Midna Skrevet 13. april 2008 Forfatter #721 Del Skrevet 13. april 2008 Planer for denne søndagen: - Skogstur med kjæresten, 40 minutter. - Tur med dyret, 20 minutter. - Måke kaninbur + uteluftebur. - Vaske matskåler. - Begynne på sammendrag til IKE oppgaven - Rydde hylle i skap med sminke og diverse, og prøve å kaste noe. Nå har jeg fyt en stor Smart Club plastpose med diverse skrap. Har også kastet en stor bunke blader og lagt vekk en dle ting jeg ikke skal ha, men som jeg heller ikke vil kaste. Er vel noen steder jeg kan levere det? Er fremdeles ikke fornøyd, så tenkte egentlig bare å fortsette jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 13. april 2008 #722 Del Skrevet 13. april 2008 Du og jeg kunne hatt bilferie sammen, fordi vi har nøyaktig samme musikksmak Dog jeg hører på 50/50 klassisk også :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 13. april 2008 #723 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg vil også bli med på bilferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 13. april 2008 Forfatter #724 Del Skrevet 13. april 2008 Så gøy! Nå liker jeg dere enda bedre! Jeg hører en sjelden gang på klassisk Lille Ballerina. Har du noen tips? Er ganske behaelig å høre på det om morgenen syntes jeg. Men da er det mest radio mens jeg kjører til jobb. Nå har jeg og kjæresten sett på film, og nå driver han og søster og spiller play station, mens jeg tar en liten pc pause. Tror jeg har blitt KG avhengig jeg. I morgen skal jeg opp klokken seks, for vi skal gjøre siste innspurt på IKE oppgaven. Jeg har gjort helt sykt mye på denne oppgaven i forhold til de andre på gruppen. Så regner med at jeg gjør en del mindre på bachelor. Har forsåvidt skrevet like mye som de andre på den, og kanskje mer også. Men da kan jeg jo roe ned litt nå fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 13. april 2008 Forfatter #725 Del Skrevet 13. april 2008 Må bare legge inn et godt ord for Graham Colton. Han er vel mest kjent i USA, men er absolutt verdt åhøre på. I alle fall på rolige kvelder slik som denne. En av mine yndlingsanger for tiden: Blue October - You make me smile <3 Blir alltid så glad av den sangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 14. april 2008 Forfatter #726 Del Skrevet 14. april 2008 Vi skal ta over leiligheten i dag isteden!! Snakket med megleren og den var klar! Så klokken 17 i dag er vi huseiere! : DDDD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 14. april 2008 Forfatter #727 Del Skrevet 14. april 2008 :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 14. april 2008 #728 Del Skrevet 14. april 2008 Ååååå så spennende. Gratulerer så mye Nå begynner en ny og spennende epoke. :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 14. april 2008 #729 Del Skrevet 14. april 2008 Å, så morsomt!! Gratulerer! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 14. april 2008 #730 Del Skrevet 14. april 2008 Vi skal ta over leiligheten i dag isteden!! Snakket med megleren og den var klar! Så klokken 17 i dag er vi huseiere! : DDDD Så fantastisk! Gratulerer kjempemasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 14. april 2008 Forfatter #731 Del Skrevet 14. april 2008 Takk!! Kommer rett fra leiligheten nå og jeg elsker verandaen og hagen! Kjæresten er fremdeles igjen i leiligheten og planlegger kjøkken sammen med en kjøkkenkyndig veninne av moren hans. Så mulig vi faktisk henter kjøkken på ikea i morgen! Inne har jeg mange planer før jeg blir fornøyd. Planene går mest i maling og sparkling og tapetsering av stue + litt fiksing av stuegulv. Veldig usikker påom vi skal ha det slikt som det er nå eller om vi skal legge nytt... Fint blir det til slutt i alle fall! Planen aller først er nok å male kjøkken men samboeren fikser kjøkkeninnredning, male gang og male/tapetsere stue. Vil også male over soverom og gjestesverom. Men det kommer litt senere. Blir mye å gjøre, men gjett om det blir fint! Vinduskarmen på gestermmet er faktisk s bred at jeg kan sitte inne i den. <3 Elsker brede vinduskarmer! Nå skal jeg få i meg litt mat før jeg fyker i stallen. I morgen er det tidlig opp på ikea også setter samboer meg av påskolen etter det. Og etter skole er det nok komfyr og kjøleskaptitting + bestilling av sofa. Og muligens kjøkkeninnredning.. hjelpes! Vi har mye å gjøre før vi flytter inn ja! Vil flytte inn ordentlig NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 14. april 2008 Forfatter #732 Del Skrevet 14. april 2008 Nå har kjæresten revet ned en del av kjøkkeninnredningen og målt ordentlig, og designet på kjøækkenet er helt ferdig. Så i morgen kjører jeg og kjæresten inn til ikea på morgenen, og etter at vi har blitt enige om detaljene inne på ikea så kjører han meg ned på skolen mens han og broren plukker med seg hele kjøkkenet på ikea og kjører hjem med den! Dette blir bra! Må huske på å føre over penger fra sparekonto til brukskonto slik at vi får betalt for herligheten også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 14. april 2008 Forfatter #733 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg lurer veldig på hvorfor vi har en bringebærbusk i blomsterbeddet! Den skal vekk for å si det sånn! De er ikke akkurat pene i tillegg til at de sprer seg som ugress. Når vi har kommet litt på plass må jeg virkeligta et tak i hagen. Hageplaner: - Dra opp bringebærbusk - Luke blomsterbed - Plante mer i blomsterbed - Fikse verandakasse - Så litt mer gress - Plante tujahekk rundt hele hagen (nå er det på den ene kortsiden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 15. april 2008 #734 Del Skrevet 15. april 2008 Spennende med nytt kjøkken!! Og jeg misunner der hagen din... Har så lyst på egen hage :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 15. april 2008 Forfatter #735 Del Skrevet 15. april 2008 Nå er jeg sliten! Samboer, broren hans og jeg har vært på ikea og hentet hele kjøkkenet og fått det i hus, og det var MYE! Hadde henger og både den og hele stasjonsvogna ble veldig full. Men deilig å få det overstått. Nå er det egentlig bare helt fullt op av kjøkkendeler i esker overalt, og det er litt kaos. Men lite å gjøre med det. Har fått skrudd sammen stammen til 5 skap allerede. I morgen drar vi ut resten av kjøkkeninnredningen (har fått bort halve). Jeg skal også skrubbe veggene i kjøkkenet der vi skal male slik at jeg er helt sikker på at det ikke sitter noe fett eller annet som gjør at malingen ikke sitter. Har nok å gjøre i alle fall. Bare å velge og vrake i oppgaver. Jeg elsker foresten benkaplata vår! <3 Er bare litt over ett døgn siden vi tok over, så jeg syntes vi har vært ganske efektive egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 16. april 2008 Forfatter #736 Del Skrevet 16. april 2008 Dagens planer: - Skrive ferdig milepælsplanen til bacheloroppgaven. - Gå tur med dyret. - Måke kaninbur. - Bestille sofa på bohus. <3 - Vaske kjøkkenvegger. - Rive ned resten av den gamle kjøkkeninnredningen. Slik skal vårt nye kjøkken bli: - Mørkt gråaktig "flisgulv" (det var der fra før, og er kjempestilig) - Vegger i antikk hvit - Hvit kjøkkeninnredning fra ikea i designet lindingö. - Valnøttfarget benkeplate (elsker den fargen, varm og fin) - 16 cm lange rette stålhåndtak på dører og skuffer. - Stålplate bak komfyr og mest sansynlig mosaikkfliser bak resten i en lys farge. - Komfyren skal være innebygd induksjon i stål. - Kjøleskapet skal være et kombikap i stål (mest sannsynlig et fra asko som det ikke blir fingermerker på). - Liftgardiner i vinduskarm (aner ikke hvilken farge, men det er jo ikke noe stress enda). Jeg tror i alle fall det kommer til å bli stilig. Så får bare krysse fingrene! Jeg er virkelig glad for at jeg har spart opp penger til dette! Hvis ikke så hdde ikke dette vært mulig. Kjøkkeninnredningen fra ikea kommer på rundt 23 000 og det er ikke ille syntes jeg! I tillegg kommer jo avtrekksvifte, kjøleskap og induksjonsovn da. Men tror ikke sluttsummen blir avskrekkende. Må bare ha råd til møbler til resten av huset + at det må jo stå igjen litt på sparekontoen! Jeg drømte foresten i natt av vi hadde så stor kjøkkeninnredning at vi ikke fikk plass til kjøleskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 16. april 2008 Forfatter #737 Del Skrevet 16. april 2008 Dagens planer: - Skrive ferdig milepælsplanen til bacheloroppgaven. - Gå tur med dyret. - Måke kaninbur. - Bestille sofa på bohus. <3 - Vaske kjøkkenvegger. - Rive ned resten av den gamle kjøkkeninnredningen. Nå er vi nesten ferdig med semesteroppgaven i ike! I morgen skal vi sette den sammen og gjøre den helt ferdig på skolen. Håper vi får levert den i morgen, men rekker vi det ikke så er det ikke krise. Fo den skal egentlig ikke leveres før tirsdag 22. Nå gleder jeg meg til å dra i leiligheten! Må finne frem vasketing og støvsuger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 16. april 2008 #738 Del Skrevet 16. april 2008 Åh.. husker hvordan vi hadde det når vi holdt på med det samme :-D Er enda like forelsket :rødme: Kos deg med å bygge hjemmet deres, det er best i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 16. april 2008 Forfatter #739 Del Skrevet 16. april 2008 Så herlig å høre at dere fremdeles er like forelsket! :rødme: Dette er en utrolig spennende periode! Nå lager jeg nistemat for kveldens arbeid i leiligheten. Rundstykker med ost, skinke og paprike, kanelboller og litt knekkebrød ved siden av tilfelle det ikke blir nok og det blir sent. Kanskje ha med litt frukt også? Gleder meg til jeg kan lage mat på mitt eget kjøkken jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 16. april 2008 Forfatter #740 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg gleder meg til det liksom blir vårt hjem. Men våre ting og alt design i vår egen smak. Gleder meg til å pusle i hagen og få den til å blomstre, grillkvelder på verandaen med stearinlys, pledd, gode venner og masse vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå