Gjest Frk. Grønn Skrevet 10. juli 2007 #21 Skrevet 10. juli 2007 Lav dollar er ikke bra for lommeboka, men jeg skal ta meg en kikk på Ebay blant annet. Kanskje finner jeg en fin weekendbag
Gjest Gjesteline utlogget Skrevet 10. juli 2007 #22 Skrevet 10. juli 2007 Dere er vel klar over denne siden ? Jeg og lurer på denne, noen som vet hvordan det fungerer?
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2007 #23 Skrevet 10. juli 2007 Angående JetCarrier. Det er da bare å gå på siden og lese, det er veldig godt forklart hvordan ting gjøres og priser.
Gjest Odense Skrevet 11. juli 2007 #24 Skrevet 11. juli 2007 Da er vi to, bare at valget til slutt falt på farge Cotton Candy. Gjett om jeg blir søt da da Hvor kjøper dere crocs på nettet? Skal kjøpe to par til jentene mine nå til barnehage start. Greit om jeg fann de billig på nettet
Gjest Borghild Skrevet 11. juli 2007 #26 Skrevet 11. juli 2007 Har bestilt magic concealer til utrolige 130,95! O lykke!
~white lady~ Skrevet 11. juli 2007 #27 Skrevet 11. juli 2007 Jeg bestilte det gratissettet fra EverydayMinerals.com, og venter på at det skal komme i posten. Ser at det er blitt trukket kun 30 kr og 13 øre i fraktkostnader fra kontoen min....
Gjest Odense Skrevet 11. juli 2007 #28 Skrevet 11. juli 2007 Desse crocsa var nyyydelige!! desse skal jentene mine få! ( de i rosa selfølgelig) http://www.taylorshoes.com/kidscrocling.htm
Gjest Odense Skrevet 11. juli 2007 #29 Skrevet 11. juli 2007 Jeg bestilte på www.taylorshoes.com Hvordan er det er med toll og slikt der? Om jeg bestiller for 600 kr, så kan jo de bli dyrt i tollen....
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2007 #30 Skrevet 11. juli 2007 Hvordan er det er med toll og slikt der? Om jeg bestiller for 600 kr, så kan jo de bli dyrt i tollen.... 150kroner i moms + 90kr tollgebyr
Flugelhorn Skrevet 11. juli 2007 #31 Skrevet 11. juli 2007 Hvordan er det er med toll og slikt der? Om jeg bestiller for 600 kr, så kan jo de bli dyrt i tollen.... Frakten for ett par der er 15$, så det lønner seg nok å bestille i to omganger (ett par om gangen) hvis du bestiller de til 29.99$ så blir det ikke toll
Gjest Odense Skrevet 11. juli 2007 #32 Skrevet 11. juli 2007 Frakten for ett par der er 15$, så det lønner seg nok å bestille i to omganger (ett par om gangen) hvis du bestiller de til 29.99$ så blir det ikke toll oki..hva slags frakt velger dere? Er jo tre alternativer..når jeg vil bestille to par så kom frakten på 30$ , da var det express shipping..
Flugelhorn Skrevet 11. juli 2007 #33 Skrevet 11. juli 2007 oki..hva slags frakt velger dere? Er jo tre alternativer..når jeg vil bestille to par så kom frakten på 30$ , da var det express shipping.. First class shipping er det billigste alternativet, det valgte jeg
Leo Skrevet 11. juli 2007 #34 Skrevet 11. juli 2007 First class shipping er det billigste alternativet, det valgte jeg First Class Mail er billig, men det kan ta forferdelig lang tid, i verste fall 6 - 8 uker hvis pakken blir sendt med båt. En oversikt over de forskjellige alternativene og hvilke ca. leveringstider de innebærer finnes her. Utålmodige meg velger alltid det raskeste alternativet og har vel aldri ventet mer enn en uke på pakker fra USA. Rekorden er det vel UPS som innehar. De leverte på under 48 timer til tross for at det var helg i mellom.
lillesky Skrevet 11. juli 2007 #35 Skrevet 11. juli 2007 oki..hva slags frakt velger dere? Er jo tre alternativer..når jeg vil bestille to par så kom frakten på 30$ , da var det express shipping..First Class Mail International brukte jeg da jeg kjøpte et par Crocs. Skoene kom etter en uke, eller mindre. Lurer på om jeg skal bestille et par Crocs til jeg og.
Leo Skrevet 11. juli 2007 #36 Skrevet 11. juli 2007 First Class Mail International brukte jeg da jeg kjøpte et par Crocs. Skoene kom etter en uke, eller mindre. Det skjer ofte! Jeg ville imidlertid bare advare litt slik at ingen blir overrasket hvis det viser seg at pakken bruker vesentlig lenger tid . Jeg har jo shoppet masse med USD i det siste, men kan det tenkes at jeg trenger et par Crocs også? :klø:
Gjest Frysepulver Skrevet 11. juli 2007 #37 Skrevet 11. juli 2007 Vil også ha Crocs, ett par. Hva har dere betalt for det inkl alt?
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2007 #38 Skrevet 11. juli 2007 Vil også ha Crocs, ett par. Hva har dere betalt for det inkl alt? Omtrent 265 inkludert frakt. Tok ganske nøyaktig en uke å få dem i posten.
Gjest Frysepulver Skrevet 11. juli 2007 #39 Skrevet 11. juli 2007 Omtrent 265 inkludert frakt. Tok ganske nøyaktig en uke å få dem i posten. Da blir'e jobbsko til høsten da
Gjest Alou Skrevet 11. juli 2007 #40 Skrevet 11. juli 2007 Tja, hvis jeg skal benytte meg av den lave dollaren(Noe jeg absolutt ikke burde!) blir det nytt fra rense- og pleieserien md formulations, ny selvbruningskrem fra Shiseido, ny concealer fra HR, ny maskara (et nytt merke? Eller YSL? Lancome?) og en øyskygge - kanskje fra Guerlian eller Estee Lauder som jeg har siklet på lenge. Og i tillegg en ny hårpleieserie; vurdere Sebastian, Redken eller Kerastase. Huff, det er alt for mange fristelser...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå