Gå til innhold

Miss Ariels lille hjørne

Midna

Anbefalte innlegg

Gjest marihan

Hei, håper det gikk greit i stallen og at du føler deg bedre nå :klem:

Kjøkkenet deres var utrolig fint!! Jeg likte veldig godt benkplatene, kjempefin farge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Marihan. Takk for klemmen. :) Føler meg litt bedre nå som jeg har fått unna alt. Hatt en skikkelig dårlig dag i dag, egentlig helt uten grunn. hehe.

Nå flyr katten rundt og mjauer og mjauer ogvil ut. Men jeg kan jo ikke slippe den ut enda. Har jo bare vært her i ett døgn. Vil ikke ta sjansen på at den stikker av heller. Den er jo så sinnsykt kosete og god. Den klør skikkelig i øra så i morgen skal vi ta turen til dyrlegen med den for å sjekke det opp.

Nå skal jeg ta meg en dusj og så skal jeg rengjøre dokassa til katten og så skal jeg kose meg med lost episoder jeg har lastet ned! :D

I morgen har jeg fri så da må det litt husarbeid og skolearbeid til:

- Vaske badet ordentlig og bytte håndkler.

- Støvsuge soverom.

- Male lister til stua.

- Skrive ferdig metodedel til bachelor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gjesp*

Nå er jeg klar for senga. Har kost meg med brødskiver, te og lost episode 9 sesong 4. Herlig! Tenkte å laste ned resten også, siden vi ikke har koblet til noe tv enda. Kan likegodt se det på pc som på tv egentlig.

Jeg ser egentlig lite på tv, men blir noen serier på pcn innimellom også da. Favorittene er Lost, Desperate Housewives, House og American Dad.

Ser sjelden på såpeserier, da setter jeg meg heller ned med en god bok. :)

Sitter egentlig og lurer på om jeg skal ta ut av oppvaskmaskinen før jeg legger meg. Gjør det jeg! Er så deilig i morgen tidlig!

Nattinatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov godt Miss Ariel :-D

Vi har noen faste rutiner som henger fint innrammet på kjøkkenveggen ;) Slik at T. ikke glemmer dem med det første :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Smart du! Kanskje jeg skulle gjøre det samme?

Var så sliten etter i går (uten at jeg helt vet hvorfor) så sto ikke opp før rundt ti jeg. Katten maser og vil ut men har vært snill i hele natt da. I dagskal vi til dyrlegen og sjkke ørene hennes. Hun har også noen klumper under magen som jeg skal klippe vekk dag.

Nå trenger jeg en kopp te!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg la meg i går så var jeg faktisk flink og ryddet ut av oppvaskmaskinen og ryddet inn det som var fra kveldsmaten. Vaket også alle kjøkkenbenkene. Så kunne i alle fall legge meg fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HUff. Jeg har fått min første D på oppgave! :( Fikk D på oppgaven der vi skulle lage forretningsplan. Jaja. Er irritert men ikke så irritert. Det er det mest uinteressante faget jeg har hatt hittil og da blir det vel fort sånn. Fikk B på individuell eksamen i det faget, så får en C sammenlagt. Det er ikke optmalt, men for å være ærlig tror jeg det har veldig lite å si. *klage*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at du ikke ble fornøyd. Kjenner til den følelsen av å skuffe seg selv, når man veit at man ikke har gjort så godt man kan...

Men de aller færreste henger seg opp i karakterer, de ønsker bare personlig egnethet, personlighet og at du har stått..hehe..

Lykke til videre på eksamene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært på bohus og hentet sofaen vår! Stua er ikke ferdig så vi kan ikke ha den der, men vi skal ha den på sverommet s lenge. Fordel med å ha svært soverom! Så på 17 mai skal vi hafolk og da kan vi ha reservestue på soverommet etter at vi har grillet hvis det er dårlig vær. Gleder meg!

Det er kjipt ja Zarabi. :( Men det får bare være. Fikk to A og en B før jul så føler at jeg brått har sunket litt nå, men i det store og hele gjør det da ingen ting. Faget er innovasjon, og jeg er ikke typen til å starte egen bedrift i det hele tatt så. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så gøy når man ikke oppnår de resultatene man ønsker seg. Men det virker jo som at du har mange andre gode karakterer, så en C fra eller til gjør nok ikke så mye.

Ellers så synes ikke jeg heller innovasjon er så veldig spennende. Jeg kunne velge det som profileringsfag neste år (siste året på bachelor), men styrte langt unna. ;p

Håper du og samboeren får en fin 17. mai. Grilling med venner høres kjempekoselig ut. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Hei. Sier som de andre her, kjedelig at du ikke fikk det resultatet du ønsket. Men, man kan jo ikke være flink til alt da. Du har jo fått veldig gode karakterer ellers :)

Grilling på 17. mai hørtes kjempekoselig ut, selv skal jeg lese til eksamen.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal lage deilige grillspyd til 17-mai, og det er sååå godt :sikle:

Kjempe stor klem til deg :klem: og håper du får ei god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joje: Koselig å sedeg igjen! Ja gleder meg masse til 17 mai. Får bare håpe været holder. Og du kan være glad du ikke valgte innovasjon. ;) Eller det er jo sikkert mange som liker det også. Tror det er et fag man enten liker veldig godt, eller liker veldig dårlig. Har du noen planer for 17 mai da?

Marihan: Stakkars deg som må lese til eksamen på 17 mai. :( Har en veninne som går akkurat det samme som deg som jeg ba på grilling 17 mai, men hn må også være hemme å lese. Men det er jo mange andre dager å ha det gøy på da!

Lille Ballerina: Grillspyd hørtes kjempegodt ut! Jeg skal grille urtemarinert flintastek med grønnsaker i folie ved siden av, og kanskje bakt potet? Nå ble jeg sulten!

Nå er katten hos dyrlegen. Må inrømme jeg savner den litt. Har blitt veldig glad i den de siste dagene. I går så slapp i den ut litt selvm det er litt fy fy. Hun hadde bare vært hos oss i 2 dager men hun fan seg så godt til rette med en gang og bare maste så vi ga etter. Jeg ble med ut først da og hun bare gikk rundt og tittet.Så var ikke oe problem. Kom når vi ropte på henne og greier. Så tror vi kommer til å la henne få gå inn og ut som hun vil når hun er ferdig hos dyrlegen. Jeg kjenner henne litt fra før og vet at forrige eier slapp henne ut et døgn etter at de flyttet begge gangene og det var ikke noe problem.

I dag er det dagen før 17 mai, og da må jeg være litt flink og gjøre klart:

- Rydde veranda (ligger en del lister og treverk vi har tatt vekk når vi pusset opp. Det skal vi kappe opp og gi til pappa som yringsved. Greit å få vekk det i dag egentlig.

- Støvsuge soverom (skulle gjort det i går men kom aldri så lngt)

- Rydde soverom. (Har noe jeg ikke harfått pakket utog sånn der enda)

- Støvsuge og rydde kontor og gang og kjøkken.

Tror det skal bli klart til 17 mai da. :) Men først skal jeg se om det be lagt ut en ny lost episode i går og kose meg med den sammen med frokosten. Dessuten så må jeg gjøre skolearbeid selvom jeg har null motivasjon. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De ringte fra dyreklinikken og katten hadde både ørebetennelse og midd. Stakkars pus! Men er glad at vi fikk henne så vi kunne gjøre henne frisk da, selvom det koster penger. Dyrlegen sa at katten var uvanlig trivlig og kosete. *stolt* Hehe. Er ikke rart man blir glad i den katten. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

takk for hilsen i dagboken min!

har ikke rukket å lese gjennom hele din, men huker deg opp på mine innlegg så skal jeg holde meg oppdatert ;)

har selv tre katter som jeg er såå glad i-men jeg har desverre utviklet en veldig sterk allergi.. veldig slitsomt :(

håper du får en fin 17mai helg! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei LekeHusmor! Kosleig med noen nye ansikter her inne også. :) Så synd at du har fått katteallergi. :( Men det går greit med katt for det, eller må du kvitte deg med dem?

Nå har jeg skrevet nesten ferdig metodedelen til bacheloroppgaven. Har endt den til resten av gruppen så håper jeg de kommer med tilbakemeldinger, for jeg er ikke helt fornøyd. Men tror det skal bli bra.

Nå som skolearbeidet er ferdig for nå må jeg gå i gang med husarbeidet. Har nok å gjøre før i morgen, og skal i tillegg i stallen i kveld så fr bare begynne:

- Støvsuge soverom (skulle gjort det i går men kom aldri så langt)

- Rydde soverom. (Har noe jeg ikke har fått pakket ut og sånn der enda)

- Støvsuge og rydde kontor og gang og kjøkken.

- Tørke vinduskarm på kjøkkenet (er sagmugg der etter at vi holdt på med lister)

- Sette inn sofa og lage ministue på soverommet til i morgen.

- Kjøre hageavfall hjem til samboers foreldre.

- Plante stemor i den avlange potta.

- Skrive ferdig "førsteutkast" til metode på bachelor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blah :( Til søndagen reiser hesten jeg rir så da er jeg ikke hestejente lenger. Skal selvfølgelig se meg om etter en ny hest da. Men det skal bli litt godt med nen uker jeg bare kan tenke oppussing, jobbing og bacheloroppgave. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å høre om hesten din. Håper du finner en ny en snart, men det er vel sikkert litt deilig å konsentrere seg om andre ting en periode også. ;D Jeg blir så glad når jeg leser om hvor godt du tar deg av dyrene dine da. Det høres ut som de har veldig gode "dyre-liv". Jeg får så vondt av de dyrene som aldri får være ute å bruke sansene sine, for det synes jeg er viktig når man tar på seg det ansvaret å eie et dyr.

Jeg har egentlig ikke så mye planer for i morgen. Jeg skal til byen å se på toget sammen med kjæresten og familien hans, også skal jeg på middag på kvelden. Hadde gjort mye for komme hjem til 17.mai da, men det gikk dessverre ikke i år. Håper været nede i Østfold blir litt bedre enn hva det er meldt. Det skal liksom ikke regne (eller snø!) på 17.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Joje! Håper du får en fin 17-mai! Veldig koselig at du kommenterer det med dyr Joje. Blir veldig glad for at noen bryr seg, for det er noen som overhodet ikke tenker slikt. Jeg syntes at folk som tar til seg dyr har en plikt til å gi dem et så godt liv som mulig. Det er så utrolig mange som ikke gjør det. Det er en ting i forbindelse med det som irriterer meg skikkelig, men jeg tror ikke jeg vil skrive det her inne. Men jeg skulle ønske at folk kunne tatt mer ansvar.

Aner ikke hvordan vær du har nå, men her på Østlndet er det skikkelig dårlig! Jeg akter å være inn helt til vi får besøk i 4-5 tiden. Jeg føler at jeg ikke har noe å gjøre ute i dette været. Får heller være sosial i ettermiddag/kveld. Ser ut som om vi får grille ute og spise inne.

Katten var ganske sjanglete i går stakkar. Men nå er den seg selv igjen. :) Vi må dryppe øredropper i ørene hennes to ganger daglig i to uker. Litt kjedelig, men da blir hun ve frisk. :)

--------------

Var trist å si hadet til hesten i går. Red på en avskjedstur og det eneste som sto i hodet mitt var å galoppere så fort vi klarte på alle veiene vi har pleid åri på. Bortsett fra oppvarming og avskritting da. Var kjempeherlig å bare fly bortover så fort hesten orket i dårlig vær og litt torden faktisk. Var i alle fall en fin siste tur. Nå skal det bli deilig med litt hestefri mens leiligheten og alt blir ferdig. Har hatt hetepause en gang før og den varte i 1- måneder før jeg fikk abstinenser. :P

Nei nå skal jeg spise og så skal jeg gjøre leiligheten fin til i kveld. I kveld skal vi lage gode drinker, og så tror jeg at jeg skal ha rødvin til maten. Herlig!

Ha en fin 17 mai alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...