WateryMelon Skrevet 10. juni 2009 #201 Skrevet 10. juni 2009 Ja la oss se. Nå skal vi se om de mennene som rasende irriterte seg over at kvinner klagde på stellet til menn - kommer inn her og skriver til kvinnens forsvar det motsatte av hva trådstarter skriver. Som jeg sa i den tråden og, det er merkelig hvor greit det er at menn klager over alt på kvinnekroppen, men så fort vi gjør det samme med det dyrbare mellom menns ben, da er vi jo fanden selv. Seconded. Forøvrig kan TS forenkle situasjonen ved å be dama beholde BHen (les: brystholderen) på under akten hvis det er så ille. Regn ikke med at forslaget slår like godt an hos alle.
Pludre Skrevet 10. juni 2009 #202 Skrevet 10. juni 2009 Hei Dette høres helt skrudd ut. Elastisiteten i huden forandres med alderen, og får man barn og ammer så påvirkes puppene helt klart. Skal godt gjøres at jenter med store pupper ikke får heng etter ei tid, tyngekraften er et godt bevis på det. Jo mindre dem er jo mindre heng ... Og forresten er det ikke hengepupper før dama slår seg sjøl i ansiktet når hun jogger !!
Gjest Piece of shit Skrevet 6. august 2009 #203 Skrevet 6. august 2009 det er så jævlig bullshit! ingen jenter kan noe for hvordan puppene deres ser ut, de arver dem fra både mor og far siden. de kan henge skikkelig (som da er helt grusomt for en ellers så søt jente) mener du at du kan aldri elske en med pupper hun ikke kan noe for at henger? man skal heller ikke tenke at hengepupper er en jente med hengepuppers svakhet, og at hun er desperat etter en som bare godtar puppene hennes. neida, en jente med hengepupper kan ha en utrolig fin kropp og ha masse selvtilitt og ikke "settle" for noen som deg (mann 30) du er ingenting annet en en piece of shit, skumbag!!! jeg kan helt ærlig nesten si at jeg hater deg, ville aldri ha møtt deg. og du kommer aldri til å få deg noe ekte som faktisk elsker deg i livet om du har disse forventningene til jenter. tenk når penisen din begynner å henge og dingle? får noen lov til å snakke stygt om den da? tror ikke du hadde tilatt det, for vi lever i en kvinne diskriminerende værden!!! go fuck yourself!
Rimmern Skrevet 6. august 2009 #204 Skrevet 6. august 2009 Dette var et sjeldent uintelligent TS-innlegg. Men ja - du har selvsagt rett. Dama di må se til helvete å skjerpe seg, og slutte å ha hengepupper! Det er det minste hun kan gjøre for en voksen, moden mann som deg!
Gjest womenwomen Skrevet 6. august 2009 #205 Skrevet 6. august 2009 Jeg er en mann på 30, har et par lange forhold bak meg, men er nå singel, og har ONS av og til. Det er greit nok, men i likhet med mange andre menn, er hengepupper turnoff for meg. Det som (med bh og klær på) så ut som et par snertne pupper, viser seg ofte å være skikkelige hengepupper når push-upen hektes av. Og det er det jeg ikke takler. Det er jo rene lureriet! Ny def på luremus (eller lurepupper er vel det rette ordet). Så hva gjør jeg når det viser seg at det henger og slenger, og dama er klar for sexen vi har hintet om i løpet av kvelden? Situasjonen er da sånn at jeg har mistet tenninga fullstendig. Hittil har jeg enten sagt at jeg ikke kan likevel, eller "blitt syk". Men dette lureriet tar seg jo mer og mer opp, så jeg har kommet fram til at det beste er å la dama få vite hvorfor jeg ikke vil ha sex med henne likevel. Problemet er hvordan jeg skal si det. En ting til jeg lurer på. Skjønner dere ikke selv at skuffelsen blir stor når dere framstiller puppestellet som langt bedre enn det er? Ikke for å være slem - men for meg høres det ut som om du eier ditt eget problem .Er du som har problemer med DIN sexlyst . Og hengepupper er bare en dårlig unskyldning av deg for å forklare for deg selv - din egen lave sexlyst .På en måte skylder du på yttre omstendigheter - for å forklare din egen lave sexlyst . Dersom du finner vanlige normale hengepupper turnoff - tror jeg ikke du er 100 % hetrofil - i din legning . En ekte hetrofil mann mister ikke lysten på sex - kunn forde puppene henger litt - det er jo faktisk normalt og vanlig , også på ungjenter om de er litt store . Kanskje du egentlig er litt " homofil " eller litt" pedofil " - om du tenner på folk med barnslig , barne aktig utseende . Eller kvinner med " gutteaktige former og utseende . ??? Kanskje du burde oppsøke lege og få deg noen hormon tabletter som skrur sexlysten din opp ? Mulig du har for lite testosteron i kroppen - og trenger tilskudd .Siden du tydeligvis sliter med dårlig sexlyst og manglende lyst på høyst normale kvinnfolk . Er nok du som er " unormal og har problemer . Neppe noe galt med jentene med normale pupper .At de henger litt er NORMALT . Spesielt hos voksne kvinner som er normalt utstyrt ,med normal bryst størrelse .
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #206 Skrevet 6. august 2009 Selvfølgelig sier du ikke noe om den egentlige grunnen. Du sier at du har blitt dårlig og må hjem (eller at hun må dra). Dårlig i magen er noe mange blir etter litt for mange drinker, så det går så bra, så. Push-up hjelper oss med å få oss noe, da, skjønner du vel... Og i de fleste tilfellene går det så bra, så.
jente4 Skrevet 6. august 2009 #207 Skrevet 6. august 2009 Jeg er en mann på 30, har et par lange forhold bak meg, men er nå singel, og har ONS av og til. Det er greit nok, men i likhet med mange andre menn, er hengepupper turnoff for meg. Det som (med bh og klær på) så ut som et par snertne pupper, viser seg ofte å være skikkelige hengepupper når push-upen hektes av. Og det er det jeg ikke takler. Det er jo rene lureriet! Ny def på luremus (eller lurepupper er vel det rette ordet). Så hva gjør jeg når det viser seg at det henger og slenger, og dama er klar for sexen vi har hintet om i løpet av kvelden? Situasjonen er da sånn at jeg har mistet tenninga fullstendig. Hittil har jeg enten sagt at jeg ikke kan likevel, eller "blitt syk". Men dette lureriet tar seg jo mer og mer opp, så jeg har kommet fram til at det beste er å la dama få vite hvorfor jeg ikke vil ha sex med henne likevel. Problemet er hvordan jeg skal si det. En ting til jeg lurer på. Skjønner dere ikke selv at skuffelsen blir stor når dere framstiller puppestellet som langt bedre enn det er? Er ikke så mye bedre når dere har en pung som henger å slenger til knærne eller en penis på størrelse med en tannpirker heller? Vi er alle skapt forskjellige. Jeg ville anbefalt deg og gå på nudiststrender å sjekke opp damer i stedet for på byen, da ser du hva du får, og sist men ikke minst, de vil se hva de får også.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #208 Skrevet 7. august 2009 Å? :klø: Men det er da mange unge kvinner som har hengepupper og går med bh? Jeg tror ikke bh-bruk forebygger hengepupper i særlig grad. Det er ihvertfall ikke grunnen til at jeg bruker bh, jeg bruker det fordi "alle andre gjør det", og det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobben er å ta den av. Jeg er over 40 og har ikke hengepupper. Hørt om tyngdekraften? I din alder har jo det gjerne med hvor tunge de er for å få alders-hengepupper. Men om 10-20 år så kommer de til å slå ned brødristern når du går forbi.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #209 Skrevet 7. august 2009 Slutt a ta av dem bhen da så slipper du å vite, hehe enkelt og greit
Gjest bare bea Skrevet 8. august 2009 #210 Skrevet 8. august 2009 Seconded. Forøvrig kan TS forenkle situasjonen ved å be dama beholde BHen (les: brystholderen) på under akten hvis det er så ille. Regn ikke med at forslaget slår like godt an hos alle. Og menn med liten pikk kan begynne på pule med strap-on! Uoppfordret!
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #211 Skrevet 8. august 2009 Heldigvis er ts ikke den eneste mannen på jorda, og heldigvis er han ikke typen min heller! Typen min takker nemlig sin skaper hver dag for at han har funnet ei dame med store pupper som, ja, henger!
Gjest zeba Skrevet 8. august 2009 #212 Skrevet 8. august 2009 Jeg må le - nå er det plutselig ok å si at man får hengepupper av amming. Men etter at Jan Thomas sa til en av modellene i Top Model at hun aldri burde amme for å forebygge hengepupper - ble det rabalder fra kvinner landet over, som mente at amming ikke gir hengepupper! :gjeiper: Slutt å ta alle damer under en kam, jeg har ikke hengepupper, ikke min godt voksne mor heller. Og her har det vært ammet både en og to og tre ganger! Jeg synes det er helt ok at TS ikke tenner på hengepupper, jeg tenner heller ikke på "hengepung" hos menn heller. Men man eier da folkeskikk nok til at man ikke forteller det til noen, spesielt ikke etter at man har tatt de med hjem. Da får du heller bare fortsette å lyve. Ikke nødvendig å såre andre mennesker pga sin egen forfengelighet. Du ville sikkert ikke likt, at jenta du ville ha sex med, sa noe stygt om dine edlere deler i dèt du tok av deg boksern.
Snill Skrevet 9. august 2009 #214 Skrevet 9. august 2009 Mulig noen allerede har kommentert dette, for jeg har beklageligvis ikke lest hele tråden, men dette scenarioet, at man ikke vil ha sex p.g.a. pupper som ikke innfrir minner misteeeeenkelig mye om tråden der man ikke vil ha sex fordi pikken er for liten (i forhold til hva man såg for seg). Veldig nærliggende å tenke at mange av de som kritiserer pupper som henger litt mer enn normalen, eller utstyret til mannen som er noen cm under snittet, til å ikke evne å se om det bør feiest for egen dør først. Det er veldig mye fokus på hva som er feil med folk, når det kommer til bagateller i den store sammenheng, og det ville ikke overrasket meg veldig om det kommer en tråd om hvordan å kvitte seg med ONSen når det viser seg at vedkommende har feil øyenfarge. PS: Nei, jeg har ikke liten pikk, og nei, jeg bryr meg niks om dama dumper meg for størrelsen. Det sier mer om henne enn hva jeg kan uttrykke her. Tar heller en stille latter inni meg om hengepupper, cellulitter, appelsinhud og rynker jeg da... Slutt å vær så pripne perfeksjonister når det gjelder partner! (uten å fallby seg selv)
Gjest Supermimz Skrevet 9. august 2009 #215 Skrevet 9. august 2009 Jeg er en mann på 30, har et par lange forhold bak meg, men er nå singel, og har ONS av og til. Det er greit nok, men i likhet med mange andre menn, er hengepupper turnoff for meg. Det som (med bh og klær på) så ut som et par snertne pupper, viser seg ofte å være skikkelige hengepupper når push-upen hektes av. Og det er det jeg ikke takler. Det er jo rene lureriet! Ny def på luremus (eller lurepupper er vel det rette ordet). Så hva gjør jeg når det viser seg at det henger og slenger, og dama er klar for sexen vi har hintet om i løpet av kvelden? Situasjonen er da sånn at jeg har mistet tenninga fullstendig. Hittil har jeg enten sagt at jeg ikke kan likevel, eller "blitt syk". Men dette lureriet tar seg jo mer og mer opp, så jeg har kommet fram til at det beste er å la dama få vite hvorfor jeg ikke vil ha sex med henne likevel. Problemet er hvordan jeg skal si det. En ting til jeg lurer på. Skjønner dere ikke selv at skuffelsen blir stor når dere framstiller puppestellet som langt bedre enn det er? Alle bryster vil etterhvert begynne å på påvirket av tygdekraften. Skjønner du ikke det da ?
Gjest Gjest_kvinne Skrevet 10. august 2009 #216 Skrevet 10. august 2009 Nå har jeg ikke lest alle innleggene, men hvis du ikke vil være helt hjerteløs trådstarter så synes jeg du skal fortsette med å finne på en unnskyldning istedenfor å si at det er puppene til damen du ikke liker. Hvorfor skal du ta jobben med å fortelle henne "sannheten"? Kan ikke forstå hvordan det kan føre til noe annet enn at hun blir dypt såret og kanskje ikke tør å date noen igjen ved å få en sånn kommentar! Er det passende "straff" synes du for at hun ikke er noen idealkvinne i dine øyne?
Gjest Gjest_Ingrid_* Skrevet 11. august 2009 #217 Skrevet 11. august 2009 Jeg må le - nå er det plutselig ok å si at man får hengepupper av amming. Men etter at Jan Thomas sa til en av modellene i Top Model at hun aldri burde amme for å forebygge hengepupper - ble det rabalder fra kvinner landet over, som mente at amming ikke gir hengepupper! :gjeiper: Slutt å ta alle damer under en kam, jeg har ikke hengepupper, ikke min godt voksne mor heller. Og her har det vært ammet både en og to og tre ganger! Amming i seg selv gir ikke hengepupper. Det er svangerskapet som kan gi hengepupper pga hormonene. Hengepupper er noe naturlig som skjer med kvinner, sånn er det bare. Om du føler deg snytt så får de be de ha på bh'en heretter.
Sanna01 Skrevet 11. august 2009 #218 Skrevet 11. august 2009 Jeg er en mann på 30, har et par lange forhold bak meg, men er nå singel, og har ONS av og til. Det er greit nok, men i likhet med mange andre menn, er hengepupper turnoff for meg. Det som (med bh og klær på) så ut som et par snertne pupper, viser seg ofte å være skikkelige hengepupper når push-upen hektes av. Og det er det jeg ikke takler. Det er jo rene lureriet! Ny def på luremus (eller lurepupper er vel det rette ordet). Så hva gjør jeg når det viser seg at det henger og slenger, og dama er klar for sexen vi har hintet om i løpet av kvelden? Situasjonen er da sånn at jeg har mistet tenninga fullstendig. Hittil har jeg enten sagt at jeg ikke kan likevel, eller "blitt syk". Men dette lureriet tar seg jo mer og mer opp, så jeg har kommet fram til at det beste er å la dama få vite hvorfor jeg ikke vil ha sex med henne likevel. Problemet er hvordan jeg skal si det. En ting til jeg lurer på. Skjønner dere ikke selv at skuffelsen blir stor når dere framstiller puppestellet som langt bedre enn det er? Jeg skjønner absolutt at skuffelsen blir stor når damer fremstiller puppestellet som bedre enn det er! Det er nok mange damer som skjuler seg under stay ups, push up's o.l. At man fremstiller kroppen til å se 10 ganger bedre ut enn den egentlig er, skjønner jeg må være frustrerende for menn! så til de damene du tar med deg hjem som "lurer" deg - jeg synes ikke synd på de i det hele tatt. Hva er det egentlig kvinner som "lurer" forventer av menn? at de skal like personligheten din når du har ONS? mannen tar deg med hjem fordi du ser bra ut. Om kvinnen ikke er til å gjenkjenne uten "stellet" på seg så er det ikke mannen det er noe galt med. Jeg tror grunnen til at denne debatten er blitt så negativ, er fordi veldig mange føler seg truffet
Gjest Supermimz Skrevet 13. august 2009 #219 Skrevet 13. august 2009 Jeg tror at grunnen til denne debatter har blitt så negativ, er at det er frustrerende å rettferdiggjøre at vi kvinner ønsker å bruke en BH som gjør at bysten får en fin form og GOD STØTTE. Det er ikke behagelig å feks løpe til bussen med brystene sprettende hit og dit.
Gjest Nen Skrevet 14. august 2009 #220 Skrevet 14. august 2009 Å? :klø: Men det er da mange unge kvinner som har hengepupper og går med bh? Jeg tror ikke bh-bruk forebygger hengepupper i særlig grad. Det er ihvertfall ikke grunnen til at jeg bruker bh, jeg bruker det fordi "alle andre gjør det", og det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobben er å ta den av. Jeg er over 40 og har ikke hengepupper. :klø: Bh står for Brystkolder. Om du føler du ikke trenger det, er det jo bare å la være. Som meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå