Gjest en annen mann Skrevet 15. juli 2007 #81 Skrevet 15. juli 2007 Nå skrev ikke jeg "kvinner han elsker" - jeg skrev #" kvinner han liker" - det er litt forskjell der. Når det er sagt så vil de fleste menn elske sin kvinne like mye (om ikke mer) etter at hun har født og ammet deres barn - Det var nok egentlig dette jeg siktet til. Vil og si meg uenig i at det er patetisk. Mennesker styres av mye ubevisst og man kan lett falle for en kvinne som framstiller kroppen sin på en "lureaktig" måte. Dessuten kan man ikke noe for at man ikke tenner på hengepupper, noen er bare slik. Ville ikke dere følt dere lurt hvis dere kom hjem og mannen dro ut en sokk fra boxeren?(Denne er kanskje litt urettferdig av meg, i og med at noen kvinner bruker BH for helsens skyld som dere sier.)
Gjest Fliss Skrevet 15. juli 2007 #82 Skrevet 15. juli 2007 Det var nok egentlig dette jeg siktet til. Vil og si meg uenig i at det er patetisk. Mennesker styres av mye ubevisst og man kan lett falle for en kvinne som framstiller kroppen sin på en "lureaktig" måte. Dessuten kan man ikke noe for at man ikke tenner på hengepupper, noen er bare slik. Ville ikke dere følt dere lurt hvis dere kom hjem og mannen dro ut en sokk fra boxeren?(Denne er kanskje litt urettferdig av meg, i og med at noen kvinner bruker BH for helsens skyld som dere sier.) Hvis jeg var kåt på en mann og det var klaff mellom oss på det sosiale plan så hadde jeg ikke latt kroppen hans stoppe meg. Det måtte isåfall være noe helt ekstraordinært - men da regner jeg med at han hadde fortalt om det på forhånd. Både kvinner og menn kler seg slik at de ser best mulig ut - det er helt normalt. Vi lærer tidlig at vi skal kle oss sånn og sånn for å skjule det vi er minst fornøyde med .. Det være seg lengden på skjørt, bukser, bluser, kjoler ... BH med innlegg eller push er helt normalt å bruke for kvinner med små og mellomstore pupper. Alle ønsker vi å føle oss best mulig - gjør ikke du og det?
Jalp Skrevet 15. juli 2007 #83 Skrevet 15. juli 2007 Å - ikke ta den Pupper er ultrafeminint og jeg er det motsatte. Og nå ga du meg egentlig supermotivasjon til fortsatt å holde meg i form. Får vel bare takke for det da.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2007 #84 Skrevet 15. juli 2007 Både kvinner og menn kler seg slik at de ser best mulig ut - det er helt normalt. Vi lærer tidlig at vi skal kle oss sånn og sånn for å skjule det vi er minst fornøyde med .. Det være seg lengden på skjørt, bukser, bluser, kjoler ... BH med innlegg eller push er helt normalt å bruke for kvinner med små og mellomstore pupper. Alle ønsker vi å føle oss best mulig - gjør ikke du og det? Joda, det gjør jeg helt klart. Det med hvilke klær man bruker kan jeg og si meg helt enig i. Og det at noen kvinner bruker push eller innlegg det er og helt forståelig. Det som er uforståelig for meg, det er at disse kvinnene(eller en god del) som bruker dette for å føle seg selv bedre, reagerer når menn blir overrasket når de BHen fjernes. Hvis BHen får jentene til å føle seg bedre, er det ikke da sannsynlig at den og får mennene ekstra interessert? Når en jente er nødt til å bruke innlegg for å få med seg en mann hjem, da synes jeg jammen meg at hun bør forstå at menn reagerer når BHen fjernes og de bare henger der. kort oppsummert: Ja, vi kan alle gjøre ting som får oss til å føle oss selv bedre. Men om vi gir inntrykk av at vi er noen som vi ikke er, da må vi skjønne at folk kan bli avvisende.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2007 #85 Skrevet 15. juli 2007 Neimen...jeg vet da hvordan kvinner er når de blir født Poenget er at fasongen er slik den er, og hvis det er noen som ikke liker kvinnebryster i de fasongene de kommer, vel så er det da kun vedkommendes problem. Jeg så ikke denne tråden før nå, men takk for gode ord og klemmen. Jeg synes jo utfordringen din var på sin plass og jeg mener virkelig at den som ikke greier å heve blikket slik at man ser mennesket, (bak puppene eller pikken) må ha et fattig følelsesliv. Når livet kun blir fasade, er det på tide å våkne. Men hvis alle hadde tenkt som meg, hadde det ikke blitt noen diskusjoner her, og det hadde jo også blitt trist... Det samme tenker jeg..og heldigvis er det en MANN som tenker det samme Det er vel bare som noen nevnte her, det er oftere at kvinner setter pris på andre kvaliteter enn kropp - enn antall menn som gjør det.. Ihvertfall etter min erfaring Det verste er at jeg og er en jente som ikke skjemmes av noe på kroppen min. Men om kroppen min er aldri så sånn og sånn, jeg vil ikke finne meg en mann av typen trådstarter. Om han hadde vist meg, eller røpet disse tankene for meg når vi møttes, da hadde jeg forsvunnet ganske så kjapt. Og det hadde ikke vært fordi jeg ikke var målgruppen hans hehe, men fordi jeg ikke vil ha en mann som tenker sånn. Jeg vil heller møtt en som deg men de tror jeg det er få av. Dessverre.
Gjest Fliss Skrevet 15. juli 2007 #86 Skrevet 15. juli 2007 (endret) Pupper er ultrafeminint og jeg er det motsatte. Og nå ga du meg egentlig supermotivasjon til fortsatt å holde meg i form. Får vel bare takke for det da. Jalp - beklager hvis du har inntrykk av at jeg synes du fremstår feminin .. faktisk så tror jeg tvert om .. De synspunktene du har framsatt i flere diskusjoner her vitner om masse maskulinitet og selvsikkerhet .. Du er en klok mann som jeg og mange andre er glad for å ha her. Joda, det gjør jeg helt klart. Det med hvilke klær man bruker kan jeg og si meg helt enig i. Og det at noen kvinner bruker push eller innlegg det er og helt forståelig. Det som er uforståelig for meg, det er at disse kvinnene(eller en god del) som bruker dette for å føle seg selv bedre, reagerer når menn blir overrasket når de BHen fjernes. Hvis BHen får jentene til å føle seg bedre, er det ikke da sannsynlig at den og får mennene ekstra interessert? Når en jente er nødt til å bruke innlegg for å få med seg en mann hjem, da synes jeg jammen meg at hun bør forstå at menn reagerer når BHen fjernes og de bare henger der. kort oppsummert: Ja, vi kan alle gjøre ting som får oss til å føle oss selv bedre. Men om vi gir inntrykk av at vi er noen som vi ikke er, da må vi skjønne at folk kan bli avvisende. Men så er der himmelvis forskjell på å bli skuffet og å miste tenningen Endret 15. juli 2007 av Fliss
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2007 #87 Skrevet 15. juli 2007 Men så er der himmelvis forskjell på å bli skuffet og å miste tenningen Hva er det du prøver å si?
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2007 #88 Skrevet 15. juli 2007 Hvis jeg var kåt på en mann og det var klaff mellom oss på det sosiale plan så hadde jeg ikke latt kroppen hans stoppe meg. Deg om det. Jeg ville ha latt mannens mangel på bra kropp og utstyr faktisk være avgjørende for om jeg ønsket å fortsette å treffe ham. Dette til tross for hans fine personlighet.
Gjest Fliss Skrevet 15. juli 2007 #89 Skrevet 15. juli 2007 Når en jente er nødt til å bruke innlegg for å få med seg en mann hjem, da synes jeg jammen meg at hun bør forstå at menn reagerer når BHen fjernes og de bare henger der. kort oppsummert: Ja, vi kan alle gjøre ting som får oss til å føle oss selv bedre. Men om vi gir inntrykk av at vi er noen som vi ikke er, da må vi skjønne at folk kan bli avvisende. Det var et svar på ovennevnte innlegg.. Litt vanskelig å vite hvem man svarer når så mange bare heter "Gjest" her ...
Gjest Fliss Skrevet 15. juli 2007 #90 Skrevet 15. juli 2007 Deg om det. Jeg ville ha latt mannens mangel på bra kropp og utstyr faktisk være avgjørende for om jeg ønsket å fortsette å treffe ham. Dette til tross for hans fine personlighet. Ok - så hvis du likte ham og var så opphisset av ham at du ble med ham hjem - så hadde du mistet tenningen om han hadde mindre pikk enn det du forventet? Det er nemlig det vi diskuterer her ...
Jalp Skrevet 15. juli 2007 #91 Skrevet 15. juli 2007 (endret) Jeg vil heller møtt en som deg men de tror jeg det er få av. Dessverre. Hmmm...jeg tror ikke det så få menn som i bunn og grunn har de samme meningene som meg. Jeg kjenner faktisk en hel del av arten som evner å se hele kvinnen og hva hun faktisk er. I tillegg kjenner jeg fler kvinner som virkelig er ultrafeminine og sexy på sitt individuelle vis. Og variasjonene i kropp og vesen er store. Personlighet er veldig viktig i forhold til om man skal tenne på en person eller ikke. Kroppen er bare en del av denne personligheten. Og pupper er bare en liten del av kroppen. Det er da man skjønner at TS har tunnelsyn. Tusen takk for komplimentet. Endret 15. juli 2007 av Jalp
Gjest han som kalte seg "en annen Skrevet 15. juli 2007 #92 Skrevet 15. juli 2007 Vel ja, det kan være forskjell på skuffelse og tenning, men ser ikke helt hva det har med saken å gjøre. Poenget er at en kvinnen må forstå at mannen kan blir skuffet eller miste tenningen når han ser at puppene ikke er som han trodde.
Gjest Miw Skrevet 15. juli 2007 #93 Skrevet 15. juli 2007 Det er fair nok at han mister tenninga ved synet av hengepupper. Det er hans problem så ikke dytt det over på kvinnen da. Enten så sier du fra om dette på et tidlig tidspunkt. Før dere drar hjem og lar klærne falle. Har du ikke guts nok til det og venter og ser hva som skjuler seg under klærne, så får du skylde på deg selv. At du ble dårlig, alt for full osv. Såpass kan du gjøre. Treffer du den "rette" kvinnen så kan du faktisk gjøre stor skade på hennes selvtillit og framtidige sexliv. Jeg hadde blitt utrolig såret og lei meg og hadde nok hatt det med meg videre en god stund. Hilsen en godt voksen kvinne, slank og MED hengepupper.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2007 #94 Skrevet 15. juli 2007 Ok - så hvis du likte ham og var så opphisset av ham at du ble med ham hjem - så hadde du mistet tenningen om han hadde mindre pikk enn det du forventet? Det er nemlig det vi diskuterer her ... Da misforsto jeg litt... Hvis jeg ble opphisset over ham og var tent på ham, ble med ham hjem, for så å oppdage mindre utstyr enn forventet, hadde det gått greit. Det viktigste er egentlgi følelsen han klarer å skape med sitt hele vesen og hvor sexy han får meg til å føle meg.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2007 #95 Skrevet 15. juli 2007 Hvorfor skal alt ansvaret dyttes over på mannen da? Helt greit at kvinner ikke er så pene uten BH, men de aller fæleste synes jeg jammen meg skal la være å ta med seg menn hjem. Trir uansett ikke dette er et så stort problem for oss menn, greit nok at det er litt bittert i og med at vi kunne blitt med en finere jente. Men hengepuppedama har det sikkert litt bittert hun og.
CiZi Skrevet 15. juli 2007 #96 Skrevet 15. juli 2007 Som du ser i innlegget mitt så ville jeg helst ikke sagt noe, men trådstarter sier at han har lyst til å si noe, og ja, da tror jeg den kommentaren er en man kan bruke. Hva han har lyst til spiller ingen rolle,da må han gå dypt i seg og spørre seg selv HVORFOR ønsker han å si dette til kvinnen! Fra hvilket behov er det som gjør at hun absolutt må få vite at hun har pupper han syns er avtennende. Nei han skal ikke si noe. Det er uansett ikke snakk om kvinner som han elsker, men jenter som blir med hjem for et ons. Kommentarene dine om at menn vil elske kvinner etter at de har født hans barn, de har ikke noe med dette emnet å gjøre. Tyngdeloven og beregninger på gravitasjonsfelt kan være interessante nok de. Men hvordan løses problemet ved at du forteller at mange kvinner går igjennom dette? Tror du alle menn som ikke er interessert i hengepupper plutselig vil få et annet syn bare for at det har en fysisk forklaring og det skjer med mange kvinner? Til sist vil jeg spørre deg om noe som har med saken å gjøre: Hvis en mann ikke ville ha sex med deg pga. puppene dine, hvordan ville du da foretrukket at han la dette fram for deg? Nå er det ikke meg du spør men en annen bruker,men hadde dette vært meg ville jeg foretrukket at han brukte seg selv,eller du brukte deg selv som om DU hadde ett problem,ja la oss si at du har problemer med reisning,at det skjer av og til og at det ikke hadde noe med meg å gjøre.Enkelt og greit!("vi" skal jo ikke treffes igjen uansett,det er jo ett ONS! For hvorfor iall verden skal du legge ditt lille "problem" over på meg som ante fred og ingen fare,og hadde store forhåpninger om ett realt nummer uansett pupper...
Gjest Lady M Skrevet 15. juli 2007 #97 Skrevet 15. juli 2007 Hvorfor skal alt ansvaret dyttes over på mannen da? Helt greit at kvinner ikke er så pene uten BH, men de aller fæleste synes jeg jammen meg skal la være å ta med seg menn hjem. Trir uansett ikke dette er et så stort problem for oss menn, greit nok at det er litt bittert i og med at vi kunne blitt med en finere jente. Men hengepuppedama har det sikkert litt bittert hun og. Å hjelpe meg for en innstilling! Du kan ikke være gamle karen? Tenk om du blir vanvittig forelska i ei dame med fine pupper. Dere gifter dere og får barn og puppene begynner å henge etter all amminga, eller hun får brystkreft og ene brystet må taes vekk. Går du fra henne da? Hvis hun overlever, vel og merke. Forresten, hva med alle hengepikkmenn?
Gjest Gjest_Devin_* Skrevet 15. juli 2007 #98 Skrevet 15. juli 2007 Så lenge dama har pupper er jeg såre fornøyd. De fleste menn er faktisk veldig glad i pupper, og ekstra glad i damen som er eier av disse vidundelige attributtene. Jeg synes heller det er litt trist at jenter/kvinner føler de må ha innlegg i BH. Hvis det ikke er for noe medisinske årsaker (støtte opp om ryggen etc), så synes jeg de burde være fornøyd med de puppene de har og være stolte av dem. Det er få ting som fanger en manns interesse mer enn en kvinnekropp
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2007 #99 Skrevet 16. juli 2007 Kommentarer om hvilke fysiske mangler den man har med hjem har skal man faen meg spare seg for. Enten det er hengepupper eller små peniser.
Gjest Gjest_Villemarie_* Skrevet 16. juli 2007 #100 Skrevet 16. juli 2007 Jeg er så glad jeg ikke omgir meg med menn med tilsvarende kvinnesyn som trådstarter. Jeg er i grunn ganske indignert over hva enkelte kan få seg til å tenke, men samtidig er det jo et tydelig bevis på at det virkelig finnes folk med nedsatt sosial intelligens, og et rimelig snevert åndsliv, her i verden. Preferanser, jada. Jeg har også preferanser. Jeg liker høye, litt eldre menn med grånende hår, furer i ansiktet og humor. Jeg er 27, liten og litt overvektig. Jeg har store, tunge pupper som henger slik store pupper gjør og som har gitt næring og kos til barnet mitt. Jeg har strekkmerker på den runde magen min, og en stor, saftig strutterumpe. Lårene mine er kraftige, både av muskler og fett, og armene mine er lubne. Jeg har smilehull på knokene og i kinnene, og langt, tykt brunettehår med innslag av begynnende grått. Og jeg passer akkurat inn i min høye, 41-åringe manns preferanser. Dog har jeg hatt kjærester og ONS-er som ikke traff mine preferanser på noen punkter. Den mest minneverdige av dem var en elsker jeg hadde som var mer på min egen alder. Han var 179, overvektig og blond. God og rund i kjakene, umoden som en (dengang) 27-åring kan være, og sexy som faen. Selv om kroppen hans var både lav og tung, magen var mer som min, kjønnsorganet litt lite i forhold til "mine preferanser" og ansiktet var glatt som en barnerumpe, tente han meg som bare det så snart han rørte ved meg. En ONS jeg hadde, med en mann som hverkan var kjekk eller engang spesielt søt å se på, men som var spennende og morsom og sjarmerende, ville endt i katastrofe, om jeg var av trådstarters kaliber. For etter timer med klining, kjæling og "utenpå-klærne-gnukking" og vi endelig kom oss til sengs, fant jeg et kjønnorgan som ikke kan ha vært mer enn 8 cm langt, i erigert tilstand. Jeg innrømmer at jeg var skuffet i noen sekunder, men jeg var tent og mannen klarte å bringe meg til orgasme allerede lenge før han trengte inn i meg. Da spilte det ikke noen stor rolle allikevel. Selv om jeg vanligvis foretrekker gjennomsnittlig til stort utstyr. Og alt dette fordi vi var tiltrukket av hverandre! Som seksuelle individer! Ikke som kjøttstykker man vurderer kvaliteten på i hetens øyeblikk! God sex oppstår som følge av spenning mellom individene. Ikke som følge av spesifikke, kroppslige atributter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå