Midna Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #341 Del Skrevet 26. januar 2008 Så koselig at du syntes det Joje! Du bør virkeig få deg en dagbok, det er en grei ting å ha Også syntes jeg det er morsomt å ølge med i andre sine dagbøker Marihan; Ha en fin helg du også! Det skal jeg ha Klem Gossipgirl: Koselig at du er innom. Du må tenke på at jeg har hatt lesedager og bare en forelesning og ikke ne jobb heleuken, er ikke rart jeg får gjort noe da ------------------------------------- I dag har jeg vært lat! Deilig det også. Våknet halv elleve faktisk. Har jobbet litt mer med læringmål 7, og er nesten ferdig. Fra to til fire vr jeg og pappa og så på typen spille innbandykamp. De tapte men Nå skal jeg bare slappe av å lese litt i Heksen fra Portobello av Paulo Coelho, drikke brus, spise godis og bare kose meg Bør egentlig gjøre litt mer skole, men det får jeg gjøre søndagskveld eller noe : )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 26. januar 2008 #342 Del Skrevet 26. januar 2008 ååå..hørtes ut som en perfekt måte å slå ihjel en lørdagskveld på.. Du må ha en fortsatt flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 26. januar 2008 #343 Del Skrevet 26. januar 2008 Håper du storkoser deg Jeg har vært på kino og sett Alien.. og tør ikke sitte alene i stua med lyset av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #344 Del Skrevet 27. januar 2008 Trøtt! :søvn: Nå skal jeg straks kjøre på jobb, men sengen frister mer Er faktisk den 5. søndagen jeg jobber på rad nå. På tide å ta seg en frihelg snart kanskje? Jobbe bare til halv to, og etter det skal jeg i bursdag til mormor. I går slappet jeg og kjæresten bare av og så Catch me if you can. Helt grei film Ha en fin søndag begge to! Nå må jeg forte meg på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 27. januar 2008 #345 Del Skrevet 27. januar 2008 Kjipt å stå opp så tidlig på en søndag.. Men noen må vel jobbe og Vi så også Catch me if you can i går, syns den er litt morsom, men litt vel lang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #346 Del Skrevet 28. januar 2008 I går var jeg først på jobb, så i bursdag hos mormor og så trentej eg og kjæresten sammen : D Først jogget vi en liten runde på 2,5 km. Etter det tok vi utfall 8 ganger forbi huset, spensthopp, situps og pushups. Ble passe sliten Er litt støl i dag, men ikke så ille som forrige gang. Trening 8/10 fullført for januar. Klarer to til! ----------------------------- Nå sitter jeg på skolen og jobber med læringsmål. Er fremdeles på nr 8 som jeg skulle vært ferdig md på fredag men Har lest en artikkel og skal begynne å skrive notater nå. Får vel skrive en liste kanskje! - Notater til artikkel 8 - Lese artikkel 12. - Tur med kanina - Trene dresur og bommer med hesten - Rydde klær på badet Skal få gjort merskole, men har ikke helt oversikt over hva jeg skal lese og slikt når jeg er ferdig med læringsmål åtte, så det får jeg planlegge når jeg er ferdig med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 28. januar 2008 #347 Del Skrevet 28. januar 2008 Så flink du er! :-D Har nettopp vært å trent selv, og klokken tre skal jeg på babysvømming Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 28. januar 2008 #348 Del Skrevet 28. januar 2008 Imponert over treninga di! Tror ikke jeg får med meg kjæresten på joggetur akkurat. Han er mer sånn styrketrening-type Har ikke fått trent noe i helga, men i morgen skal jeg trene. Begynner ikke så tidlig på skolen i morgen, så da passer det jo fint å trene før Hvordan går det med bacheloroppgaven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 28. januar 2008 #349 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg blir også imponert over all treningen din. Jeg burde virkelig trent mer jeg å, men finner ikke motivasjonen.. hmm..kanskje jeg skal være flink å trene på formiddagen denne uka, har ikke no særlig med skole. Er ikke så mnage som trener da heller... Ja hvordan går det bacheloroppgaven?? hvor lang skal den være? tror vår skal være på rundt en 20 sider. Føler at det er litt lite iforhold til hvor stor og grundig oppgaven skal være..men, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #350 Del Skrevet 28. januar 2008 All treningen min ja! Jeg har da strengt alt vært skikkelig dårlig til å trene i januar. Jeg trente 4 ganger forrige uke, og det var bra! Men før der trente jeg 4 ganger i løpet av tre uker Men håper jeg blir flink fra å av Har en veldig sporty kjæreste, så han er ikke så vanskelig å få med ut å trene. Han spiller eliteserien i innebandy så han trener veldig mye. Derfor har han ikke så ofte tid til å trene med meg, men når han først gjør det så føles det ut som om jeg har fått en personlig trener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #351 Del Skrevet 28. januar 2008 Marihan og Zarabi - Bacheloroppgaven har blitt lagt litt på hylla til etter eksamen som er 5. februar. Vi har fått tilbakemelding på problemstillingen og vi må gjøre om litt på den da. Oppgave e på over 60 sider, så gruer meg MASSE Er ike så veldig glad i oppgaver egentlig... Nå er vi 3 stykken da, så sånn sett så blir det jo litt mindre. Lille Ballerina - Flink du å da Leste i dagboken din at du hadde personlig trener?? Det høres jo helt supert ut! (og dyrt..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #352 Del Skrevet 28. januar 2008 - Notater til læringsmål 8 - Tur med kanina - Trene dresur og bommer med hesten - Rydde klær på badet Det har jeg gjort hittil i dag Nå er jeg ferdig med læringsmål til del 2 og har bare læringsmål til del 3 igjen.Bør egentlig begynne i dag, men frister lite I morgen skal jeg til frisøren! Gleder meg masse!!! Skal stusse litt og få ordnet fasongen litt og legge inn flere mørke striper. Alltid like spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #353 Del Skrevet 28. januar 2008 - Notater til læringsmål 8 - Tur med kanina 15 min 1/3 - Måke kaninbur - Trene dresur og bommer med hesten - Rydde klær på badet Nå har jeg fått gjort mestepartn. Nå skal jeg lese en artikkel også vurderer jeg å sove litt før jeg skal i stallen i syv tiden Tror jeg trenger å sove på meg ltit ridemotivasjon, for frister lite å kle på seg og gå ut for å trene hesten nå... Jeg har lånt speilreflekskameraet til kjæresten så da kan jeg og søster bytte på å ta bilder av hverandre mens vi rir. Det blir greit. Har ingen ordentlige ridebilder av meg og hesten, og det er jo på tide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 28. januar 2008 #354 Del Skrevet 28. januar 2008 Hei Miss Ariel. Lenge siden jeg har fått tid til å titte innom deg her! Ser ut som du har det fint for tiden, alltid koselig å lese i dagboken din.. Ser du også har mål om ti treninger i januar.. Her går det like treigt for å si det sånn Men skal ut å trene i kveld da! Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GossipGirl Skrevet 29. januar 2008 #355 Del Skrevet 29. januar 2008 Hei vennen. Koselig å følge med her inne. Synes du er flink, jeg. Ønsker deg en flott uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #356 Del Skrevet 29. januar 2008 Hei Adonia og Gossipgirl! Så koselig at dere titter innom! Håper dere får en fin dag! Bra det ikke bare er meg som sliter litt med treningen Håper alt står bra til, og u får ha en fin treningsøkt Adonia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #357 Del Skrevet 29. januar 2008 Nå har jeg klippet meg og farget/stripet håret! Nå er jeg mer brunette enn blondine, og jeg syntes det ble veldig fint! Fikk en skikkelig deilig hodebunnsmasasje da de smurte inn håret mitt med forskjellige greier etter at de hadde skyllet ut fargen. Kjempedeilig! Nå er det derimot tid for åvære flink! Masse skolearbeid som må gjennomføres. - Notater til læringsmål 1 - Notater tl læringsmål 2 - Notater til læringsmål 5 - Alt pensum som må lesesi forbindelse med læringsmålene - Gå tur med kanin - Trene Bør helst klare å skrive til flere læringsmål, men begynner her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #358 Del Skrevet 29. januar 2008 Ting går fremover: - Notater til læringsmål 1 - Notater tl læringsmål 2 - Notater til læringsmål 6 - Alt pensum som må lesesi forbindelse med læringsmålene - Gå tur med kanin - Klippe klørne til kanina - Trene Gleder meg til eksamen er over om en uke jeg Måtte legge på en plan til sm vanlig... Fant brått ut at det var på tideå klippe kaninklør, og det kanvære greit å gjøre mens det er lyst ute. Herlig vær i dag foresten! Nå ska jeg begynne å skrive på læringsmål 6! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #359 Del Skrevet 29. januar 2008 - Notater til læringsmål 1 - Notater tl læringsmål 2 - Notater til læringsmål 6 - Alt pensum som må leses i forbindelse med læringsmålene - Gå tur med kanin - Klippe klørne til kanina - Trene Yeey Flink jeg er i dag da! Snart skal dagens treningsøkt eller mosjonsøkt gjennomføres. Planen i dag er å gå tur sammen med mamma og ta sitps og pushups etterpå samt trene litt bevegelighet for beina. Jeg er virkelig verdens stiveste person så det trengs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #360 Del Skrevet 29. januar 2008 Må bare skrive en litt merkelig ting Da jeg var hos frisøren i stad og lå med hodet i den utrolig ubehagelige vasken for å skylle ut fargen, så fikk jeg en skikkelig merkelig følelse. Først så skylte deut fargen og det føltes helt nøytralt ut. Etter at hun hadde massert i noe kur greier og skulle skylle ut på nytt så fikk jeg en skikkelig merkelig følelse litt langt nede på ryggen på høyre side hver gang hun traff hodet med vannet litt bak på høyre side. Det var akkurat som om det gikk en nerve ned fra hodet og ned i ryggen så det gav sånn kile-støt aktig følelse. Det var skikkelig ekkelt, og jeg måtte gjøre alt jeg kunne for ikke å khoppe ut av stolen Noen som har opplevd det samme eller? Jeg merker at det kiler i ryggen bare jeg tenker på å få vann på det punktet på hodet nå Kanskje jeg fikk en nerve i nakken litt i klem mens jeg lå der eller noe? Merkelig greie i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå