Gå til innhold

Livet med lillegutt


MellonCollie

Anbefalte innlegg

Håper de siste timene går fort for deg, sånn at du kan komme deg hjem i sofaen og slappe av :klem:

Da er vi begge i gang med PP4 :Nikke: Ligger forsåvidt litt foran deg, men begge har vi IKM i desember :):duskedame: heia oss!

Ha en super helg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååh, jeg kjenner jeg blir litt irritert nå folk spør om man er gravid. Og at folk skal begynne å lure bare fordi man ikke drikker alkohol. Argh!

Så var PP4 i gang, ja. Godt at noe skjedde i alle fall, så slipper du lure mer :)

God fredag. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med mensen, og enda kjedeligere med menssmerter :kjefte: Håper du føler deg bedre nå! :troest:

Det som er fint er jo at da kan du feste ordentlig i morgen!;)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er innom her en liten tur og titter litt. Er ny her så jeg føler meg ikke helt sikker på alt som blir skrevet her, men det tar seg vel godt opp etter en stund kan jeg tenke meg.

Ser du skrev at dere var i 4pp, vi har kommet oss gjennom 1pp uten noe resultat så da er det vel bare å se fremover.

Ønsker deg lykke til, kommer til å titte innom her igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper de siste timene går fort for deg, sånn at du kan komme deg hjem i sofaen og slappe av :klem:

Da er vi begge i gang med PP4 :Nikke: Ligger forsåvidt litt foran deg, men begge har vi IKM i desember :):duskedame: heia oss!

Ha en super helg!

:klemmer:

Jeg heier også på oss, alle gode ting er... ehm... 4 ;):duskedame:

Åååh, jeg kjenner jeg blir litt irritert nå folk spør om man er gravid. Og at folk skal begynne å lure bare fordi man ikke drikker alkohol. Argh!

Så var PP4 i gang, ja. Godt at noe skjedde i alle fall, så slipper du lure mer :)

God fredag. :klemmer:

Ja, det skal ikke mye til før folk er nysgjerrige og spør! Det er rart at alkohol skal være så essensielt i å være sosialt, at man blkir sett "rart" på med en gang man ikke drikker...

Kose deg med vin og bursdagsfeiring :klemmer:

Takk takk, jeg koste meg med begge deler :klemmer:

:vinke:

Synd mensen kom, men kanskje like greit når testinga har vore negativ. Ja, då ligg me likt sånn i forhold til starten på denne syklusen, i gang med PP9 i dag eg :sukk:

Kos deg i helga, håper den blir bra :klemmer:

Ja, syntes det var veldig greit jeg - regna med at ikke det var noe, da er det bedre å slippe å vente i alle fall.

Vi får håpe det skjer noe for oss begge nå i desember :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med mensen, og enda kjedeligere med menssmerter :kjefte: Håper du føler deg bedre nå! :troest:

Det som er fint er jo at da kan du feste ordentlig i morgen!;)

God helg!

Menssmertene varer heldigvis ikke lenge av gangen! Men min kjære tok godt vare på meg på fredag, og festen på lørdag ble bra :)

Håper du har hatt en superfin helg! Med mye morro :)

Så var det mandag igjen og på tide å ta fatt.. Puh!

:klemmer:

Hadde en supertravel mandag også på jobb, og i dag også forsåvidt. Ukene går fort i alle fall...

Hei, er innom her en liten tur og titter litt. Er ny her så jeg føler meg ikke helt sikker på alt som blir skrevet her, men det tar seg vel godt opp etter en stund kan jeg tenke meg.

Ser du skrev at dere var i 4pp, vi har kommet oss gjennom 1pp uten noe resultat så da er det vel bare å se fremover.

Ønsker deg lykke til, kommer til å titte innom her igjen :)

Så hyggelig at du kom innom myrth! Du får spørre om det er noe forkortelser eller noe du lurer på, det tar litt tid å komme inn i alt vet jeg! Lykke til i neste pp du også :klem:

Lykke til i neste pp!

Jeg ble gravid i pp4 i alle fall ;)

Da synes jeg du skal sende litt babystøv og gode vibber ;)

Hatt ei fin helg?

Har troa på oss to i PP4 :klemmer:

Helga har vært kjempefin, takk! Så får vi håpe det blir som du tror...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, nå er jeg sliten. En morsom helg, og så to travle dager på jobb, med overtid i går. I dag har jeg vært og trent i 2 timer etter jobb, så nå slapper jeg av litt med god samvitttighet.

Jeg er klar for :sengekos: igjen, TR forsvant fort denne gangen. Rare rare kroppen som ikke har system på noe som helst ;)

Jeg kommer til å dra hjem en tur neste helg, så får håpe det ikke ødelegger noe i denne pp'en, men jeg aner jo ikke når jeg kommer til å ha EL uansett. Vi gjør det vi kan, og akkurat nå er jeg mer avslappa enn noen gang. Det får gå som det går, jeg tenker mye mindre på det enn jeg har gjort... kan kanskje være en bra ting også.

Kommer en tur innom bøkene deres senere i kveld, eller på jobb imorgen. Nå blir det sofa og avslapning, gleder meg til Grey's etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra mensen stakk fort av, og menssmertene ikke var såå ille! Snille mannen som tok godt vare på deg! :)

Det er sikkert bare sunt å ta prøvingen litt med ro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdagskvelden er en herlig tv-kveld syns jeg :) Og Greys er jo høydepunktet :Nikke:

Ha en fortsatt fin dag og pass på å ikke stresse så mye på jobb.. :fy_fy: Du er flink og trener du :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske jeg var like flink som deg (til å trene). Hadde jo tenkt å gå en tur i dag, men nei da.... KG ropte på meg :)

Sikkert lurt å ha et avslappet forhold til prøvingen ja. Tror sjansen for klaff bare blir større av det (sammenlignet med om man stresser og stresser).

Ønsker deg en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå ikke vært flink til å trene i så lang tid da, men de siste 3 ukene har det tatt seg opp ;) Veldig deilig når man er ferdig i alle fall!

Prøver å ikke stresse så mye på jobb, men veldig ofte så kommer det inn hastesaker som må løses raskt, og da er jeg ikke så flink til å si nei. Spesielt hvis det er andre som må ha mitt "svar" før de selv får gjort jobben sin, noe det ofte er..

I dag skal jeg ta synstest. Spent på hva de sier, for jeg er rimelig sikker på at jeg trenger noe briller. Men håper jeg slipper unna med kun avlastningsbriller da..

Ellers snakker samboer og jeg mye om tide fremover. Han er ferdig på skolen til sommeren, og vi må få tatt en avgjørelse snart på hva vi skal gjøre. Skal vi bli her, skal vi flytte, hvor skal vi evt flytte osv osv. Jeg vet godt hva han vil, men er ikke like overbevist selv. Uff, det ordner seg vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Dere finner nok ut av det, men sikkert lurt å begynne å tenke litt på avgjørelsen nå alt.

*drysser babystøv over MellonCollie*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tittei!

Hilser på litt, jeg også :)

Sånne store avgjørelser er ofte litt vanskelige, men som Amused sier - greit å begynne å snakke om det i god tid. Det ordner seg nok!

Kjenner til det med hastesaker på jobb - vanskelig når andre er avhengige av deg. Men akkurat nå blåser jeg lang marsj i det og stikker hjem! Jeg er nemlig så eitrende sint på en frilanser at jeg tror jeg eksploderer snart. Så da får jobb være jobb og trening trening. Jeg skal hjem og kose pusemage (og lage en liten voksdukke og stikke nåler i den ...).

*drysser babystøv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, det er bra du klarer å ha et avslppet forhold til prøvingen. Da blir det sikkert litt bedre for både deg og han. Trodde også at jeg skulle være avslappet til dette, men med en gang man begynner å lese på sånne steder som dette så blir man litt hengt opp i sykluser og annet gøy :ler:

Jeg tror mitt system er helt på tur det også hvis det er noe trøst. Det fungerte helt fint frem til vi begynte med dette prosjektet vårt. Har ikke brukt p-piller siden mars så jeg kan ikke skylle på de heller. Har siden mars hatt 26 dager mellom hver mens, nesten på klokka, men denne måneden ble det plutselig 34 dager eller noe sånt sykt. Skjønner lite av det, men orker ikke å begynne med eggløsningstester og sånt, tror jeg bare blir enda mer stressa av de.

Endret av myrth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det lønner seg å ta det med ro med prøvinga. Er ofte lettere sagt enn gjort. Men det blir litt lettere å leve normalt hvis en ikke lever seg helt inn i det...

*drysser også babystøv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du hadde en fin helg og fikk kose deg maks oppi alt sammen :)

Det er sikkert bare godt å være avslappet til prøvingen for da blir det større (god) overraskelse eller mindre skuffelse, og det er jo bare bra!

Så da sier jeg bare lykke til videre med neste PP! :sengekos:

Og snart er det jo helg igjen også :) Tiden går jammen fort.... kos deg! :klem:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...