Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

Hei! Havnet tilfeldigvis her, og har lest litt i boka di :hallo: Håper det klaffer snart for dere! :)

Jeg svarer alltid unnvikende om noen spør meg om det blir baby snart ... Eneste personen utenom mannen (som såklart må vite det! :hoho: ) som vet det er bestevenninna mi ... Alle andre svarer jeg bare "vi får se" eller "må skaffe oss fast jobb først" eller noe i den duren, selv om det er løgne :fnise: Er litt skummelt å innrømme at man er prøver, synes jeg ...

Vil bare si at som nygift (og prøver fra september) har jeg det akkurat sånn! "Hm... Må vel bli ferdig utdannet og få jobb først..." eller til de som vet at jeg kan tenke meg å prøve snart: "Han vil ikke/er ikke klar, så jeg får vel bare vente". Heldigvis er han klar nå, men det er det bare jeg og han som vet! :) :rødme:

Forresten så var det ei venninne av meg som så programmet du snakket om, og hun sa at det var veldig bra! Så jeg håper også at det går i reprise :ler:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Havnet tilfeldigvis her, og har lest litt i boka di :hallo: Håper det klaffer snart for dere! :)

Vil bare si at som nygift (og prøver fra september) har jeg det akkurat sånn! "Hm... Må vel bli ferdig utdannet og få jobb først..." eller til de som vet at jeg kan tenke meg å prøve snart: "Han vil ikke/er ikke klar, så jeg får vel bare vente". Heldigvis er han klar nå, men det er det bare jeg og han som vet! :) :rødme:

Forresten så var det ei venninne av meg som så programmet du snakket om, og hun sa at det var veldig bra! Så jeg håper også at det går i reprise :ler:

Lykke til!

:hallo:

Så koselig at du stikker innom! :-D

Hehe, godt vi ikke er alene om å lyve om prøvingen :ler: Er ikke alltid så lett å vite hva man skal si ... og som sagt er jeg dåååårlig til å lyve! :ler:

Ååå, håper virkelig det programmet går i reprise! Fant ikke noe om det på national geographic sine sider :sur:

Men de sender jo alltid slike programmer i reprise, maaange ganger ... *håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig innsats, hva er da det? Én gang om dagen eller mer? :klø:

Kommer jo til å bli det :humpe: monsteret til slutt! :hoho:

Jeg drikker heldigvis ikke ofte alkohol, men siste fest var rett etter el, så det ble litt teit... dessuten vet folk hvordan jeg er når jeg er full- hyper,snakkesalig og senere blir jeg ofte dårlig...

Nei, kommer nok til å drikke alkoholfritt eller lignende når jeg må, og håper ingen forstår noe ... :sjenert:

Ein gang om dagen dei to mest fruktbare dagane, burde vel halda.;) Og så kanskje annankvar dag i dagane før det igjen! Nei, eg er ingen ekspert! Eg og kjæresten min prøvde kvar einaste dag frå dag 10, og fram til 2 dagar etter EL denne månaden, men det var heilt sikkert ikkje nødvendig. :sjenert: Det klaffa jo ikkje uansett, så kanskje me faktisk gjorde alt feil? Kva veit eg...

Veit ikkje kva eg hadde gjort, dersom eg pleide å drikka meg full på fest. Heldigvis slepp eg den problemstillingen, så har eg ein ting mindre å bekymra meg for.;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her har det vært liv i kveld. :)

Nå vil jeg bare ha EL med en gang. :ler:

Argh, den ventinga...og vi har akkurat begynt.

God natt og sov godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein gang om dagen dei to mest fruktbare dagane, burde vel halda.;) Og så kanskje annankvar dag i dagane før det igjen! Nei, eg er ingen ekspert! Eg og kjæresten min prøvde kvar einaste dag frå dag 10, og fram til 2 dagar etter EL denne månaden, men det var heilt sikkert ikkje nødvendig. :sjenert: Det klaffa jo ikkje uansett, så kanskje me faktisk gjorde alt feil? Kva veit eg...

Veit ikkje kva eg hadde gjort, dersom eg pleide å drikka meg full på fest. Heldigvis slepp eg den problemstillingen, så har eg ein ting mindre å bekymra meg for.;)

Høres ut som en plan! :tommel:

Vel, jeg tror ikke dere gjorde noe som helst "feil" selv om det ikke klaffet, det tar jo tid å bli gravid ... er vel 25% sjanse hver måned, tror jeg

Jeg har planer om å enten ta med meg en brus hvor jeg sier jeg har fylt på med sprit, eller ta av etiketten til en alkoholfri vin og sette på en "vanlig" etikett på en vinflaske, om jeg skal på fest og ikke kan drikke :sjenert:

Eventuelt lyve og si jeg ikke kan drikke pga antibiotika, leververdier eller lignende, men så var det det der med den lyvinga igjen da ... :sjenert:

Oi, her har det vært liv i kveld. :)

Nå vil jeg bare ha EL med en gang. :ler:

Argh, den ventinga...og vi har akkurat begynt.

God natt og sov godt.

Jepp, liv er gøy! ;)

Jeg vil også ha el!!! Håper den er tidlig denne måneden, siden dumme mannen drar på torsdag :sur:

God natt, sov godt! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en plan! :tommel:

Vel, jeg tror ikke dere gjorde noe som helst "feil" selv om det ikke klaffet, det tar jo tid å bli gravid ... er vel 25% sjanse hver måned, tror jeg

Jeg har planer om å enten ta med meg en brus hvor jeg sier jeg har fylt på med sprit, eller ta av etiketten til en alkoholfri vin og sette på en "vanlig" etikett på en vinflaske, om jeg skal på fest og ikke kan drikke :sjenert:

Eventuelt lyve og si jeg ikke kan drikke pga antibiotika, leververdier eller lignende, men så var det det der med den lyvinga igjen da ... :sjenert:

Ja, det er absolutt ein plan. ;) Du har nok forresten rett i at eg og kjæresten min sikkert ikkje gjorde noko som helst feil denne prøveperioden. Det gjekk nok berre ikkje vegen denne gangen. Men kanskje neste gang?

Sånn der lyging og luring er absolutt ikkje noko for meg! Trur rett og slett eg hadde latt vera å gå på plassar der folk drakk, viss alternativet hadde vore å måtte lyga for å ikkje bli avslørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er absolutt ein plan. ;) Du har nok forresten rett i at eg og kjæresten min sikkert ikkje gjorde noko som helst feil denne prøveperioden. Det gjekk nok berre ikkje vegen denne gangen. Men kanskje neste gang?

Sånn der lyging og luring er absolutt ikkje noko for meg! Trur rett og slett eg hadde latt vera å gå på plassar der folk drakk, viss alternativet hadde vore å måtte lyga for å ikkje bli avslørt.

Klart det, har alltid rett jeg! ;)

Vanskelig å unngå fester også, for man må jo ha en grunn da også ... pluss at fest er gøy! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det, har alltid rett jeg! ;)

Vanskelig å unngå fester også, for man må jo ha en grunn da også ... pluss at fest er gøy! ;)

Ja, stemmer det! Knøttet har alltid rett. ;)

Grunnen kan vera at du ikkje gadd å bli med på fest. Men det virkar vel kanskje ikkje heilt truverdig, om du brukar den unnskyldningen gang på gang? Eg likar ikkje festar, fordi fest = fyll, og det har eg ikkje sansen for. Derfor var det heller ingen som hadde reagert, om eg hadde sagt at eg ikkje gadd å bli med på fest! Men eg skjønnar jo at du har eit anna forhold til festing og drikking enn det eg har - så eg veit ikkje heilt kva råd eg vil gi deg. Egentlig har eg ingen gode råd. :ler:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rett som det er fester der jeg ikke drikker, og det er jo greit den dagen vi begynner å prøve ;)

Vet de du fester med at du ikke drikker da? Hm ... tror folk ville begynt å lure om jeg gjorde det ... hadde garantert fersket meg med én gang! :ler:

Ja, stemmer det! Knøttet har alltid rett. ;)

Grunnen kan vera at du ikkje gadd å bli med på fest. Men det virkar vel kanskje ikkje heilt truverdig, om du brukar den unnskyldningen gang på gang? Eg likar ikkje festar, fordi fest = fyll, og det har eg ikkje sansen for. Derfor var det heller ingen som hadde reagert, om eg hadde sagt at eg ikkje gadd å bli med på fest! Men eg skjønnar jo at du har eit anna forhold til festing og drikking enn det eg har - så eg veit ikkje heilt kva råd eg vil gi deg. Egentlig har eg ingen gode råd. :ler:

Men jeg har lyst på fest, selv om jeg ikke kan drikke! Fest er gøy, uansett om det er drikking eller ikke! :tommel:

Hehe, ikke tro jeg er noe fyllesvin nå da ... jeg drikker ikke særlig ofte, men det skjer jo, og da blir det litt rart om jeg plutselig ikke drikker på en fest ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har lyst på fest, selv om jeg ikke kan drikke! Fest er gøy, uansett om det er drikking eller ikke! :tommel:

Hehe, ikke tro jeg er noe fyllesvin nå da ... jeg drikker ikke særlig ofte, men det skjer jo, og da blir det litt rart om jeg plutselig ikke drikker på en fest ... :sjenert:

Fyllesvinet Knøttet! :legrine:

Neida, berre tulla. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fy_fy:

:lol:

Oh, yeah! :lur:

=============================

Begynner å lure på om jeg hadde vondt i magen i går pga jeg spiste frokostblanding med melk, noe jeg ikke er vant til. Jeg drikker så og si aldri melk ... :sjenert:

Må nesten få se å få forført mannen idag og imorgen, siden jeg har fruktbar periode fra i morgen av ... og selv om sjansen er liten, må vi jo prøve! :-D

Selv om jeg er litt imot pliktsex ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musica
Vet de du fester med at du ikke drikker da? Hm ... tror folk ville begynt å lure om jeg gjorde det ... hadde garantert fersket meg med én gang! :ler:

Ja, det ser de jo.

Men folk blir jo mer og mer mistenksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ser de jo.

Men folk blir jo mer og mer mistenksom.

Går jo an å drikke alkoholfritt og late som det er alkohol i :lur:

Er folk rundt deg mistenksomme? :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Oh, yeah! :lur:

=============================

Begynner å lure på om jeg hadde vondt i magen i går pga jeg spiste frokostblanding med melk, noe jeg ikke er vant til. Jeg drikker så og si aldri melk ... :sjenert:

Må nesten få se å få forført mannen idag og imorgen, siden jeg har fruktbar periode fra i morgen av ... og selv om sjansen er liten, må vi jo prøve! :-D

Selv om jeg er litt imot pliktsex ... :sjenert:

Fint at du er bra igjen i magen i dag iallfall! :)

Oi oi oi, fruktbar periode og greier. :sjarmor: Det blir jo ikkje pliktsex viss du forfører mannen skikkelig, og han ikkje veit at det er tid for EL. ;) Iallfall blir det berre du som opplever det som pliktsex - ikkje mannen din. :fnise: Men det går vel greit? Kva gjer ein vel ikkje for å bli gravid? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles det som plik-sex da?

Hva mener mannen din?

Nei, vet ikke helt jeg ... jeg føler jo på en måte at "nå må vi ha sex, for å bli gravid " tror jeg er litt for bevisst på det der kanskje :sjenert:

Fint at du er bra igjen i magen i dag iallfall! :)

Oi oi oi, fruktbar periode og greier. :sjarmor: Det blir jo ikkje pliktsex viss du forfører mannen skikkelig, og han ikkje veit at det er tid for EL. ;) Iallfall blir det berre du som opplever det som pliktsex - ikkje mannen din. :fnise: Men det går vel greit? Kva gjer ein vel ikkje for å bli gravid? :lur:

Hehe, tvangssex istedet for pliktsex hadde vært noe! :lur: Neida, bare tull på meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...