Gå til innhold

frulou-en Gift Hustru


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så myyye! :danser::hoppe: Så morsomt da, sang i kor på høgskolen jeg gikk på for en del år siden, og det er jo så gøy! (Nå har ikke jeg egentlig sangstemme :sjenert: , så jeg var bare med i klassekoret, men fikk jo virkelig en smak av hvor morsomt det var - og som vi koste oss, den dagen i uken med øvelse var høydepunktet i skoleuken) Håper du får maaange hyggelige stunder med koret fremover da, deilig å starte opp med sånne ting om høsten :)

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med at du kom inn i koret!! :hoppe: Jeg elsker å synge, har sunget mange år i kor, så jeg kjenner på gleden din :). Har lyst å finne meg et kor i området her jeg også etterhvert, men jeg er utrolig redd for sånne sangprøvegreier. Skummelt!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for all gratuleisjen! Så selvfornøyd og selvopptatt som jeg var i går, så gikk det rett inn, og jeg hadde en helt topp kveld. :sjarmor:

Så jeg er happy,ja! Hadde brukt store deler av mandag på å være nervøs,og i går formiddag var jeg relativt skjelven-men se, dama var kjempegrei,og det gikk så bra som bare det! Nå gleder jeg meg bare til å komme igang.

Ellers tenker jeg veldig lite på prøvingen for tida. Jeg merker at det stresset meg skikkelig den siste måneden, og jeg orker ikke å leve i en konstant følelse av stress og anspenthet og skuffelse (når :kjefte: dukket opp) så nå prøver jeg en mer avslappet tilnærming. Ikke tror jeg at den stressinga er helt god for sjangsene for at det skal slå til heller. :sjenert:

I dag skal jeg avgårde til byen og lufte meg før jeg skal på kveldsvakt-bare gå litt rundt og kikke litt, spionere spesielt på støveletter med litt god hæl (hverdags-og støveletter ) og ting i ull...jeg begynner nemlig å bli litt frossen.

Endret av frulou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man blir veldig opphengt i prøvinga med en gang. Men tror det er veldig fornuftig å ta det litt med ro etterhvert. Selv tenker jeg mest på det rundt IKM datoer og EL datoer. Ellers er jeg ganske avslappet.

Tror nesten man må satse på den framgangsmåten hvis man skal kunne leve sånn noenlunde normalt ved siden av...

Dessuten er det nok ikke uten grunn at mange blir gravide nettopp når de har sluttet å stresse med det... :sjenert:

:shoppe: hørtes ut som en veldig god idè :tommelopp:

Skulle gjerne gjort det selv, men er vel ferdig for en stund. Dessuten åpner snart den nye delen av kjøpesenteret her. Må se da :jepp: Sikkert masse gode tilbud også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bestemmer det, og sånn er det bare. Snart sitter vi til knes i bæsj og gulp! :sjarmor:

Kjenner meg litt ekkel og råtten i kroppen og håper ikke jeg blir skikkelig dårlig. Det er sånn influensaaktig verk, og skikkelig kult. Håper det bare har med væromslaget å gjøre. Og så ser jeg på den siste reklamen med han der blå byggmakker-bamsen.Han er jammen bra handy! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, nå skrev jeg nettopp litt svar til deg i boken min - og så skriver jeg litt svar her, enda et bevis på min mangel på struktur :ler: Det å spionere på støvletter og ull høres ut som en meget god plan. Etter forrige lønning investerte jeg i et par supermyke, varme og gode cardiganer og gensere, og det er så deeeeeilig å pakke seg inn i på hufsete dager. Og snakket med moren min i går, som mente at jeg kunne komme hjem på besøk snart og være med på shopping av vintersko og jakke :lur: Selv om jeg er i midten av 20-åra så er det jammen koselig og litt deilig å bli skjemt bort på handletur med mamma..hihi.

Forøvrig så følger jeg jo med på prøvingen deres da, men har liksom ingen erfaring på området(hmm, området prøving that is, ikke uhm...hele området..hehe) og ikke kommer det på tale med barn for oss på noen år, så jeg krysser bare fingrene alt jeg kan for dere jeg, også klaffer det nok snart skal du se :klemmer: (jeg tror dog at det er kjempelurt å prøve å stresse så lite som mulig rundt prøvingen ja)

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke lese noe særlig om shoppingplaner for tida jeg, for vi har akkurat fått peis i hus til den nette sum av trettiseks høvdinger :sjokk: . Så her er det ikke mye rom for å handle noen av de utrolig fine høstnyhetene som er overalt nå. Og jeg er litt :gråte: for det, men peisen er fiiiin da og jeg er sikket glad for det utover vinteren når skjønnemannen og jeg sitter foran den med et glass :vin::Hehe:

Jeg ønsker dere lykke til den dagen dere sitter til knes i bæsj og gulp :fnise: , håper det ikke blir lenge til da :klemmer: . Vi er i grunn veldig godt fornøyd med vofsebaby vi nå, men det kan jo hende verpesjuken melder seg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer frulou!! Åååå, jeg ble så glad når jeg hørte damen sa at du kom inn! Flott du la merke til meg der beina mine skalv i pianoklangen!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er slæff...og så har det faktisk vært fint vær de siste dagene, tro det eller ei,så jeg har holdt på med litt små husting....husting som trengte gjøring, altså. Vinduene skulle pusses,men siden min høye (ihvertfall høyere enn mine knappe 1.61) mann må jobbe overtid, så ser det ikke spesielt lyst ut denne uka. Jeg når rett og slett ikke opp (det er snakk om utendørs, dette). :sjenert:

Ellers er det ikke så grønnjævlig mange dager igjen til IKM, men jeg er veeeldig avslappet hva angår den saken, altså. Og jeg tenker på jul . I år blir vi en fin liten gjeng som blir samlet fra lillejulaften og til 1.nyttprsdag, så da er det mye gøy vi kan finne på. Og så skal jeg ha juleverksted....med Panduro-ting, siden jeg og søsterfrøet og O ikke er så superkreative,men heller trives når vi får forklart at "sånn og sånn gjør du det". O laget en ganske grusom julekrybbe i marsipan ett år, men siden vi nå har definert oss som ikke-religiøse så tror jeg vi dropper det i år. :sjenert:

juleblablabla.....

Og så vurderer jeg å studere.Begynne fra neste høst,hvis jeg får det til. Tenker litt på jus som privatist og litt og litt mer enn litt på litteraturvitenskap eller lignende.Vel, vi får se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har mye på tapetet skjønner jeg...

Enig med deg at det er greit å få håndarbeidet forklart... Også ganske dårlig på det kreative... :sjenert:

Ha en fin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst til å lage juleverksted i år, men er heller ingen kløpper på håndarbeid og lignende(takk til læreren på ungdomsskolen som drepte min kreative side ved å oppføre seg som en dust mot meg :kjefte: ) - så hvis vi skal lage julepynt og sånt tror jeg vi satser på Panduro eller lignende vi også :ler: Må egentlig tusle meg ut fra KG nå, så var bare innom for å ønske en god søndag ettermiddag/kveld :klemmer:

Og forresten, så spennende med studieplaner da :jepp:

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også begynt å tenke på jul :nisse: Panduro er min venn hvert år i førjulstida, jeg liker godt å lage ting, men synes det er veldig greit med ferdige pakker. I dag har jeg begynt å brodere på en julestrømpe som sønnen til ei venninne skal få. Det blir jo første jula i huset også, så jeg ser fram til å være vertinne for første gang :)

Studere juss, det har jeg også lyst til, jeg jobber jo mye med jus men er utdanna revisor. Føler jeg har bomma litt der, men så er det liksom så høy terskel for å begynne med noe sånt nå...

Ha en fin ukestart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg null fore. Skulle egentlig på kjemeputmarsj med søsterfrøet og den hunden hun lufter, men pga det guffne været, så er turen utsatt til i morgen.

Så i dag skal jeg....si det,du! Kanskje lese en bok?

Kanskje lage noe lun bakst? *sitat kokke-Wenche i frokost-tv*

Føler litt for å sette igang noe gjørbakst, det er liksom så "ordentlig", og så slutter jeg aldri å bli fascinert av deig som hever, og hvor deilig deigen føles ut under hendene mine når jeg baker den ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjærbakst ER ordentlig ja, det er jeg enig i. Den dagen jeg slenger sammen en gjærdeig og lager klippekrans ellernoe, da er jeg ekte husmor, da! Men noe sier meg at det blir en stund til...synes gjærbakst er kjedelig jeg, det tar så laaaang tid.

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjærbakst ER deilig under hendene! Men jeg er dårlig til den slags egentlig, bakverket mitt blir tungt, hardt og tørt.. :sjenert: Med unntak av rundstykkene mine, de tror jeg at jeg aldri har vært uheldig med! *bank i bordet!*

En stooooooor :klem: på frulou'en vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter, dere får komme på gjærbakstkurs hos meg! :sjarmor:

Gjørbakst er nemlig gøyest, syns jeg- og i motsetning til pusla så elsker jeg at det tar tid...så kan jeg gjøre all mulig anna skit mens jeg venter på at deigen skal bli ferdighevet.

I går oppdaget jeg, mens deigen stod på benken og koste seg, at jeg jammen meg skulle vært på jobb, og det for fem minutter siden. Så da måtte jeg bare slenge deigbollen i kjøleskapet i et desperat forsøk på å bremse heveprosessen, og slenge på meg klær og rase ned på jobb. Det ble selvsagt en sånn dag.Fullt av misfornøyde og merkelige kunder, og en lou som følte at alt hun tok i ble til dritt. Heldigvis ikke så lang vakt da, takket være min forglemmelse.

I dag har jeg vært oppbyggelig følge til min søster som skulle til frisøren.Og jeg har bestilt klippetime til meg selv. Et desperat forsøk på å få til en glamorøs frisyre i stedet for den "forblåst hamster"-looken jeg har nå.

Middag ble det dårlig med i dag, det ble visst etpar grove brødskiver med leverpostei og sopp som jeg hadde frest i panna. Hvorfor klager jeg,egentlig, det var jo godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...