Gjest Gjest_Pip_* Skrevet 5. juli 2007 #81 Skrevet 5. juli 2007 Er nok skyldig i det meste og mere til som er nevnt i denne tråden.I tillegg lager jeg stor pizza på lørdagene slik at det alltid er rester igjen til søndagsmorgenen. Da varmer ungene hvert sitt pizzastykke i microen, zapper fritt og uhemmet på TVèn og jeg sover lenge. Kjenner igjen det! Har hendt at jeg i tilegg har helt tilfeldig satt en stor bolle med potetgull på bordet også Gud så dårlig mor jeg er
momo Skrevet 5. juli 2007 #82 Skrevet 5. juli 2007 Denne tråden her var bare skikkelig morsom. Er nok skyldig i det meste jeg og. Er ikke mer enn en uke siden vi kjørte drosje i utlandet og jeg hadde min 2 mnd gamle baby på fanget. Tv er en veldig fin ting, spesielt når vi vil sove litt lenger. På ferie får jenta vår brus hver dag, spise hva hun vil, flere is om dagen og være oppe sent på kvelden. Hun må heller aldri spise opp maten sin, liker hun ikke maten får hun noe annet. Hun bader i badekar uten at vi er på badet og passer på. Hun får løpe rundt i nabolaget uten tilsyn. Og sikkert veldig mye mer, som jeg bare ikke kommer på.
monja Skrevet 5. juli 2007 #83 Skrevet 5. juli 2007 Idag har jeg gitt sønnen min pølse og brød til middag, han har kjørt rodellbane sammen med pappa'n sin til tross for at denne banen ble stengt en stund for noen dager siden pga feil med bremsene, han har sittet alene i badebalja si mens jeg sløva på nett og han er enda ikke i seng
Gjest Pet Skrevet 5. juli 2007 #84 Skrevet 5. juli 2007 Dette må da være det verste : sønnen min har vokst opp på Grønland i Oslo. Og en fæl ting til : en julaften hadde vi ikke nisse, så vi ringte Oslo Taxi og pappaen til sønnen gikk ned med julenissemaske og den røde morgenkåpa mi og spurte sjåføren om han kunne kle seg ut og bli med inn en tur. Dette var selvsagt en pakistaner ettersom få nordmenn jobber på julaften. Han ble med på moroa og trampet inn i stua med noen gaver i et dynetrekk og ropte God jol til sønnen som så litt usikker ut. Det var ikke akkurat sånn han så for seg julenissen, men han bodde tross alt på Grønland. Stakkars barn.
Gjest Silmarill Skrevet 5. juli 2007 #85 Skrevet 5. juli 2007 (endret) Idag har jeg gitt sønnen min pølse og brød til middag, han har kjørt rodellbane sammen med pappa'n sin til tross for at denne banen ble stengt en stund for noen dager siden pga feil med bremsene, han har sittet alene i badebalja si mens jeg sløva på nett og han er enda ikke i seng Hi,hi, min pode på 16 har fått pølse med lompe til middag - måtte steke selv da, for vi var på jobb! Måtte nok ha gjort det selv, uansett....herlighet han har stekt pølser selv fra han var sikkert 12 år... Vet ikke hva han spiste til frokost, for da han sto opp var både samboer å jeg reist på jobb... Utrolig mange is som var borte fra fryseren da jeg kom hjem fra arbeidet i dag, ja,ja de barna, de barna... Sommerferie og alt jo Sendte guttungen ut istad får å hente Sushi til oss voksne og kebab til han Så fæl jeg er........ Endret 5. juli 2007 av Silmarill
Gjest Silmarill Skrevet 5. juli 2007 #86 Skrevet 5. juli 2007 Dette må da være det verste : sønnen min har vokst opp på Grønland i Oslo. Og en fæl ting til : en julaften hadde vi ikke nisse, så vi ringte Oslo Taxi og pappaen til sønnen gikk ned med julenissemaske og den røde morgenkåpa mi og spurte sjåføren om han kunne kle seg ut og bli med inn en tur. Dette var selvsagt en pakistaner ettersom få nordmenn jobber på julaften. Han ble med på moroa og trampet inn i stua med noen gaver i et dynetrekk og ropte God jol til sønnen som så litt usikker ut. Det var ikke akkurat sånn han så for seg julenissen, men han bodde tross alt på Grønland. Stakkars barn. Så oppfinsomt og lurt! Bedre enn ingen nisse
Fresi Skrevet 5. juli 2007 #87 Skrevet 5. juli 2007 Dette må da være det verste : sønnen min har vokst opp på Grønland i Oslo. Og en fæl ting til : en julaften hadde vi ikke nisse, så vi ringte Oslo Taxi og pappaen til sønnen gikk ned med julenissemaske og den røde morgenkåpa mi og spurte sjåføren om han kunne kle seg ut og bli med inn en tur. Dette var selvsagt en pakistaner ettersom få nordmenn jobber på julaften. Han ble med på moroa og trampet inn i stua med noen gaver i et dynetrekk og ropte God jol til sønnen som så litt usikker ut. Det var ikke akkurat sånn han så for seg julenissen, men han bodde tross alt på Grønland. Stakkars barn. Hahaha! En helt fabelaktig morsom historie - Heldige barnet, synes nå jeg
Gjest lillebøll Skrevet 5. juli 2007 #88 Skrevet 5. juli 2007 Gud, jeg føler meg skyldig i det meste her.
CeeCee Skrevet 5. juli 2007 #89 Skrevet 5. juli 2007 Dette må da være det verste : sønnen min har vokst opp på Grønland i Oslo. Og en fæl ting til : en julaften hadde vi ikke nisse, så vi ringte Oslo Taxi og pappaen til sønnen gikk ned med julenissemaske og den røde morgenkåpa mi og spurte sjåføren om han kunne kle seg ut og bli med inn en tur. Dette var selvsagt en pakistaner ettersom få nordmenn jobber på julaften. Han ble med på moroa og trampet inn i stua med noen gaver i et dynetrekk og ropte God jol til sønnen som så litt usikker ut. Det var ikke akkurat sånn han så for seg julenissen, men han bodde tross alt på Grønland. Stakkars barn. Jeg ler så jeg detter av stolen!!!!!!!!!! :hoho: Kleenex please!!!!
CeeCee Skrevet 5. juli 2007 #90 Skrevet 5. juli 2007 Hi,hi, min pode på 16 har fått pølse med lompe til middag - måtte steke selv da, for vi var på jobb! Måtte nok ha gjort det selv, uansett....herlighet han har stekt pølser selv fra han var sikkert 12 år... Vet ikke hva han spiste til frokost, for da han sto opp var både samboer å jeg reist på jobb... Utrolig mange is som var borte fra fryseren da jeg kom hjem fra arbeidet i dag, ja,ja de barna, de barna... Sommerferie og alt jo Sendte guttungen ut istad får å hente Sushi til oss voksne og kebab til han Så fæl jeg er........ Steker??? Har dere ikke micro da?
Annie Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #91 Skrevet 5. juli 2007 Siden jeg nå har hørt rykter om hvordan dere har det hjemme hos dere, kan jeg gjøre det jeg. Så bra!!! :juhu: All hyllest til Annie!! Flott at du liker tråden ...og jeg bare venter på at noen skal kuppe tråden med og , og fortelle oss hvor uegnede vi er. *stålsette*Ja, men det er jo det vi har Annie til. Hun slenger inn noen bekymringsmeldinger til BV over hele landet hun JEPP! Dette må da være det verste : sønnen min har vokst opp på Grønland i Oslo. Og en fæl ting til : en julaften hadde vi ikke nisse, så vi ringte Oslo Taxi og pappaen til sønnen gikk ned med julenissemaske og den røde morgenkåpa mi og spurte sjåføren om han kunne kle seg ut og bli med inn en tur. Dette var selvsagt en pakistaner ettersom få nordmenn jobber på julaften. Han ble med på moroa og trampet inn i stua med noen gaver i et dynetrekk og ropte God jol til sønnen som så litt usikker ut. Det var ikke akkurat sånn han så for seg julenissen, men han bodde tross alt på Grønland. Stakkars barn. Nå spiser Prinsessa is til kveldsmat.
Gjest Silmarill Skrevet 5. juli 2007 #92 Skrevet 5. juli 2007 Steker??? Har dere ikke micro da? Ha,ha, morsomt at du nevnte det! Da han var yngre sa jeg på telefonen fra jobben: "bare sleng pølsene inn i micron" så blir det så bra så...... Nå har han funnet ut at det blir bedre når han steker dem i panna, men joda, micron har vært en god venn opp gjennom årene
CeeCee Skrevet 5. juli 2007 #93 Skrevet 5. juli 2007 Jeg og vil ha is.... Ned i kjelleren og rote i frysern.... BRB!
ToveM Skrevet 5. juli 2007 #94 Skrevet 5. juli 2007 Liker denne tråden, den viser at ikke alle er så politisk korrekt i barneoppdragelsen. I enkelte tråder er et slik at jeg faktisk ikke tørr si min mening, for da får en jammen høre det..og nå koker min 14 åring seg nudler til kvelds...veldig sunt..ikke sant?
CeeCee Skrevet 5. juli 2007 #95 Skrevet 5. juli 2007 Liker denne tråden, den viser at ikke alle er så politisk korrekt i barneoppdragelsen. I enkelte tråder er et slik at jeg faktisk ikke tørr si min mening, for da får en jammen høre det..og nå koker min 14 åring seg nudler til kvelds...veldig sunt..ikke sant? Nudler er jo kjempegodt! Og har aldri hørt at det er usunt jeg da... Jeg spiser det ofte til kvelds jeg også Jeg liker også denne tråden... Pleier som oftest å si hva jeg mener, men får jo pepper da.. Men d får jeg heller tåle... Hehe!
Gjest Silmarill Skrevet 5. juli 2007 #96 Skrevet 5. juli 2007 Liker denne tråden, den viser at ikke alle er så politisk korrekt i barneoppdragelsen. I enkelte tråder er et slik at jeg faktisk ikke tørr si min mening, for da får en jammen høre det..og nå koker min 14 åring seg nudler til kvelds...veldig sunt..ikke sant? Når du nevner sånne tråder, tenker jeg veldig på "isråden" "godteriråden" "sukkertråden" og "godteri i bursdagstråden" Svarte vel i alle jeg, der jeg faktisk ymtet en del om at enkelte var veldig politisk korekte her på KG, eller veldig hysteriske i barneopdragelsen.
Annie Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #97 Skrevet 5. juli 2007 Morsomt å se at man ikke er alene her Glemte å nevne at jeg sover leeeenge på morran nå når det er ferie og dårlig vær. I dag sto jeg ikke opp før kl 12. Da hadde Prinsessa vært våken i 1 time. Laget seg varm kakao, og koste seg foran TV.
ToveM Skrevet 5. juli 2007 #98 Skrevet 5. juli 2007 Nudler er jo kjempegodt! Og har aldri hørt at det er usunt jeg da... Jeg spiser det ofte til kvelds jeg også Jeg liker også denne tråden... Pleier som oftest å si hva jeg mener, men får jo pepper da.. Men d får jeg heller tåle... Hehe! Er jo ikke så gammel her jeg da, så jeg tør nok ikke ta meg selv helt ut...enda
ToveM Skrevet 5. juli 2007 #99 Skrevet 5. juli 2007 Morsomt å se at man ikke er alene her Glemte å nevne at jeg sover leeeenge på morran nå når det er ferie og dårlig vær. I dag sto jeg ikke opp før kl 12. Da hadde Prinsessa vært våken i 1 time. Laget seg varm kakao, og koste seg foran TV. Vet du hva jeg gjør? jeg kjører minstemann på ferieklubb, så går jeg hjem og legger meg igjen
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2007 #100 Skrevet 5. juli 2007 Når du nevner sånne tråder, tenker jeg veldig på "isråden" "godteriråden" "sukkertråden" og "godteri i bursdagstråden" De trådene var jeg også oppgitt over. Foreldre som har bittesmå barn eller ikke barn i det hele tatt svarte at sukker er en uting og det er ikke noe problem å gi dem gulerøtter og stangsellerie istedenfor snop hverken på lørdager eller bursdag husker jeg http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...mp;hl=godterier http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...mp;hl=godterier http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...mp;hl=godterier http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...mp;hl=godterier
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå