Gå til innhold

Hengepupper - turnoff

Fremhevede innlegg

Gjest Mann 42
Skrevet
Altså, vi er forskjellige. Men er du et bedre menneske fordi du ikke mister lysten hvis en mann ikke er som forventet?

Eller er du bare annerledes enn meg?

Det er ingen som har kritisert deg for at du mister tenninga av et par hengepupper, de kritiserer deg fordi du synes at det er greit å dytte ubehaget ved din egen skuffelse over på dama i form av en ekkel kommentar. For som det ble sagt, gjentatte ganger, sånt noe kan man ikke si på en pen måte.

Og hvorfor skal man fortelle det? Bortsett fra kirurgi, så finnes det jo ikke noen "kur for hengepupper". Dessuten så veit jo damene det evig godt nok selv. De sliter da mer enn nok med (delvsi innbilte) bekymringer for utseendet fra før, om ikke vi skal legge stein til byrden. Jeg hadde heller kost litt ekstra med dem bare for å være hyggelig. (Hvem er det jeg tror jeg lurer!! Jeg elsker jo de store, myke som skjelver og skvulper)

Så summa summarum: Du kritiseres for å ville utagere dine personlige problemer (frustrerte forventninger) overfor en uskyldig motpart, som ikke har gjort deg noe annet enn å bli med deg hjem. Og det er ganske kjipt gjort overfor damene, syns nå jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er ingen som har kritisert deg for at du mister tenninga av et par hengepupper, de kritiserer deg fordi du synes at det er greit å dytte ubehaget ved din egen skuffelse over på dama i form av en ekkel kommentar. For som det ble sagt, gjentatte ganger, sånt noe kan man ikke si på en pen måte.

Og hvorfor skal man fortelle det? Bortsett fra kirurgi, så finnes det jo ikke noen "kur for hengepupper". Dessuten så veit jo damene det evig godt nok selv. De sliter da mer enn nok med (delvsi innbilte) bekymringer for utseendet fra før, om ikke vi skal legge stein til byrden. Jeg hadde heller kost litt ekstra med dem bare for å være hyggelig. (Hvem er det jeg tror jeg lurer!! Jeg elsker jo de store, myke som skjelver og skvulper)

Så summa summarum: Du kritiseres for å ville utagere dine personlige problemer (frustrerte forventninger) overfor en uskyldig motpart, som ikke har gjort deg noe annet enn å bli med deg hjem. Og det er ganske kjipt gjort overfor damene, syns nå jeg.

:klappe::klappe::klappe::klappe::klappe:

Gjest David John jr.
Skrevet
Ang pupper så kan jeg som mann si at det spiller ingen rolle. (Mitt personlige synspunkt)

Har hatt damer med store og små og jeg må si at jeg var ikke noe mer eller mindre glad i dama om hun hadde ”store mugger” eller nesten ikke antydning til pupper. Det er vel selvtilliten det kommer an på. En dame jeg var sammen med hadde ikke noe problem med å forstå at jeg likte hennes små pupper. Mens en annen som også hadde små pupper, men større en førstnevnte hadde store problemer med å forstå at jeg likte hennes pupper og at jeg gjerne ville kose med dem så ofte jeg kunne.

Jeg har diskutert dette med gode kompiser og det var ingen av de som hadde noe særlig annet synspunkt en meg. Elsker man dama så elsker man puppene hennes, uavhengig av hva slags ”type” de er. Er man avhengig av at pupper skal se slik eller slik ut for å ha god sex, er det mye igjen å lære.

Caracal.

:kaffe: Absolutt helt feil..... Hengepupper her helt helt helt turnoff for meg også. Når det kommer til hvordan dette skal kommuniseres får vel kvinner litt problemer for de liker jo som oftest ikke at ting sies rett ut. Men rådet må vel likevel være å si " beklager du, men jeg tenner nok ikke på deg likevel" Er hun da dum nok til å spørre hvorfor så får hun få det i klartekst.

Nå er det sikkert mange kvinnelige lesere som gnisser tenner og hisser seg opp over dette. Til de vil jeg si. Hva om du nå ble med på en ONS og typen viste seg å være helt hekta på analsex noe du ikke liker. Ville du da kanskje kunne si "Beklager men det der er helt turnoff for meg - så jeg tenner ikke på deg lenger"? ... eller det viste seg at han hadde 156 piercingringer i pungen?? Hva da??

Skrevet
Nå er det sikkert mange kvinnelige lesere som gnisser tenner og hisser seg opp over dette. Til de vil jeg si. Hva om du nå ble med på en ONS og typen viste seg å være helt hekta på analsex noe du ikke liker. Ville du da kanskje kunne si "Beklager men det der er helt turnoff for meg - så jeg tenner ikke på deg lenger"? ... eller det viste seg at han hadde 156 piercingringer i pungen?? Hva da??

For meg er det stor forskjell på ting man har valgt selv (fortelle en ONS at man er hekta på analsex, ha masse piercinger osv), enn hvordan man faktisk er skapt.

Gjest David John jr.
Skrevet
For meg er det stor forskjell på ting man har valgt selv (fortelle en ONS at man er hekta på analsex, ha masse piercinger osv), enn hvordan man faktisk er skapt.

:kaffe:

Mener du det å være hekta på analsex er noe man velger selv - og mener du at man ikke kan gjøre noe for å unngå - utsette - hengepupper?

Skrevet
:kaffe:

Mener du det å være hekta på analsex er noe man velger selv - og mener du at man ikke kan gjøre noe for å unngå - utsette - hengepupper?

Man kan noe for om man velger å fortelle en ONS at man er hekta på analsex. Det er ikke en oppskrift som gjør at man automatisk ikke får hengepupper, nei.

Skrevet
og mener du at man ikke kan gjøre noe for å unngå - utsette - hengepupper?

Dette må være den dummeste kommentaren jeg har lest på KG hittil...

Skal alle mødre for eksempel la være å amme i tilfelle man skal ha en ONS og mannen ikke tenner på hengepupper?

Skrevet

Til dere som ikke klarer å tenne på en dame som har hengepupper: Dere kan nok bare venne dere til det for etter hvert som alderen kommer så blir det mer og mer av det på dere. Hvis ikke alderen og/eller størrelsen skrues ned til et minimum. Så sånn sett har dere jo en fin ”seksuell” fremtid å se frem i til……

Caracal

Gjest David John jr.
Skrevet
Dette må være den dummeste kommentaren jeg har lest på KG hittil...

Skal alle mødre for eksempel la være å amme i tilfelle man skal ha en ONS og mannen ikke tenner på hengepupper?

:ler: Selvsagt nødvendigvis ikke - men noen valg må man jo ta. Poenget om du ser tråden i sammenheng er at jeg tror også kvinner kan oppdage ting når de kommer til de nakne realiteter på en ONS som gjør at lysten fordufter.....og at de da naturligvis sier i fra ... om også antihengepuppmannen skal gjøre....

Gjest Gjest
Skrevet
Man kan noe for om man velger å fortelle en ONS at man er hekta på analsex. Det er ikke en oppskrift som gjør at man automatisk ikke får hengepupper, nei.

:forvirret: Jada jada .. på samme måte som man KAN si at pushupèn skjuler et par hengepupper ....

Skrevet (endret)

[

Endret av Kosemose
Gjest David John jr.
Skrevet
Til dere som ikke klarer å tenne på en dame som har hengepupper: Dere kan nok bare venne dere til det for etter hvert som alderen kommer så blir det mer og mer av det på dere. Hvis ikke alderen og/eller størrelsen skrues ned til et minimum. Så sånn sett har dere jo en fin ”seksuell” fremtid å se frem i til……

Caracal

:hallo: Hmmm nå begynner det å gå opp for meg hvorfor mange menn får potensproblemer rundt de 50 .....

Skrevet (endret)

[

Endret av Kosemose
Gjest David John jr.
Skrevet
Da er det vel også lureri å bruke sminke?

Og lureri? Når alle kvinner kler på seg og sminker seg så er det vel ikke først og fremst for å lure en mann med seg hjem?

Forøvrig er du fri til å tenne på hva du vil. Om du av en eller annen grunn mister lysten på sex, bør du selvsagt avstå. Men om du forteller henne at du mistet lysten fordi puppene hennes er så stygge - da syns jeg du er et ondt menneske. Jeg tror ikke de kvinnene som har slaskete hengepupper har ønsket seg dette, det er ikke akkurat noe kvinner går inn for å få...

:hallo: Interessant Kosemose - og hvordan foreslår du at han pakker inn budskapet??

Skrevet
:ler: Selvsagt nødvendigvis ikke - men noen valg må man jo ta. Poenget om du ser tråden i sammenheng er at jeg tror også kvinner kan oppdage ting når de kommer til de nakne realiteter på en ONS som gjør at lysten fordufter.....og at de da naturligvis sier i fra ... om også antihengepuppmannen skal gjøre....

Jeg har tilgode å høre en historie om en jente som har takket nei og gått fordi junior er for liten... :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har tilgode å høre en historie om en jente som har takket nei og gått fordi junior er for liten... :sjenert:

Men om han hadde hengepupper...?

Gjest Mirina
Skrevet
:hallo: Interessant Kosemose - og hvordan foreslår du at han pakker inn budskapet??

Hva med å bare holde kjeft?

Skrevet
Men om han hadde hengepupper...?

Hehe, det tror jeg at jeg skulle klart å avslørt før jeg vurderte å bli med/ta med hjem ;)

Skrevet (endret)

[

Endret av Kosemose
Gjest David John jr.
Skrevet

:hallo: Det har du sikkert, men det skyldes nok to ting:

- Det er enklere for en kvinne å fake seg gjennom en ONS - om fyren ellers er ok - enn å konfontrere han med at pikken er for liten

- Det finnes nok eksempler med at det virkelig ble BARE en ONS siden pikken var for liten

Forøvrig synes jeg at kvinner jevnt over her inne påstår at størrelsen IKKE betyr noe, så sånn sett er DET kanskje svar på hvorfor du ikke har hørt den historien....derimot har du nå hørt to historier om menn som ikke liker hengepupper...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...