Gå til innhold

Miss Ariels lille hjørne

Midna

Anbefalte innlegg

Jeg sliter skikkelig med den artikkelen. Har lest litt og skummet igjennom en del og skrevet en og en halv side med notater. Men jeg syntes det er vanskelig å skjønne alt, og jeg syntes ikke den var så veldig interessant... Tror jeg gir meg nå og heller tar å gjør litt husarbeid (er hos kjæresten), og får brukt litt energi på noe annet enn lesing.

Syntes virkelig ikke bachelor oppgave er noe morsomt i det hele tatt. Syntes det er et utrolig stort hopp i forhold til de andre oppgaven vi har hatt tidligere - føler meg egentlig ikke moden for det i det hele tatt! Men det får bare gå. Får håpe de andre på gruppen min er klokere enn meg ;)

-----------

I morgen skal jeg og de to andre på gruppa mi ha vinkveld :hoppe: Det blir i alle fall veldig koselig!

Foresten; i kveld SKAL jeg trene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GossipGirl

Hei søta.

Den artikkelen høres virkelig ikke noe morsom ut... håper uansett det går bra til slutt. :)

Takk for koselig hilsen, du vet, det er alltid morsomt å lese her inne. Jeg kan ikke la være å bli imponert over alt du får gjort rent studiemessig. Jeg har jobbet intensivt med studiene noen uker nå, og blir virkelig inspirert av å lese her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt du er GossipGirl! :klemmer: Sannheten er vel at jeg ikke er så flink med studiene akkurat nå, men får håpe det tar seg opp :)

Nå har jeg vært i stallen og ridd meg en tur i tåka. Da jeg kom hjem hoppet jeg rett i treningsklær og syklet 1 mil på trimsykkelen og gjorde diverse styrkeøvelser etterpå. Trening 5 av 10 gjennomført. Er ikke så veldig flink med de treningene denne måneden heller.. Men SKAL klare ti altså.

Fikk også hentet høy til kanina i dag, så nå er verandakassa/høykassa stappfull av høy igjen :D Det varer jo en stund til bare en kanin. I moren er jeg nødt til å gå en tur med henne før jeg drar i stallen på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Effektiv dag :) Hittil i dag har jeg vært i stallen og hatt en HERLIG dresurøkt med hesten. Han jobbet skikkelig bra, og både han og jeg ble svette og slitne ;) Er så deilig når jeg har han hver eneste dag! Da kommer jeg liksom skikelig inn i treningen avh an, og da går det mye bedre. I morgen skal jeg og søster ri på lang treningstur på lange grus veier i skogen, men litt skogstier innimellom. Får satse på pent vær :)

Da jeg kom hjem fra stallen gikk jeg rett ut til kanina og måket bur og gikk 20 minutters tur. Satt henne ut i utelufteburet etterpå.

Nå skal jeg snart til Oslo på ost og vinkveld med to jenter i klassen. Det blir utrolig koselig! Drar litt over alv fem og tar tolv toget hjem igjen. Før den tid skal jeg spise skikkelig god kyllinggryte og slappe av med boken jeg leser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GossipGirl
Effektiv dag :) Hittil i dag har jeg vært i stallen og hatt en HERLIG dresurøkt med hesten. Han jobbet skikkelig bra, og både han og jeg ble svette og slitne ;) Er så deilig når jeg har han hver eneste dag! Da kommer jeg liksom skikelig inn i treningen avh an, og da går det mye bedre. I morgen skal jeg og søster ri på lang treningstur på lange grus veier i skogen, men litt skogstier innimellom. Får satse på pent vær :)

Da jeg kom hjem fra stallen gikk jeg rett ut til kanina og måket bur og gikk 20 minutters tur. Satt henne ut i utelufteburet etterpå.

Nå skal jeg snart til Oslo på ost og vinkveld med to jenter i klassen. Det blir utrolig koselig! Drar litt over alv fem og tar tolv toget hjem igjen. Før den tid skal jeg spise skikkelig god kyllinggryte og slappe av med boken jeg leser. :)

Høres ut som en herlig kveld. Kos deg masse, søta, det fortjener du etter en så produktiv dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ada Blûe

Her skjer det så mye at jeg ikke klarer å holde følge :ler: . Håper det står bra til med deg og at du koser deg på vinkveld med studievenninner. Det høres ordentlig koselig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det veldig koselig i går kveld! :) Må absolutt gjentas. Var ikke .like koselig da jeg skulle tidlig opp for å trene hesten på morgenen i dag, men var i super form etter litt frokost.

Har blåst fryktelig mye i dag! Jeg og søster red en tur på 1 time og 40 minutter. Det var deilig å få kommet seg ut, selvom vinden var sterk. Hestene syntes selvfølgelig at alt som blåste va kjempeskummelt men vi hldt oss på.

Nå har jeg kommet hjem fra stallen og skal spise nybakt brød, se på lost fra i går og ta en varm dusj.

Etter det er det vel på tide med litt artikkellesing igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille ballerina og marihan: ha en strålende helg begge to! :klemmer:

I dag stod jeg opp klokken åtte for å komme meg ut å trene hesten.*stolt* Nå har den nye dresursalen hans kommet, så nå har vi to saler! Herlig! Hadde en fin dresurøkt. Han gikk strålende på slutten, og ble svett! Red sammenlagt i 1 time og 10 minutter.

Etter stallen var det rett i dusjen og så bar det avgårde på personalmøte. Vi er bare 4 stykken i konferanseavdelingen, så det blir ganske små koselige møter. Vi avsluttet med å ta på oss hjelm for å gå ut å inspisere byggeplassen. Det var ganske artig å se hvordan det blir når utbyggingen er ferdig, og det blir så STORT!

Nå har jeg vært hjemme en liten stund og sittet med pcn og oppdatert meg litt hr og der. Tror jeg skal rydde litt og slappe av litt før jeg drar til kjæresten i kveld. I helgen blir det jobbing - mer om det senere :)

Bør jeg kanskje trene litt også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært i butikken og handlet inn diverse snacks til woken jeg skal lage i kveld; babymais, sukkererter, paprike, gullrøtter og brokkoli. Var også på Smart Club for å finne en god wok saus. De hadde jo en hel stor hylle med diverse ting jeg kunne velge i, så det tok sin tid. Endte opp med en kinesisk koriander wok saus eller noe. 18 kr for to pakninger er ikke så ille. Det var så mye å velge i så gleder meg til neste gang jeg skal lage wok ;)

Kjøpte også inn litt popcorn og en sjokolade til helgen, og vinduspylerveske til bilen til kjæresten.

Nå har jeg gått en liten tur med kanina ute, og nå er jeg klar til å kjøre til kjæresten. Blir en herlig kveld!

--------------------

Nå har jeg begynt å lese Jane Eyre igjen! Har selvfølgelig lest den før, men følte at jeg måtte gjøre det igjen. Så bra bøker må leses mange ganger :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Joje! God helg til deg også :klemmer:

Nå har jeg nettop spist frokost. Har allerede vært i stallen og gjort unna stallarbeidet, og nå skal jeg tilbake for å trene hesten. Skal på jobb i to tiden og jobbe til litt utover kvelden, så greit å bli ferdig med alt før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest GossipGirl
Nå har jeg vært i butikken og handlet inn diverse snacks til woken jeg skal lage i kveld; babymais, sukkererter, paprike, gullrøtter og brokkoli. Var også på Smart Club for å finne en god wok saus. De hadde jo en hel stor hylle med diverse ting jeg kunne velge i, så det tok sin tid. Endte opp med en kinesisk koriander wok saus eller noe. 18 kr for to pakninger er ikke så ille. Det var så mye å velge i så gleder meg til neste gang jeg skal lage wok ;)

Kjøpte også inn litt popcorn og en sjokolade til helgen, og vinduspylerveske til bilen til kjæresten.

Nå har jeg gått en liten tur med kanina ute, og nå er jeg klar til å kjøre til kjæresten. Blir en herlig kveld!

--------------------

Nå har jeg begynt å lese Jane Eyre igjen! Har selvfølgelig lest den før, men følte at jeg måtte gjøre det igjen. Så bra bøker må leses mange ganger :rødme:

Hihi, så morsomt, ser ut som om vi leser mange av de samme bøkene. :)

Håper du har hatt en fin helg, vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Ballerina og GossipGirl; Dere har god smak i bøker ;)

Nå er jeg sliiiten. Har endelig fått lagt meg etter en 10,5 timers arbeidsdag. Har vært en slitsom dag på jobb, men den har vært bra for det! Kunne gjort enda mer klar til i morgen, men da klokken ble halv ett fant jg ut at det var på tide å gå hjem å legge meg ;)

Nå skal det bli godt å sove! I morgen har jeg fri fra skolen, deilig :) Planen er å sove litt lenge (til rundt ti kanskje), trene hesten og pusse over alt utstyret hans, trene, gå tur med kanin og rydde litt. Må også se litt på bacheloroppgaven.

Nå har det kommet en skikkelig fin rekkehusleilighet ut for salg, med fin veranda og hage! Gleder meg MASSE til visning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tidlig oppe du er da Lille Ballerina :)

Jeg stod opp nå nettop, er skikkelig sliten i kroppen etter gårsdagens lange jobbeøkt. Merker at jeg ikke har jobbet så mye i det siste, blir mye fortere sliten - spesielt i beina.

Nå skal jeg få i meg litt te og fokost og så må jeg bare begynne på dagens oppgaver.

Endret av Miss Ariel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...