CeeCee Skrevet 5. juli 2007 #61 Skrevet 5. juli 2007 Min 10-åring har med seg kniv, øks, sag og kraftig hagesaks.... 10 år og ikke egen motorsag? Nesten så du ikke kvalifiserer inn i Dårlig foreldre- kategorien..
Gjest Silmarill Skrevet 5. juli 2007 #62 Skrevet 5. juli 2007 (endret) KUL DEBATT! Jeg er en dårlig mor, og det er mange av oss!! Barnet mitt er snart i tenårene og her er min historie: * Barnet mitt må aldri spise opp maten sin dersom h*n sier h*n er mett * Jeg har nesten aldri kokt flasker * H*n får være oppe til 23-24 både fredag og lørdag stort sett * H*n har vært alene hjemme hele dagen og hele kvelden til kl 23 fordi jeg skulle på møte på jobben (Tenk å prioritere karriere foran barnet da!!!!!) * H*n må rydde av bordet hver dag etter middag, eller så må h*n lage middag. * Vi satt i sofaen og spiste alle måltidene hver dag i 3 år * Av og til må h*n selv ta bussen til byen og videre gå alene på og betale billetten til bussen når h*n skal til sin far * H*n fikk gå på butikken alene og handle da h*n var 5 år. Sterkt traffikert vei. * Jeg har ikke hjulpet til med tannpuss siden 4-5 årsalderen * Jeg krever at h*n skal ut av huset hvis det har vært for mye innesitting. (Regelrett kaster ut barnet mitt fra sitt eget hjem!!!) * H*n får nesten aldri bruke PC, for den skal JEG ha. (Fyyy så egoistisk jeg er!!) * Vi spiser snop på ukedager * Vi spiser kjøpemiddag ca 2 ganger i uken * Jeg har aldri bakt så mye som et brød * Jeg har laget hjemmelaget pizza kun 2-3 ganger * Noen ganger har vi ikke middag i det hele tatt * Vi har kun vært på en utenlandsferie sammen Herregud, at jeg i det hele tatt får lov å få barn!!! Det burde ikke være en menneske rett! Jeg burde vært tvangssterilisert og meldt til BV for leeenge siden!!!!! Dette er jo som å lese om meg og min tennåring dette jo Blir med her i denne klubben. UTROLIG bra tråd Endret 5. juli 2007 av Silmarill
Kara W Skrevet 5. juli 2007 #63 Skrevet 5. juli 2007 Tusen takk! Skrev nettop et innlegg om at jeg har prestasjonsangst for å få barn, og så finner jeg denne tråden!
Jerle Skrevet 5. juli 2007 #64 Skrevet 5. juli 2007 Ja, de elsker det nå. Spørs om de takker deg når de må bruke gebiss som 30 åringer Der hadde vi nr 1, noen flere?
Gjest tomat Mina Skrevet 5. juli 2007 #65 Skrevet 5. juli 2007 Kjenner meg igjen i dette som står i denne tråden Jeg er vel ikke den eneste her som har ringt skolen om at barnet mitt har vært syk en fredag mens sannheten har vært at vi dro på langhelgferie en torsdag? Vil være med i denne klubben jeg også.
Gjest Pet Skrevet 5. juli 2007 #66 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har skevet en skoleoppgave for sønnen min, jeg.
tuji Skrevet 5. juli 2007 #67 Skrevet 5. juli 2007 Jeg startet en helt likedan tråd for en tid tilbake, og etter kun få innlegg utartet det til en virkelig trist sak, hvor det kom frem ganske stygge eksempler på ting folk utsatte ungene sine for, i den tro at det var like uskyldig som det dere beskriver over. Bare nevner det, så det ikke hauses opp til å bli en "jeg er en dårligere mor enn deg"-greie, selv om jeg skjønner at det menes ironisk.
Rubina D Skrevet 5. juli 2007 #68 Skrevet 5. juli 2007 Kjenner meg igjen i dette som står i denne tråden Jeg er vel ikke den eneste her som har ringt skolen om at barnet mitt har vært syk en fredag mens sannheten har vært at vi dro på langhelgferie en torsdag? Vil være med i denne klubben jeg også. Der ble det slutt på dårlig samvittighet for mine hvite løgner om "fredagssyken"
Gjest Blondie65 Skrevet 5. juli 2007 #69 Skrevet 5. juli 2007 *stemmer for grønnsaker med sjokoladesmak* Hvorfor kan de ikke bare lage noen grønnsaker som er litt god lissom ... Dere må gjerne være dårlige foreldre for min del så lenge dere ikke lar ungene deres riste flysetet jeg sitter i eller bussetet, smøre den 3. isen for dagen inn i mitt hår i samme førnevmte anledninger etc.
Fresi Skrevet 5. juli 2007 #70 Skrevet 5. juli 2007 Jeg lar alltid nøkkelen bli igjen, i tillegg til at jeg legger igjen et par tusenlapper i vinduet. Dessverre er det ikke noen som har tatt med seg bilen med ungene ennå, så det har blitt lite med alenehelger på meg og mannen. Fantastisk!
Far til 2 Skrevet 5. juli 2007 #71 Skrevet 5. juli 2007 Jeg startet en helt likedan tråd for en tid tilbake, og etter kun få innlegg utartet det til en virkelig trist sak, hvor det kom frem ganske stygge eksempler på ting folk utsatte ungene sine for, i den tro at det var like uskyldig som det dere beskriver over. Bare nevner det, så det ikke hauses opp til å bli en "jeg er en dårligere mor enn deg"-greie, selv om jeg skjønner at det menes ironisk. Jeg husker tråden, og noen ganger virker det nesten som om vi ønsker å overgå hverandre. Jeg skal være forsiktig med å kritisere foreldre som gir barna brus til middag i helgene og lar dem sitte op til 23.00. Men jeg vet (det vet andre og ) , med 100% sikkerhet, at det er områder jeg reagerer på som mishandling. Jeg synes vi isteden skal innse at vi ikke altid gjør ting på beste måte, og forsøke å endre på det om vi kommer i tilsvarende situasjon igjen, evt utbedre "skaden" fra forrige gang.
CeeCee Skrevet 5. juli 2007 #72 Skrevet 5. juli 2007 Isjjj.. Ikke vær så snusfornuftige da! Jeg tror de fleste vet hvor grensa går for sundt bondevett... Om det kommer gjester inn med slike skrekkeksempler tror jeg det er bare for å provosere uansett... Nettopp fordi de vil ødelegge og tror de er så perfekte..
Gjest Silmarill Skrevet 5. juli 2007 #73 Skrevet 5. juli 2007 (endret) Husker også tråden til tuji Der ble det slutt på dårlig samvittighet for mine hvite løgner om "fredagssyken" Jeg tviler på at tomatMina er alene om det gitt...har hørt om flere som har hatt denne "fredagssyken" du nevner. Jeg har gjort noe lignende! Sønnen min var utslitt og direkte utmattet en mandag-han var ikke syk i den forstand at han ikke hadde klart å gå på skolen og ikke hadde han feber heller, men veldig sliten.Han fikk bli hjemme å hvile ut den dagen. Er dette så ille egentlig? Tror at dem som svarer i denne tråden er fantastiske foreldre, men mange innrømmer at de ikke er "politisk korrekte" mht. barneoppdragelse! Det er ærlige mennesker som svarer, enkelt å greit! Flott tråd PS!Sønnen min har spist 2 is i dag selv om det har regnet DS Endret 5. juli 2007 av Silmarill
MellonCollie Skrevet 5. juli 2007 #74 Skrevet 5. juli 2007 Fantastisk tråd!!! Må få på mine innlegg... Etter å ha lest litt på dette forumet tidligere har jeg lurt på hvordan jeg fortsatt lever... foreldrene mine har latt meg leke med vennene mine ute i skogen alene når vi var små, gitt meg brus til middag, latt meg spise is hver dag på sommeren +++ Og de samme tingene ønsker jeg å kunne gi mine barn Godt å se at jeg ikke er alene om disse tankene!
Gjest Blondie65 Skrevet 5. juli 2007 #75 Skrevet 5. juli 2007 Der sitter de bakovervendt til de er 10 år og mor tar meg seg 3 barn ut av bilen for å betale bensin eller handle brød. Her kommer du med GROVE beskyldninger mot en person som ikke er tilstede for å forsvare seg. Mener du VIRKELIG at hun KJØPER brød ...?
CeeCee Skrevet 5. juli 2007 #76 Skrevet 5. juli 2007 Her kommer du med GROVE beskyldninger mot en person som ikke er tilstede for å forsvare seg. Mener du VIRKELIG at hun KJØPER brød ...?
Gjest tomat Mina Skrevet 5. juli 2007 #77 Skrevet 5. juli 2007 Der ble det slutt på dårlig samvittighet for mine hvite løgner om "fredagssyken" Jeg er nok alene i verden som har gjort dette Her kommer du med GROVE beskyldninger mot en person som ikke er tilstede for å forsvare seg. Mener du VIRKELIG at hun KJØPER brød ...? Kjøper brød Så dålig mor.Jeg baker alt selv jeg og har alltid, jeg gjentar ALLTID sunn hjemmelaget mat! Jeg er litt som hun IKEA reklame damen jeg - ALLTID beredt kjøp melk og brød, Bonzo er død og jeg er gravid!Hadet!
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2007 #78 Skrevet 5. juli 2007 Jeg er vel ikke den eneste her som har ringt skolen om at barnet mitt har vært syk en fredag mens sannheten har vært at vi dro på langhelgferie en torsdag? Mener ikke å spore av tråden med å være seriøs, men om du vet på torsdags morgen at dere skal bort, holder det å skrive en liten melding i meldingsboka og spørre læreren om arvingen kan få fri fredag. Det blir innvilget så lenge det ikke skal foregå noe særlig viktig, som f.eks tentamen. Da slipper du å tenke på at poden kanskje forteller i klassen på mandags morgen at han var borte i helga, mens læreren trodde han var syk
Gjest Sarah T Skrevet 5. juli 2007 #79 Skrevet 5. juli 2007 Mener ikke å spore av tråden med å være seriøs, men om du vet på torsdags morgen at dere skal bort, holder det å skrive en liten melding i meldingsboka og spørre læreren om arvingen kan få fri fredag. Det blir innvilget så lenge det ikke skal foregå noe særlig viktig, som f.eks tentamen. Da slipper du å tenke på at poden kanskje forteller i klassen på mandags morgen at han var borte i helga, mens læreren trodde han var syk Jeg er forsåvidt enig med deg i det, men det kan jo være at det den gangen ble brått bestemt! Det er alltid best å være ærlig om denslags, men ble litt " " av den brukeren som skrev til tomatMina: "Der ble det slutt på dårlig samvittighet for mine hvite løgner om "fredagssyken" " De som skriver det bør holde fred om sine egne "dårlige"sider mener jeg! Kul tråd
Gjest tomat Mina Skrevet 5. juli 2007 #80 Skrevet 5. juli 2007 Da slipper du å tenke på at poden kanskje forteller i klassen på mandags morgen at han var borte i helga, mens læreren trodde han var syk Han gikk i 1 klasse og var såvidt fyllt 6 år.Han visste det ikke Det ble bestemt den torsdagen da mannen min og jeg hadde fått fri den fredagen. Så det Sarah T skrev der stemmer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå