Gå til innhold

Hengepupper - turnoff


Gjest mann30

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Denne: ;) betyr at jeg ikke mente det som en fleip!

Jeg sier ikke at jenter generellt er ofre, på ingen måte. Det er vel en grunn til at ONS er gjennomførbart: 1 jente+1 gutt (for det meste i hvert fall, eller hva vet jeg... :sjenert: )

I en situsjon ei jente blir dumpa når hun blotter puppene sine - da sier jeg stakkars jente...!

Hadde du likt å bli dumpet når du sto der naken, og fikk beskjed om at "junior" ikke passet hennes smak..?

Vel, om det ikke var fleip: tror du at menn kan skru av og på sexlyst med en bryter, og at situasjonen/dama ikke betyr noe?

Skjønner ikke hva du mener jeg ;)

Du fortsetter med denne offer-rollen for 'jenta', som for det første er fiktiv ettersom ts skrev at han fant på en unnskyldning for ikke å ha sex med de som han ikke tente på fordi han ikke fikk seg til å si at puppene hang. I en situasjon der man baserer seg på gjensidig seksuell tiltrekning, og bare det, er den tiltrekningen en forutsetning for at det skal fungere.

Man kan heller ikke bli dumpet når det aldri har vært noe forhold, skjønn det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, om det ikke var fleip: tror du at menn kan skru av og på sexlyst med en bryter, og at situasjonen/dama ikke betyr noe?

Skjønner ikke hva du mener jeg ;)

Du fortsetter med denne offer-rollen for 'jenta', som for det første er fiktiv ettersom ts skrev at han fant på en unnskyldning for ikke å ha sex med de som han ikke tente på fordi han ikke fikk seg til å si at puppene hang. I en situasjon der man baserer seg på gjensidig seksuell tiltrekning, og bare det, er den tiltrekningen en forutsetning for at det skal fungere.

Man kan heller ikke bli dumpet når det aldri har vært noe forhold, skjønn det da.

Beklager, "ikke" skulle ikke vært i den setningen, har retter det nå.

TS skriver at han helst vil fortelle grunnen til at han ikke har lyst lenger. Jeg syns ikke han skal gjøre det fordi dette kan gi jenta store komplekser.

Det er det ingen grunn til så lenge han snart vil være ute av livet hennes for godt, og hun helt sikkert senere vil treffe en mann som kanskje setter andre egenskaper enn sprettpupper høyest.

Hvorfor vil han egentlig det, for å hevne seg på jenta fordi hun har "faket" puppene sine ved å ha på seg BH?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=

Det kan være mye rart skjult under klærne, men har man tatt med/blitt med noen hjem og undertøyet har kommet av, skylder man å i hvertfall være høflig så lenge den andre ikke gjør noe fryktelig galt. Å ikke ha drømmekroppen er ikke noe jenter gjør for å plage deg, tro meg. Må du kaste inn håndkleet og løpe ved synet av hengepupper, så ikke ødelegg jentas selvtillit først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Beklager, "ikke" skulle ikke vært i den setningen, har retter det nå.

TS skriver at han helst vil fortelle grunnen til at han ikke har lyst lenger. Jeg syns ikke han skal gjøre det fordi dette kan gi jenta store komplekser.

Det er det ingen grunn til så lenge han snart vil være ute av livet hennes for godt, og hun helt sikkert senere vil treffe en mann som kanskje setter andre egenskaper enn sprettpupper høyest.

Hvorfor vil han egentlig det, for å hevne seg på jenta fordi hun har "faket" puppene sine ved å ha på seg BH?

Vi diskuterer ikke samme situasjon. Jeg beskriver et ONS, du skriver om jentas følelser i et fremtidig forhold, faktisk som om dette skulle være et fohold. Ts beskriver en situasjon mellom to meget kresne mennesker som vil ha sex, og kun det. Ta deg en tur rundt på nett så vil du se mange jenter som er like kresne, kroppsfikserte og fordømmende. Mennesker som er kresne og kroppsfikserte har en tendens til å finne hverandre, og du kan være ganske sikker på at de jentene han tar med hjem har samme 'stil'.

Hvorfor skal han måtte lyve for å komme seg ut av en situasjon han ikke har havnet i med forsett? Hvorfor skal ikke jentene tåle å høre at brystene deres med og uten bh er to forskjellige ting, sett ut fra det kroppsfikserte kjøttmarkedet?

La oss hypotetisk si at hun under kjolen ikke var jente men gutt?

Hadde det vært greit å ikke opplyse om dette på forhånd, og måtte ts i tilfelle ha gjennomført et samleie for å bli 'godtatt' her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=
Ts beskriver en situasjon mellom to meget kresne mennesker som vil ha sex, og kun det.

TS sier da ingenting om jentenes personlighet, kun om puppene deres. Hvordan kan du vite at de er kresne? Det finnes helt sikkert også hengepuppedamer som er rause og tåler at menn har både for lite/for mye av hår, fett, muskler, og suboptimalt utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
TS sier da ingenting om jentenes personlighet, kun om puppene deres. Hvordan kan du vite at de er kresne? Det finnes helt sikkert også hengepuppedamer som er rause og tåler at menn har både for lite/for mye av hår, fett, muskler, og suboptimalt utstyr.

Han beskriver det godt nok. Så, les hele tråden med deg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi diskuterer ikke samme situasjon. Jeg beskriver et ONS

Jeg er faktisk klar over det, men som jeg har prøvd å forklare, og gjør det gjerne igjen, er at ved å avslå sex med en jente pga. pupper og fortelle henne det, kan det gi henne komplekser. Det syns jeg er veldig slemt og unødvendig. Man skal være forsiktig med å kritisere andres kropp, spesiellt det man ikke kan gjøre mye med, noen ting er naturens og tyngdekraftens verk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg er faktisk klar over det, men som jeg har prøvd å forklare, og gjør det gjerne igjen, er at ved å avslå sex med en jente pga. pupper og fortelle henne det, kan det gi henne komplekser. Det syns jeg er veldig slemt og unødvendig. Man skal være forsiktig med å kritisere andres kropp, spesiellt det man ikke kan gjøre mye med, noen ting er naturens og tyngdekraftens verk.

Så han gjennomføre samleie, for å bli akseptert?

Ah, jeg mener nå at kresne mennesker fortjener hverandre. Og om naturen hadde utstyrt mannen med en fotlukt av en annen verden som veltet frem når han trakk av seg skoene, ville spysmileyene haglet her inne.

Og 'jenta' ville blitt frikjent på alle punkter. Estetikk - it's a mind game.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=
Så han gjennomføre samleie, for å bli akseptert?

Ah, jeg mener nå at kresne mennesker fortjener hverandre. Og om naturen hadde utstyrt mannen med en fotlukt av en annen verden som veltet frem når han trakk av seg skoene, ville spysmileyene haglet her inne.

Og 'jenta' ville blitt frikjent på alle punkter. Estetikk - it's a mind game.

Stinker føttene hans, er det faktisk lett for ham å gjøre noe med, og hun gjør ham en tjeneste ved å begrunne hvorfor hun stikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Stinker føttene hans, er det faktisk lett for ham å gjøre noe med, og hun gjør ham en tjeneste ved å begrunne hvorfor hun stikker.

Vet du, det finnes faktisk føtter det ikke nytter å gjøre noe med. Det samme gjelder enkeltes kroppslukt, svetting m.m. Det kalles sykdom, og er uforskyldt, skaper komplekser osv.

Ikke alle menn er uvaskede lømler som ikke gidder, vet du.

Men hun ville fremdeles gjøre ham en tjeneste om hun sa i fra og stakk, eller burde man forvente at hun gikk inn i intimkontakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=
Vet du, det finnes faktisk føtter det ikke nytter å gjøre noe med. Det samme gjelder enkeltes kroppslukt, svetting m.m. Det kalles sykdom, og er uforskyldt, skaper komplekser osv.

Ikke alle menn er uvaskede lømler som ikke gidder, vet du.

Men hun ville fremdeles gjøre ham en tjeneste om hun sa i fra og stakk, eller burde man forvente at hun gikk inn i intimkontakt?

Ingen trenger å ha sex med noen om de har mistet lysten, enten det dreier seg om illeluktende kropp eller vemmelse over brystene deres. Men den eneste grunnen til å informere noen om at brystene deres er turn off, er å hevne seg for at en har havnet godtroende til sengs med dem. Det er ondskapsfullt og meningsløst, i tillegg til at fyren kan få et dårlig rykte om hun forteller det til andre jenter. Og det gjør hun gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fliss
Hvis dette er så viktig, må han rett og slett be om å få inspisere varene før hun blir med ham hjem. Jeg vil tro at det også i de fleste tilfeller løser problemet...

:ler: det tror jeg og løser alle problemer for TS ... han slipper garantert å komme med noen unnskyldninger etter det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så han gjennomføre samleie, for å bli akseptert?

Ah, jeg mener nå at kresne mennesker fortjener hverandre. Og om naturen hadde utstyrt mannen med en fotlukt av en annen verden som veltet frem når han trakk av seg skoene, ville spysmileyene haglet her inne.

Og 'jenta' ville blitt frikjent på alle punkter. Estetikk - it's a mind game.

Nei. Men han kan si noe annet. Med litt fantasi trenger vel ikke det være så vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Forstår problemstillingen veldig godt. Selv har jeg problemer med å takle menn med lange slaskeballer som bare henger der og slenger. Spesielt dårlig fikser jeg den klaskelyden som oppstår i doggystyle...klask....klask....klask... grøss.... :sjokkert:

Og det er dessverre ikke så mye å gjøre med saken heller. Hengepupper kan man da alltids rette på med litt silikon i ny og ne, men ser ikke helt for meg at hengeballer vil bli så mye finere om de fylles med silikoner. Snarere vil det nok gjøre problemet verre. :sjokkbla:

Nei, huff, det er ikke enkelt å være kresen her i verden... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=
Forstår problemstillingen veldig godt. Selv har jeg problemer med å takle menn med lange slaskeballer som bare henger der og slenger. Spesielt dårlig fikser jeg den klaskelyden som oppstår i doggystyle...klask....klask....klask... grøss.... :sjokkert:

Og det er dessverre ikke så mye å gjøre med saken heller. Hengepupper kan man da alltids rette på med litt silikon i ny og ne, men ser ikke helt for meg at hengeballer vil bli så mye finere om de fylles med silikoner. Snarere vil det nok gjøre problemet verre. :sjokkbla:

Nei, huff, det er ikke enkelt å være kresen her i verden... :roll:

Svaret må jo bli balleløft, hvor man fjerner overflødig hud og strammer opp litt :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Jeg har også et problem. Det er sammenliknbart med ts sitt problem.

Jeg tenner ikke på hengende testikler, og heller ikke der penis ser kortere ut enn testiklene dvs litt liten penis....

Jeg klarer rett og slett ikke gjennomføre samleie med dem. Og lurer da på hva jeg skal si til vedkommende så jeg slipper å såre dem men allikevel få frem mitt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også et problem. Det er sammenliknbart med ts sitt problem.

Jeg tenner ikke på hengende testikler, og heller ikke der penis ser kortere ut enn testiklene dvs litt liten penis....

Jeg klarer rett og slett ikke gjennomføre samleie med dem. Og lurer da på hva jeg skal si til vedkommende så jeg slipper å såre dem men allikevel få frem mitt poeng.

Tipper det er for varmt i rommet, da blir det fort litt dingeldangel..

Vitsen med de "posene" der, er jo å kjøle testiklene ned til noen grader under romtemperatur, er det skikkelig varmt vil "systemet" prøve å flytte testiklene lengst mulig bort ifra den varme kroppen.

Det andre problemet er vel ikke så lett å bekjempe via temperatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ingen trenger å ha sex med noen om de har mistet lysten, enten det dreier seg om illeluktende kropp eller vemmelse over brystene deres. Men den eneste grunnen til å informere noen om at brystene deres er turn off, er å hevne seg for at en har havnet godtroende til sengs med dem. Det er ondskapsfullt og meningsløst, i tillegg til at fyren kan få et dårlig rykte om hun forteller det til andre jenter. Og det gjør hun gjerne.

Du vil bli overrasket over hvor mange jenter som da ville sett dette som en inspirasjon til å vise fram sine pupper til fyren, for godkjenning. Og å baktale sin venninnes pupper hemningsløst, selvfølgelig. Jeg leser kg, jeg vet ;)

Men du ville informert en kar med sykelig ekstrem fotlukt om skavanken og kastet ham på dør, mens det er ondskapsfullt for en mann å informere ei jente med hengepupper om den skavanken og kaste henne på dør?

Personlig har jeg intet i mot hengepupper, det er denne dobbeltmoralen som er turnoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og å baktale sin venninnes pupper hemningsløst, selvfølgelig. Jeg leser kg, jeg vet ;)

Jaha? :klø: :ler: Selv har jeg ikke sett puppene til venninnene mine, antar at det ikke er så vanlig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...