Amalie_85 Skrevet 7. mars 2008 #521 Del Skrevet 7. mars 2008 Å så trist det med farmoren din Er jo ikke lett å vite at noen ligger der å har det vondt. Men ellers er jeg bare innom for å krysse fingrene for leiligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #522 Del Skrevet 7. mars 2008 Nei er ikke lett det... Nå har jeg ringt arbeidsgiver og har fått fri i helgen. Har dårlig samvittighet for det, men orket rett og slett ikke tanken på å jobbe når jeg er lei meg! Vi krysser også fingrene for leiligheten Amalie Kjæresten min ringte inn til Sobbl for å mase og de hadde fått salgskontrakten og de kunne ikke finne navnene hennes i registrene i alle fall. Men de skulle søke på personnummeret hennes i neste uke når de var litt lenger ute i prosessen... Men det lover i alle all godt. Og da får vi bare håpe at det ikke er noen andre interesserte... Nå sitter jeg i senga med klærne på, nå må jeg bare stå op å få i meg noe mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 7. mars 2008 #523 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for å ikke gå på jobb. Det er kjempetungt å være på jobb når man er lei seg, og det er ingen som forventer at du skal være der. Ta godt vare på deg selv i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #524 Del Skrevet 7. mars 2008 Takk for forståelsen Marihan Også er det det at når jeg først er på jobb så er det jeg som har ansvaret for alt. et er ikke sånn at jeg jobber med flere. Så skulle jeg brått bli veldig lei meg og måtte gå fra jobb så kan jeg på en måte ikke komme meg vekk. Så da er det nok best å bli hjemme. Hvis jeg føler meg grei så vurderer jeg å ta litt av lørdags kvelden og kanskje litt søndag, men det får jeg ta som det kommer. Trenger egetlig pengene veldig, men det får jeg bare la være å tenke på. Nå har jeg fått i meg litt frokost og en kopp te og føler meg egentlig ikke så ille. Skal ta meg en dusj nå og smøre meg inn med body butter og fikse negler og sånn. Trenger å ha noe å gjøre, det hjelper masse på humøret! Dagens planer: - Måke kaninbur - Gå tur med kanin - Dusje og ta litt "mini spa" - Ri dresur med hesten - Pusse dresursalen til hesten - Rydde litt på rom Gleder meg til å komme i stallen. Når jeg er sammen med hestene da blir jeg alltid i bedre humør. Selvom jeg er lei meg så må jeg jo bare prøve å gi meg lov til å prøve å være glad også. Jeg prøver å tenke på at dette er uungåelig og at det ikke er noe jeg kan gjøre med det. For det er det faktisk ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 7. mars 2008 #525 Del Skrevet 7. mars 2008 Godt du har noe å henge fingrene i da så du kan få tankene over på noe annet for en stund. Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #526 Del Skrevet 7. mars 2008 Hei Ada! Nå har jeg vært i stallen og trent dresur med hesten ute på ridebanen i regnværet. Det fikk tankene mine vekk en god stund. Hesten syntes det er litt tungt det jeg ber han om om dagen, så isteden for å gjøre det å prøver han å bukke meg av : p men etter en del diskusjoner fant han ut at han fikk gjøre som jeg sa, og da gikk det vldig bra! Nå skal jeg ta meg en dusj og så kommer kjæresten og henter meg. Vi skal lage hjemmalaga hamburgere. Det blir morsomt! Mamma og pappa er på sykehuset og besøker farmor nå. Jeg hadde ikke lyst til å være med. Jeg har egentlig lyst, men jeg tror ikke farmor bør se at jeg er så lei meg. Det hjelper nok ikke henne... Kanskje jeg klarer å besøke henne hvis hun er der i morgen. Har fått gjort noen av planene for i dag: Dagens planer: - Måke kaninbur - Gå tur med kanin - Dusje og ta litt "mini spa" - Ri dresur med hesten - Pusse dresursalen til hesten - Rydde litt på rom Droppet å pusse dresursalen fordi jeg var så våt da vi vr ferdige med å ri, så det fristet mest å kmme seg hjem. Får se om jeg rekker å gå en tur med kaina før jeg blir hentet. Skal bli godt å komme til kjæresten nå så han kan muntre meg opp. Også er det masse å se på tv i kveld å :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 7. mars 2008 #527 Del Skrevet 7. mars 2008 Fredager er kjempebra tv-kveld! Kos deg i kveld søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #528 Del Skrevet 8. mars 2008 Huff! i dag sov jeg til kvart på elleve. Våknet først ni men da følte jeg meg skikkelig slækk og hadde vont i hodet. Så fant ut at jeg måtte sove litt til. Nå har jeg fått i meg mat og formen er litt bedre - men lurer på om jeg kanskje har litt feber? Er sånn ekkel varm og kald om hverandre. Men men. Nå sitter jeg hos kjæresten og han har dratt på kamp. Skal snart kjøre hjem nå. Skal kjøre innom felleskjøpet på vei hjem å kjøpe pellets til kanina for gikk helt tomt i går (må liksom vente i det lengste). I dag har jeg bestemt meg for å besøke farmor igjen. Tror vi drar i fire tiden. Før det skal jeg bruke tid på skolearbeid og kanin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 8. mars 2008 #529 Del Skrevet 8. mars 2008 Er det noe nytt om henne? Jeg lå også lenge i dag . Men det var fordi jeg satt opp til langt på natt med studier altså, bare så det er sagt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #530 Del Skrevet 8. mars 2008 Hei Ada Det er ca det samme med henne, så vidt jeg vet. De sparer ikke på morfinen, og det er vel et dårlig tegn på en måte... I dag har jeg vært ganske flink (til tross for en treg star). Og Ada; hvis du var sent oppe pga studier er det selvfølgelig heeelt greit å sove lenge med god samvittighet Fikk vært på felleskjøpet og kjøpt litt kaninpellets - så da har jeg det frem til sommeren eller noe =p Da jeg kom hjem måket jeg kaninbur og gikk en tur med kanina. Hun koste seg i alle fall. Etter det fant jeg ut at jeg måtte trene, selvom det fristet lite. Syklet 1 mil på trimsykkelen og tok diverse styrkeøvelser etterpå. Det var trening 4 denne måneden, så jeg ligger godt an. Ska ha minst 10, men jeg satser egentlig på mer Har bare ikke satt meg noe konkret mål. Jeg tror at så lenge det lbir over 10 skal jeg bli strålende fornøyd! Nå sitter jeg i sofaen med laptopen og planleggingsboka mi. Har planlagt mesteparten for neste uke, men må putte inn litt trening og slike ting nnimellom. Er så gøy å planlegge! Og de forskjellige tingene har hver sin farge Nå har jeg åpnet opp dokumentet til bacheloropgaven, så det er på tide at jeg begynner å skrive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 8. mars 2008 #531 Del Skrevet 8. mars 2008 Du er flink, flink, flink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 8. mars 2008 #532 Del Skrevet 8. mars 2008 En god lørdagsklem til deg Miss Ariel Selv om du er lei deg, så tror jeg bestemoren din synes det er godt at du er innom hos henne. Det er lov til å være lei seg i en slik situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #533 Del Skrevet 8. mars 2008 Ada: Lille Ballerina: Jeg kommer rett fra sykehuset nå, og det var skikkelig godt å se henne i dag. Hun har det jo ikke bra, men nå viste jeg hva som ville møte meg og da var det egentlig bare godt å se henne igjen. Så jeg angrer ikke på at jeg gjorde det. Skal besøke henne så ofte jeg klarer før det er over. Fikk jobbet litt med bacheloroppgaven før vi dro også. Det går sakte men sikkert fremover. Nå drar jeg til kjæesten og vi skal bestilleen pizza bare i kveld. Greit å ta det litt lettvint! Egentlig så bør jeg skrive litt mer i kveld også, men vi får se Tenker på en ting... Nå føler jeg meg litt bedre. Eller ikke bra, men jeg gråter ikke åsån. Er det feil å ikke dra på jobb i morgen? Jeg har jo fått fri men har dårlig samvittighet. For er i forholdsvis i godt humør og slikt, men går jo med en vond følelse i meg. Og jeg har liksom ikke lyst til å møte masse folk, og det å måtte være hyggelig, blid og serviceinnstillt liksom... Hva tenker dere som eventuelt er innom dagboken min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 8. mars 2008 #534 Del Skrevet 8. mars 2008 Vet du.. Jeg tror du skal bare være hjemme med god samvittighet. For å gå på jobb, med et ytre som ikke står i stil med det indre, er slettes ikke noe god opplevelse. Jeg angrer så utrolig på at jeg jobbet som jeg gjorde i uka som gikk, når jeg egentlig burde brukt den lille energien jeg hadde igjen på meg selv og familien min. Det er mitt råd fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 8. mars 2008 #535 Del Skrevet 8. mars 2008 trist å lese om farmoren din..som du veit, så har jeg nå nettopp vært igjennom samme prosess. jeg trøster meg med det at min bestefar innerst inne var klar for å forlate oss. Han var syk og sliten. Det er godt å kunne trøste seg med dette. Jeg syntes ikke du burde ha noe dårlig samvittighet for at du ikke reiser på jobb. Er man trist så er man trist, å da er det vanskelig å være serviceinnstilt. Han en fortsatt fin helg, og kos deg med farmoren din. De setter utrolig pris på besøk. Siste gangen jeg besøkte bestefar på sykehuset, så jeg hvordan han lyste opp, selvom han var helt nedkjørt og proppfull av morfin. Helt ubeskrivelig var det Flott at du klarer å jobbe så bra med skolen også. Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #536 Del Skrevet 9. mars 2008 Tusen takk for rådet ballerine og zarabi Jeg har vært på sykehuset nå, og det var godt å se henne igjen. Angrer ikke på at jeg ble hjemme slikat jeg kunne komme på sykehuset! Vi er ikke så altfor lenge på besøk for hun blir veldig sliten. Men hun blir veldig glad når vi kommer merker jeg. Hun får besøk fra noen andre i familien senere i dag, så får håpe hun fikk sove litt før det. Nå stter jeg her med bacheloroppgaven forran meg og skal jobbe med den. Studiemål for denne søndagen: - Skrive ordentlige litteraturhenvisninger og referanser på det jeg har srevet hittil - Skrive om diskusjonen rundt un undersøkelse som ble foretatt - Skrive på forretningskonseptet til semesteroppgven i IKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #537 Del Skrevet 9. mars 2008 Studiemål for denne søndagen: - Skrive ordentlige litteraturhenvisninger og referanser på det jeg har srevet hittil - Skrive om diskusjonen rundt un undersøkelse som ble foretatt - Skrive på forretningskonseptet til semesteroppgven i IKE Nå er jeg ferdig med littaraturhenvisningen, og det var kjedelig!! Har brukt et par sekundærkilder. Det er litt fy fy. Men artiklene finnes ikke i de databasene vi har tilgang i via skolen (og det er mange) så da får det bare være. Nå får jeg bare fortsette å skrive. Det værste er i alle fall over. Jo mer jeg skriver jo mer litteratur får jeg å føre på, men nå skal jeg ta det nøyaktig etterhvert som jeg skriver så slipper det å bli så kjedelig Det er deilig være i gang i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #538 Del Skrevet 9. mars 2008 Studiemål for denne søndagen: - Skrive ordentlige litteraturhenvisninger og referanser på det jeg har srevet hittil - Skrive om diskusjonen rundt un undersøkelse som ble foretatt - Skrive på forretningskonseptet til semesteroppgven i IKE Sånn, nå har jeg fått gjort litt. Hittil har jeg 1380 ord på forretnngsplanen (litt over 4 sider) og 500-600 ord på bachelor så det går da fremover. For å åkunne skrive mer p bacheloen som er det midterste punktet må jeg lese tre ikke altfor lange artikler hvor noen forskere driver og skriver artikler der de kommenterer hverandre. Skal begynne nå i vkeld, men tror nokk ikke jeg får skrevet noe på det i kveld. Men det går greit. Sliter litt med forretningskonseptet i IKE. Har mye å skrive, problemet er bare å få det ned på en strukturert måte, og det sliter jeg litt med. Men skal ikke klage når jeg har kommet så godt i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GossipGirl Skrevet 9. mars 2008 #539 Del Skrevet 9. mars 2008 Flink du er! Ønsker deg en fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 9. mars 2008 #540 Del Skrevet 9. mars 2008 Ser ut som du har vært effektiv i dag. Jeg har slitt med lese- og skrivelysten i dag, og har derfor kun klart ett av to mål jeg hadde for i dag. Fikk en smule dårlig samvittighet da jeg leste din liste, og det du hadde klart i løpet av kvelden. Så koselig at farmoren din ble glad når du kom på besøk . Blir det en travel uke, Miss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå