Gå til innhold

Miss Ariels lille hjørne

Midna

Anbefalte innlegg

:hoppe::hoppe: I dag har jeg og kjæresten vært i banken og det blir ikke noe problem å få boliglån i den prisklassen vi har tenkt oss i alle fall! :D

Så nå er vi på leilighets jakt! Spennende! Har en vi har tenkt til å se på til søndagen også er det en til mandagen jeg har VELDIG VELDIG lyst til å se på!

Vi har også vært og tittet litt på komfyr, kjøleskap og vaskemaskin i dag. Fant et kjøleskap jeg har skikkelig lyst på! :)

ååå, hoppe litt for det jeg også :hoppe: :hoppe: Skjønner at du er gira, det er jo kjempespennende!

Lykke til med leilighetstitting i helga :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GossipGirl
:hoppe::hoppe: I dag har jeg og kjæresten vært i banken og det blir ikke noe problem å få boliglån i den prisklassen vi har tenkt oss i alle fall! :D

Så nå er vi på leilighets jakt! Spennende! Har en vi har tenkt til å se på til søndagen også er det en til mandagen jeg har VELDIG VELDIG lyst til å se på!

Vi har også vært og tittet litt på komfyr, kjøleskap og vaskemaskin i dag. Fant et kjøleskap jeg har skikkelig lyst på! :)

Så flott!!! Gratulerer. :D

Nå begynner den store husjakten? Ikke glem å oppdatere oss, da.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med mye besøk! :klemmer:

Vi skal på første visning på søndagen, så får vi bare ta det som det kommer etter det :) Blir nok mange visninger og slikt før man endelig får leiligheten så det er vel bare å komme i gang :) Veldig spennende i alle fall!

-----------------

Nå snør det her. Skikkelig våt snø! Ikke noe koselig i det hele tatt! Idag jobber jeg fra halv tre til halv elleve. Før det så skal jeg prøve å få let litt til eksamen og trene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Vi skal også på visning på søndag :hoppe:

Må innrømme jeg er litt misunnelig på snøen, selv om den er våt. Her har vi ikke hatt snø i det hele tat, og jeg savner den..

Kos deg på jobb i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da Marihan! Er det deres første visning?? Vi får oppdtere hverandre!

Nå har jeg funnet en selveierleilighet som var skikkelig fin med egen inngang. *lystpå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemmer ikke første visningen jeg var på.. Da hadde de glemt (eller med vilje glemt) å ta ned en sånn sexhuske på soverommet.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Glemmer ikke første visningen jeg var på.. Da hadde de glemt (eller med vilje glemt) å ta ned en sånn sexhuske på soverommet.. :ler:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Merkelig tin å "glemme" å ta vekk ja! Tror jeg hade ledd godt, hadde jeg sett noe slikt.

Har jo eksamen til tirsdagen og prøver å true megf til å lese, men går ikke så bra... Bare gleder meg til visning....

I går jobbet jeg først på jobben til kjæresten min før jeg jobbet noen timer på hotellet. Kjempegreit! Trenger jo alle penger jeg kan få nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært på visning!! Leiligheten var kjempefin!! Den ligger i perfekt avstand til jobb og den har sinnsykt fin bad, med et eget lite vaskerom og verandaen er 13 m2 med flislagt gulv også er den innglasset, men glassene kan skyves til side da.

Planen er i allefall å legge inn et bud på mandag :) Kommer ikke til å være konsentrert i forhold til eksamen jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Å, så spennende! :) Jeg tror ikke vi kommer til å legge inn bud på noen av leilighetene. De var greie nok, men ikke helt sånn som vi vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ada Blûe

Hei vennen!

Jeg har ikke fått tittet innom så ofte som ønsket den siste tiden. Her flyr tiden rett forbi meg...Men så mye spennende som skjer hos deg for tiden. Visninger og leilighetskjøp er artig. Ser ut som dere fant en fin leilighet denne uken.

Hvordan ligger du an med tanke på eksamen på tirsdagen da? Jeg skal sende deg en tanke, vet du, og håper det går bra for deg. Det gjør det sikkert også, kjenner jeg deg rett! ;)

Ønsker deg en fin uke. Jeg må selvfølgelig inn og oppdatere meg både på visningsfronten og eksamensfronten om ikke lenge ;).

Endret av Ada Blûe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Ballerina og Zarabi: Så koselig at dere titter innom. Blir spennende dette her! Har hatt litt mye å gjøre så har ikke fått oppdatert meg på deres dagbøker de siste dagene, men kommer sterkere tilbake ;)

Så koselig at du titter innom Ada! Jeg har hatt litt mye å gjøre i det siste jeg også. Men med eksamen går det dårlig. Jeg er jo kjempe ukonsentert så får ikke lest så mye ;) Men akkurat nå plager det meg ikke om jeg får en c eller b.

Tenker så mye på den leiligheten og lager planer oppe i hodet mitt om hvordan det skal være og slikt! Kjøkkeninnredningen skal byttes ut med et nytt fra ikea. Det trenger ikke å bli så fryktelig dyrt med snille fedre som kan hjelpe å sette opp ;) Tenker på møbler og hvor det må males og hvilke rom som skal brukes til hva (3 soverom). Planlegger et nytt garderoskap i gangen for vil få vekk det som står der fra før. Mange planer! Men jeg tror nok ikke vi ender opp med den. Men på den andre siden var det ikke så mange der på visning...

Kjempegod pris for 100 m2 også! Det har mye med beliggenhet å gjøre. For meg og kjæresten er det perfekt beliggenhet, mens for andre er den ganske dårlig, og det taler jo bra for våres del. En tilsvarede leilighet i byen hadde kostet mye mer!

Men nå skal jeg tilbake til eksamens lesing... som jeg ikke bryr meg om akkrat nå :fnise:

Hvitt kjøkken med gråaktig benkeplate (sånn steinaktig - husker ikke hva det heter). Det hadde vært fint det!

Måtte inn å rette skrivefeil... Klarer ikke å skrive på den nye pcn min jeg :P

Endret av Miss Ariel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, var vel oss og tre eller fire til :) Skal snart ta kontakt med banken nå og prøve å få lagt inn et bud. Men nå MÅ jeg lese til eksamen. Går det an å bli mer umotivert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stressende dag. Har vært budrunde mens jeg har lest til eksamen. Det ble ikke noe leilighet på oss nå ialle fall :( Leiligheten har kommet opp i 50 000 mer enn vi hadde bestemt oss for å gi, og vi tror nok vi gir oss. Dumt, for den var virkelig fin. Og det er ingen leiligheter jeg har lyst til å se på nå egentlig... Men da får vi bare følge med hver eneste dag, og vi skal spare som gale slik at vi får enda mer egenkapital. Drømmeleiligheten dukker vel opp igjen : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksmen er over, og livet e gdt å leve igjen! ;) Eksamen gikk helt greit. Ingen toppkarakter fo å si det sånn men. Jeg er sikker på at jeg får minst C, men kanskje jeg får B hvis jeg har flaks. Syntes oppgavene var uinteressante og jeg slet ltit med å få ned et svar på den siste, men det slet alle andre jeg snakket med også. Snakket med ganske mange og det virket som om ingen var særlig fornøyde. Er bare glad det er over jeg nå! Eksamen teller dessute bare 40 prosent av totalkarakteren.

----------------------

Utenom dette har jeg vært ganske lat i dag. Har kost meg masse med nintendo 64 faktisk. Fant frem et spill som heter anjo Kazooie som jeg spilte fo mange mange år siden og koser meg skikkelig ;) Har også vært på sykehuset og besøkt farmor.

------------------------

Satt inn 5500 kr på sparekontoen min i stad også. Nå spares det opp egenkapital for alle penga... Har en del fra før, men jo mer vi får jo bedre får vi det når vi finner leiligheten vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...