Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Høres ut som det gikk superdupert både hos kokken og vigsleren i dag :jepp:

Håper du får en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med overstått eksamen! :)

Må være en litt sånn "sommerfugl-i-magen" følelse å stå der oppe å se utover, selv om det bare var tomt denne gangen. Tenk hvordan det da blir med alle gjestene!! :hoppe:

jeg har begynt å sippe litt selv bare når jeg har tenkt tanken :fnise:

HA EN RIKTIG GOD HELG!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det gikk superdupert både hos kokken og vigsleren i dag :jepp:

Håper du får en fin helg :klem:

Ja, det var veldig kjekt å møte dem begge :) God helg til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått eksamen! :)

Må være en litt sånn "sommerfugl-i-magen" følelse å stå der oppe å se utover, selv om det bare var tomt denne gangen. Tenk hvordan det da blir med alle gjestene!! :hoppe:

jeg har begynt å sippe litt selv bare når jeg har tenkt tanken :fnise:

HA EN RIKTIG GOD HELG!

:hug:

Takk :) Var "sommerfugler" i magen ja, selv om det var tomt (eller, dvs, mamma, pappa, vigsleren og 5 stk fra Gamle Bergen var der... så de stilte mannssterke :fnise: )

God helg til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos ny frisør i dag :) Pleier vanligvis gå til min tante, men hun måtte utsette timen på onsdag pga manglende varelevering, så ble med min søster i dag når hun skulle klippe/stripe seg og fikk det gjort jeg også... ble kjempefint :) Er alltid sånn digg følelse samme dagen som man har vært til frisøren, føler seg så fin :) Selv om det alltid er litt nervepirrende på forhånd hvis det er en ny en som skal klippe en :fnise: Men fikk beholde mesteparten av håret mitt :ler: Bare skrådde luggen litt, ellers skal jeg jo spare til brudeoppsett :)

Ellers bestilte jeg brudebukett og annen blomsterpynt i dag :) Så nå begynner det virkelig å minke på listen over ting som skal gjøres :)

Fant et veldig fint smykkesett og tiara på nett i dag, som matchet sååå fint, men så var de utsolgt for tiaraen :( Så da venter jeg, vil ikke ha det andre uten tiaraen, var nemlig litt perler i både smykket og tiaraen, så er redd jeg ikke finner "helheten" et annet sted hvis jeg bare kjøper smykkesettet...

Fant fine sko på nett og, men der var et eller annet merkelig opplegg når man skulle bestille, at man måtte registrere seg et sted og betale 15 dollar i måneden eller noe sånt... :klø: Så det gadd jeg ikke... Får håpe jeg finner igjen samme skoene et annet sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefine smykker du har kjøpt deg! :dåne: De hadde jo kjempemye fint på den siden. *inn og snike*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Smykker og sko! Det var noen utrolig fine smykker du hadde bestilt deg :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter :) Bra å høre at dere likte tingene også ;) Fikk beskjed at smykkene og det var sendt i dag, så håper det kommer i morgen, venter spent! :hoppe: Skoene tar vel litt lengre tid, men fikk beskjed i dag at det ble sendt så fort jeg bekreftet ordren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt overraskelsestur til kjæres 25 årsdag! :hoppe: 5 dager i Køben, flyr ned på bursdagen hans og så hjem igjen søndagen :)

Er ikke før i slutten av august, men gleder meg vilt likevel! Har ikke råd til noen dyr, romantisk tur på fint hotell så kort tid etter bryllupsreisen, så vi skal bo på gjesterom i studentboligene hvor ene forloveren til kjære bor :) Ikke så veldig bra standard (bodde der for 2 år siden også), men koster 50 kr/pr. pers/natt, så er jo latterlig billig!

Drar ned litt for å besøke forloveren hans også da, så da fant jeg ut at vi får med de andre forloverne også :) Så blir mer en gøyal vennetur enn en romantisk tur, men tror kjære kommer til å kose seg masse!

Tenkte vi skal ut å spise på en fin restaurant den kvelden vi kommer ned, som er bursdagen. Ta det litt rolig da, og så gå på Tivoli dagen etter (Tivoli er jo ikke noe om man er fyllasyk :fnise: ), og så tror jeg vi skal en tur på Carlsberg glyptotek... ellers har jeg ikke lagt så mye planer, får involvere de andre litt i planleggingen også ;) Så gjenstår det bare å se om alle greier å holde det hemmelig, hehe :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig fin gave :biggrin:

Da kommer nok mannen til å bli fornøyd ja!

Så fine smykker du har funnet deg forresten, du kommer til å bli sååå flott :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig bursdagsgave!! :hoppe: Skal han ikke få vite noenting før i august? I så fall får dere ha lykke til med å holde det hemmelig så lenge! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med overraskelsestur til 25-årsdagen! Det blir han nok veldig glad for. :nigo:

Og som du har shoppet da! ;) Kjempefine ting! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Åh, så fin gave :hjerte: Sånne opplevelser er jo bare det beste å få :rødme:

Køben er jo også en helt herlig by :strix:

Lykke til med å holde det hemmelig så lenge sier jeg også, jeg hadde slitt fælt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så utrolig fin gave :biggrin:

Da kommer nok mannen til å bli fornøyd ja!

Så fine smykker du har funnet deg forresten, du kommer til å bli sååå flott :rødme:

Ja, tror han kommer til å bli meget fornøyd :) Han elsker fornøyelsesparker, så han skal i allefall få lov å ta seg ut i Tivoli ene dagen ;)

Takk :) Fikk smykkene i dag og de var like fine i virkeligheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig bursdagsgave!! :hoppe: Skal han ikke få vite noenting før i august? I så fall får dere ha lykke til med å holde det hemmelig så lenge! :fnise:

Planen er at han ikke skal få vite noe før dagen før eller noe ;) Men han må jo få fri fra jobb da, så har sagt han må ordne fri da, bare at jeg ikke vil si hva vi skal... så at det blir en tur et sted skjønner han vel sikkert, men skal prøve å ikke røpe hvor ;) Heldigvis er ikke kjære en sånn type som holder på å dø av nysgjerrighet, sånn som jeg sikkert hadde gjort :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med overraskelsestur til 25-årsdagen! Det blir han nok veldig glad for. :nigo:

Og som du har shoppet da! ;) Kjempefine ting! :jepp:

Ja, tror han blir kjempeglad :) Vi har vært der nede sammen før, men er jo en fantastisk by :) Og så betyr det jo litt at en av hans (våres) beste venner bor der nede :)

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...