Lilywhite Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #361 Del Skrevet 21. januar 2008 Kikka ut av vinduet og tenkte på været jeg da jeg skrev det inlegget. Enda mindre tvil om opphavet ditt nå, siden det ikke var det du tenkte på når du leste det Kjekt å være litt turist i egen by også da. Det er utrolig mye flott å se og gjøre i Bergen hvis man bare kommer på det! Hehehe...ja, det var et forferdelig vær i går, spesielt den tiden vi gikk ute, typisk nok!! Vel, jeg er nok litt mer "immun" mot det enn de stakkars utvekslingsstudentene, men tenkte ikke så mye på det siden jeg allerede hadde beskrevet at været ikke var det aller beste i går De likte det de har sett av Bergen så langt, men når jeg spurte dem hva de hadde sett sa de: "We've seen rain!" (de har vært her i to uker, hehe) I dag var nå været mye bedre da Får håpe det fortsetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GossipGirl Skrevet 21. januar 2008 #362 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei søta. Nyyydelige kjoler. Helt ærlig syntes jeg alle var fantastiske. Du blir nok et syn uansett hvilken du velger. Godt å lese at alt står bra til ellers også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #363 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei søta. Nyyydelige kjoler. Helt ærlig syntes jeg alle var fantastiske. Du blir nok et syn uansett hvilken du velger. Godt å lese at alt står bra til ellers også. Takk Joda, alt er fint med meg, og i dag var det til og med fint vær her i byn, så og du har det travelt skjønner jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #364 Del Skrevet 21. januar 2008 Nå har jeg spurt kusinen min om hun kunne tenke seg å være frisør. Spurte på mail da, så har ikke fått svar ennå... jeg har jo god tid da, så sa hun ikke trengte å bestemme seg nå. Håper hun vil gjøre det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #365 Del Skrevet 22. januar 2008 Litt på siden, men jeg og samboer skal passe en gutt på 10 mnd på lørdag :D Barnet til min søsters venninne Gleder meg! Har passet han en gang før for ca 3 mnd siden, og han er bare heeelt skjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 23. januar 2008 #366 Del Skrevet 23. januar 2008 Litt på siden, men jeg og samboer skal passe en gutt på 10 mnd på lørdag :D Barnet til min søsters venninne Gleder meg! Har passet han en gang før for ca 3 mnd siden, og han er bare heeelt skjønn Heldiggen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 23. januar 2008 #367 Del Skrevet 23. januar 2008 Heisann! Nå har jeg endelig klart å oppdatere meg her Så koselig at dere får Gamle Bergen til vielsessted! Nyyydelig der! Skjønner godt at du ikke vil være en del av utstillingen ute ja... det hadde vært noe å ta masse bilder av for alle de japanske turistene som konstant klikker med kameraet Litt sent, men ja jeg ville absolutt satset på kusinen din som frisør! Hun er sikkert kjempeflink selv om hun er lærling Også ikke minst, det blir en person du vet at du kan stole på og du vet at du får en som vil ditt beste og kjenner deg litt. Det betyr ganske mye! Du slipper all bekymringen om at frisyren skal bli noe helt annet enn det du liker! Også lurte jeg på om jeg også kunne få se kjolebilder....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 23. januar 2008 #368 Del Skrevet 23. januar 2008 Litt på siden, men jeg og samboer skal passe en gutt på 10 mnd på lørdag :D Barnet til min søsters venninne Gleder meg! Har passet han en gang før for ca 3 mnd siden, og han er bare heeelt skjønn Åh! Så heldige dere er!! Alle mine venninner som har barn bor i en helt annen del av landet så jeg har ingen jeg kan låne! ...men skal på besøk til ei venninne når jeg er i Bartebyen og hun verdens søteste 1-åring :-D (å så vanskelig å holde det skjult at vi prøver.... ) Du får ha en flott onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elize Skrevet 23. januar 2008 #369 Del Skrevet 23. januar 2008 Gratulerer så mye med det kommende bryllupet. Og hyggelig at du har vært innom bryllupsdagboken miin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #370 Del Skrevet 24. januar 2008 Heldiggen! :-D Jaaaa Det innebærer å stå opp 7-7.30, noe jeg vanligvis liker å unngå på lørdager, men det er verdt det for å passe et lite gull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #371 Del Skrevet 24. januar 2008 Heisann! Nå har jeg endelig klart å oppdatere meg her Så koselig at dere får Gamle Bergen til vielsessted! Nyyydelig der! Skjønner godt at du ikke vil være en del av utstillingen ute ja... det hadde vært noe å ta masse bilder av for alle de japanske turistene som konstant klikker med kameraet Litt sent, men ja jeg ville absolutt satset på kusinen din som frisør! Hun er sikkert kjempeflink selv om hun er lærling Også ikke minst, det blir en person du vet at du kan stole på og du vet at du får en som vil ditt beste og kjenner deg litt. Det betyr ganske mye! Du slipper all bekymringen om at frisyren skal bli noe helt annet enn det du liker! Også lurte jeg på om jeg også kunne få se kjolebilder....? Så koselig at du har tatt deg tid til å lese gjennom Lett å "dette av" hvis man ikke leser jevnlig, merker det selv også Ja, Gamle Bergen er nydelig, og det ser heldigvis ut til å klaffe å få vielsen der... forhåpentligvis uten å havne i altfor mange japanske feriealbum Hehe... Jeg har spurt kusinen min og fått svar, hun ville gjerne gjøre det Hun kunne sikkert få med seg en venninne også sa hun, som kunne fikse forloverne mine Selvfølgelig skal du også få se kjolebilder... Sender PM nå... Skal prøve kjoler litt senere i vår, så kan hende jeg ombestemmer meg når jeg prøver kjoler i virkeligheten, men foreløpig er de som jeg sender deg på PM favorittene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn24 Skrevet 24. januar 2008 #372 Del Skrevet 24. januar 2008 Bartebyen :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #373 Del Skrevet 24. januar 2008 Åh! Så heldige dere er!! Alle mine venninner som har barn bor i en helt annen del av landet så jeg har ingen jeg kan låne! ...men skal på besøk til ei venninne når jeg er i Bartebyen og hun verdens søteste 1-åring :-D (å så vanskelig å holde det skjult at vi prøver.... ) Du får ha en flott onsdag! Ja, han er helt herlig han gutten her Har bare passet han en gang tidligere, men håper vi får begynne å passe ham fast nå som han er blitt litt større Han smiler hele tiden, og er bare megasøt Du får kose deg med venninnen din og barnet hennes!! Skjønner at det er vanskelig å holde det skjult... men tror vi også kommer til å gjøre det når vi begynner å prøve (om noen år), i tilfelle det tar litt tid... tror jeg hadde blitt stresset av å hele tiden få spørsmål om det hadde klaffet ennå... Litt sent ute til å ønske deg en flott onsdag, så da får jeg heller ønske deg en god torsdag Hehe... Jeg har forøvrig hatt en meget fin dag... gikk fra skolen kl 14, spiste middag hos mormor og morfar og var på kunstutstilling/café med noen venner etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #374 Del Skrevet 24. januar 2008 Gratulerer så mye med det kommende bryllupet. Og hyggelig at du har vært innom bryllupsdagboken miin. Takk og i like måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 25. januar 2008 #375 Del Skrevet 25. januar 2008 Tusen takk for kjolebilder! De var nyyydelige alle sammen syns jeg Prøvde å granske dem flere ganger for å se om jeg kunne si om jeg syns en var finere enn de andre, men det viste seg å være vanskelig De var alle sammen veldig pene men på hver sin spesielle måte! Også angående kjole 2, så ligner den egentlig litt på den jeg har, men av en eller annen grunn ser det ut som brystene popper lettere ut i den enn den jeg har... Det kommer jo selvfølgelig an på en selv.. jeg ville neppe hatt problemer med at de falt ut, men ser på det bildet at det så lett ut som de kunne gjøre det på modellen... Fikk et takkekort en gang av ei venninne som hadde en kjole som var litt utringet og på bildet sto hun lent over mannen og alt man så på det takkekortet var jo egentlig brystene hennes... lite pent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #376 Del Skrevet 26. januar 2008 Tusen takk for kjolebilder! De var nyyydelige alle sammen syns jeg Prøvde å granske dem flere ganger for å se om jeg kunne si om jeg syns en var finere enn de andre, men det viste seg å være vanskelig De var alle sammen veldig pene men på hver sin spesielle måte! Også angående kjole 2, så ligner den egentlig litt på den jeg har, men av en eller annen grunn ser det ut som brystene popper lettere ut i den enn den jeg har... Det kommer jo selvfølgelig an på en selv.. jeg ville neppe hatt problemer med at de falt ut, men ser på det bildet at det så lett ut som de kunne gjøre det på modellen... Fikk et takkekort en gang av ei venninne som hadde en kjole som var litt utringet og på bildet sto hun lent over mannen og alt man så på det takkekortet var jo egentlig brystene hennes... lite pent! Værsågod!! Ja, tror det blir vanskelig å bestemme seg før jeg har prøvd kjolene i virkeligheten, og til og med da kan jeg kanskje få problemer, hehe... Jeg kan kanskje få litt problemer med at puppene vil sprette ut i den kjolen, hehe... og selv om jeg ikke regner meg selv som særlig konservativ så synes jeg ikke brudekjoler skal være så veldig utfordrende... men jeg får se hvis jeg prøver den, om det blir "mye"... Jeg og mormor har egentlig blitt enige om å vente med å se på kjoler til april, så er en stund til, men hvis jeg får lov til å ta bilder i brudesalongen kan jeg jo sende dem på PM da sånn at dere kan se IRL, hehe... Men nå må jeg virkelig komme meg i seng, skal være barnevakt kl 08 i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #377 Del Skrevet 27. januar 2008 I dag er det 1 år og 5 mnd igjen til den store dagen!! Synes det snegler seg fremover... hehe... jeg og mormor har blitt enige om at vi kan vente til april med å gå å se på kjole, litt tidlig ennå og mormor og morfar skal en tur til utlandet i mellomtiden.... Har hatt en veldig fin helg, men begynner på hjemmeeksamen i morgen, så nå må jeg nesten få lest litt her... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn24 Skrevet 27. januar 2008 #378 Del Skrevet 27. januar 2008 1 år og 5 måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *englefjes* Skrevet 27. januar 2008 #379 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) 1 år og 5 måneder lykke til med eksamen Endret 27. januar 2008 av *englefjes* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #380 Del Skrevet 27. januar 2008 1 år og 6 måneder lykke til med eksamen Hey, nå må du ikke få tiden til å gå baklengs her 1 mnd siden det var 1 år og 6 mnd. Hehe... Tusen takk Er bare hjemmeeksamen da, så går nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg