Gå til innhold

Hengepupper - turnoff


Gjest mann30

Anbefalte innlegg

Mine kan nok kalles hengepupper, og jeg er 18 år. Jeg skammer meg..

Ser den, men ikke tenk på det! Det er faktisk ikke alle gutter som har kun bomull i toppen. Mine har alltid vært store, og aldri vært "faste, fine og struttende" eller whatever. Er ikke noen av de jeg har vært med som har brydd seg, de har kosa seg like mye uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mann 30:

Du får se bedre etter før du "kjøper pakka", da...

Jeg er heterofil jente og ser følgelig ikke veldig mye på pupper, men har allikevel ikke problemer med å se om en dame har hengepupper eller ei selv om hun har både luftputer, gel, push-up og en genser utenpå av den grunn.

Hvis du blir overrasket gang etter gang mistenker jeg at ølbrillene dine er litt i tjukkeste laget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvordan dine pupper ser ut, men de er sikkert kjempefine sånn som de er. Vær glad du har pupper, og vær stolt av dem :) Sånne typer som ts skal man ikke høre på, de er nok en god grunn til å ikke ha ons!

Ja, jeg er såklart glad for at de i det hele tatt eksisterer, men det er vanskelig å "slippe seg løs". Må finne noen jeg stoler ordentlig på, og dessverre finnes det altfor mange som tenker slik som ts :/

Ser den, men ikke tenk på det! Det er faktisk ikke alle gutter som har kun bomull i toppen. Mine har alltid vært store, og aldri vært "faste, fine og struttende" eller whatever. Er ikke noen av de jeg har vært med som har brydd seg, de har kosa seg like mye uansett.

Nei, jeg håper jo på at det finnes noen normale der ute, som ser litt lengre enn puppene. ;o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre....kjente plutselig hvor utrolig glad jeg er for å ikke behøve å forholde meg til en kar som deg TS.

Hva skal man gjøre da mener du?

Tiden går og puppene trekker sørover.

Skal man operere seg da eller?For å tilfredsstille ditt behov for sprettpupper?

Hva med din fremtidige kone som kanskje skal amme to barn? Må hun operere seg etter hvert for at du skal bli happy? Eller går du fra henne?

Naturen går sin gang. Både med menn og kvinner.

Seriøst. <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_a055.gif' alt=':kjefte:'>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann på 30, har et par lange forhold bak meg, men er nå singel, og har ONS av og til.

Det er greit nok, men i likhet med mange andre menn, er hengepupper turnoff for meg. Det som (med bh og klær på) så ut som et par snertne pupper, viser seg ofte å være skikkelige hengepupper når push-upen hektes av. Og det er det jeg ikke takler.

Det er jo rene lureriet! Ny def på luremus (eller lurepupper er vel det rette ordet).

Så hva gjør jeg når det viser seg at det henger og slenger, og dama er klar for sexen vi har hintet om i løpet av kvelden?

Situasjonen er da sånn at jeg har mistet tenninga fullstendig.

Hittil har jeg enten sagt at jeg ikke kan likevel, eller "blitt syk".

Men dette lureriet tar seg jo mer og mer opp, så jeg har kommet fram til at det beste er å la dama få vite hvorfor jeg ikke vil ha sex med henne likevel.

Problemet er hvordan jeg skal si det.

En ting til jeg lurer på. Skjønner dere ikke selv at skuffelsen blir stor når dere framstiller puppestellet som langt bedre enn det er?

Vi jenter burde virkelig anskaffe oss t-skjorter hvor det står "Henger" på om det er hengepupper på fare, eller "Henger ikke" dersom de er faste for å gjøre det enkelt for dere gutter. :)

Så kan dere skaffe dere t skjorter hvor det står "2min" eller "1 time" så vi ikke bommer heller.

Enkelt og greit? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puppene er ikke greiner på trær.. De vokser (dessverre) ikke rett ut. Når det begynner å bli litt størrelse på dem, begynner de å gå nedover. C'est la vie. Synes egentlig det er bra jeg, det ville sett litt rart ut med en D-cup stående rett ut fra kroppen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser sånne innlegg som ts her skriver så blir jeg så UTROLIG nysgjerrig på hvordan HAN ser ut!

Nå vet jeg ikke om du fortsatt er med i diskusjonen (dette er vel en gammel tråd?), men hvordan er du selv, sånn utseendemessig? IdealmannenTM?

Endret av Miss Undercover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser sånne innlegg som ts her skriver så blir jeg så UTROLIG nysgjerrig på hvordan HAN ser ut!

Nå vet jeg ikke om du fortsatt er med i diskusjonen (dette er vel en gammel tråd?), men hvordan er du selv, sånn utseendemessig? IdealmannenTM?

Han må nok ha en perfekt penis! Ballene henger SELFØLGELIG ikke, det ville jo være høyst unaturlig. Og penisen er stor og har perfekt tykkelse og håret rundt penis er like vakkert som i en wella reklame :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må nok ha en perfekt penis! Ballene henger SELFØLGELIG ikke, det ville jo være høyst unaturlig. Og penisen er stor og har perfekt tykkelse og håret rundt penis er like vakkert som i en wella reklame :)

:fnise:

...og når dama som blir med han hjem drar opp t-skjorta, blir hun IKKE skuffet - der skjuler det seg en PERFEKT six-pack og biceps som ville gjort Tarzan misunnelig (noe annet skulle tatt seg ut - det ville jo vært "lure-overkropp" :nei: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann på 30, har et par lange forhold bak meg, men er nå singel, og har ONS av og til.

Det er greit nok, men i likhet med mange andre menn, er hengepupper turnoff for meg. Det som (med bh og klær på) så ut som et par snertne pupper, viser seg ofte å være skikkelige hengepupper når push-upen hektes av. Og det er det jeg ikke takler.

Det er jo rene lureriet! Ny def på luremus (eller lurepupper er vel det rette ordet).

Så hva gjør jeg når det viser seg at det henger og slenger, og dama er klar for sexen vi har hintet om i løpet av kvelden?

Situasjonen er da sånn at jeg har mistet tenninga fullstendig.

Hittil har jeg enten sagt at jeg ikke kan likevel, eller "blitt syk".

Men dette lureriet tar seg jo mer og mer opp, så jeg har kommet fram til at det beste er å la dama få vite hvorfor jeg ikke vil ha sex med henne likevel.

Problemet er hvordan jeg skal si det.

En ting til jeg lurer på. Skjønner dere ikke selv at skuffelsen blir stor når dere framstiller puppestellet som langt bedre enn det er?

Herreminhatt! :/ Du har kanskje hørt om push opp etc, så da blir du jo ikke lurt, du vet jo at med trange bukser og push opp bh kan både pupper og rompe se annerledes ut i evas drakt enn med klærne på! Får satse på at du ser ut som en gresk gud i adams drakt da, siden det skal så lite til for at du mister lysten på ei jente. Mener man absolutt ikke kan si det til en jente as, er jo helt unødvendig og ekstremt sårende å bli avvist på en ONS pga du blir kvalm av puppene hennes..Hadde jeg vært deg hadde jeg heller prøvd å endret tankegangen min litt på det ( eller så får du ha lyset av, legge henne på ryggen under sexen)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

...og når dama som blir med han hjem drar opp t-skjorta, blir hun IKKE skuffet - der skjuler det seg en PERFEKT six-pack og biceps som ville gjort Tarzan misunnelig (noe annet skulle tatt seg ut - det ville jo vært "lure-overkropp" :nei: ).

Nemlig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest taxidriver

Bli voksen mann. Prøv å kose/klemme på dem i stedet for å klage på dem. Vis litt respekt for dama. Det er barnslig å la en slik ting styre sexlivet ditt...

:sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Jeg hadde blitt kjempelei meg. Jeg har gått ned 15 kg, og har en veldig bra kropp generelt. Er 160 høy og veier midt på 50-tallet. Med de kjempepuppene jeg hadde tidligere så jeg bare merkelig ut, og da jeg gikk ned i vekt forsvant mye av puppene også. Jeg er nå en størrelse 70F (!), men de henger relativt mye. Jeg er ikke spesielt glad i puppene mine, og er alltid litt flau når jeg kler av meg for første gang. Har heldigvis aldri fått kommentarer på annet enn "de er morsomme", og det kan jeg jo gå med på. Men om noen hadde sagt at de mistet tenninga pga kroppen min hadde jeg nok mistet all selvtillit mht sex for en lang periode.

Det enkleste og minst pinlige både for deg og henne, er vel å si "du, jeg tror ikke dette går". Man trenger jo ikke å begrunne noe sånt. Det er ingen som kan noe for at de har hengepupper.

Når det gjelder lureri, er det rett og slett ubehagelig å gå med hengepupper løse. Puppene mine ser supre ut i bh. Heldigvis har jeg bare møtt folk som tross en eventuell skuffelse koser med dem. De er i alle fall myke og varme!

Dette var et veldig bra svar. Her ser du, trådstarter, grunn god nok til å ikke si sannheten til dama om puppene hennes. Det er rett og slett veldig sårende for de fleste jenter å høre noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Maki_*

Det var en som sa det til meg en gang for noen år siden. Ikke at at han dumpet meg,men at han sa han ble skuffet fordi puppene mine hang litt. Han dumpa jeg kjapt.

I ettertid har jeg i enkelte situasjoner vært litt usikker når det gjelder puppene mine,men jeg er såpass sikker på meg selv at jeg ikke har hunget meg opp i dette.Jeg har heller aldri fått noen klager i ettertid,tvert imot.

Tørr ikke tenker på hvilke komplekser en slik kommetar kan gi til jenter som ikke er fullt så selvsikre.

Forøvrig er jeg bifil og synes hengepupper,struttepupper,små og store er digg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg er over 40, har født og ammet to barn, og gått en del ned i vekt de siste årene. Naturen har selvfølgelig sørget for at puppene begynner å trekke litt sørover.

Men kjæresten min sa noe som jeg syns var veldig godt sagt: Spiller ingen rolle om de henger litt, det viktigste er at de virker! (Ja, han er en puppemann som elsker å kose med dem) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Kan ikke du be om å få se på puppene før du gidder å hive henne i taxien og betaler for hele gildet?

Jeg vil tippe at en som er full nok til å dra hjem med deg er full nok til å flashe puppene på forhånd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Han må nok ha en perfekt penis! Ballene henger SELFØLGELIG ikke, det ville jo være høyst unaturlig. Og penisen er stor og har perfekt tykkelse og håret rundt penis er like vakkert som i en wella reklame :)

Den perfekte penis for deg da, regner jeg med. For den perfekte penis for MEG er ikke stor... Jeg skjønner poenget ditt, men at det er opplest og vedtatt at en perfekt penis er stor, er jeg ikke med på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Jeg er en mann på 30, har et par lange forhold bak meg, men er nå singel, og har ONS av og til.

Det er greit nok, men i likhet med mange andre menn, er hengepupper turnoff for meg. Problemet er hvordan jeg skal si det.

Kan du ikke bare gå da?

Du behøver vel ikke å snakke så mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gjort det klart for kvinnen først at hengepupper ikke er noe som tenner meg. Det tenker jeg er fair, både ovenfor deg selv og den du skal ha med til sengs.

Du kan jo si feks, at du syns det vanskelig å vite hva slags bryster en kvinne har da det finnes så mange bh som skjuler dette, og at bryster betyr mye for deg seksuelt. Siden dette er en seksuell preferanse du har, tenker jeg det er lov å gi uttrykk for det og si noe om det.

Helt klart bedre enn å få en "jeg er syk" eller "jeg er så trøtt" unnskyldning når alle klærne er av.

Som kvinne ville jeg finne den vanskeligere å ta, enn at du først hadde sagt hva du tenner på så jeg visste dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...