Gjest Ada Blûe Skrevet 11. desember 2007 #221 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg skjønner virkelig ikke hva som er fantastisk med Harry Potter. Jeg synes sånne uovernaturlige greier blir så absurd at interessen faller bort. Men det er meg . Håper en treningsøkt hjalp litt på motivasjoen. Det kan uansett være greit å få avreagert litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #222 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg kan ikke skjønne at folk ikke liker Harry Potter! Filmene liker jeg ikke, men bøkene er herlige! Liker å kunne drømme meg inn i litt andre verdener innimellom Jeg liker ikke at ting blir for urealistiske heller, det må føles som om det kunne vært virkelig på en måte. Harry Potter bøkene er skrevet på en så bra måte og man lever seg så inn at man skulle ønske at det var virkelig... Det ble litt trening i stad også. Ble ikke så hardt men. Jeg og mamma gikk 40 minutters tur og etterpå tok jeg litt situps og pushups og så var det jakten på kjærligheten Så da var det slutt på treningen. Nå er trening 4 av 10 gjennomført så det går fremover. Nå skal jeg legge meg, og i morgen blir det lesedag på skolen. Er ikke så stresset for eksamen nå. Har jo gått igjennom og husker nok en del. Skal ikke klage mer før eksamen eventuelt har gått dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #223 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg er foresten såå glad for tiden. Jeg er så forelsket :rødme: :love: Har det alltid bra med kjæresten, men nå har jeg det bare ekstra ekstra bra! Savner han når vi ikke er sammen og jeg gleder meg til vi flytter sammen! Han er den beste i verden, og jeg er såå heldig! Han er alltid så omtenksom og snill og skjemmer meg sånn bort og gjør så mye søtt! Måtte bare få det ut... :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #224 Del Skrevet 12. desember 2007 Nå er jeg våken og klar for siste inspurt før eksamen! Skal ikke ta toget før ti på åtte men klarte å stå opp seks! :-D Gleder meg til å komme på skolen å se hva de andre har fått lest på og slikt. Da jeg våknet på morgenen i dag repeterte jeg noen punkter for meg selv og jeg husker vist en del... Tror jeg er ganske godt på vei så i kveld skal jeg og mamma og søster bake pepperkaker! Det blir et koselig avbrekk og jeg kan jo titte litt på notatene mine underveis. Skal legge meg tidlig i kveld på jeg er skikkelig utvilt til i morgen. Må begynne å lese på ny eksamen med en gang etter eksamen i morgen så det er best å være våken og i god form. :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #225 Del Skrevet 12. desember 2007 Har hatt en kjempefin dag i dag! Satt på skolen fra halv ni til halv tre og øvde til eksamen. Viste seg at jeg kunne mer enn de jeg øvde sammen med og da følte jeg at jeg ikke var helt på jordet i alle fall. Vi hadde det egentlig utrolig morsomt og det ble kanskje ikke sååå effektivt hele tiden men... Da jeg kom hjem så fikk jeg søster til å høre meg i notatene mine. Det gikk ganske greit men brått så har jeg glemt masse jeg husket i går! Det er irriterendes men håper det dukker opp i morgen. Etterpå drakk vi gløgg og lagde pepperkaker (og spise da) Nå har jeg nettop gått en 40 minutters tur sammen med hele familien (kjempekoselig) og etterpå trente jeg litt styrke. Så nå er trening 5 av 10 gjennomført! Ikke værst til å være meg Skal opp halv seks i mogen så nå sitter jeg i pysjen og skal straks legge meg. Skal se igjennom notatene på sengen før jeg sovner. I morgen skal jeg lese en time på toget inn også har jeg en time før eksamen som begynner ni til å lese på skolen også. Får krysse fingrene!!! ------------------------------ Det var foresten en småekkel fyr som la an på meg på toget tidlig på morgenen i dag. Ekkelt! Ikke akkurat det jeg er i humør til så tidlig på morgenen (eller noen annen gang for den saks skyld). Får ta det som et kompliment på at jeg ikke så helt trøtt og jævlig ut da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #226 Del Skrevet 12. desember 2007 Glemte å skrive at jeg har måket kaninbur og har gått 15 minutters tur med lille spretten min også. Også har hun stått i utelufteburet i hele dag. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 12. desember 2007 #227 Del Skrevet 12. desember 2007 Åååå, så flott at livet er om dagen. Det unner jeg deg! Masse lykke til i morgen. Jeg skal tenke på deg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mariaja Skrevet 12. desember 2007 #228 Del Skrevet 12. desember 2007 Lykke til imorgen! Det høres ut som du har godt kontroll på det du skal lese i alle fall Så går det jo som regel bedre enn man tror, faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 12. desember 2007 #229 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg er foresten såå glad for tiden. Jeg er så forelsket :rødme: :love: Har det alltid bra med kjæresten, men nå har jeg det bare ekstra ekstra bra! Savner han når vi ikke er sammen og jeg gleder meg til vi flytter sammen! Han er den beste i verden, og jeg er såå heldig! Han er alltid så omtenksom og snill og skjemmer meg sånn bort og gjør så mye søtt! Måtte bare få det ut... :love: Så koselig :rødme: Er deilig å være forelsket Masse masse lykke til i morgen!! Håper det går kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #230 Del Skrevet 13. desember 2007 Tusen takk alle sammen!! Nå er jeg ferdig med eksamen og det gikk faktisk mye bedre enn forventet!! Jeg må slutte å være så negativ før eksamen! Eksamen bestod av to spørsmål og 1 case. Spørsmålene klarte jeg å svare, på selvom jeg ikke hadde lest så altfor mye på det ene temaet så husket jeg det heldigvis selvom jeg kanskje kunne skrevet enda mer på det. Caset tror jeg gikk bra, men det er vanskelig å si fordi jeg aner jo ikke om jeg har tatt med alt det sensor ønsker og om det er skrevet bra nok. Men jeg har i hvert fall en god følelse selvom jeg ikke tror det blir noe A. Men kanskje B? Vanskelig å si. Får bare krysse fingrene ----------------------------- Nå sitter jeg å koser meg med en varm kopp te mens jeg slapper av litt før jeg skal begynne å lese til ny eksamen etterpå. Den eksamen blir mye verre for det er tredobbelt så mye pensum. Men jeg syntes faget er veldig interessant og har jobbet en del med læringsmålene så da får jeg bare stå på frem til mandag og håper at jeg får med meg alt. Fikk spørsmål om jeg ville møte noen i klassen å lese i morgen (de samme som jeg leste med i går) men tror jeg dropper det. Følte at vi brukte alt for mye tid på å diskutere uvesentlige ting og det har jeg ikke tid til å gjøre i morgen i forhold til eksamen. I tillegg så er jeg ferdig med læringsmålene og det er ikke helt ferdige, så da gidder ikke jeg å sitte å se på at de gjør det liksom. Nei, da er jeg heler usosial og leser hjemme Selvom det er koselig å øve sammen med noen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 13. desember 2007 #231 Del Skrevet 13. desember 2007 Så fint å høre at det gikk bra på eksamen! Den følelsen etter en endt, bra eksamen er bare ubeskrivelig deilig. Jeg skjønner at du ikke vil lese sammen med andre rett før eksamen. Da synes jeg det er greit å repeter det jeg må øve ekstra på. Men for alle del; å samles for diskutering og øving i grupper kan absolutt være lærerrikt. Når har du den neste? Jeg går surr i alle eksamensdatoer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #232 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Hei Ada! Ja det er best å øve på det som man selv trenger å øve på. Når man sitter i gruppe ender man som regel opp med å sitte å terpe på det som den som har lest minst ikke skjønner, og det gjør det lite effektivt. Har eksamen til mandagen, så er jo noen dager til da, men har så mye å gå igjennom så tiden kommer til å gå fort. Må desverre jobbe litt på lørdagen men fikk sjefen til å finne noen andre til å jobbe søndag. Klarte å sovne litt jeg. Satt å leste ved bordet men så halvsovnet jeg over notatene. Var så trøtt at jeg bestemte meg for å sove litt. Hjalp ikke så mye så nå satser jeg på en dusj Endret 13. desember 2007 av Miss Ariel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 13. desember 2007 #233 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Lykke til videre med lesingen. Hvis motivasjonen blir dårligere ut over i helgen kan du tenke på at jeg også sitter og drar meg i håret . Vi får backe hverandre opp . Endret 13. desember 2007 av Ada Blûe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #234 Del Skrevet 13. desember 2007 Det er godt å høre! Motivasjonen kommer sikkert til å gå litt opp og ned, men skal prøve å ta meg skikkelig sammen Kommer sikkert til å stikke en del turer innom her å klage litt kjenner jeg meg selv rett Pappa sa til meg i stad at han var lei av å høre meg klage om at jeg ikke kunne noe og sånn før eksamen for jeg fikk jo alltid bra karakterer. Men man vet jo aldri da. Husker jeg hadde eksamen i internasjonal markedsføring i fjor (markedsføring er et fag jeg ikke eier interesse eller talent for). Jeg hadde lest ganske mye men da jeg kom på eksamen og fikk spørmålene skjønte jeg ingen ting. Hadde ikke hørt om mye av det som ble spurt om en gang. Klarte å ro meg frem til en C og fikk heldigvis B i standpunkt fordi vi fikk B på oppgaven som telte 60 % men husker jeg var så sur. Så etter det så har jeg skrekk hver gang jeg åpner eksamens spørmålene Vet ikke hvorfor jeg sitter å skriver dette men Tilbake til eksamenslesing ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 13. desember 2007 #235 Del Skrevet 13. desember 2007 Du er nok ikke den enste som ikke tror du kan mindre enn du egentlig kan. Men, det er vel egentlig en fin forsvarsmekanisme vi ar lagt oss til. Jeg mener; å forberede oss på det verste vil jo gi oss flere oppturer enn nedturer. Jeg må også tilbake til lesingen/skrivingen. Men vi snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #236 Del Skrevet 13. desember 2007 Nei det er vel et ganske vanlig fenomen det Hehe, det er sant det med oppturer når man har hatt litt lavere forventninger. Men så vet jeg at om jeg sier at jeg har lave forventninger, så har jeg innerst inne veldig høye. Men det er det ingen som vet... Nå er jeg trygt plassert hos kjæresten og bare venter på at han skal komme hjem fra trening. Håper vi kan bestille pizza jeg! Har såå lyst på det! Også sitter jeg og leser om arbeidsmiljø og mobbing. Interessant! Hvis jeg hadde fått noe om det på eksamen hadde jeg blitt glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #237 Del Skrevet 14. desember 2007 Nå gleeeder jeg meg til eksamen er ferdig på mandag! Sitter og leser nå og begynner å bli litt lei og rastløs. Har fått gått igjennom mye og kan/husker mer i forhold til i går. Det er jo positivt Men jeg håper virkelig jeg får oppgaver om noe som jeg kan godt. Prøver å lese masse på alt, men merker at det er ting som er værre å få til å sitte. Notatene mine begynner å bli skikkelig slitte Masse streking, notater, ting skrevet med tusj som er ekstra viktig osv... Det er i hvertfall et tegn på at jeg har gått igjennom mange ganger i hvert fall! Skal i stallen i kveld å, men vet ikke om jeg gidder å ri. Føler at jeg har nok å tenke på. Så mulig det bare blir måking og litt stelling av hest. Skal bruke masse tid på hesten når jeg får juleferie! Tilbake til lesingen... Nå skal jeg fordype meg enda mer i HMS forskriftene og arbeidsmiljøloven også må jeg fortsette å repetere sammarbeid og allianser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #238 Del Skrevet 14. desember 2007 Fikk nettopp ordnet så jeg får være med på vareoptelling på den gamle ekstrajobben min søndagen før nyttårsaften :D Har bare 4 vakter på hotellet denne måneden så skal bli deilig med en søndagsvakt med dobbelt betalt! Kunne også bli med på en vareoptelling en søndag i januar også men vet ikke om jeg jobber fra før da. Men jobber jeg ikke skal jeg garantert bli med på det! Trenger masse lønn til "spare til leilighet prosjektet mitt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #239 Del Skrevet 15. desember 2007 Stod opp klokken sju i dag for å gi kanina mat og tine vannet hennes. Var jo litt trøtt så gikk og la meg igjen. Gadd ikke å sette på vekkerklokke siden jeg regnet med at jeg kom til å våkne ganske fort igjen. Våknet ti og var litt sur på meg selv da ja... Hittil i dag har jeg fått lest også har jeg tatt et herlig fotbad mens jeg leste. Nå skal jeg dra på jobb om en og en halv time, det frister lite men... Nå skal jeg lage meg en kopp te, hente mer ved til peisen også skal jeg fortsette å lese en 45 minutters tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #240 Del Skrevet 16. desember 2007 Nå er jeg klar til å gjøre kveldens siste innspurt før eksamen. Eksamen nbegynner ikke før 2 i morgen så skal bruke dagen i morgen før eksamen også. Nå gleder jeg meg til å få ferie i morgen! Mine ferieplaner før julaften: - Bruke masse tid på dyret. - Juleavslutning for hele hotellet med grøt og kos på torsdagen. - Juleavslutning for avdelingen min på hotellet på fredagen. - Julebord på hotellet fredagskveld! Maskeradeball. Gleder meg masse til denne! - Pakke inn julegaver (alt er handlet inn) Skal bare kjøpe 2 flakslodd å putte på to av gavene. - Julevaske og rydde rommet mitt. - Julevaske og rydde hos kjæresten mens han er på jobb en dag. - Lille julaften - kos hjemme med god mat, rødvin og masse nintendo wii spilling med kjæreste og søster til langt ute på natta (koselig tradisjon) - Julaften - stallen å ri hesten på dagen. Etterpå skal jeg og familien min til tante og feire der sammen med søskenbarn og besteforeldre. Kjempekoselig! Må ha med tre nøtter til askepott og disney filmer. - Kose meg med masse bøker!! (som ikke er skole) Men først må jeg gjøre meg ferdig med eksamen med et forhåpentligvis godt resultat. *FORTSETTE Å LESE* Har mye å se frem til og tror neste uke kommer til å gå fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå