jeg. Mange kvinner misforstår seg selv her tror jeg. Hengepupper er ikke turnoff såklart, med mindre de er som vrengte bukselommer uten innhold?
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2008 #167 Skrevet 1. januar 2008 Trådstarter får holde seg til unge jenter han da. For jo eldre han blir, jo større er sjansen for at han møter på ei med pupper som henger. Det er bare sånn som skjer med damer gitt.. Ikke alle selvfølgelig, men de fleste vil oppleve at ikke alt strutter slik det gjorde da vi var 17..
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2008 #168 Skrevet 1. januar 2008 Enda en elendig tråd. Blir rett og slett flau over å være mann når jeg leser hva du skriver her trådstarter.
Gjest Gjest med store pupper som ikke Skrevet 1. januar 2008 #169 Skrevet 1. januar 2008 jeg syns du skal si dette jeg mann30 "jeg ville ha sex med deg helt til du nå kledde av deg BHen og jeg så at du hadde så jævlig stygge hengepupper...da bare ombestemte jeg meg tvert. det er skikkelig turnoff og nå er jeg sint på deg fordi du lurte meg med å ta på en BH som var med på å kamuflere det daukjøttet jeg egentlig skulle kna på i kveld. så nå kan jeg ringe etter en taxi til deg.... Ha deg ut ditt stygge ekle kvinnemenneske..... og da ville jeg ha blitt glad om jeg var hun dama som du sa alt dette hyggelige til ,,,og tenkt...." Gud fikk han selv til å avsløre seg som den ekle idoten han var...Jeg slapp heldigivs å pule en idiot i kveld .... jeg syns du kan kjøpe deg en hore jeg. da er det lov å be om å se varene før du kjøper... sånn tenker nå jeg...
Gjest Tigress Skrevet 1. januar 2008 #170 Skrevet 1. januar 2008 Det enkle svaret er: det finnes ingen grei måte å si dette på.
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. januar 2008 #171 Skrevet 1. januar 2008 Vil han ha litt størrelse på puppene så må han jo velge de som henger litt. Gå for de litt småe da, større sjanse for at de ikke henger sånn da. Jeg har selv store fyldige, som på grunn av størrelsen henger litt. Hadde de stått rett ut, hadde de ikke vært ekte heller da. Store pupper henger litt må vite.
tineline Skrevet 2. januar 2008 #172 Skrevet 2. januar 2008 Jeg hadde blitt kjempelei meg. Jeg har gått ned 15 kg, og har en veldig bra kropp generelt. Er 160 høy og veier midt på 50-tallet. Med de kjempepuppene jeg hadde tidligere så jeg bare merkelig ut, og da jeg gikk ned i vekt forsvant mye av puppene også. Jeg er nå en størrelse 70F (!), men de henger relativt mye. Jeg er ikke spesielt glad i puppene mine, og er alltid litt flau når jeg kler av meg for første gang. Har heldigvis aldri fått kommentarer på annet enn "de er morsomme", og det kan jeg jo gå med på. Men om noen hadde sagt at de mistet tenninga pga kroppen min hadde jeg nok mistet all selvtillit mht sex for en lang periode. Det enkleste og minst pinlige både for deg og henne, er vel å si "du, jeg tror ikke dette går". Man trenger jo ikke å begrunne noe sånt. Det er ingen som kan noe for at de har hengepupper. Når det gjelder lureri, er det rett og slett ubehagelig å gå med hengepupper løse. Puppene mine ser supre ut i bh. Heldigvis har jeg bare møtt folk som tross en eventuell skuffelse koser med dem. De er i alle fall myke og varme!
sebra Skrevet 2. januar 2008 #173 Skrevet 2. januar 2008 vet du hva...du har faktisk ingenting med å fortelle det til jenta... eller så får du bare la vær å ta av bhn på jentene så slipper du å se puppene au naturel...
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2008 #174 Skrevet 2. januar 2008 vet du hva...du har faktisk ingenting med å fortelle det til jenta... eller så får du bare la vær å ta av bhn på jentene så slipper du å se puppene au naturel... Det er et veldig effektivt forslag ja, når en jente ikke tar av seg BHen så prøver jeg absolutt ikke å tvinge den av. Men hvordan ville en jente følt det om man ba henne ta på seg BHen igjen før man hadde sex?
Ticedi Skrevet 2. januar 2008 #175 Skrevet 2. januar 2008 Lurer på hva trådstarter hadde gjort dersom han fant bare én pupp?? Tenk om du sjekka opp ei jente med brystkreft-fortid??? Ser at jeg kanskje trekker det litt langt her, men så kunne faktisk ha skjedd! Tviler vel på at det faktisk skjer, men likevel... For noen menn er pupper viktig - en fettklump på hver side av brystkassa. Mulig det er såpass avgjørende at det er nok til å kansellere en ONS... Også sier menn at de ikke forstår seg på kvinner?
Annikken Skrevet 3. januar 2008 #176 Skrevet 3. januar 2008 Vel, eksen min er 35, og har flotte pupper. Det er vel henne som satte "standarden" i hodet mitt. Og nei, hun har ikke silikon. Tipper du bare savner eksen din jeg.
sommerglede Skrevet 3. januar 2008 #177 Skrevet 3. januar 2008 jeg hadde fine pupper... men har nå amma 3 barn og de er nå bade slappe og hengete.. men min mann setter ihvertfall fortsatt pris på dem
Eliizabeth Skrevet 24. mai 2009 #178 Skrevet 24. mai 2009 Mine kan nok kalles hengepupper, og jeg er 18 år. Jeg skammer meg..
Singli Skrevet 24. mai 2009 #179 Skrevet 24. mai 2009 Hva er det ts innbiller seg? Hvis han er så enkel at han drar med seg damer hjem for ons så fortjener han å bli skuffet. Hva forventer han egentlig? Pupper er en naturlig del av kroppen, ingen er like og ingen er stygge. En eneste gang har jeg prøvd å ha en ons en med en jeg traff på byen. Han var en endel( +++) eldre enn meg og jeg var drta full og klar for tull og tøys. Han snakket varmt og masse om det svære superesset sitt og jeg gledet meg som bare det til å prøve den ut. Så kom vi hjem til han og han drog ned buksa. Superesset var byttet ut med en liten tiss på størrelse med en liten lillefinger. Jeg ble så satt ut at jeg begynte å le. Og reiste hjem. Så lenge disse damene ts drar med seg hjem ikke forteller om de perfekte puppene sine så kan han virkelig ikke bli skuffet. Hva tror han? At alle damer ser ut som Pamelaer? Til dere damer som ikke er fornøyde med puppene sine; Dere er perfekte sånn som dere er
Singli Skrevet 24. mai 2009 #180 Skrevet 24. mai 2009 Mine kan nok kalles hengepupper, og jeg er 18 år. Jeg skammer meg.. Aner ikke hvordan dine pupper ser ut, men de er sikkert kjempefine sånn som de er. Vær glad du har pupper, og vær stolt av dem Sånne typer som ts skal man ikke høre på, de er nok en god grunn til å ikke ha ons!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå