Gå til innhold

Hengepupper - turnoff


Gjest mann30

Anbefalte innlegg

Dette var et sjeldent uintelligent TS-innlegg. Men ja - du har selvsagt rett. Dama di må se til helvete å skjerpe seg, og slutte å ha hengepupper! Det er det minste hun kan gjøre for en voksen, moden mann som deg!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_miia_*
Ja ja, jeg vet da at bh er nødvendig.

Men push-up med silikon, gel, olje eller hva det nå er alt sammen, det er det som jeg anser for lureri.

Motsier du meg i det?

Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan noen kvinner tør å bruke dette. Hvis jeg hadde hatt silikoninnlegg i bh'en og så skulle kledd av meg for en mann.. jeg hadde ikke turt. Jeg ville jo blitt himla flau over å vise puppene mine slik de egentlig er, jeg ville følt at jeg hadde lurt mannen ja. Jeg kan bruke bh'er med litt push-up, men ikke så mye at de gjør brystene mine totalt annerledes. Jeg har ikke hengepupper, men de henger litt lenger ned etter at jeg har fått barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinnerkvinner
Jeg er en mann på 30, har et par lange forhold bak meg, men er nå singel, og har ONS av og til.

Det er greit nok, men i likhet med mange andre menn, er hengepupper turnoff for meg. Det som (med bh og klær på) så ut som et par snertne pupper, viser seg ofte å være skikkelige hengepupper når push-upen hektes av. Og det er det jeg ikke takler.

Det er jo rene lureriet! Ny def på luremus (eller lurepupper er vel det rette ordet).

Så hva gjør jeg når det viser seg at det henger og slenger, og dama er klar for sexen vi har hintet om i løpet av kvelden?

Situasjonen er da sånn at jeg har mistet tenninga fullstendig.

Hittil har jeg enten sagt at jeg ikke kan likevel, eller "blitt syk".

Men dette lureriet tar seg jo mer og mer opp, så jeg har kommet fram til at det beste er å la dama få vite hvorfor jeg ikke vil ha sex med henne likevel.

Problemet er hvordan jeg skal si det.

En ting til jeg lurer på. Skjønner dere ikke selv at skuffelsen blir stor når dere framstiller puppestellet som langt bedre enn det er?

Men du som mann bruker jo underbukse, tenk hvor skuffet vi blir når du tar den av og har hengeballer så vi får mer juling enn kuk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du som mann bruker jo underbukse, tenk hvor skuffet vi blir når du tar den av og har hengeballer så vi får mer juling enn kuk!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hengepupper er da turnon, ikke turnoff! jeg er 35 og digger modne kvinner som har bryster som henger!! nei la de vere naturlige ! viva la puppisene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...