Gjest marihan Skrevet 11. april 2008 #701 Del Skrevet 11. april 2008 Bare 4 dager? Å, så spennende!! Har du fått pakket? Ønsker deg en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 11. april 2008 Forfatter #702 Del Skrevet 11. april 2008 Huff, nei jeg har ikke fått pakket! Hjelpes. Det bør jeg kanskje gjøre? Jeg har jo bare et rom å pakke ut av, så er jo ikke sååmye. Men sikker på at det blir ganske mye for det. Hm... Kanskje jeg bør begynne litt i dag? Vi flytter ikke inn på tirsdagen da. Siden vi skal oprøve å få opp kjøkkenet først. Men kan jo kjøpe kjøleskap og leve på kald mat til det er oppegående også da... Hm... Jeg lurer på om den blemma mi er noe annet enn en blemme jeg. Jeg får nemlig opp en visdomstann like ved der jeg har "blemma", og det er mer en kjempestor hevelse i "kinnet" helt bakerst som snur seg rundt tanna liksom. Visdomstanna har kommet ca halveis opp uten problemer, man kanskje jeg har fått bakterier nede i tannkjøttet? Har i alle fall brukt nesten en time på å få i meg frokost som var et og et halv rundstykke me bare smør på. Må virkelig ta meg en tur på apoteket snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 11. april 2008 #703 Del Skrevet 11. april 2008 Da har du nok en absess.. Matrester og annet rusk kiler seg under tannkjøttet, og lager en bettennelse, en pericoronitt. Prøv eventuelt antibakterielt skyllevann, som feks Corsodyl. Det er så ubehagelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 11. april 2008 #704 Del Skrevet 11. april 2008 Hei Miss Ariel. Hva sier du til kaffe en dag i begynnelsen av mai? Høres spennende ut med flytting. Husk å skrive alle detaljene her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 11. april 2008 Forfatter #705 Del Skrevet 11. april 2008 Har kjøpt det på apoteket nå lille ballerina. :D Så krysser fingrene for at det hjelper. Serena: Hadde vært koselig med en kaffe i begynnelsen av mai! Sender deg en pm jeg! Skal love å skrive masse om flyttingen! Gleder meg så utrolig mye. Nå er typenlitt sur på meg da, fordi jeg sovna i stad mens vi planla kjøkken. Var virkelig ikke meninga å sovne men. Planer for dagen - Frisørtime <3 - Banken og skrive under lånepapir - Ri hesten - Jobbe med milepælsplan til IKE oppgaven - Trene styrke - Rydde i papirer i skrivebord (kastet en svææær bunke) I dag har vi vært i banken og blitt "gjeldsslaver". Nå begynner det hele å bli litt mer virkelig. Har også vært hos frisøren, og er veldig fornøyd! Frisøren min er så flink, og jeg har aldri lyst til å bytte til en annen! Kjøpte også en shampo som tok vare på farget hår i tillegg til at det gav volum. Så fikk da brått brukt nesten 500 kr i dag også. Nå får jeg få den late rompa mi opp fra stolen og komme meg i stallen. I dag blir det nok en fin ridetur på meg og hesten. Har lyst til å flytte u i dag jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 12. april 2008 Forfatter #706 Del Skrevet 12. april 2008 Planer for dagen - Frisørtime <3 - Banken og skrive under lånepapir - Ri hesten - Jobbe med milepælsplan til IKE oppgaven - Trene styrke - Rydde i papirer i skrivebord (kastet en svææær bunke) Fikk gjort alt i går unntat tening *skjerpemeg*. I dag har jeg og kjæresten sovet litt lengre enn vanlig og vi har vært å sett på kjølekap og induksjonsovn. Tror vi står mellom to modeller påbegge nå, så vi får se hvor vi får best pris. Planene for dagen: - Se på kjøleskap og komfyr - Ri hesten (w) - Skrive litt på metodedel til bachelor - Slappe av og kose meg med iskald hvitvin sammen med kjæresten<3 Nå er det 3 dager til vi tar over!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 12. april 2008 #707 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg hadde spesielt sansen for siste punkt på dagens liste . Ha en fin helg, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 12. april 2008 #708 Del Skrevet 12. april 2008 Så spennende at dere snart flytter inn. Syntes egentlig hele prosessen har gått kjempe fort. Er ikke så lenge siden dere fikk vite at dere skulle overta, er det det da?? ååå..hvitvin hørtes godt ut, dere får feire med måte :gjeiper: Ha en fortsatt fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 12. april 2008 Forfatter #709 Del Skrevet 12. april 2008 Ada: Det siste punktet er det jeg liker best også! Skal virkelig kose meg med den hvitvinen. <3 Zarabi: Sa du fort? Jeg syntes ingenting har gått så sakte noensinne jeg. Føles ut som om tiden har stoppet. hehe. Vi fikk vite at vi fikk den 25 mars. Men nå er det ikke mange dagene igjen! Nå har jeg vært i stallen og ridd W. Og det er en så herlig hest! Når hesten jg egentlig rir (t) blir solgt skal jeg ri W mer, og det gleder jeg meg til. Hun ser liksom ut som hester om blir beskrevet i bøker, men som man sjeldent ser i virkeligeten. Helt svart med hvitt i panna, med skikkelig edelt hode og kropp. Hun er halvt fullblodshest, og det kan man virkelig se. <3 Nå er det dusj og ordne meg litt, og så kjører jeg tilbake til kjæresten. Er så gøy å ordne håret nå som det er nyklippet. Ser liksom stilig ut uansett. Skal lage middag til meg og kjæresten etterpå. Skal lage ris, kyllin og kylling bretagne saus. Ved siden av skal jeg woke gulrøtter, sukkererter, kinakål og noen babymai. Nam! Ha en strålende helg dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 12. april 2008 Forfatter #710 Del Skrevet 12. april 2008 Planene for dagen: - Se på kjøleskap og komfyr - Ri hesten (w) - Skrive litt på metodedel til bachelor - Slappe av og kose meg med iskald hvitvin sammen med kjæresten<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 12. april 2008 #711 Del Skrevet 12. april 2008 Raskt ja... Dere får jo flytte inn etter bare 3 uker. Veit om mange som må vente en mnd til halvannen, trodde det var vanlig jeg..hehe..men det er klart, når man gleder seg, så kan ingenting gå raskt nok..hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 12. april 2008 Forfatter #712 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Det stemmer det Zarabi, men vi tok den på forkjøpsrett vi Så ta hoppet vi bare inn i kontrakten midt i prosessen liksom. Smarte vi! Endret 13. april 2008 av Miss Ariel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 13. april 2008 Forfatter #713 Del Skrevet 13. april 2008 Nå må jeg bare stå opp! Snakk om å være lat! Hadde det koselig i går. En halv flaske vin, god mat og fotballkamp med kjæresten og broren hans Etterpå var vi på kino og så lange flate ballær 2. Filmen var helt grei den. Nå er det tid for litt frokost ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 13. april 2008 Forfatter #714 Del Skrevet 13. april 2008 Ny yndlingsmusikk: The Killers! Beste jeg har hørt på lenge faktisk. Typisk band man faktisk kan høre på hele albumet om og om igjen uten å bli lei. Annen musikk jeg liker: - Lifehouse - Plain White T´s - The Fray - Blue October - Jack Johnson - Foo Fighters - RHCP - Madrugada - REM - Graham Colton - James Morrison - The Sounds - Justin Timberlake - Enya - Paolo Nutini - Michael Buble - Simple Plan - John Fogerty - Daughtry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 13. april 2008 Forfatter #715 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Planer for denne søndagen: - Skogstur med kjæresten, 40 minutter. - Tur med dyret, 20 minutter. - Måke kaninbur + uteluftebur. - Vaske matskåler. - Begynne på sammendrag til IKE oppgaven - Rydde hylle i skap med sminke og diverse, og prøve å kaste noe. Endret 13. april 2008 av Miss Ariel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 13. april 2008 #716 Del Skrevet 13. april 2008 Det stemmer det Zarabi, men vi tok den på forkjøpsrett vi Så ta hoppet vi bare inn i kontrakten midt i prosessen liksom. Smarte vi! Åååå så genialt, da vil jeg å gjøre sånn..hehe. sikkert greit å ha god tid hvis man har et annet hus å flytte fra, men oss som skal etablere oss for første gang vil jo komme igang så fort som mulig..hehe. Gleder meg til vi sakl flytte. to mnd til nå, men har null penger å innrede for. Så må nok bare vente til vi begynner å jobbe og får inn noen penger Lykke til videre med pakkingen. Jeg er skikkelig dårlig på å kaste ting, så sparer på så utrolig mye drit..hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 13. april 2008 Forfatter #717 Del Skrevet 13. april 2008 Ganske genialt ja!Så bare å melde seg inn et boligbyggelag, eller å arve ansiennitet med en gang hvis du tror du kommer til å kjøpe leilighet i borettslag. Hun som først hadde skrevet under kontrakten på leiligheten vår ble veldig lei seg for at vi tok den fra henne, og det skjønner jeg jo men. Bra for oss! Jeg er også altfor flink til å ta vare på ting. Men har heldigvis blitt bedre nå håper jeg. hehe Håper alt går bra med oppgaven din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 13. april 2008 #718 Del Skrevet 13. april 2008 Ser at vi liker mye av den samme musikken! Morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 13. april 2008 Forfatter #719 Del Skrevet 13. april 2008 Så artig da, Marihan. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 13. april 2008 Forfatter #720 Del Skrevet 13. april 2008 Planer for denne søndagen: - Skogstur med kjæresten, 40 minutter. - Tur med dyret, 20 minutter. - Måke kaninbur + uteluftebur. - Vaske matskåler. - Begynne på sammendrag til IKE oppgaven - Rydde hylle i skap med sminke og diverse, og prøve å kaste noe. Da var sammendraget skrevet, og det var ikke så ille. Får fikse på det på skolen i morgen. Men siden jeg flytter til uka, så vil jeg få gjort ferdig så mye nå slik at jeg kan fokusere på hus og hage så mye som mulig! <3 Må bare si at jeg gleder meg helt sykt mye til å få min egen lille hage! Det er liksom drømmen. Nå skal jeg begynne å rydde. Egentlig gøy å rydde når man er i ryddehumør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå