Gå til innhold

Miss Ariels lille hjørne

Midna

Anbefalte innlegg

Marihan og Adonia: Ja, får satse på at vi treffer mer blink neste gang ;) Er vist ikke bare bare :=)

Super at du har fått deg dagbok Joje :) Har allerede vært en tur innom og lagt igjen noen spor ;)

------------------

Nå har jeg kommet hjem fra skolen igjen. Har kommet litt lengre i dag! Nå har jeg og søster lagd oss jordbærsmootie og sitter og ser Sex og Singelliv. Herlig å slappe av litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens planer:

Torsdag:

- Gjøre ferdig bursdagsgave og skrive kort til pappa og søster

- Lage valentineskort til kjæreste <3

- Gå tur eller trene 4/10

- Gå tur med kanin 3/4

- Besøke farmor på sykehuset

Vet ikke helt hvor jeg skal begynne men. Kanskje begynne med å trene, så jeg blir ferdig med det? Trenger egentlig litt mat å. Spiser litt og så trener jeg :)

Endret av Miss Ariel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var trening 4 av 10 fullført :DD

Trente en halv time pilates, også syklet jeg 1 mil på trimsykkelen etterpå. *fornøyd*

Etterpå tok jeg meg en god dusj og smurte med inn med body butter og slikt, så nå føler jeg meg skikkelig fresh, og har masse energi ;)

Nå skal jeg lage meg en lunsj med grovt brød med stekt egg på og litt gønnsaker ved siden av. Trenger vel litt proteiner.

Etter det skal jeg gå i gang med hjemmelaget valentineskort til kjæresten og hjemmelagde bursdagskort til papp og søster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin, dog litt kjedelig dag. Føler at det skal bli godt å komme seg på skolen i morgen!

Nå står jeg på kjøkkenet og lager kveldsmat til kjæresten, som kommer straks. Har laget et valentineskort, men en liten overaskelse som ligger på puten til han kommer. Får jo prøve å være en litt flink kjæreste til vakringen min :)

Så sesongens første lost episode i stad (mamma tok opp til meg fra i går) Helt supert å få sett på igjen! Skjer så mye rart, men jeg elsker det!!

Lagde meg fruktsalat i stad og ha fått i meg mye grønnsaker, så føler at jeg har hatt en forholdsvis sunn dag :)

-----------------

Nå om dagen leser jeg Paulo Colho og Heksen fra Portobello. Den er gaske spesiell lese, men den får i hvert fall meg til å se på ting på en litt annen måte. Jeg blir alltid veldig oppløftet av bøkene til Coelho. Den er absolutt å anbefale. Men er du generelt ikke fan av han, så bør du nok holde deg lang unna den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig at du liker den å Lille Ballerina! Har ikke så mange bekjente som er glad i bøker.

Nå sitter jeg på forelesning, trengte en liten kg pause ;) Veldig bra forelesning da, og vi ha hatt mye kreativitet i dag. Kjempemorsomt!

Nå har jeg fått et nytt ønske i livet mitt! Jeg har litt lyst på hund! Ikke akkurat nå,men kanskje om en stund? Har lite erfaring med hund, så kan jo sette meg litt inn i det og se hva følelsene mine rundt det er. Må være supert å ha en hund å gå med i skog og mark selvom det er mye arbeid.

Får vel fortsette å følge med ;) Ferdig om 20 minutter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marihan

Sitter du på KG mens du er på forelesning? :nei: Hehe, neida :) Har gjort det selv!

Hund er veldig kjekt, men også veldig mye arbeid!

Håper du får en kjempefin helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Noen gleder må man da ha Marihan!

Har ikke gjort så fryktelig mye etter skolen i dag. Har lagd meg litt sunn mat, lest litt bok, slovet en liten middagslur osv ;) Fikk lest ut heksen fra portobello og har begynt på "Er du der ute?" av Marian Keyes. Bøkene hennes er ganske greie, selvom de ikke akkurat er de beste jeg vet om.

Snart skal jeg i stallen å ri en tur med hesten. Han står inne om dagen pga en hudinfeksjon på beinet, kalt mugg ;) Kommer av mye gjørme, noe som det er altfor mye av denne vinteren. Så det skal nok bli godt å få trimmet seg litt. Han begynner vel å bli litt bedre nå, så da kan han nok få komme ut igjen. Vanligvis ville vi ikke latt en hest stå inne på grunn av mugg, men han har blitt skikkelig angrepet, og da blir det bare mye værre ved at han settes ut i gjørma hver dag :(

Kanskje jeg skal være flink å gå å skifte på sengen?? Hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært flink og skiftet sengetøy på sengen og ristet dyne og pute. Så nå bærer det i stallen :-D

(Dette var et meget interessant inlegg ja)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en gang på forelesning, tror det måtte vært en anatomiforelesning, satt en på første rad å så på film på laptoppen.. Og det samme gjorde vi andre via hans skjerm.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig koselig med hund. Jeg har selv hund hjemme hos foreldrene mine og han er det vakreste som finnes. Han har minst like mye personlighet som et menneske og gjør så utrolig mange morsomme ting. Men som marihan sier, så er det veldig mye arbeid og ikke minst ansvar med det å ha hund. Det er nok lurt å tenke godt gjennom det før man bestemmer seg.

Så gøy at du også liker å lese! Jeg elsker å lese, men har dessverre ikke så god tid som jeg gjerne skulle hatt. Har ikke lest noe av Paulo Colho da. Har kjøpt så mange bøker i det siste, så må nesten lese ut de før jeg kjøper på noe nytt. :gjeiper:

Etter inspirasjon fra deg, skal jeg gå å skifte på sengen jeg også. :duskedame:

Håper du får en fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hund er nok ikke bare bare å ha. Jeg er jo vant med å jobbe med forskjellige dyr og vet at det er veldig mye arbeid, og veldig mye glede da :) Hvis jeg skal ha en hun vil jeg alle fall vente til jeg får meg et ordentlig hus med god plass ute og gode muligheter sånn sett. Så det blir mange år frem i tid i alle fall. Du er i alle fall veldig heldig som har hund hjemme Joje! Må være herlig, og dyr har veldig ofte en veldig spennende personlighet :)

Og veldig koselig at duer glad i å lese! Vil gjerne høre hva du liker å lese og om du har noen anbefalinger ;) Jeg elsker å finne nye bøker å lese! Men nå må jeg løpe.

Taco, rødvin og kjæreste på gang ; D

Ha en strålende fredagskeld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig dag! Nå har jeg kost meg ute i det fine været på ridetur med hesten til søster. Helt supert! Red 1 time og 25 minutter. 20 minutter av de var i ridehuet, men det trengtes det å.

I kveld skal jeg lage biff middag til meg og kjæresten. Gleder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så sesongens første lost episode i stad (mamma tok opp til meg fra i går) Helt supert å få sett på igjen! Skjer så mye rart, men jeg elsker det!!

Har Lost begynt igjen?? :overrasket: Det har ikke jeg fått med meg..

For en herlig dag! Nå har jeg kost meg ute i det fine været på ridetur med hesten til søster. Helt supert! Red 1 time og 25 minutter. 20 minutter av de var i ridehuet, men det trengtes det å.

I kveld skal jeg lage biff middag til meg og kjæresten. Gleder meg! :)

Det hørtes kjempekoselig ut :-D Ha en fortsatt fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adonia; I alle fall hvis du har Svensk tv 4 :fnise: Klokken ni hver onsdag. Tror deligger litt før Norge.

-----------

Nå har jeg dusjet og stasjet meg opp og klar for en rolig lørdagskveld med biff, rødvin og film eller tvspilling ;) Deilig med slike lørdager!

Mulig jeg og kjæreste blir sjåfør til søster som skal på fest langt inni bushen, men er ikke helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dere fungerer også som sjåfør for søstre og slikt.. Sist gang jeg kjørte mellomsøster til byen og hentet, fikk jeg med meg endel detaljer fra henne og svigerbror sitt forhold som jeg kunne vært foruten.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Ballerina; :fnise: Man hører en del ting man helst vil være foruten ja! Heldigvis så har ikke dette skjedd med søster, men husker en gang vi fikk litt mer informasjon enn ønskelig fra broren til kjæresten min og dama hans. :fnise:

Kvelden i går ble veldig fin. Jeg lagde biff og etter det så vi på flm. Etter det så holdt jeg på å sovne så da gikk jeg og kjæreste en liten tur før vi kjørte for å hente søster. Etter det var det rett i seng, og da var det godt å sove! I dag er jeg bare lat egentlig. Sitter her i sofaen med pc og bok og slapper av mens kjæresten er på innebandykamp.

Etterpå skal vi dra på jobben hans og jobbe noen timer. Kan like godt jobbe litt på søndager når man ikke har noe bedre å gjøre. Jeg skal også prøve å få til en liten treningsøkt i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy så trøtt jeg er! Sitter på skolen og venter på resten av gruppa, vi skal ha veiedning til bachelor oppaven. Stod opp halv åtte i dag, og da var jeg trøtt som en strømpe. Sov skikkelig dårlig i natt, og drømte masse rart. Men nå er det en ny dag, med strålende solskinn, så tror dagen vil bli bedre utover :)

Endret av Miss Ariel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg ingen forelesninger, eller jobb. Deilig :) Sitter i senga med laptopen og høres på Jack Johnson albumet. Veldig koselig morgenmusikk.

På veiledningeni går fikk vi tre artikler vi burde lese til oppgaven. Jeg var så heldig og fikk en engelsk en på ca 100 sider. Den bør jeg egentlig være ferdig med å skumme igjennom og ha skrevet notater til i morgen, for da skal jeg møte gruppa og vi skal bytte. Så skal begynne straks jeg har fått i meg frokost.

Hun som eier hesten har dratt på fjellet så jeg har hesten hele uken. I går ble det dresuridning, og i kveld tenker jeg på å ta meg en ridetur. Kanskje pusse over utstyret hans også hvis jeg rekker?

Tror jeg skal ta det med ro litt til å lese Marian Keyes boken jeg leser nå. Klarer liksom ikke å legge den fra meg.

En stor kopp te er også obligatorisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...