kathrine79 Skrevet 18. juli 2007 #121 Skrevet 18. juli 2007 Nå er det faktisk ikke slik at alle kvinner automatisk får hengepupper av å amme. Selv om sikkert mange får det. Det var et eksempel Noen her mener at kvinner kan velge om de vil ha hengepupper eller ikke...
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #122 Skrevet 18. juli 2007 Hehe, det tror jeg at jeg skulle klart å avslørt før jeg vurderte å bli med/ta med hjem Men om du ikke hadde avslørt dette fordi han hadde på seg et korsett under klærne som strammet opp kroppen og fikk den til å se annerledes ut? Det er jo dét en push-up bh egentlig er?
Gjest David John jr. Skrevet 18. juli 2007 #124 Skrevet 18. juli 2007 Hm, vet ikke? Men det er sikkert en hel masse gode forslag i denne tråden Forøvrig så virker det som om dette er noe ts opplever rett som det er, så kanskje han bare bør innstille seg på at det er noe av sjarmen ved ONS - han vet rett og slett ikke 100% hva han tar med seg hjem. Akkurat som kvinnen heller ikke 100 % vet hva hun tar med seg hjem. Hvis et par hengepupper ødelegger ALL tenning og spenning som har bygget seg opp fram til de kler av seg, så bør han kanskje revurdere ONS'er han ikke vet noe om fra før? Merkelig at all seksuell tiltrekning blir borte hvis puppene henger egentlig. :kaffe: Poenget til TS var vel at han synes tildekkingen av realitetene og pushup eksponeringen av puppene kanskje er litt dumt når faktum er et helt annet. Det blir jo nesten som at jeg sier jeg er 185 cm i forkant av en blind-date, når jeg i realiteten er 160 cm - og forventer at dama er storsinnet og ser gjennom fingrene med dette....
Gjest David John jr. Skrevet 18. juli 2007 #125 Skrevet 18. juli 2007 Det er ingen som har kritisert deg for at du mister tenninga av et par hengepupper, de kritiserer deg fordi du synes at det er greit å dytte ubehaget ved din egen skuffelse over på dama i form av en ekkel kommentar. For som det ble sagt, gjentatte ganger, sånt noe kan man ikke si på en pen måte. Og hvorfor skal man fortelle det? Bortsett fra kirurgi, så finnes det jo ikke noen "kur for hengepupper". Dessuten så veit jo damene det evig godt nok selv. De sliter da mer enn nok med (delvsi innbilte) bekymringer for utseendet fra før, om ikke vi skal legge stein til byrden. Jeg hadde heller kost litt ekstra med dem bare for å være hyggelig. (Hvem er det jeg tror jeg lurer!! Jeg elsker jo de store, myke som skjelver og skvulper) Så summa summarum: Du kritiseres for å ville utagere dine personlige problemer (frustrerte forventninger) overfor en uskyldig motpart, som ikke har gjort deg noe annet enn å bli med deg hjem. Og det er ganske kjipt gjort overfor damene, syns nå jeg. Hvem av damene her inne er du prøver å legge an på??? Noen menn sier jo "#/#&" meg hva som helst for å få seg en ONS ....
Leo Skrevet 18. juli 2007 #126 Skrevet 18. juli 2007 Men om du ikke hadde avslørt dette fordi han hadde på seg et korsett under klærne som strammet opp kroppen og fikk den til å se annerledes ut? Det er jo dét en push-up bh egentlig er? ONS blir på en måte som å kjøpe en vare usett; man vet ikke hva man får, før varen er i ferd med å bli levert. Tar man seg litt bedre tid til å studere varen før man handler, slipper man mange skuffelser... Det kan t.o.m. hende at man, etter å ha gjort seg bedre kjent med varen, velger nettopp den til tross for at den har en del mangler i forhold til opprinnelig kravspesifikasjon.
kathrine79 Skrevet 18. juli 2007 #127 Skrevet 18. juli 2007 Men om du ikke hadde avslørt dette fordi han hadde på seg et korsett under klærne som strammet opp kroppen og fikk den til å se annerledes ut? Det er jo dét en push-up bh egentlig er? Ser det for meg... Plutselig står en segneserieliknende fyr foran deg.... Det blir for drøyt å sammeligne en push-up BH med en mann med korsett (grøss). Tror ikke en mann med korsette ville turt å ta med damer hjem fra byen heller for den saks skyld... Jeg bruker ikke push-up fordi jeg har hengepupper, men fordi jeg har ganske små, og det ser penere ut under klærne. Visste du forresten at push-up forebygger hengepupper?
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #129 Skrevet 18. juli 2007 Ser det for meg... Plutselig står en segneserieliknende fyr foran deg.... Det blir for drøyt å sammeligne en push-up BH med en mann med korsett (grøss). Tror ikke en mann med korsette ville turt å ta med damer hjem fra byen heller for den saks skyld... Jeg bruker ikke push-up fordi jeg har hengepupper, men fordi jeg har ganske små, og det ser penere ut under klærne. Visste du forresten at push-up forebygger hengepupper? Jada, bh forbygger hengepupper, og det er det ikke bare push-up bh som gjør. Det forebygger også ryggvondt og nakkeplager. Jeg er tilhenger av pupper som henger fritt, jeg så bh er ikke poenget her Det er om man fremstår som den man gir inntrykk av å være eller ei når man sjekker opp noen, og hvorvidt den enkelte skal få kunne reagere når virkeligheten avsløres. Lyst er lystbetont, vet du. Det ligger i ordet. Ikke noe man kan slå av og på i utrengsmål.
Gjest David John jr. Skrevet 18. juli 2007 #130 Skrevet 18. juli 2007 Phø, det syns jeg var et dårlig eksempel. Kvinner forskjønner kropp, hår og ansikt med BH'er, sminke, flatterende klær og stylingprodukter. Dette burde ikke være noe bombe for "verdensvante" menn. Jeg syns for min del det er rart med menn som KUN tenner på de rent fysiske attributtene. Jeg har alltid trodd at utseendet var noe som i starten kan tiltrekke oppmerksomhet, men at sjarm, utstråling og kjemi i større grad avgjør om man "blir med hjem" eller ikke. Og er fortsatt veldig i stuss over at all tiltrekning forsvinner fordi puppene ikke var kjempestore og står rett ut/opp når alle klær er borte. (kanskje ta et lite kurs i tyngdekraftlære?). Som et alternativ kan jo ts ta utgangspunkt i at de fleste pupper faktisk er turnoff, også kan han si at han har en fetisj for sex MED BH på. ONS handler mest om det ytre vet du - det ligger liksom i begrepet ONE night stand - EN natt .. ikke flere netter ... Ellers synes jeg ideen MED BH er knallbra - mer dere den dere som henger....
kathrine79 Skrevet 18. juli 2007 #131 Skrevet 18. juli 2007 Som et alternativ kan jo ts ta utgangspunkt i at de fleste pupper faktisk er turnoff, også kan han si at han har en fetisj for sex MED BH på. Eller, TS, hvorfor ikke be om å få sjekke puppene før du bestemmer deg om hun duger til å bli med hjem...
Gjest David John jr. Skrevet 18. juli 2007 #132 Skrevet 18. juli 2007 Eller, TS, hvorfor ikke be om å få sjekke puppene før du bestemmer deg om hun duger til å bli med hjem... Flott Kathrine, nå begynner du å bli litt konstruktiv her....
Gjest Pax Skrevet 18. juli 2007 #133 Skrevet 18. juli 2007 Jeg tror det er umulig å kjenne om det er hengepupper eller ikke utenpå klær, med BH på. Ikke det at jeg har kjent på så mange pupper, men...
kathrine79 Skrevet 18. juli 2007 #134 Skrevet 18. juli 2007 Lyst er lystbetont, vet du. Det ligger i ordet. Ikke noe man kan slå av og på i utrengsmål. Ikke? Trodde det var sånn med de fleste gutter jeg Trodde ONS også handlet om å få hatt seg litt, ikke om fine pupper. Men har fint lite erfaring på det området heldigvis, så hva vet jeg. Utrolig slemt å avslå pga. pupper i hvert fall, uansett hvordan man ser det. Den stakkars jenta som helt sikkert har komplekser for det fra før vil nok huske den kommentaren en stund ja...
Leo Skrevet 18. juli 2007 #135 Skrevet 18. juli 2007 I TS tilfelle er det vel slik at det er andre ting som også begynner å henge i det han blir eksponert for det han omtaler som hengepupper, så da løser vel problemet seg egentlig selv...
Leo Skrevet 18. juli 2007 #136 Skrevet 18. juli 2007 Jeg tror det er umulig å kjenne om det er hengepupper eller ikke utenpå klær, med BH på. Ikke det at jeg har kjent på så mange pupper, men... Hvis dette er så viktig, må han rett og slett be om å få inspisere varene før hun blir med ham hjem. Jeg vil tro at det også i de fleste tilfeller løser problemet...
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #137 Skrevet 18. juli 2007 Ikke? Trodde det var sånn med de fleste gutter jeg Trodde ONS også handlet om å få hatt seg litt, ikke om fine pupper. Men har fint lite erfaring på det området heldigvis, så hva vet jeg. Utrolig slemt å avslå pga. pupper i hvert fall, uansett hvordan man ser det. Den stakkars jenta som helt sikkert har komplekser for det fra før vil nok huske den kommentaren en stund ja... Disse mytene om menn Om du leser trådstarters innlegg en gang til vil du se at han nettopp prøvde å unnskylde seg på alle andre måter enn å fortelle jentene sannheten om hvorfor han ikke fikset å ha sex. Og ONS-regelen om å få hatt seg litt gjelder vel også jenta i dette tilfellet, eller? Hun er altså kun ute etter pikk, men blir til 'stakkars jenta' fordi hun blir avvist grunnet utilstrekkelig utseende. Jenter = alltid ofre Gutter = alltid overgripere
Gjest Mann 42 Skrevet 18. juli 2007 #138 Skrevet 18. juli 2007 Hvem av damene her inne er du prøver å legge an på??? Noen menn sier jo "#/#&" meg hva som helst for å få seg en ONS .... Sorry, mate, jeg bare sier det jeg mener. Jeg syns bare at man kan være litt høflig overfor damene. Verden hadde garantert vært et atskillig bedre sted med litt mer høflighet og omtanke og litt mindre eksponering av egne frustrasjoner. Det eneste jeg har sagt, er at selv om man er frustert, er det ingen grunn til å gjøre dama nedfor når problemet helt klart er lokalisert en tomme innenfor pannebrasken din og ikke i bh-en til dama.
kathrine79 Skrevet 18. juli 2007 #139 Skrevet 18. juli 2007 (endret) Disse mytene om menn Om du leser trådstarters innlegg en gang til vil du se at han nettopp prøvde å unnskylde seg på alle andre måter enn å fortelle jentene sannheten om hvorfor han ikke fikset å ha sex. Og ONS-regelen om å få hatt seg litt gjelder vel også jenta i dette tilfellet, eller? Hun er altså kun ute etter pikk, men blir til 'stakkars jenta' fordi hun blir avvist grunnet utilstrekkelig utseende. Jenter = alltid ofre Gutter = alltid overgripere Denne: betyr at jeg mente det som en fleip! Jeg sier ikke at jenter generellt er ofre, på ingen måte. Det er vel en grunn til at ONS er gjennomførbart: 1 jente+1 gutt (for det meste i hvert fall, eller hva vet jeg... ) I en situsjon ei jente blir dumpa når hun blotter puppene sine - da sier jeg stakkars jente...! Hadde du likt å bli dumpet når du sto der naken, og fikk beskjed om at "junior" ikke passet hennes smak..? Edit: En "ikke" for mye, obs... Endret 18. juli 2007 av kathrine79
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #140 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har hengepupper jeg er stolt av! De er små og så har de ammet min elskede sønn. Merkelig nok har jeg draget for det, har aldri hatt problemer med menn som "løper" for det om
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå