Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er også glad for alle kanalene med tegnefilmer :ler:

Ungene elsker Mikkes Klubbhus.

3 åringen er en kløpper på Nintendo DS og han har sin egen spillemaskin.

Brus får de lite av. Men spesielt nå om sommeren blir det nok godter mer enn bare på lørdager.

Det hender jeg får lyst å ta den ene og banke den andre med. Har hittil motstått fristelsen :ler:

Ja, jeg er en dårlig mamma jeg også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KUL DEBATT! Jeg er en dårlig mor, og det er mange av oss!! Barnet mitt er snart i tenårene og her er min historie:

* Barnet mitt må aldri spise opp maten sin dersom h*n sier h*n er mett

* Jeg har nesten aldri kokt flasker

* H*n får være oppe til 23-24 både fredag og lørdag stort sett

* H*n har vært alene hjemme hele dagen og hele kvelden til kl 23 fordi jeg skulle på møte på jobben (Tenk å prioritere karriere foran barnet da!!!!!)

* H*n må rydde av bordet hver dag etter middag, eller så må h*n lage middag.

* Vi satt i sofaen og spiste alle måltidene hver dag i 3 år

* Av og til må h*n selv ta bussen til byen og videre gå alene på og betale billetten til bussen når h*n skal til sin far

* H*n fikk gå på butikken alene og handle da h*n var 5 år. Sterkt traffikert vei.

* Jeg har ikke hjulpet til med tannpuss siden 4-5 årsalderen

* Jeg krever at h*n skal ut av huset hvis det har vært for mye innesitting. (Regelrett kaster ut barnet mitt fra sitt eget hjem!!!)

* H*n får nesten aldri bruke PC, for den skal JEG ha. (Fyyy så egoistisk jeg er!!)

* Vi spiser snop på ukedager

* Vi spiser kjøpemiddag ca 2 ganger i uken

* Jeg har aldri bakt så mye som et brød

* Jeg har laget hjemmelaget pizza kun 2-3 ganger

* Noen ganger har vi ikke middag i det hele tatt

* Vi har kun vært på en utenlandsferie sammen

Herregud, at jeg i det hele tatt får lov å få barn!!! Det burde ikke være en menneske rett! Jeg burde vært tvangssterilisert og meldt til BV for leeenge siden!!!!!

Skrevet
En liten ting utenfor tema egentlig, men gå inn på nybaktmamma og les da føler du deg iallefall som en dårlig mor. Der sitter de bakovervendt til de er 10 år og mor tar meg seg 3 barn ut av bilen for å betale bensin eller handle brød. Det er sikkelig underholding der inne det virker som de har konkurranse i og være mest mulig hysterisk mor.

:ler::ler::ler: og litt :overrasket:

Kanksje vi burde dra inn der og ta en gjentagelse av denne tråden?? Kunne vært morsomt!

Skrevet
Jeg lar alltid nøkkelen bli igjen, i tillegg til at jeg legger igjen et par tusenlapper i vinduet. Dessverre er det ikke noen som har tatt med seg bilen med ungene ennå, så det har blitt lite med alenehelger på meg og mannen.

Men regner med at tusenlappene forsvant da! Hvem vil ha slike uoppdratte barn! Dersom du er litt bedre mor, så kan det jo hende du har flax en dag! (Ironi selvsagt) :ler::ler::ler:

Gjest Elastica
Skrevet
:ler::ler::ler: og litt :overrasket:

Kanksje vi burde dra inn der og ta en gjentagelse av denne tråden?? Kunne vært morsomt!

Den tanken slo meg også. Det hadde blitt litt av en helg på nybaktmamma.no.

Skrevet
Den tanken slo meg også. Det hadde blitt litt av en helg på nybaktmamma.no.

Men akk, så GØY! :hoho:

Skrevet

Siden min eldste nå er 15 år har jeg hatt mange år på å gjøre gale ting, det har jeg nok gjort med glans også.

Jeg har hverfall gjort alle de tingen som er ramset opp her pluss litt til.

Men jeg tror ingen slår denne da:

Min 11 åring får ha med seg kniv ut for å spikke pinner i skogen :overrasket:

Gjest Marillia
Skrevet

Og hjemme hos oss roper vi om vi blir sint, gitt.

Skrevet
Og hjemme hos oss roper vi om vi blir sint, gitt.

Å fydda!!!! Tenk å vise barna sine at man har negative følelser da!!!!!! Fysja meg! Dine barn kommer til å ende opp som aggressive voldsmenn! :hoho:

Skrevet
Siden min eldste nå er 15 år har jeg hatt mange år på å gjøre gale ting, det har jeg nok gjort med glans også.

Jeg har hverfall gjort alle de tingen som er ramset opp her pluss litt til.

Men jeg tror ingen slår denne da:

En elleveåring alene i skogen... MED KNIV???? :overrasket::overrasket::overrasket: Fydda!! :ler:

Skrevet

Lurer på når de snusfornuftige gjestene kommer jeg... Men de har vel ikke tid å sitte på internet før barna er vel i seng, vel og merke til riktig tid!

Skrevet

Her sitter jeg på nett mens min 7 åring zapper mellom alle barnekanalene som finnes på tv`n. Herregud for en dårlig mor jeg er som kan gjøre noe slikt :fy_fy:

Lurer på hva det blir av mine unger jeg :sjenert:

Gjest Elastica
Skrevet

Når skal vi kuppe nybaktmamma?

Skrevet
Her sitter jeg på nett mens min 7 åring zapper mellom alle barnekanalene som finnes på tv`n. Herregud for en dårlig mor jeg er som kan gjøre noe slikt :fy_fy:

Lurer på hva det blir av mine unger jeg :sjenert:

Voldsmenn, kriminelle, narkiser og alkiser... Havner først på BUP, deretter på ungdomsanstalt, så sosialen, så på avrusningsklinikk, deretter blir d vel inn og ut av fengsel resten av livet tenker jeg....

Skrevet
Når skal vi kuppe nybaktmamma?

Tja, spørs om de har gjesteposting.. Tror ikke jeg gidder å registrere meg.. Men d hadde jo vært sinnsykt morsomt ....

Skrevet
Voldsmenn, kriminelle, narkiser og alkiser... Havner først på BUP, deretter på ungdomsanstalt, så sosialen, så på avrusningsklinikk, deretter blir d vel inn og ut av fengsel resten av livet tenker jeg....

Ja ja men da kan vi vel trøste oss med at vi tross alt gjorde vårt beste

Skrevet

Dere er klar over at barna deres kan finne på å klare seg bra her i livet når dere gir dem både godterier og utfordringer?

Gjest Pjusk
Skrevet

Min 10-åring har med seg kniv, øks, sag og kraftig hagesaks....

;)

Skrevet
Ja ja men da kan vi vel trøste oss med at vi tross alt gjorde vårt beste

Jada... Når de er voksne er de jo ikke vårt problem lenger... Forhåpentligvis... :PpP :hoho:

Skrevet
Dere er klar over at barna deres kan finne på å klare seg bra her i livet når dere gir dem både godterier og utfordringer?

Det vil nok isåfall bare være flax.. Eller fedrenes gener som slå inn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...