Gå til innhold

Lav dollar = gode kjøp for oss!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tips: http://www.threadless.com/

Jeg fikk mine i dag, to stykker for $ 41,50 inkl frakt, rett i postkassa :)

Måtte du ikke betale toll? Hvordan er størrelsene?

Gjest Odense
Skrevet

Blir det noe billiger å bestille fra SN, eller er det de samme prisene siden vi betaler med NOK ?

Gjest Gjest
Skrevet

De nye crocsene i fargen grape var forresten kjempefine. Det var en litt mørk lillafarge med glans i :)

Gjest Odense
Skrevet

Gjort unna en del shopping idag...

Kjøpt Crocs til barna, dyprens fra clinique, peeling fra bioterm, consealer fra Helena Rubinstein, solbriller og smykker fra Tiffanys..Alt i amerikansk dollar... :sjenert:

Har også kjøpt en Katvig heldress til minstejenta, men det var fra Sverige så det gjelder jo ikke... :ler:

Så nå føler jeg har utnyttet valuten og tror jeg skal holde meg borte fra nettshoppingen en liten stund.. :hallo:

Gjest Vampyra
Skrevet

Jeg fikk biotherm deo i posten i dag! :hoppe:

Da venter jeg bare på MD kremen jeg kjøpte...

Gjest Vampyra
Skrevet

Nå bestilte jeg akkurat md formulations cleanser og ID bare vitamins (hun solgte disse sammen) for 16 $ på ebay! :overrasket:

Det står at de er forseglet, men jeg synes det var uforskammet billig?? :klø: (nå vet jeg ikke helt hva det ID produktet er, men en MD formulations cleanser til den prisen alene er vel et knallbra kjøp? :klø:

Skrevet (endret)
Måtte du ikke betale toll? Hvordan er størrelsene?

Nei, ingen toll for frakten regnes ikke med- ble 32 dollar uten frakt.

Størrelsene er litt små viste det seg. Jeg er en 40/42 på HM, og bestilte large i den som heter girly tee, for jeg tenkte meg at den var litt smalere i fasongen. Jeg burde hatt en størrelse større, men det går. Litt småtrang. Dette gjelder den billigste sort t-skjorte da- fra Fruit of the loom antakelig, som koster rundt 17 $. Noen av t-skjortene er trykket på American Apparel, og er dyrere- kan også hende de er annerledes i størrelsene.

Tips for enklere bestilling, gå inn på siden under og velg str, så får du bare opp det de faktisk har inne av din størrelse. Så slipper man å ergre seg over at de er tom for den du falt for ;)

http://www.threadless.com/stockchart

Bestilte en til nå (for den jeg ønsket meg var nesten utsolgt) og da tok jeg en størrelse større. Pris for 1 t-skjorte inkl frakt ble $ 23,50, altså rundt 140 kr. Ikke verst synes jeg. :-D

Endret av Drua
Skrevet
Jeg fikk biotherm deo i posten i dag! :hoppe:

Da venter jeg bare på MD kremen jeg kjøpte...

Hm.. Jeg bestilte jo også den fra samme selger.. Pleier det å ta så lang tid? Da er det jo over en uke siden du bestilte, og det var vel sånn ekspresspakke?

Gjest Vampyra
Skrevet
Hm.. Jeg bestilte jo også den fra samme selger.. Pleier det å ta så lang tid? Da er det jo over en uke siden du bestilte, og det var vel sånn ekspresspakke?

Jeg vet faktisk ikke? Det skal jo over havet og jeg valgte den leveringen som tar lengst tid, så sånn sett tror jeg kanskje vi kan regne 1-2 uker.

Skrevet

Kom nettopp hjem fra USA for noen dager siden, og det ble en del shopping.. En del ting koster halvparten av hva det gjør i Norge, mens på enkelte ting varer er det mindre forskjeller. Heldigvis var salget nettopp begynt da vi kom, så fikk utnyttet det også ;)

Handlet en del hårprodukter; Redken, SexyHair og BedHead, kostet mellom 45 og 70 kroner for produktene. I tillegg ble det en del sminke, blant annet NARS og Stila :hjerte: Kjæresten min kjøpte Crocs til sin familie, 29 dollar kostet de de fleste steder. I tillegg ble det en del klær. Vi kom hjem til Norge med en ekstra koffert hver :ler:

Åhh det var så fantastisk bra shopping, vil tilbake.. *sukk*

Gjest Gjest_Flugelhorn_*
Skrevet
First class shipping er det billigste alternativet, det valgte jeg :)

Fikk mine idag :juhu:

Gjest Gjest_Flugelhorn_*
Skrevet

Glemte å si at jeg bestilte 9 juli, så tok bare 1 uke :D

• 2 uker senere...
Gjest Vampyra
Skrevet

Nå har jeg endelig fått MD kremen min! Det tok sin tid, to uker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...