Midna Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #301 Del Skrevet 18. januar 2008 Enig, det er noe dritt. Det er jo koselig, men vi bruker jo ALT for mye tid på å diskutere isteden for å ha ting gjort. Og jeg kunne tenke meg en oppgave jeg kan stå for 100 % selv. Men slik er det ikke så jeg får gjøre det beste ut av det! Nå har vi ikke fått lån enda da, men det blir veldig veldig veldig spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #302 Del Skrevet 18. januar 2008 Oppsummering av planene for i dag: - Stå opp sju. Skal være på skolen fra ti og til vi blir ferdig med 2. proposal til bachelor. - Trene - Ri tur med hesten minst 1 time - Pusse hodelag - Gå tur med kanin - Lese kapittel tre i ike Ikke alt ble gjort 100 % men... Trening ble noen kjappe styrkeøvelser etter at jeg hadde vært i stallen. Var jo i aktivitet med stallarbeid og ridetur så med litt styrke ble det jo en liiten treningsøkt i alle fall! Bedre enn ingenting. Rideturen ble bare 45 min. Men god grunn; det pøsregnet, var skikkelig tåkete og bek mørkt. Selvom jeg hadde hodelykt så så vi ikke hvor vi gikk. Ikke morsomt! Men ellers har planene blitt gjort. Bortsett fra kanin fordi nå blåser det og regner mer enn aldri før... Hun har stått i lufteburet i hele dag nesten da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 19. januar 2008 #303 Del Skrevet 19. januar 2008 ikke dårlig..aktiv dag du også ser jeg, Ha en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #304 Del Skrevet 20. januar 2008 Da var helgen over! Jobbet 12,5 timer på lørdag og syk timer i dag. Er litt sliten nå men helgen har vært velykket jobbmessig så er veldig fornøyd. Tiden jeg ikke har jobbet har jeg tilbrakt med kjæresten min Nå er jeg klar for en ny uke som ikke er så altofr stressende Har en liten muntlig eksamen på onsdag, men tror ikke det blir noe stress. Det er bare godkjent/ikke godkjent for å få A i det ene faget siden jeg hadde 2 dager fravær på et obligatorisk arrangement man egentlig måtte være med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 20. januar 2008 #305 Del Skrevet 20. januar 2008 Innom å leser litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GossipGirl Skrevet 20. januar 2008 #306 Del Skrevet 20. januar 2008 Da var helgen over! Jobbet 12,5 timer på lørdag og syk timer i dag. Er litt sliten nå men helgen har vært velykket jobbmessig så er veldig fornøyd. Tiden jeg ikke har jobbet har jeg tilbrakt med kjæresten min Nå er jeg klar for en ny uke som ikke er så altofr stressende Har en liten muntlig eksamen på onsdag, men tror ikke det blir noe stress. Det er bare godkjent/ikke godkjent for å få A i det ene faget siden jeg hadde 2 dager fravær på et obligatorisk arrangement man egentlig måtte være med på. Hei, vennen. Blir utrolig imponert av å lese her. Jeg skjønner ikke hvordan du får tid til alt, men flink, det er du! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #307 Del Skrevet 20. januar 2008 Koselig at du stikker innom lille ballerina Nå sitter jeg og kjæresten i sofaen hjemme hos meg å sitter med hver våres pc og nerder Deilig det å- Har fri i morgen så skal ikke stå opp så alt for tidlig, men ikke alt for sent heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #308 Del Skrevet 21. januar 2008 Klokken 01 i natt gikk jeg 25 minutters tur i skogen men kanina Da ble det bare to dager forrige uke. Men det er greit pga det fryktelig dårlige været og knapt med tid. Har fri i dag, og en rolig uke. Skal derfor prøve å få unna en del ting før uken er omme. Planer for i dag: - Rydde soverommet - Vanne planter - Gå tur med kanin - Ri minst 1 time dressur med hesten - Lese 1 time til mutlig eksamen - Gjøre ferdig læringsmål 1 i blokk 1 i Ike Akkurat nå skal jeg rydde på pcn. Får jo ny pc om noen dager så da tenkte jeg å ha litt system for en gangs skyld ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #309 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) - Rydde soverommet + rydde inn klær + rydde kjellerstua fra i går - Vanne planter - Gå tur med kanina - Ri litt rolig på hesten siden han har vært syk - Lese 1 time til muntlig eksamen - Gjøre ferdig læringsmål 1 i blokk 1 i Ike - Må ikke glemme at jeg har startet dagen med å trene 1 time pilates! Kjempeherlig! Nå er trening 5/10 overstått for denne måneden. Ligger litt etter skjema, men nå har jeg litt mer tid så jeg skal få det til, uansett hva! - Hesten har hatt kolikk i dag så skal bare ri den rolig. Så da blir det ingen hard dressurøkt på oss i dag. Men heldigvis går det bra med hesten. Han er åtte år nå og er faktisk først gang han har hatt kolikk så. Endret 21. januar 2008 av Miss Ariel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #310 Del Skrevet 21. januar 2008 Kjæresten tror at pcn jeg har bestilt kommer i morgen! Håper han har rett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #311 Del Skrevet 22. januar 2008 Dagen i går; - Rydde soverommet + rydde inn klær + rydde kjellerstua fra i går - Vanne planter - Gå tur med kanina - Ri litt rolig på hesten siden han har vært syk - Lese 1 time til muntlig eksamen - det ble ikke fullt en time men... - Gjøre ferdig læringsmål 1 i blokk 1 i Ike - Trene 1 time pilates Stakkars hesten ble værre igjen så jeg fikk ikke ridd da. Dyrlegen mått komme å gi han mer muskel avslappende og slik. Tykktramen har vist vridd seg, men det var å vei tilbake igjen. Hvis han ikke var bedre skulle dyrlegen gi han vann og parafin i dag. Men regner med at han er bedre nå. Jeg gikk rundt og rundt å leide han en haltime i ridehuset i år da. Det er bra for maen, i tillegg så hjelper det at han ikke legger seg ned. ---------------------------------------------------------------- Nå sitter jeg her med min nye pc!! Den er så fin! Deilig med windows vista også. Den nye pcn har mye bedre prosessor og mye mye bedre lagringskapasitet. Nå driver jeg å koser meg med å laste ned masse musikk. Hvis noen har noen tips så kom med dem. Egentlig leser jeg til muntlig høring i morgen, men det går ikke så bra. Er så umotivert til det tullet der. Men skal ta meg i sammen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 22. januar 2008 #312 Del Skrevet 22. januar 2008 Grattis med ny pc! Herlig Går bra med oppgaven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 22. januar 2008 #313 Del Skrevet 22. januar 2008 Gratulerer med ny pc! Er du fornøyd med den? Lykke til på eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 22. januar 2008 #314 Del Skrevet 22. januar 2008 Så moro med ny pc! Gratulerer så mye! Du må ha masse lykke til på eksamen i morra. Du er jo så flink, så det går sikkert kjempebra. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 22. januar 2008 #315 Del Skrevet 22. januar 2008 grattis med ny pc, er ikke lenge siden jeg fikk min heller...skikkelig deilg..hihi åsså må du ha masse lykke til på eksamen, Stå på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #316 Del Skrevet 22. januar 2008 Hei alle sammen! Er SKIKKELIG fornøyd med pcn min! Uten tvil Har ikke lest så mye til i morgen. Får bare godkjent/ikke godkjent ogjeg er UMOTIVERT. Det som frister nå om dagene er: - Kose meg med musikk - Trene mg selv - Trene hesten - Være sammen med dyret mitt -Være sammen med kjæresten - Lese bøker (ikke skole) - Jobbe på hotellet Skole frister IKKE! Men bare et halvt år igjen I dag har jeg: - Gått rask tur 35 minutter. Armhevinger etterpå. 6/10 - Gått 15 min tur med kanina - Lest til muntlig høring - Lastet ned musikk og vært lat forran pc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #317 Del Skrevet 23. januar 2008 Nå sitter jeg på skolen og forbereder meg til høringen som er om 45 minutter. Har virkelig ikke lyst!! Og jeg føler meg ikke forberedt... Men snart er det over!! : DD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #318 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Fikk godkjent! :D Nå er jeg hjemme igjen og skal begynne å skrive litt notater til eksamen som er 5. februar. Hvis noen har noen musikktips så blir jeg glad altså!! Mine favoritter akkurat nå er: - Lifehouse - James Morrison - Plain White Ts - Blue October Også må man høre litt på John Fogerty også da... Endret 23. januar 2008 av Miss Ariel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #319 Del Skrevet 23. januar 2008 BlueOctober anbefals foresten veldig. Spesiel "you mke me smile". Herlig sang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #320 Del Skrevet 23. januar 2008 Litt mye skrivefeil/trykkefeil ute å går. Er ikek bare bare med ny pc, og litt annerledes plassert tastatur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå